Ytterby Rör AB

Truckgatan 2, 442 40 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Ytterby Rör AB!

Vi står för personlig service, kunskap och erfarenhet så står du för att framföra dina önskemål till oss.

Oss på Ytterby Rör AB kan du anlita oavsett om du är privatperson eller företag. Vi utför jobb, stora som små inom ramen för VVS. Behöver du hjälp med att renovera badrum, installera värmepump, vattenanalys, installation av pellets, vedpannor eller golvvärmesystem? Detta är bara några av de tjänster vi tillhandahåller.

Varmt välkommen till oss på Ytterby Rör AB - Inga problem är olösliga, vi löser allt!

Läs vad 8 kunder tycker om Ytterby Rör AB

• 2020-02-27

Jesper H skrev om Ytterby Rör AB
    Ställer alltid upp och är trevliga ! Läs mer
  • 2020-02-27

Christer P skrev om Ytterby Rör AB
    Snabb och bra service
    Enkelt att få kontakt Läs mer
  • 2019-04-18

Eive F skrev om Ytterby Rör AB
    Byte av kran i grovköket , snabb service, perfekt jobb, mkt trevligt bemötande, rekommenderar gärna företaget👍 Läs mer
  • Tommi L

2019-04-13

Tommi L skrev om Ytterby Rör AB
    Lätta att kommunicera med.
    Snabba. Läs mer
  • 2019-03-20

Stefan A skrev om Ytterby Rör AB
    Mycket nöjd! Trevligt och noggrant utfört arbeta Läs mer
  • 2019-03-20

Kurt-erik E skrev om Ytterby Rör AB
    Har fått mycke bra service vid köp diskbänkskran både av exbiditen och rörmokaren. Läs mer
  • 2019-03-07

stig k skrev om Ytterby Rör AB
    Jag köpte en ny wc-stol som ni monterade. Montören gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2017-09-13

Simon W skrev om Ytterby Rör AB
    Vill verkligen varna för en riktig fuskare. Följer inte säkra vatten och tar inte ansvar för det han gör fel. Fred, som den kära klåparen heter slutar svara i telefon, kommer inte och gör färdigt det han tagit på sig. När han gjort det basala felet att inte sätta fast golvbrunnen i badrummet, lovade han att åtgärda det. Han åkte och ställde ut en fästram på golvet som är färdigbyggt som han okejat. Sen är han som borta, det gick inte ens att få tag i honom via firman så det känns som ganska standard hur dom jobbar. Vi fick ta in en riktig firma och riva upp golvet så dom kunde göra om göra rätt. Toaletten blev med detta över 6 månader försenad och han vill inte ens erkänna att han gjort fel. Stor varning, anlita inte dessa fuskbyggare. Läs mer

Truckgatan 2, 442 40 Kungälv