Ytterby Rör AB

Truckgatan 2, 442 40 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Ytterby Rör AB!

Vi står för personlig service, kunskap och erfarenhet så står du för att framföra dina önskemål till oss.

Oss på Ytterby Rör AB kan du anlita oavsett om du är privatperson eller företag. Vi utför jobb, stora som små inom ramen för VVS. Behöver du hjälp med att renovera badrum, installera värmepump, vattenanalys, installation av pellets, vedpannor eller golvvärmesystem? Detta är bara några av de tjänster vi tillhandahåller.

Varmt välkommen till oss på Ytterby Rör AB - Inga problem är olösliga, vi löser allt!

Läs vad 27 kunder tycker om Ytterby Rör AB

• 2020-10-08

Kerstin P skrev om Ytterby Rör AB
    Mkt bra info från företaget. Trevlig o kunnig kille som var här o bytte tvättställsblandare o läckande kran på utsidan. Läs mer
  • 2020-10-08

Marie S skrev om Ytterby Rör AB
    Byte reservdel köksblandare
    Mycket trevlig rörläggare
    Alltid lika nöjd med detta företag Läs mer
  • 2020-09-27

Per F skrev om Ytterby Rör AB
    Jag behövde byta vattenkranen i köket. Åkte till Ytterbyrör för dom är kända för att göra bra jobb. Blev trevligt och proffsigt bemött på företaget och upplystes om att dom har tid om ca två veckor. Efter två veckor ringer montören och vi bestämmer en tid. Han kommer och gör ett mycket bra jobb och hade ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera företaget till alla vi känner. Läs mer

Roland E skrev om Ytterby Rör AB
    Köpt ny toa-stol inklusive montering.
    Trevligt bemötande som vanligt.
    Arbetet väl och nogrant utfört. Läs mer

Charlotte A skrev om Ytterby Rör AB
    Mycket nöjd från första till senaste kontakten. Läs mer

Michael A skrev om Ytterby Rör AB
    Bra mottagande vid första kontakt och väl utfört arbete. Läs mer
  • Jan E

2020-09-25

Jan E skrev om Ytterby Rör AB
    Arbetet var väl planerat och aĺlt blev bra utfört. Trevliga hantverkare och vattnet har nu fått en mycket hög kvalité. Läs mer
  • 2020-05-05

Linda K skrev om Ytterby Rör AB
    Väldigt bra att ha och göra med, trevlig personal och snyggt jobb 👌 Fick hjälp med byte av kökskran och en annan vattenläcka Läs mer
  • 2020-05-01

Serviceinriktade
    Och trevliga Läs mer
  • 2020-04-11

Leopold H skrev om Ytterby Rör AB
    Snabba, trevliga och rimliga priser Läs mer
  • 2020-04-09

Kaare G skrev om Ytterby Rör AB
    Trevlig kille som tog hänsyn till coronan Läs mer
  • 2020-04-09

Stig H skrev om Ytterby Rör AB
    Borttagning och - forsling av gammal vvberedare. Installation av ny. Vänligt bemötande, effektivt arbete, snyggt slutresultat. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-03-15

Robert S skrev om Ytterby Rör AB
    Snabb och bra service av kunniga och trevliga hantverkare Läs mer
  • 2020-03-15

Roger J skrev om Ytterby Rör AB
    Hej
    Renovering av badrum. Tre önskemål. Kvalitet, tid och pris. Det vi kom överens om infriades. Jag anlitar gärna dem igen. Läs mer

Johannes M skrev om Ytterby Rör AB
    Supertrevlig kille som kom och hjälpte oss sätta upp ett handfat. Han var väldigt hjälpsam och effektiv. Han berättade gärna hur saker fungerande för mig som inte har någon koll. Han gav oss också väldigt bra förslag och inspiration inför vidare renovering hemma. Hur vi kunde kombinera kök och badrums renovering osv. Jag fick väldigt mycket information utav honom som jag uppskattade.

Tack för hjälpen. Mvh Johannes. Läs mer

Stig S skrev om Ytterby Rör AB
    Toastols delar
    Görbra
    Stora och det blev det
    Snabb och bra insats Läs mer

Staffan T skrev om Ytterby Rör AB
    Montage av två element,toalett, bländare.
    Utmärkt servis och ett bra resultat Läs mer
  • 2020-03-11

Richard W skrev om Ytterby Rör AB
    David har varit hemma och flyttat på värme och vattenledningar för att vi ska kunna få en till toalett. Samt demoterat några element.
    Detta har han gjort med bravur!
    En trevlig kille 😀 Läs mer
  • 2020-03-05

Alan R skrev om Ytterby Rör AB
    The people at Ytterby Rör are always very professional and capable. They provide a very fast response and if you want to do some DIY with some easier projects, they'll order the parts for you and give you some tips.
    I would highly recommend this company. Läs mer
  • 2020-02-27

Jesper H skrev om Ytterby Rör AB
    Ställer alltid upp och är trevliga ! Läs mer
  • 2020-02-27

Christer P skrev om Ytterby Rör AB
    Snabb och bra service
    Enkelt att få kontakt Läs mer
  • 2019-04-18

Eive F skrev om Ytterby Rör AB
    Byte av kran i grovköket , snabb service, perfekt jobb, mkt trevligt bemötande, rekommenderar gärna företaget👍 Läs mer
  • Tommi L

2019-04-13

Tommi L skrev om Ytterby Rör AB
    Lätta att kommunicera med.
    Snabba. Läs mer
  • 2019-03-20

Stefan A skrev om Ytterby Rör AB
    Mycket nöjd! Trevligt och noggrant utfört arbeta Läs mer
  • 2019-03-20

Kurt-erik E skrev om Ytterby Rör AB
    Har fått mycke bra service vid köp diskbänkskran både av exbiditen och rörmokaren. Läs mer
  • 2019-03-07

stig k skrev om Ytterby Rör AB
    Jag köpte en ny wc-stol som ni monterade. Montören gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2017-09-13

Simon W skrev om Ytterby Rör AB
    Vill verkligen varna för en riktig fuskare. Följer inte säkra vatten och tar inte ansvar för det han gör fel. Fred, som den kära klåparen heter slutar svara i telefon, kommer inte och gör färdigt det han tagit på sig. När han gjort det basala felet att inte sätta fast golvbrunnen i badrummet, lovade han att åtgärda det. Han åkte och ställde ut en fästram på golvet som är färdigbyggt som han okejat. Sen är han som borta, det gick inte ens att få tag i honom via firman så det känns som ganska standard hur dom jobbar. Vi fick ta in en riktig firma och riva upp golvet så dom kunde göra om göra rätt. Toaletten blev med detta över 6 månader försenad och han vill inte ens erkänna att han gjort fel. Stor varning, anlita inte dessa fuskbyggare. Läs mer

Truckgatan 2, 442 40 Kungälv

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte