Jag beställde en vara från Zalando och ville returnera den, men det följde inte med någon retursedel i paketet. Jag har varit i kontakt med deras kundtjänst i över en vecka och fortfarande inte fått någon retursedel via post, trots att jag förklarat att jag inte har någon skrivare. Istället hänvisas jag bara till att skriva ut själv. Det är väldigt frustrerande att en så stor aktör inte erbjuder ett alternativ för oss som saknar skrivare – särskilt när det är deras ansvar att tillhandahålla returmaterial. Supporten är trevlig men ger inga konkreta lösningar. Jag förväntade mig bättre service.
Zalando Sweden AB
6 omdömen om Zalando Sweden AB
Köpte ett par Vans tofflor i 43, dom skickade 41. Returnerade o gjorde nytt köp o samma sak igen.. mailade med kundtjänst 10 mail och dom sa det e löst och skickade fel 2 ggr till, jag köpte då 3 par i hopp om att bli rätt dom skickar fel.. 8 ggr totalt och fortfarande ingen hjälp. Kundtjänst svarar: hej har du prövat en större storlek? Har anmält till Arn .. besökt posten 10ggr helt i onödan .. 6 olika personer på kundtjänst har bara svarat med autosvar som inte är relevant.. varning för detta företag
Riktigt lurendrejeri företag byggt som en pyramid-skam! Beställde en del kläder till ett bröllop, som jag sen provade och skickade tillbaka det som inte passade. PostNord slarvar bort paketet, efter massa kontakt med Zalando som vägrar hjälpa till, får Postnord gå in och betala för dom saknade varorna direkt till Zalando. Här kommer det helt galna... Trots att Zalando får bevis på detta och jag mejlar konfirmation direkt från Postnord, så skiter dom fullständigt i detta och begär ändå pengar från mig! Trots anmälan och flera...
Sämst i klassen! Beställde julklapparna den 27 november. Fick en paket snabbt men den andra, den viktigaste och dyraste varan, har jag inte sett skymten av. Så fick jaga julklappar nu på julafton! Mailat 2 gånger = inget svar! Och någon chatt robot tänker jag inte "prata" med mer. Var som att prata med en idiot.
Tvivelaktigt företag som skickade helt fel vara, och inte erbjuder någon återbetalning för fraktavgiften trots att de har gjort fel (för att inte tala om den tid man måste lägga ner extra pga att de har klantat sig). Riktigt uselt att det inte går att kontakta dem på något sätt, utan de hänvisar endast till en risig FAQ, utan någon som helst möjlighet att få tala med en "riktigt" kundtjänst. Riktigt dåligt och detta rekommenderas verkligen inte.
Dålig service, ingen svarar när man ringer