Alla kategorier Shopping Västra Götaland Göteborg Zinzino Sverige AB

Hulda Lindgrens Gata 8, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Zinzino Sverige AB

• Pelle L
    Pelle L skrev om Zinzino Sverige AB
    Köpte vår Malongomaskin i Frankrike för några år sedan när vi bodde där. Funkade utmärkt. Gick dock sönder i flytten hem och nu vill Zinzino inte laga den. Kan man ju förstå...
    Köpte en ny av någon säljare som de rekommenderade. Han kom hit samma dag med en lånemaskin och ett gäng kapslar. Gratis. När jag fick min egen så hämtade han den och sa att det är bara att ringa om min skulle gå sönder så får jag låna en igen medan min lagas.
    Skumt koncept, men vilken service!
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Zinzino Sverige AB
    Som Lena S säger, maskinerna kostar en tjedjedel i frankrike!! Tips de heter Malongo eller Rombouts Oh Espresso. Zinzino har klisterlapp bara här. Podsen är ungefär dubbelt så dyra som i frankrike. SCAM!!
  • David H
    David H skrev om Zinzino Sverige AB
    Jag har varit nöjd kund sedan 2005 så jag är väldigt nöjd med det underbara goda espresso kaffet. :-)
    /David H.
  • Sigma L
    Sigma L skrev om Zinzino Sverige AB
    Väldigt otrevliga chefer på ZZ i GBG. Dom skiter i anställda, utnytjar till sista droppe, till folk börjar säga upp sig själva. Företaget har inte avtal, betalar skit löner, och folk jobbar övertider nästan varje dag. På grund av det, jag kommer aldrig mer köpa deras kaffe.
  • Torbjorn S
    Torbjorn S skrev om Zinzino Sverige AB
    Zinzinos espressosmaskiner är den första maskiner jag sett på marknaden som uppfyller mina krav på enkelhet att brygga kaffe, minimalt krångel, kvalitet på kaffet och bra tillbehör som tex mjölkvärmaren/skummaren. Kaffet smakar utmärkt. Det finns naturligtvis olika pods med olika styrka. Jag sparar stora mängder pengar på maskinen. Förr gick jag alltid ut och drack cappuchino för 30-40 kr koppen. Nu betalar jag bara ca 4 kr/kopp inkl porto för att få hem podsen.
  • Jack L
    Jack L skrev om Zinzino Sverige AB
    Vilket kaffe! detta kaffe är nog bland det underbaraste kaffe på himmel och jord! En riktigt livsnjutare! Manuell maskin är vad jag har och då får jag ju olika mycket vatten per kopp. Men jag säger så här, ju mindre vatten, desto godare blir det! Kom ihåg, detta är espresso, inte kaffe! Nä nu var det dags med en till espresso! Underbar dryck!
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Zinzino Sverige AB
    Så klockrent! Har druckit Zinzinos mustiga och aromatiska espresso sedan 2005, och jag njuter av varje kopp. Jag tycker att valfriheten de erbjuder är helt enorm, med 16 olika sorters pods. Zinzino var lite före sin tid bara, men se vilka som säljer podsmaskiner nu: Lavazza, OBH Nordica, Gevalia, Nespresso m.fl.
    Och ingen av dessa säljer varken BILLIGARE maskiner eller pods än Zinzino. 5 år på den skandinaviska marknaden, har lärt dem vad vi vill ha! Skall köpa en till maskin nu!
  • Christian K
    Christian K skrev om Zinzino Sverige AB
    Det sämsta skiten jag någonsin varit med om. Kaffet är blaskigt och oavsett modell på podsen går det inte att få fram en njutbar kopp. Inte nog med att produkterna håller låg klass, nyligen fick jag dessutom en påminnelsefaktura med avgifter trots att fakturan var betald enligtbetaldatum. Företaget ger verkligen ett skumt intryck och jag saknar fullständigt förtroende för det.
  • Maja M
    Maja M skrev om Zinzino Sverige AB
    Jag är en mycket nöjd kund till företaget och när det gäller portionspackat kaffe så är kilopriset orelevant, det är enkelheten jag köper. Kaffet är underbart och jag älskar min maskin. Servicen jag får från min återförsäljare Hanna samt kundsupporten är helt otrolig! Vet att maskinen är billigare i Frankrike men jag bor i Sverige och det är här jag handlar. Tusen rosor till Hanna och Zinzino! Ni förgyller mina kaffestunder!
    Thomas P gillar detta
  • Lena S
    Lena S skrev om Zinzino Sverige AB
    Kostar mer än det smakar! Zinzino är ett Network Marketing (direktförsäljning) företag som bl a säljer espressomaskinen "Oh Expresso" och kaffepods från Rombouts/Malongo. Konceptet går ut på att du som kund/partner köper espressomaskinen med eller utan 12 mån abbonemang på kaffepods (det är dyrare utan abbonemang). Som partner startar du sedan egen verksamhet för att värva nya kunder/partners bland dina vänner och bekanta. Maskinen är dyr (kostar en tredjedel i bl a Frankrike), pods är i och för sig bekvämt och enkelt men kilopriset är högt och du blir bunden till en leverantör - vill du ha valfrihet är Zinzino inte att rekommendera!
  • fredrik m
    fredrik m skrev om Zinzino Sverige AB
    Jag är mycket nöjd med företagets produkter. världsklass.

Hulda Lindgrens Gata 8, 421 31 Västra frölunda