1biljett.nu

1biljett.nu

Ring 08-123 505 00 www.1biljett.nu
3.6

Hos 1biljett.nu är det billigare och det går snabbare att få tag i den biljett eller den paketresa som du så gärna vill ha. Men framförallt är det din bekvämaste väg till en fotbollsupplevelse som du sent kommer att glömma. 1Biljett.nu grundades av ett gäng hängivna fotbollsfantaster som sedan födseln har levt för fotbollen....

5 omdömen om 1biljett.nu

Björn N
Skrev om 1biljett.nu

Stökiga att ha att göra med och tveksam affärsmodell. Köp era biljetter från någon seriösare så ni sen kan njuta av eventet ni bokat

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
margrethe l
Skrev om 1biljett.nu

Kjempefornøgd med 1biljett. Vi hadde en kjempeflott fotballtur til Liverpool i mai. Vi fekk et flott 3*hotel midt i sentrum. Oppgraderte bilettene langsidebiletter-noe som anbefales sterkt. Vi hadde også oppgradert bilettene med middag ilag med Liverpoollegende John Alridge-Hvilken personlighet:)1biljett er også svært konkuransedyktige på pris. Neste gang vi skal bortover, er det heilt klart dette selskapet vi vil reise med. ANBEFALES!!

Örjan J
Skrev om 1biljett.nu

För mig fungerade det utmärkt att hämta ut matchbiljetter i Liverpool fast vi hade hotell i Manchester,samtal och uppgifter på mailen som var klockrena :)

Peter B
Skrev om 1biljett.nu

Indtil videre fint, men det er lidt tidligt at vurdere inden jeg har boet på hotel og set kampen jeg har bestilt.

San S
Skrev om 1biljett.nu

Biljetter till Milano hamnade i Stockholm. 1biljett skickade då en medarbetare till Milano som såg till att vi och andra kunder fick sina biljetter samma dag. Bra jobbat.