1biljett.nu

Götgatan 100, 118 62 Stockholm — Visa karta

Hos 1biljett.nu är det billigare och det går snabbare att få tag i den biljett eller den paketresa som du så gärna vill ha. Men framförallt är det din bekvämaste väg till en fotbollsupplevelse som du sent kommer att glömma.

1Biljett.nu grundades av ett gäng hängivna fotbollsfantaster som sedan födseln har levt för fotbollen. Intresset för fotboll är fundamentet och anledningen till att Russell,Thomas och Barry idag driver aktiebolaget 1BiljettAB.

Är den stora matchen, eller den efterlängtade konserten, slutsåld? Då har ni kommit helt rätt!
Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG
Sjöströms Entreprenad
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Fastighetsskötare nära 1biljett.nu:

Pilotgatan 2, Skarpnäck
Ulla B:
Hej Vi är nöjda med EMJ. Vi har ett kontrakt gällande snöskottning för vår förening och det känns tryggt att veta att vi får snabb hjälp när...

Källängsvägen 15, LIDINGÖ
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Magnus H:
Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Läs vad 4 kunder tycker om 1biljett.nu

• margrethe l
    margrethe l skrev om 1biljett.nu
    Kjempefornøgd med 1biljett. Vi hadde en kjempeflott fotballtur til Liverpool i mai. Vi fekk et flott 3*hotel midt i sentrum. Oppgraderte bilettene langsidebiletter-noe som anbefales sterkt. Vi hadde også oppgradert bilettene med middag ilag med Liverpoollegende John Alridge-Hvilken personlighet:)1biljett er også svært konkuransedyktige på pris. Neste gang vi skal bortover, er det heilt klart dette selskapet vi vil reise med. ANBEFALES!!
    2013-07-03 Representant för 1biljett.nu svarar margrethe l
    Tack snälla. Vi är jätteglada att ni hade en så trevlig resa! Vi hoppas att vi får tillfälle att serva er igen! Mvh 1biljett
  • Örjan J
    Örjan J skrev om 1biljett.nu
    För mig fungerade det utmärkt att hämta ut matchbiljetter i Liverpool fast vi hade hotell i Manchester,samtal och uppgifter på mailen som var klockrena :)
    2013-04-29 Representant för 1biljett.nu svarar Örjan J
    Hej Örjan! Tack för din kommentar. Va roligt att du är nöjd! Hör gärna av dig nästa gång du skall ut och resa! Mvh 1Biljett
  • Peter B
    Peter B skrev om 1biljett.nu
    Indtil videre fint, men det er lidt tidligt at vurdere inden jeg har boet på hotel og set kampen jeg har bestilt.
  • San S
    San S skrev om 1biljett.nu
    Biljetter till Milano hamnade i Stockholm. 1biljett skickade då en medarbetare till Milano som såg till att vi och andra kunder fick sina biljetter samma dag. Bra jobbat.

Götgatan 100, 118 62 Stockholm