24 Flytt & Städ AB

24 Flytt & Städ AB

www.24flyttfirma.se
  • BadgeFourYears
Omdömen totalt
161
Snittbetyg
4.7
Ring 0102-14 66 69 Dela

Om företaget

24 Flytt & Städ AB är din pålitliga partner för smidiga flytt- och städtjänster och omnejd. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar för både privatpersoner och företag, med fokus på att göra din flytt och städning enkel och effektiv. Vårt erfarna och engagerade team tar hand om allt från packning och transport under flytten till... 

Skriv ett omdöme

161 omdömen om 24 Flytt & Städ AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 161 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Gilles H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jättenöjd . Fick beröm vid besikning . Tack10 av 10 få dem

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Amela A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag är nöjd med städningen då personalen va trevliga och jag fick lägenheten godkänd, städbesiktning dagen efter. Men är missnöjd med flytten. Det hela började med att dom kom försenad tid, vilket redan där gjorde mig stressad. Sen blev det många minus därefter. Dom krånglade väldigt mycket med vad som skulle flyttas & hur osv. Gjorde mig både ledsen, stressad och orolig då jag förväntade mig att en flytt skulle gå till smidigt. Dom ville att jag skulle ta i sär en säng och en garderob, trots att jag ringde några veckor... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ulla L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag köpte både flytt och städning och blev jätte nöjd med båda delarna. Flytt killarna var super effektiva och trevliga. Jag rekommenderar 24 Flytt och städ till 100 %

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna-Lena L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Kan inte nog berömma dessa män genomförde en perfekt och smidig flytt . Två lastbilar fylldes ,allt med filtar och inplastades. Hade massor av gods- inget skadades. Snabba, Starka, Arbetsamma, Hjälpsamma med oerhört servis anda. Bar tom flyttgods till ett intilliggande förråd. Kan verkligen rekommendera Flytt & Städ

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eddie E
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jättetrevlig kontakt och bra service, rekommenderar!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Louise B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabbt & smidigt! Väldigt trevliga människor på plats.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Barbro R
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Fastighetsskötaren gjorde en städkontroll efter 24 Flytt och städ varit där och han sa att han aldrig sett så bra städning så han var riktigt imponerad.!Jättebra tycker jag med!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Antonios G
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Flytten blev jättesmidig och personalen var behjälplig till allt vi behövde.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Annika V
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt var jättebra från öbo o mig Tack för hjälpen Bra jobbat

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sven Olof L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

BRA: Flyttkillarna var trevliga och gjorde ett bra jobb. DÅLIGT: Felaktig och ful prissättning på två sätt: 1. Beräknade till 3 vändor med lastbil, hade inte räckt men lyckligtvis flyttade mycket innan själva. I sig antagligen ett försök att ta mer betalt senare genom att addera fler vändor med bilen. 2. Försökte höja priset i efterhand trots att dom tydligt skrev i mailkonversation att inga extra kostnader eller prishöjningar skulle tillkomma.

Svar från 24 Flytt & Städ AB

Hej Sven Olof, Efter intern kontroll känner vi inte igen detta ärende eller den beskrivning som lämnas. Maila gärna oss datum och adress till support@24flyttfirma.se så att vi kan undersöka detta vidare. Med vänliga hälsningar 24 Flytt & Städ AB

Joumana B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Från start till slut… allt gick smidigt. Trevligt bemötande och proffsig hantering av arbete och önskemål. Rekommenderas!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anja B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Noggranna, hjälpsamma och snabba.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna Katarina M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Tillmötesgående, otroligt effektiva och hjälpsamma. Jag beställde en transport/flytt av lådor från Stockholm, Sverige till Madrid, Spanien. Perfekt utfört och jag är jättenöjd. Prisvärt men framför allt ett utmärkt tjänst. Skulle rekommendera och använda själv igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jättebra service och trevligt bemötande. Jag rekommenderar 24 flytt & städ. 5/5 stjärnor!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hannah A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag anlitade den här firman och hade en överenskommelse om det som skulle flyttas,lade även till att det inte skulle gå att ha den minsta bilen och två lass.Nåväl flytdagen kommer det två flyttgubbar med liten lastbil och dom kunde inte ens hjälplig svenska enligt dom själva.Det blev två vändor men det räckte ju inte eftersom dom hade den minsta bilen och behövde köra en vända till som dom skulle ta extra betalt för, dessutom så ringde dom och sa att soffan skulle dom inte ta med för att den inte gick att få ut genom dörren.Mycket... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från 24 Flytt & Städ AB

Vi bestrider din beskrivning av uppdraget! Uppdraget genomfördes enligt den överenskommelse som gjordes. Du beställde själv två körningar med en lastbil på 20 kubikmeter, vilket är den största typen av lätt lastbil. Beslutet om en extra körning togs av dig på plats. Gällande soffan informerade vår personal dig om att den inte gick att få ut i sin helhet och behövde demonteras, vilket är standard för denna typ av möbel. Vi har lång erfarenhet av att flytta stora och tunga möbler och vet hur detta ska hanteras. Dessutom har... 

Christer S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Fantastiskt bra bemötande och högsta betyg för genomförandet av tömning och städning av dödsbolägenhet. Christer

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svante P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Trevliga och snabba! Väldigt bra flytt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sahra C
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag jätte nöjd av 24 flytt och städ de är hjälpsamma och försiktig personal var duktiga och snabba. Jag ska rekommendera alla som vill flytta.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Vi anlitade firman för en flytt av hela vårt bohag utomlands. Det positiva är att allt kom fram och personalen som arbetade var trevlig. Det negativa är - trots att vi hade haft videogenomgång av allt som skulle med och givit varningar om volymen - att de lastbilar som kom inte var stora nog och tidsplanen för utförandet av arbetet var allt för snäv. Det ledde till förseningar, ytterligare kostnader för mig (ungefär 10 % extra på priset) och att flyttlasset istället för cirka kl. 19:00 kom fram kl. 01:00. Detta trots att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från 24 Flytt & Städ AB

Hej Johan, Stort tack för din recension och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi är glada att höra att allt bohag kom fram och att du upplevde personalen var trevliga. Samtidigt vill vi gärna förtydliga några delar kring planeringen. Vid vårt videosamtal gjorde vi tillsammans en uppskattning om cirka 80–90 flyttkartonger. I slutändan blev det dock totalt omkring 130 flyttkartonger, utöver de plastlådor som du själv hade packat. Den ökade volymen gjorde att den ursprungligt planerade volymen tyvärr... 

Charlotta P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Väldigt flexibla behövde byta dag och det kunde dom ordna 👍 Städade väldigt noggrant vid flyttstädningen som jag hade anlitat 24 Flytt & Städ för. Kan verkligen rekommendera dom för flyttstädning.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linda F
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag är supernöjd med både flytt och städning. Tydlig kontakt med firman både före, under och efter arbetet. Rekommenderar 24 Flytt & Städ AB varmt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Therese N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Väldigt bra kommunikation med tydlig och information inför flytt och städningen. Personalen hade ett trevligt bemötande samt var både effektiva och noggranna. Jag rekommenderar dem varmt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sara A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Väldigt bra kommunikation! De plastar in alla möbler. Trevliga, flexibla och effektiva. Rekommenderar starkt 24 Flytt & Städ!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Åsa T
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande och mycket väl utfört arbete! Jag är verkligen jättenöjd!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Natahlie D
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bra dialog och ett mycket väl utfört arbete, både flytt och städ.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Olha P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag är jättenöjd. Servicen är på en hög nivå.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pierre T
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag tycker att det gick snabbt och smidigt. Dom var klara på ca 5 timmar.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Shan K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

De anlände i tid och utförde sitt arbete med stor skicklighet. Allt gick smidigt, snabbt och professionellt, och de upprätthöll ett vänligt bemötande. Deras lösningsorienterade attityd är verkligen berömvärd. Jag råkade skriva fel adress och trodde att jag skulle behöva avbryta tjänsten bara några dagar innan flytten. De var dock otroligt hjälpsamma och hanterade adressändringen utan några problem. Jag rekommenderar dem starkt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tilda H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Städningen blev ej godkänd av vår hyresvärd och vår hyresvärd fick städa upp det som ej blev godkänt då nästa hyresgäst skulle flytta in några timmar senare, vilket vi meddelade städfirman som ganska direkt erbjöd sig att betala fakturan som skulle komma från hyresvärden. Vilket var väldigt schysst gjort! Som sagt städningen var inte godkänd men fick väldigt bra kompensation för det samt bra och snabb kontakt med firman.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
William D
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Mycket proffsigt och väl utfört arbete, finns inget att klaga på, Mvh William

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kicki S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Det är andra gången vi anlitar denna firma... Så trevliga, proffsiga o exceptionellt ärliga o Försiktiga, det kom 3 killar o flyttade vårt hem. 10/10 i betyg!!! 2 killar o städade... Har aldrig vart så rent inte ens när vi flyttade in... Toppen service. Ska ni ha nån firma VÄLJ DENNA🙏💓 TACK Janne med personal

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hampus F
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande och riktigt fin och städad lägenhet!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Norma G
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Otroligt smidigt och professionellt! Uppdraget utfördes galant med bra kommunikation och leverans. Rekommenderar starkt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Katrin A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Toppen flyttfirma med väldigt snälla killar som är oerhört trevliga, hjälpsamma och snabba. De gav mig en riktigt bra service och alla mina tillhörigheter behandlades med omsorg. Dessutom gjordes städningen av min 2 rök lägenhet perfekt första gången så att besiktningsmannen godkände den utan tvekan. 24 Flytt & Städ är ett pålitligt företag, därför jag lämnar mina högsta rekommendationer och jag kan helhjärtat rekommendera företaget till alla som behöver en professionell, snabb trevlig och problemfri flytt. Tack vare hjälp... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Olga D
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Vill tacka 24Flytt och Städ för utmärkt jobb! Allt är väldigt noga , bra service, rimligt pris ! trevlig personal.Jag är mycket nöjd. Rekommenderar

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Shahla M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

24 Flytt & Städ AB har varit oerhört lyhörda, omgående svar via telefon, textmeddelanden och mejl. Det har känts oerhört tryggt och säkert från början till slut. Personalen på 24 Flytt & Städ AB, och här tänker jag särskilt på Janne, du har följt upp min flyttservice t.o.m efter flytten på egen intiativ. Detta är oerhört omtänksamt och bortom professionalism, tack igen, för allt, min gode herre.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
William N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Duktig städare och trevlig! Rekommenderar starkt

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elias G
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Gott bemötande och professionellt arbete. Väldigt nöjd med 24 Flytt och Städ! Trevliga och effektiva flyttkillar👌🏻

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
First-Name L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Supernöjd med kommunikationen före och efter genomförande. Väldigt trevliga, punktliga och norggranna. Rekommederar starkt💯

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mattias L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Superbra och välskött flyttstädning av lägenheten. Mycket bra kommunikation, supernöjd med denna tjänst. Kan rekommendera

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Krille J
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt fungerade som det skulle!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Golnar Z
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Vi använde företaget för packning, flytt och städning av ett stort bohag i samband med flytt till annan ort. Företagets bemötande var från start till slut professionellt och tillmötesgående. Vår förväntan var att flytten skulle ske på ett tryggt, säkert och smidigt sätt. Vår förhoppning var att flytten skulle ske utan åsamkande av skador relaterade till ovan utförda tjänster. Med undantag från några fadäser, bedömer vi att företaget har skött sin uppgift väl. Vi kan rekommendera detta företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Magnus B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bra duktiga personer bra flyttbil en av det bästa väldigt grundlig städning duktig städare

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Nardos Y
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag är nöjd flytta med 24 flytta .Allt min gräjer innen sonder skadad .Tack så mycke

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Benjamin M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bemötandet var bra! Gubbarna var snabba och gjorde sin grej. Fantastiskt !

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Benjamin D
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Supernöjd! Otroligt proffsiga och duktiga och lätta att ha att göra med både via telefon och i person! Plastar in möbler och hanterar dom med varsamhet. Mycket bra städning också och de lämnade lägenheten i ett fantastiskt skinande skick. Kommer absolut att ta hjälp av er även i framtiden.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Heli B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Är nöjd med flytt hjälpen. Hade två personer som verkligen packade in allt bra och kämpade på. Enda som jag kunde känna som va lite mindre trevligt va att de satt i bilen och rökte som gjorde att rummen de va i stanna lukten kvar.. jätte nöjd med servicen jag fick vid bokningen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kerstin Å
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

"Flyttgubbarna" trevliga men lastade bilen bara till 3/4, så det var en hel del de inte tog med. "Städgubbarna" bra på alla sätt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sarah S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabba, bra och väldigt trevliga! De ställde till och med upp möblerna fint vilket de inte behövde göra. :)

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Dan B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt flöt på bra. Inga problem med varken flytt eller städ.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen