24 Flytt & Städ AB

Snittbetyg
4.8
Ring 0102-14 66 69 Dela

Om företaget

24 Flytt & Städ AB i Arboga är din pålitliga partner för smidiga flytt- och städtjänster i Arboga och omnejd. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar för både privatpersoner och företag, med fokus på att göra din flytt och städning enkel och effektiv. Vårt erfarna och engagerade team tar hand om allt från packning och transport...

63 omdömen om 24 Flytt & Städ AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 63 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Mats W
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Köpte en dödsbo tömning samt flyttstädning. Alltid fungerade perfekt

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Denny L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Kanon killar som hjälpte oss med flytten, snabba och försiktiga. Kan starkt rekommendera detta företag👍

Ebba Linnéa Christin P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jätte duktiga killar. Trevliga, varsamma och jobbade på fantastiskt!

Malin P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag har använt det här flyttföretaget två gånger nu och varit supernöjd varje gång! De är försiktiga med ens möbler och kartonger, packar in allting i flyttbilen superbra, är trevliga, måna om att allt hamnar rätt, SUPEReffektiva, starka och sammantaget blir det en riktigt bra flyttupplevelse! Tack!

Yvonne G
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande. Proffsiga flyttkillar. Bra städning. Jag är nöjd med flytt och städresultat.

Christer L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabb och proffsig flytt. Väldigt snabb med och återkoppla vid frågor.

Johanna elisabeth T
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabba och effektiva med trevlig personal. Bra bemötande av samtliga. Rekommenderas verkligen!

Eman R

Enkelt att prata och planera med. Trevlig bemötande Hjälpsamma Professionella

Stefan lars-gunnar K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt är inte riktigt ordnat än men det som är ordnat har funkat utmärkt.

Bernt M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Punktliga och snabba flyttkillar. Trevliga dessutom👍. Väldigt noga med att plasta in möbler och annat ömtåligt.

Niclas S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bra kommunikation, flytt gick okej, städ fick inga anmärkningar. Helt ok för pris!

Ingrid S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bättre flytt kan man inte tänka sej. Flyttkillarna behandlade godset med försiktighet och själva utbärandet var i stort sätt ljudlöst,, och väldigt smidigt och jättefint bemötande dessutom.

Anne M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Väldigt trevliga flyttkillar och snabba Nöjd med städningen oxå Så tack snälla Mvh Annelie

My H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Super trevliga killar som kom. Men blev lovad att möbler, kartonger, blommor skulle plastas in. Dubbelkolla innan om jag sjäv skulle plasta in madrasserna till sängen, men han jag pratade med sa att de (dom som kom och flyttade allt) skulle fixa det. Men ingen plats på något. Men bortsett från det är jag helt okej nöjd. Fint bemötande, vänliga och fixade allt annat vädligt bra

Emira H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bokningen gick smidigt och vi fick mycket trevligt bemötande. Vi bokade flytt och städ och de matchade lägsta priset som vi fick från olika flyttfirmor. Vi planerade väl om hur flyttet samt städningen ska gå till, det var viktigt för oss att vissa möbler ska extra skyddas vid flyttet. Det kom tre killar med två lastbilar fast att det var strax över 20 kubikmeter möbler och lådor. Killarna var så noga med varje detalj, de hjälpte oss på plats att plocka isär vår 3-sits soffa som inte fick plats i hissen. Alla lådor och möbler...

Berit J
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bästa flytthjälpen! Trevliga och mycket arbetsamma killar. Aktsamma och rädda om era saker! Tveka inte att anlita denna firma!

Yusuf M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

24 Flytt och Städ levererade en otrolig service till ett prisvärt pris. Teamet var mycket effektivt och professionellt, och jag kunde inte vara mer nöjd flyttfirmam. Jag rekommenderar varmt 24 Flytt och Städ till alla som behöver hjälp med flyttningen. Tack så mycket för att ni gjorde min flytt så smidig och stressfri!

Soumia N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Mycket bra kommunikation och effektiv och bra städning. Rekommenderar!

Joshua Anton M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

En helt otroligt kundbemötande, prisvärt grabbarna gjorde ett fantastiskt jobb, dom var väldigt effektiva och proffsigare flyttfirma hittar man inte. Jag kan varmt rekommendera 24 flytt och städ. Så nu kan jag i lugn och ro börja att inreda mitt nya hem.tusen tack 24 flytt och städ.

Johanna K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Supersmidig flytt som gick på några få timmar, Trots mycket saker. Bra kommunikation och schyssta människor. Rekommenderar!

Anders H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt gick väldigt smidigt. Grabbarna jobbade bra och nu är allt vårt bohag på nya stället,. Rekommenderar den här flyttfirman!

Annelie M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Tömning av lägenhet var bra och städningen helt fantastisk! Var jättemycket att ta hand om men det blev ett strålande resultat! Jättebra bemötande och återkoppling från alla.

Anna Pernilla M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Från start till slut har allt ifrån bokning via Daniel till de fantastiska flyttkillarna löpt över förväntan. Alla är proffs som kan sin sak och utövar sin profession med största service. Noggrannhet och serviceminded har genomsyrat hela min flyttprocess. Rekommenderar varmt denna firma!

Magnus B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Flytten fungerade problemfritt! Trevliga killar som kom på avtalad tid! Bra pris på flytten + städningen Jag kan varmt rekommendera dom!

Camilla S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Anlitade firman för flytt och flyttstäd. Killarna kämpade tappert på i trapporna under flytten, flyttstäden godkändes utan problem.

Giovanna A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Det gick fort och smidigt allt enligt planering Personalen var snälla , hjälpsamma och inget var trasigt. Tack så mycket för en proffestionell flytt hjälp. Mvh Giovanna Aspi

Anneli P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Pigga, glada, och snabba killar som tog tag i allt. Jag är så nöjd och ska jag flytta igen så kommer jag att anlita er igen. Mvh Anneli Persson.

Eva Margareta V
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Flyttade från Eskilstuna till Enköping den 5 dec2023 Killarna slet och var trevliga dom fick köra två turer men var posetiva ändo. Hoppas att dom får en fin Jul. Maggan& Ove

Ia K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Är mycket nöjd med flytten. Trevlig personal och duktigt folk. Tack för hjälpen. Trevlig helg till Er alla. God Jul och Gott Nytt År.

Anders P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Skulle flytta långt. Flyttkillarma var trevliga och snabba men städfirma kommrr degen efter men den information får man aldrig veta sen försvann ett par nycklar som jag fick betala för dåligt tycker jag. Då finns det andra firmor som gör det bättre es

Kewin F
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag anlitade 24 Flytt & Städ och är super nöjd! Grabbarna kom den tiden dem skulle, dem gjorde ett snabbt och smidigt arbete och jobbade extremt hårt under hela tiden utan pauser. Dom var väldigt trevliga att ha och göra med! dom skrattade med oss och hade ett glatt humör hela tiden även efter flera timmars hårt och svettigt arbete med tunga möbler så skrattade dom och var super trevliga. Jag var lite orolig över packningen som dom skulle sköta pga. tidigare erfarenheter med andra företag som bara kastat ner saker i lådorna....

Lars Ove H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Fantastiskt bemötande från början till slut. Flyttkillarna var mycket proffsiga och effektiva i sitt arbete trots en del ganska tunga möbler. Rekomenderar varmt denna flyttfirma och kommer tipsa vänner och bekanta. Än en gång STORT TACK!!

Annika E
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Otroligt snabba och hjälpsamma!

Marie Louise S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag beställde flytt, städ och bortforsling av skräp till min mamma. Innan flytten var de snabba att svara och lätta att kontakta. Själva flytten gick smidigt och bra med Mohammad och Abdul. Städningen gick igenom besiktningen utan anmärkning. Rekommenderar verkligen 24 Flytt & Städ!

BENGT SEBASTIAN N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Hade bra kontakt med Daniel på 24 Flytt & städ som var jättetillmötesgående och besvarade alla otaliga frågor jag hade om en utlandsflytt. Såhär i efterhand är jag och min sambo supernöjda med flytten. Mohammed och Abdulkadir körde från Stockholm till Oslo, hur trevliga som helst och snabba, effektiva och försiktiga. Kommer rekommendera 24 Flytt och Städ AB till nära och kära för framtidiga flytt helt klart!

Desirée L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag är nöjd. De var både trevliga och snabba. Flytthjälpen fungerade jättebra.

Ellinore S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Anlitades för både flytt och städ och jag är mycket mycket nöjd. Mycket trevliga och mycket väl utfört arbete!

Hanna S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt gick jättebra och jag är nöjd med utfört jobb!

Jessica L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Andra gången jag anlita detta företag. Så nöjd! Jäkla kungar på att bära grejer. 4 h så va allt flyttat å klart… vi ses igen😂 bästa flytthjälpen

Philip S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Toppenbra utfört jobb! Mycket bra och rekommenderar vid flytt 😊 Hade använt dom igen!

Olof A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bokade både flytt och flyttstäd och är supernöjd med båda! Rekommenderar absolut 24Flyttfirma till alla som ska flytta 👍🏻😊

Maja N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Supernöjd med min flytthjälp! Snabbt, enkelt och grym service. Killarna skötte jobbet från början till slut över förväntan!

Annika L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag har fått hjälp med flytten och är jättenöjd

Liliane N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Vänligt och glatt bemötande. " Raska pojkar ". Ingenting var omöjligt att göra. Rekommenderas!

Ina Maria N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt gick jättebra, trevliga killar och alla möbler verkar vara i gott skick.

Lisbet H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabb flytt lite skador på sidobord o en tavla som ramen hade lossnat annars helt ok. Städkillarna gjorde ett bra jobb. Mvh Lisbet

Bo H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Fantastiskt trevliga, hjälpsamma och effektiva killar som hanterade min flytt. Bara gott att säga.

Hasse R
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Mycket professionella killar som utförde vår flytt mycket smidigt utan att skada något. Finns ingenting att anmärka på.

Margareta V
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Kontakt med företaget har varit ett nöje. En trevlig man som lyssnade och förstod vad jag behövde hjälp med. Jag behövde flytthjälp mellan 2 orter, samt hjälp med att bära ner stora tunga saker från ovanvåningen till bottenplan. Flyttkarlarna bar ner allt försiktigt och ställde de nerburna sakerna på den plats jag förevisat. De var mycket tillmötesgående och inget tycktes för tungt att bära. Mycket beröm till dessa två män. Jag kan varmt rekommendera 24 Flytt och Städ AB

Saada A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt gick prefekt. Plus det var jätte trevliga

Filtrera omdömen