24 Flytt & Städ AB

24 Flytt & Städ AB

www.24flyttfirma.se
  • BadgeTwoYears

24 Flytt & Städ AB i Arboga är din pålitliga partner för smidiga flytt- och städtjänster i Arboga och omnejd. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar för både privatpersoner och företag, med fokus på att göra din flytt och städning enkel och effektiv. Vårt erfarna och engagerade team tar hand om allt från packning och transport...

78 omdömen om 24 Flytt & Städ AB

Alexey K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Smidiga att göra med och flexibla. Alla möbler hanterades varsamt och städet blev toppen! Inget att klaga på, rekommenderar starkt.

Pia C
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Trevliga energiska killar som jobbade på för fullt 😅plastade och bar ut och in allt försiktigt. Det vart tyvärr ett misstag med den ena adressen vilket berodde på att det inte stod Nyköping vilket jag tog för givet att de visste. Allt gick bra till slut och jag kommer rekommendera er till vänner som ska flytta 👍

Ann-sofi S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Otroligt effektiva och smidiga att göra med, flytt från stort hus till serviceboende och de plastade in möbler och var trevliga.

Angela H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

The 3 guys who moved us were very quick and extremely efficient , I can total recommend them for removals. They carefully wrapped every item with plastic. The cleaning men, 3 in total, who went above and beyond my expectations with the house final clean. It was spotless, I would not hesitate to book the company again for removals or house cleaning service .

Malin Maria Madeleine T
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Effektiva vid flytt och städning blev godkänd av petig hyresvärd, så jag är nöjd.

Malin A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jättenöjda med flytt och städ. Rekommenderar verkligen!

Camilla Maria J
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Mycket nöjd med min flytthjälp från en stad till en annan! Dom ä väldigt snabba och effektiva med ett gott bemötande, rekommenderas varmt!

Tommy J
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

mycket bra duktiga grabbar och trevliga

Marianne B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Ett trevligt bemötande över lag super bra pris mycket bra utförd flytt och städning. jag är mycket nöjd. Tack hälsning Marianne Blomqvist

Lucas B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabba, trevliga, serviceinriktade och samtidigt den billigaste offerten vi fick från flera företag. Mycket nöjda!

Annelie K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabbt, smidigt och de var duktiga på allt tog paket med flytt och städ, är grymt imponerad av alla inblandade parter.

Maria Olga S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag stark rekommemderar detta foretag. Killarna var effektiva, snabba, och mycket trevliga. Vi kommer att använda dem igen i slutet av september. Vi är väldigt nöjda. Maria Salvado

Kari L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Ett väldigt trevligt bemötande av 2 starka killar, som gjorde ett perfekt jobb, väldigt nogranna och försiktiga om möblerna, , åkte 2 vändor , kan bara ge stort beröm Åt grabbarna och företaget som tog hand om min beställning och genomförandet av våran flytt den 22/8 Mvh Kari

Soile E
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag rekommenderar verkligen detta flytt/flyttstädnings företag. Mycket proffesionellt bemötande. Supernöjd med både flytt och flyttstädnings personalen. De flyttade allt med försiktighet och omtanke. Flyttstädningen var helt suverän. Allt sken och glänste…som om inget använts förut, vilket har gjorts i 14 år.

Lotta K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma. Trevligt bemötande och snabba och noggranna. Är helnöjd.

Mats W
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Köpte en dödsbo tömning samt flyttstädning. Alltid fungerade perfekt

Denny L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Kanon killar som hjälpte oss med flytten, snabba och försiktiga. Kan starkt rekommendera detta företag👍

Ebba Linnéa Christin P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jätte duktiga killar. Trevliga, varsamma och jobbade på fantastiskt!

Malin P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag har använt det här flyttföretaget två gånger nu och varit supernöjd varje gång! De är försiktiga med ens möbler och kartonger, packar in allting i flyttbilen superbra, är trevliga, måna om att allt hamnar rätt, SUPEReffektiva, starka och sammantaget blir det en riktigt bra flyttupplevelse! Tack!

Yvonne G
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Trevligt bemötande. Proffsiga flyttkillar. Bra städning. Jag är nöjd med flytt och städresultat.

Christer L
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabb och proffsig flytt. Väldigt snabb med och återkoppla vid frågor.

Johanna elisabeth T
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Snabba och effektiva med trevlig personal. Bra bemötande av samtliga. Rekommenderas verkligen!

Eman R

Enkelt att prata och planera med. Trevlig bemötande Hjälpsamma Professionella

Stefan lars-gunnar K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt är inte riktigt ordnat än men det som är ordnat har funkat utmärkt.

Bernt M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Punktliga och snabba flyttkillar. Trevliga dessutom👍. Väldigt noga med att plasta in möbler och annat ömtåligt.

Niclas S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bra kommunikation, flytt gick okej, städ fick inga anmärkningar. Helt ok för pris!

Ingrid S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bättre flytt kan man inte tänka sej. Flyttkillarna behandlade godset med försiktighet och själva utbärandet var i stort sätt ljudlöst,, och väldigt smidigt och jättefint bemötande dessutom.

Anne M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Väldigt trevliga flyttkillar och snabba Nöjd med städningen oxå Så tack snälla Mvh Annelie

My H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Super trevliga killar som kom. Men blev lovad att möbler, kartonger, blommor skulle plastas in. Dubbelkolla innan om jag sjäv skulle plasta in madrasserna till sängen, men han jag pratade med sa att de (dom som kom och flyttade allt) skulle fixa det. Men ingen plats på något. Men bortsett från det är jag helt okej nöjd. Fint bemötande, vänliga och fixade allt annat vädligt bra

Emira H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bokningen gick smidigt och vi fick mycket trevligt bemötande. Vi bokade flytt och städ och de matchade lägsta priset som vi fick från olika flyttfirmor. Vi planerade väl om hur flyttet samt städningen ska gå till, det var viktigt för oss att vissa möbler ska extra skyddas vid flyttet. Det kom tre killar med två lastbilar fast att det var strax över 20 kubikmeter möbler och lådor. Killarna var så noga med varje detalj, de hjälpte oss på plats att plocka isär vår 3-sits soffa som inte fick plats i hissen. Alla lådor och möbler...

Berit J
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Bästa flytthjälpen! Trevliga och mycket arbetsamma killar. Aktsamma och rädda om era saker! Tveka inte att anlita denna firma!

Yusuf M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

24 Flytt och Städ levererade en otrolig service till ett prisvärt pris. Teamet var mycket effektivt och professionellt, och jag kunde inte vara mer nöjd flyttfirmam. Jag rekommenderar varmt 24 Flytt och Städ till alla som behöver hjälp med flyttningen. Tack så mycket för att ni gjorde min flytt så smidig och stressfri!

Soumia N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Mycket bra kommunikation och effektiv och bra städning. Rekommenderar!

Joshua Anton M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

En helt otroligt kundbemötande, prisvärt grabbarna gjorde ett fantastiskt jobb, dom var väldigt effektiva och proffsigare flyttfirma hittar man inte. Jag kan varmt rekommendera 24 flytt och städ. Så nu kan jag i lugn och ro börja att inreda mitt nya hem.tusen tack 24 flytt och städ.

Johanna K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Supersmidig flytt som gick på några få timmar, Trots mycket saker. Bra kommunikation och schyssta människor. Rekommenderar!

Anders H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Allt gick väldigt smidigt. Grabbarna jobbade bra och nu är allt vårt bohag på nya stället,. Rekommenderar den här flyttfirman!

Annelie M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Tömning av lägenhet var bra och städningen helt fantastisk! Var jättemycket att ta hand om men det blev ett strålande resultat! Jättebra bemötande och återkoppling från alla.

Anna Pernilla M
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Från start till slut har allt ifrån bokning via Daniel till de fantastiska flyttkillarna löpt över förväntan. Alla är proffs som kan sin sak och utövar sin profession med största service. Noggrannhet och serviceminded har genomsyrat hela min flyttprocess. Rekommenderar varmt denna firma!

Magnus B
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Flytten fungerade problemfritt! Trevliga killar som kom på avtalad tid! Bra pris på flytten + städningen Jag kan varmt rekommendera dom!

Camilla S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Anlitade firman för flytt och flyttstäd. Killarna kämpade tappert på i trapporna under flytten, flyttstäden godkändes utan problem.

Giovanna A
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Det gick fort och smidigt allt enligt planering Personalen var snälla , hjälpsamma och inget var trasigt. Tack så mycket för en proffestionell flytt hjälp. Mvh Giovanna Aspi

Anneli P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Pigga, glada, och snabba killar som tog tag i allt. Jag är så nöjd och ska jag flytta igen så kommer jag att anlita er igen. Mvh Anneli Persson.

Eva Margareta V
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Flyttade från Eskilstuna till Enköping den 5 dec2023 Killarna slet och var trevliga dom fick köra två turer men var posetiva ändo. Hoppas att dom får en fin Jul. Maggan& Ove

Ia K
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Är mycket nöjd med flytten. Trevlig personal och duktigt folk. Tack för hjälpen. Trevlig helg till Er alla. God Jul och Gott Nytt År.

Anders P
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Skulle flytta långt. Flyttkillarma var trevliga och snabba men städfirma kommrr degen efter men den information får man aldrig veta sen försvann ett par nycklar som jag fick betala för dåligt tycker jag. Då finns det andra firmor som gör det bättre es

Kewin F
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag anlitade 24 Flytt & Städ och är super nöjd! Grabbarna kom den tiden dem skulle, dem gjorde ett snabbt och smidigt arbete och jobbade extremt hårt under hela tiden utan pauser. Dom var väldigt trevliga att ha och göra med! dom skrattade med oss och hade ett glatt humör hela tiden även efter flera timmars hårt och svettigt arbete med tunga möbler så skrattade dom och var super trevliga. Jag var lite orolig över packningen som dom skulle sköta pga. tidigare erfarenheter med andra företag som bara kastat ner saker i lådorna....

Lars Ove H
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Fantastiskt bemötande från början till slut. Flyttkillarna var mycket proffsiga och effektiva i sitt arbete trots en del ganska tunga möbler. Rekomenderar varmt denna flyttfirma och kommer tipsa vänner och bekanta. Än en gång STORT TACK!!

Annika E
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Otroligt snabba och hjälpsamma!

Marie Louise S
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Jag beställde flytt, städ och bortforsling av skräp till min mamma. Innan flytten var de snabba att svara och lätta att kontakta. Själva flytten gick smidigt och bra med Mohammad och Abdul. Städningen gick igenom besiktningen utan anmärkning. Rekommenderar verkligen 24 Flytt & Städ!

BENGT SEBASTIAN N
Skrev om 24 Flytt & Städ AB

Hade bra kontakt med Daniel på 24 Flytt & städ som var jättetillmötesgående och besvarade alla otaliga frågor jag hade om en utlandsflytt. Såhär i efterhand är jag och min sambo supernöjda med flytten. Mohammed och Abdulkadir körde från Stockholm till Oslo, hur trevliga som helst och snabba, effektiva och försiktiga. Kommer rekommendera 24 Flytt och Städ AB till nära och kära för framtidiga flytt helt klart!