Alla kategorier Telefon Stockholms län Stockholm Norrmalm 3butiken Kungsgatan

3butiken Kungsgatan

Kungsgatan 37, 111 56 Stockholm — Visa karta

Surfa var du vill med mobiltbredband till din laptop. På tre.se kan du välja bland ett stort urval med marknadens hetaste mobiler och kontantkort, och teckna mobilabonnemang.

Telefonbutiker nära 3butiken Kungsgatan:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 4 kunder tycker om 3butiken Kungsgatan

• Karl S
    Karl S skrev om 3butiken Kungsgatan
    Känner mig lurad !!!!!
    Kommer att anmälla butiken till konsumentverket för vilseledande reklam.
    Aldrig varit så obegripligt illa behandlad som där!!!!!
  • Oliver D
    Oliver D skrev om 3butiken Kungsgatan
    Håller med DANIEL_T !! Dom brukar vara rätt trevliga annars men nu på sommaren har dom som jobbat varit jätte otrevliga! Igår satt han i ena kassan och raggade på hans arbetskompis kompis som va i butiken och sket i kunderna totalt! I Den andra kassan hjälpte han sin kompis som va kund hos dom med sin data, tillslut börja folk lämmna butiken för att dom orka inte mer, min faster sa till mig att Dom va helt respektlösa! vilket dom hörde och satte genast igång och betjäna kunder! Och som sagt svarar dom aldrig i deras telefon när man ringer dom! När man mailar tar de flera dagar innan dom svarar också!
    Karl S gillar detta
  • Malin H
    Malin H skrev om 3butiken Kungsgatan
    Jag har alltid blivit bra bemött av den manliga personalen i denna butik. Kvinnorna tittar inte ens åt ens håll. Men abonemangen och telefonerna är grymma, och dom har världens trevligaste kundtjänst dygnet runt. Skaffa tre!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om 3butiken Kungsgatan
    Om du gillar att bli behandlad som en obetydlig skit eller kanske har en böjelse där du uppskattar att bli förnedrad ska du absolut bli kund hos tre. Välj gärna butiken på Kungsgatan. Där tycker de att du är så obetydlig att de inte ens behöver svara när du ringer. De påstår på svararen att de är strängt upptagna i butiken och inte har tid för ditt obetydliga samtal. Här kommer det lustiga, efter att ha ringt i tre dagar utan svar, fick jag till slut släpa ned min röv till butiken. Den var naturligtvis tom bortsett från de två trötta snubbarna med backslick i personalen. Passade då på att ringa butiken mest för att se om de i överhuvudtaget tänker svara i telefon, men tydligen var de fortfarande för upptagna för att bekymra sig om att kunder försöker nå dem.
    Karl S, Johan C gillar detta

Kungsgatan 37, 111 56 Stockholm