Hi3g Access AB - 3butiken Kungsgatan

Hi3g Access AB - 3butiken Kungsgatan

www.tre.se
2.0

Surfa var du vill med mobiltbredband till din laptop. På tre.se kan du välja bland ett stort urval med marknadens hetaste mobiler och kontantkort, och teckna mobilabonnemang.

4 omdömen om Hi3g Access AB - 3butiken Kungsgatan

Bror Michael Roger L
Skrev om Hi3g Access AB - 3butiken Kungsgatan

Otroligt nonchalant personal på TRE KUNGSGATAN...kommer byta till annat bolag inom mobil...dessa killar driver butiken som att man ska vara tacksam överhuvudtaget för att de kanske pratar med mig

Karl S
Skrev om Hi3g Access AB - 3butiken Kungsgatan

Känner mig lurad !!!!! Kommer att anmälla butiken till konsumentverket för vilseledande reklam. Aldrig varit så obegripligt illa behandlad som där!!!!!

Oliver D
Skrev om Hi3g Access AB - 3butiken Kungsgatan

Håller med DANIEL_T !! Dom brukar vara rätt trevliga annars men nu på sommaren har dom som jobbat varit jätte otrevliga! Igår satt han i ena kassan och raggade på hans arbetskompis kompis som va i butiken och sket i kunderna totalt! I Den andra kassan hjälpte han sin kompis som va kund hos dom med sin data, tillslut börja folk lämmna butiken för att dom orka inte mer, min faster sa till mig att Dom va helt respektlösa! vilket dom hörde och satte genast igång och betjäna kunder! Och som sagt svarar dom aldrig i deras telefon...

Karl S gillar detta
Malin H
Skrev om Hi3g Access AB - 3butiken Kungsgatan

Jag har alltid blivit bra bemött av den manliga personalen i denna butik. Kvinnorna tittar inte ens åt ens håll. Men abonemangen och telefonerna är grymma, och dom har världens trevligaste kundtjänst dygnet runt. Skaffa tre!