4human i Sverige AB

Pilotgatan 2, 128 32 Skarpnäck — Visa karta

Hemvärnsgatan 9, 17154, SOLNA
SCS Search & Medicorent
Anna-maria Å:
SCS är ett väldigt bra företag som bemöter sina kandidater och kunder på ett proffesionellt sätt. De är noggranna och är duktiga på att matc...

Bemanningsföretag nära 4human i Sverige AB:

Regeringsgatan 82, STOCKHOLM
Vi hjälper er med er rekrytering! Läs mer ›
Joel T:
Proffsiga, engagerade och drivna. Den bästa erfarenheten vi har haft av ett rekryteringsbolag Joel Törnqvist VD, Safe Dental Partner

Läs vad 1 kund tycker om 4human i Sverige AB

• Maria N
    Maria N skrev om 4human i Sverige AB
    Vår förening har anlitat EMJ Service och det kommer vi inte fortsätta med. De må vara duktiga på takskottning, men tar hutlöst betalt, skickar massor av fakturor som ofta inte är tydligt specade, har 10 dagar som betalningsvillkor (inklusive helgdagar, vilket är ett elände om man inte är hemma och bevakar posten över julhelgerna), är rasande snabba att skicka vidare till inkasso etc etc. Vi betalade 6250 kr för att få ett bevakningsavtal, och blev sedan dessutom månadsvis fakturerade för bevakning!!! Tidigare år har vår årliga snöröjningskostnad legat på max 20.000 kr, med EMJ landar vi i år på ca 100.000 kr. Känns inte seriöst.

Pilotgatan 2, 128 32 Skarpnäck