Alla kategorier Hifi Stockholms län Stockholm Norrmalm 4Sound City Sthlm

Sveavägen 48, 111 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om 4Sound City Sthlm

• Zandra N
    Zandra N skrev om 4Sound City Sthlm
    Har aldrig blivit så dåligt mottagen i en butik. Fruktansvärt dryg kille i kassan.
    Köpte en gitarr och när jag kom hem och packade upp den upptäckte jag att den var full med skador i lacken och jack på halsen.
    Gick för att byta den. De hade en kvar av samma modell som jag fick byta till, men blev upplyst om att köper man gitarrer tillverkade i Kina får man skylla sig själv.
    Jag har aldrig ägt en gitarr, så jag tycker nog de kunde upplyst mig från början när jag köpte den att det var Kina-skit. Trodde man skulle få en hyfsad nybörjar-gitarr för 1200 kr i alla fall.
    Efter bytet upplös killen mig snäsigt om att han minsann inte skulle kunna sälja den jag kom tillbaka med som ny eftersom den varit upppackad. Jag hade inte ens använt den.
    Han borde inte sålt den som ny från början med tanke på skicket på den.
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om 4Sound City Sthlm
    Så härlig stämning bland personalen! Jag gick dit för att köpa mig mitt första piano, och fick väldigt bra hjälp. Dom kunde svara på alla mina frågor, och kunde förklara så att jag som inte kan någonting alls om pianon, kunde förstå. Måste tillägga att jag är supernöjd med mitt piano! 4sound rekommenderas varmt! Tack!
  • Ken D
    Ken D skrev om 4Sound City Sthlm
    Mycket trevlig och kunnig personal. Har det mesta man behöver för studion.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om 4Sound City Sthlm
    Måste rekomendera denna butik eftersom killarna var så himla hjälpsamma när mina lurar var trasiga och jag saknade kvitto och knappt visste när de var köpta. Jag blev vänligt bemött och de försökte verkligen hjälpa mig så att jag skulle få ut min garanti ändå.

Sveavägen 48, 111 34 Stockholm