A&A Bilmäklarna

A&A Bilmäklarna

Läs vad 12 kunder tycker om A&A Bilmäklarna 2

2021-06-14
    Jag har köpt många begagnade bilar tidigare men aldrig känt mig så trygg vid ett köp som den här gången. De här killarna är pålitliga. Dessutom är dom väldigt trevliga. Jag fann bilen Kia Ceed i en blocketannons och tänkte det kunde vara bilen jag letade efter. En bra bil är förstås det viktigaste men det var också kul, ett positivt minne att köpa bilen just hos dom. Rekommenderas på alla sätt!
    2021-06-09
    Utmärkt servise , trevliga killar som jobbar där, rekommenderas varmt , nästa bil kommer köpas där igen
    2021-06-07
    Toppen killar som är trevliga och seriösa. Kan varm rekommendera dessa killar. Varit hos andra handlare men magkänslan gjorde att köpet av min nya bil blev hos dom. Fantastiskt nöjd med min Mini 😍😍 Jaqueline
    2021-06-07
    Fantastisk bemötande. servicemindade killar. det gick snabbt och enkelt utan onödiga komplikationer. helt enkelt Nöjd👍
    2021-06-07
    Köpte bil. Hade egentligen inga förväntningar.
    Vart bra service, tillmötesgående i allt. Fint bemötande. Rekommenderas!
    2021-06-07
    Hej ! bra service och ett gott bemötande
    2021-06-07
    Jag köpte en Kia sportege är både nöjd med bilen och fantastiska försäljare
  • 2021-06-07
    Smidig och snabb försäljning utav min bil! Kan varmt rekommendera denna firma 👍🏼
    2021-06-06
    Jag köpte en Volvo v90cc
    Mycket bra kundmottagande och fantastiskt bra hjälp för att få till en lättsam och bra bilaffär. Kunnig personal dem vet vad dem sysslar med. Rekommenderas starkt.
    Jag hade inte några särskilda förväntningar av A&A Bilmäklarna men jag är väldigt nöjd med deras service.
    2021-06-05
    En smidig process gällande köp samt behjälpliga efter köpet vid ev. frågor/fel på bilen.
    Rekommenderar dessa killar starkt!
    2021-06-03
    Köpte en Volvo V70 från 2006 med knappt 28.000 mil på mätaren. Bilen är i gott skick utifrån förutsättningarna.
    Två unga killar som bemötte mig som kund på ett trevligt och korrekt sätt. Det gick att resonera om bilen och komma överens om ett pris. Efter att ha tittat på flera bilar på firmor där bilarna varit betydligt sämre till ett betydligt högre pris blev detta en positiv upplevelse. Att sen unga killar vill vara seriösa och göra en bra affär för båda parter höjer nivån ytterligare.
    Enda negativa var att bilen var dåligt eller inte städad, fullt med hundhår, grus mm.
    Rekommenderar gärna den här firman till andra.
    2021-06-03
    Köpte en bil hos dem. Superbra kundkontakt, service. Har inte gillat att handla hos bilhandlare innan pga ryktet men dessa två guldstjärnor ändrade min bild! Har rekommenderat dem till många nära o kära och kommer absolut återvända när det är dags för en uppgradering!