A&A Bilmäklarna

A&A Bilmäklarna

aabilmaklarna.com
  • BadgeFourYears
  • BestInSweden2025
  • BestInSweden2026
Omdömen totalt
188
Snittbetyg
4.9
Ring 031-707 08 00 Dela

Om företaget

Välkommen till A&A Bilmäklarna! Vi på A&A Bilmäklarna vill att du ska få en så smidig bilaffär som möjligt och slutmålet är att du som kund ska vara 100% nöjd med ditt bilköp. Sälja din bil Är det dags att sälja din gamla bil eller kanske byta in den mot en nyare och bättre bil? Lugn, vi på A&A Bilmäklarna hjälper dig att... 

Skriv ett omdöme

188 omdömen om A&A Bilmäklarna

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 188 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Rabih N
Skrev om A&A Bilmäklarna

Bra bemötande, trovärdighet och Seriösa säljare.

Christine S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Jag är mycket nöjd med A&A Bilmäklarna. Provkörde en bil här som jag hittat på nätet. Sa att jag skulle testa en annan bil på annat ställe innan jag kunde fatta något beslut. Fick helt igenom vänligt, serviceminded bemötande utan några påtryckningar eller annat om att jag skulle köpa av A&A. Åkte till nästa ställe, även det en bilhandlare, provkörde även där. Trevlig säljare där med men med en helt annan säljarattityd, med insäljningssnack mot det övertalande sättet. Körde tillbaka till A&A och genomförde köp. Jättenöjd! Tack 🙏👍 Med vänlig hälsning, C

Atef Mohammed El S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Hej jag tycker det är jätte bra bemötande av personalen jag är jätte nöjd att köpte bilen hos er jag kommer och ger råd till min kompisar och handla hos tack för det bil affär 👍

Dick S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Trevligt bemötande och smidig hantering av hela bytesprocessem.

Benny S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Fantastiskt trevliga. Kunniga, insatta och hjälpsamma. Levde upp till och överträffade alla förväntningar. Levererade över förväntan.

Victor R
Skrev om A&A Bilmäklarna

Snabbt och smidigt kanon bemötande kan varmt rekommendera.

Melody Z
Skrev om A&A Bilmäklarna

Har varit och besökt flera olika bilhandlare och jag tappade hoppet innan jag besökte A&A Bilmäklarna. Är inte bil kunnig men de behövde man inte vara när man kom till dem, de fick mig att känna mig trygg i mitt bilköp och de har varit tillgängliga efter köpet när det har dykt upp frågor. Hade man kunnat ge fler stjärnor så hade jag gjort det! Tusen tack för det fina bemötandet. Vill även ge en stor eloge till Admir som hade tålamod med alla frågor jag hade och hjälpte mig genom hela köpet!! Rekommenderar verkligen alla A&A bilmäklarna!

Ludvig K
Skrev om A&A Bilmäklarna

Väldigt hjälpsamma och duktiga killar, rekommenderar!

Stig Folke Gunnar S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Gjorde en bilaffär med deras representant Alan. Han gjorde ett seriöst intryck vid första kontakten som skedde via tel. Efter ett dygn hade vi bestämt oss för att göra affär. Vi gjorde resan till Fjärås, och bemötandet blev vänligt och seriöst. Efter lite ”ge & ta” så var vi överens. Vi lämnade vår stjärna i Fjärås, och åkte därifrån med en för oss, ny stjärna. Alan gjorde att upplevelsen blev så som man önskar, därför kan vi varmt rekommendera A&A Bilmäklarna!

Jean Claude R
Skrev om A&A Bilmäklarna

Jag vill verkligen rekommendera A&A Bilmäklarna efter mitt köp av en Volvo XC60. Från första samtalet till att jag körde därifrån med bilen var hela upplevelsen otroligt professionell och trygg. Bilen var i superbra skick och motsvarade verkligen förväntningarna. Det var tydligt att gänget på A&A Bilmäklarna är både seriösa och måna om att kunden ska känna sig nöjd genom hela processen. Men jag vill ge ett extra STORT tack till David F. som levererade kundservice på absolut toppnivå - jag har gjort flera bilköp under mina... 

Fabian H
Skrev om A&A Bilmäklarna

Det var bra …………………………………………….

Isabella H
Skrev om A&A Bilmäklarna

När jag kom in i bilhallen så möttes jag utav David som var hur trevlig som helst. Mitt första intryck var att han var väldigt lättsam, genuin och prestigelös, men framförallt väldigt professionell. Jag hade bara kollat blocket tidigare under dagen och fick syn på en bil som jag gillade. Jag är tyvärr van vid att bilar aldrig är så fina som på bild när det gäller bilhandlare osv, men deras bilar var över förväntan och bilarna hade väldigt hög klass. Jag hade därför extremt svårt för att bestämma mig, eftersom dom hade så... 

Josefin N
Skrev om A&A Bilmäklarna

Smidig upplevelse och väldigt tillmötesgående!

Conny B
Skrev om A&A Bilmäklarna

Ett fint bemötande från första stund. Har svar på alla frågor jag har haft om bilen, kollade även upp vissa av frågorna som jag har haft. Rekommenderar verkligen A&A bilmäklarna för bil köp.

Stada J
Skrev om A&A Bilmäklarna

Väldigt trevlig och bemötande personal! Mycket pålitliga kring frågor som ställdes.

Bålebrant Hadzic Kevin N

Mycket trevligt bemötande och en smidig affär.

Britt Lilian Irene S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Korrekt men ändå personligt.Bra bemötande

Oscar L
Skrev om A&A Bilmäklarna

Bra upplevelse, riktigt trevliga. Smidig affär

Nils Göte Ingemar J
Skrev om A&A Bilmäklarna

Helt okey. Trevligt bemötande. Bra på alla sätt

Valdis R
Skrev om A&A Bilmäklarna

ok, allt var väldigt bra 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Paula G
Skrev om A&A Bilmäklarna

All kontakt med A&A Fjärås har varit trevlig, välkomnande och professionellt. Servicen har känts trygg och min nya ”begagnade” bil funkar riktigt bra.

Josephine De C
Skrev om A&A Bilmäklarna

Jag är så nöjd med mitt bilköp, fin välvårdad bil! Seriös bilfirma som sätter kunden i fokus. Kommer definitivt göra framtida bilköp på A & A Bilmäklarna. Extra stjärna ⭐️ till grymma David som hjälpte mig genom hela processen! Duktig serviceminded och återkopplade snabbt när jag hade frågor.

Camilla Å
Skrev om A&A Bilmäklarna

Mycket nöjd. Trevlig personal och professionellt bemötande. Kan varmt rekommenderas.

Anette H
Skrev om A&A Bilmäklarna

Väldigt trevligt bemötande personal Bra information om bilen jag köpte. Hjälp med allt pappersarbete inför köpet. Bra visning av bilen. Fin bilhall ren och snygg

Ola L
Skrev om A&A Bilmäklarna

Alltid snabba svar och bra service.

Zvonimir Kralj S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Grymt bemötande och en väldigt smidig affär! Allt kändes tryggt, tydligt och professionellt från början till slut. Rekommenderas varmt! På återseende!

Björn K
Skrev om A&A Bilmäklarna

Trevliga killar med trevligt bemötande, kan rekommendera dem för en smidig bilaffär.

Christopher B
Skrev om A&A Bilmäklarna

Duktiga och väldigt trevliga. Kan rekommendera dom till alla som ska köpa bil!

Camilla K
Skrev om A&A Bilmäklarna

Trevliga och bra att ha att göra med!

Pär R
Skrev om A&A Bilmäklarna

Mycket bra Raka besked och bra bemötande. Ja gillar dem

Ida L
Skrev om A&A Bilmäklarna

Mycket nöjd. Professionell och trevlig personal.

Per Gösta B
Skrev om A&A Bilmäklarna

Väldigt nöjd med allt! Vi bor långt från Göteborg, men fick en noggrann genomgång av bilen innan vi tog tåget ned, och allt var som beskrivet. Kan rekommenderas!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Emil B
Skrev om A&A Bilmäklarna

Jag beskriver upplevelsen mycket professionell och informativt samt omsorgsfullt. Kände att jag gjorde en säker köp. Tack AA Mäklarna!!

Mats V
Skrev om A&A Bilmäklarna

Fick ett trevligt bemötande. Smådefekter på bilen åtgärdas enligt garantin

Farhad J
Skrev om A&A Bilmäklarna

Smidigt och väldigt transparent process har det varit och mycket tillmötesgående. Kände att jag fick en bra deal på bilen som jag förvärvade från er. Ser fram emot nästa bilaffär med er, samt det goda kaffet som jag och bror fick njuta av medans vi fixade med pappren! Önskar er allt det bästa !! /Farhad

Fredrik L
Skrev om A&A Bilmäklarna

Vi va mycket nöjda med allting! Bra service!

Peter L
Skrev om A&A Bilmäklarna

Mycket trevlig och uppriktig personal som påvisade de brister bilen hade innan besök så det blev inga överaskningar. Bilen var i sagt skick så det blev köp.

Therése P
Skrev om A&A Bilmäklarna

Vi fick ett jättefint bemötande, dom var trevliga, kunniga och väldigt hjälpsamma. Vi kände oss trygga i affären och dom var väldigt professionella. Kan varmt rekommendera A & A bilmäklarna.

Anastasia A
Skrev om A&A Bilmäklarna

Väl bemött och mycket bra utfört arbete. Är mycket nöjd

Rickard Jesper Gustav Henrik Ivar

Det var bra att ha att göra med

Dan K
Skrev om A&A Bilmäklarna

Mycket bra bemötande av vänlig och serviceinriktad personal. Hela affären gick mycket smidigt och även då jag hade en del frågor efter ett par veckor blev jag vänligt bemött och feågetecknen rätades ut omgående. Rekommenderas!

Saim R
Skrev om A&A Bilmäklarna

Jag fick ett trevligt bemötande, Alan var en lugn kille som hjälpte oss med allt , jag kan verkligen rekommendera folk att besöka A&A bilmäklarna /Saim

Alin P
Skrev om A&A Bilmäklarna

Jag har genom åren haft varierande erfarenheter av bilköp, men mötet med A&A Bilmäklarna har verkligen höjt ribban. Alan har inte bara erbjudit service av högsta klass, utan även utmärkt sig genom sitt naturliga, professionella och genuint trevliga bemötande. Hans engagemang och tydlighet genom hela processen har skapat ett förtroende som man sällan stöter på i branschen. Jag kan därför varmt rekommendera alla som överväger att köpa bil att vända sig till A&A Bilmäklarna i Fjärås. Hos Alan och Admir hamnar man i de bästa... 

Elvedin V
Skrev om A&A Bilmäklarna

Bra bemötande Professionell bemötande Helt enkelt duktiga på det de gör

Nikola J
Skrev om A&A Bilmäklarna

Raka och ärliga bilhandlare med en solid affärsplan och bra sortiment av bättre begagnade kvalitetsbilar i lager. Lätt att komma överens med säljarna om objekten så att alla parter blir nöjda med affären. Rekommenderar A&A till alla som söker efter bil efter behov.

Midhad M
Skrev om A&A Bilmäklarna

Smidig bilaffär. När problem uppstod efter köpet så var Allan alltid snabb på att svara och hjälpsam.

Petter B
Skrev om A&A Bilmäklarna

Trevligt bemötande och enkelt att göra affär. Gott kaffe.

Söderberg Lars P
Skrev om A&A Bilmäklarna

Mycket trevligt bemötande av säljarna. Klart nöjda med köpet av bilen

Emelie J
Skrev om A&A Bilmäklarna

Smidig affär från start till mål! Väldigt trevlig och professionell bemötande. Rekommenderas varmt!

Mattias S
Skrev om A&A Bilmäklarna

Grymt bra service. Köpet gick snabbt och smidigt. Bra och trevlig personal. Dock var kaffet mindre gott.

Filtrera omdömen