Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Sollentuna A-J Express Service AB er flyttfirma

A-J Express Service AB er flyttfirma

Sidensvansvägen 10, 192 55 Sollentuna — Visa karta

A-J Express-Service är en väletablerad flyttfirma som utför transporttjänster allt efter kundens behov och önskemål. Vi har ett väldigt gott rykte bland både privatkunder och företag.

Vi utvecklar hela tiden nya transport och logistiklösningar som gör att du som kund kan känna dig trygg när du flyttar med oss. Vi arbetar med bohagsflytt, kontorsflytt, interna omflyttningar, kort och gott allt inom flytt.

Vi är kända för att ge våra kunder 100% service och vår policy är att varje uppdrag ska efterlämna sig en nöjd kund. Vi agerar med hög etik och moral. Vi följer givetvis både Bohag 2010 och Kontor 2003.Vi är godkända transportörer och medlemmar i Svenska Flyttföretagareförbundet, S3F vilket borgar för din trygghet. Ansvarsförsäkring finns tecknad hos Trygg Hansa.
Box 110 06, 16111, BROMMA
Steinar A:
Starkaste grabbarna, bästa pianoflyttfirman i stan !

Flyttfirmor nära A-J Express Service AB er flyttfirma:

Östervägen 6, SOLNA
Mirella P:
En seriös flyttfirma! Direkt vid ankomst började två killar varsamt att plasta in våra möbler och två andra började packa in grejer i flyttb...

Box 110 06, BROMMA
Alla våra transporter samt personal är givetvis försäkrade. Läs mer ›
Steinar A:
Starkaste grabbarna, bästa pianoflyttfirman i stan !

Bergkällavägen 34, SOLLENTUNA
Vi är experter på flytt, städ och återvinning! Läs mer ›
Bo J:
Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Skarprättarvägen 1A, JÄRFÄLLA
Välkommen till Nls Flytt, med hjälp av lång erfarenhet och kunskap i branschen k... Läs mer ›
Linnea N:
NLS Flytt hjälpte mig med att flytta mina grejer från Södertälje till Stockholm, de hade väldigt svårt att hitta till min nya adress pga at...
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 6 kunder tycker om A-J Express Service AB er flyttfirma

• Marie M
    Marie M skrev om A-J Express Service AB er flyttfirma
    Hej!
    Detta är ett toppen företag som verkligen ställer upp. Tömning av ett stort radhus med vind på 2 dgr samt grov städning på så kort tid. Jag kommer verkligen att rekommendera detta företag till andra. Tack för allt Marie Malmström
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om A-J Express Service AB er flyttfirma
    Supertrevlig personal med glimten i ögat. Jag kommer anlita dem igen!
  • Harri L
    Harri L skrev om A-J Express Service AB er flyttfirma
    Vi har flyttat från lägenhet i innerstan till villa i förorten, packat själva men använt AJ Express packmateriall och flytt och städtjänst. Flyttgubbarna kommer i tid, reder ut alla frågetecken kring parkringen (St Eriksgatan), går igenom hela bohaget inklusive källaren och rekomenderar åtgärder ang packningen, tavlor etc.
    Vi lämnar lägenheten och beger oss till villan.

Vi möter upp på uppfarten och i det stora hela talar om på vilket plan och rum i huset möblerna skall ställas. Samtidigt pågår städningen av lägenheten.

Vi är väldigt nöjda med servicen, bemötandet och tjänstvilligheten i vår flytt med AJ - Express!
    Harri & Peter
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om A-J Express Service AB er flyttfirma
    Jag flyttade med A-J Express i förra veckan. Det blev fler kartonger än jag hade räknat med och killarna gjorde ett toppenjobb! De fick med kort varsel ta in en extra kille och jag är jättenöjd. Rekommenderar gärna!

Mvh/Lotta
  • Anna S
    Anna S skrev om A-J Express Service AB er flyttfirma
    Proffsig och personlig service med positiv inställning. Det gick fort och smidigt att flytta med A-J Express-Service trots att vi inte förberett så bra men flyttpersonalen var trevliga och glada hela tiden, De gav helt enkelt inte upp! Vi kan säga att när våra grannar och vänner skall flytta så kommer valet vara enkelt för dom . Rekommenderas varmt.
  • Anna  P
    Anna P skrev om A-J Express Service AB er flyttfirma
    Flyttfirman A-J Express-Service AB. Dom vet hur man hanterar sina kunder, trevligt bemötande från start korrekt offert samt duktig personal. Jag kommer att anlita dom igen om jag ska flytta. Tack för er hjälp!

Sidensvansvägen 10, 192 55 Sollentuna