A3 EL AB

A3 EL AB

• Badge2015
4.3

Varmt välkomna till A3 EL! Vi är verksamma inom byggprojekt som ombyggnationer, nybyggnationer, finsnickeri och nyproduktion. Dessutom utför vi alla typer av elinstallationer mot företag och privatpersoner. Vare sig du behöver hjälp med golv, tak eller kök kan du kontakta oss. Vi finner en lösning. Vårt företag är verksamt...

13 omdömen om A3 EL AB

Viveka N
Skrev om A3 EL AB

Jag har anlitat A3 el för en del eljobb men jag kommer inte att anlita dem något mer. Kvalitén på jobben som har utförts har varit godkända, men priset är långt över det normala. För att flytta ett vägguttag tog killen som kom en timme på sig och när fakturan kom debiterades jag för två. Den gången klagade jag inte, fastän jag kunde ha gjort det. Det senaste jobbet bevittnade jag inte personligen och då passade företaget på att debitera mig taxan flera gånger om. Det var tre små jobb som utfördes: 1. att fälla in en kontakt...

Svar från A3 EL AB

hej väldigt tråkig läsning, att vi skulle dubbel fakturera är inget jag vetat om. svårt o göra något åt då jag inte fått den infon samt att jag litar på mina killar att dom skriver tiden efter verkligheten. det senaste jobbet med flytten av uttag och bildning samt förläggning och förlängning av kabel och slang i kök. jobbet ser säkert inte mkt ut för världen men det tog tid som jag förklarat, och har bara fakturerat för tiden på plats, det jag ville ha sagt med hämt av nyckel var att det inte var något vi debitera...

Maria D
Skrev om A3 EL AB

Jag fick en offert efter att de gjorde bedömning på plats. Offerten utgick ifrån ett heldagsarbete för två (2x8) dvs 16 timmar. En kille kom kl 07:00 och en annan 08:30. Båda var färdiga kl 11:00, dvs de arbetade sammanlagd 6,30 timmar istället för 16. Jag fick en faktura utifrån offerten, dvs för ett 16 timmars arbete! Deras förklaring på min fråga var att resten av tiden gick åt shopping och dessutom är uppskattningen alltid ungefärlig, dessutom "så gör vi alltid". Jag kan inte bedöma kvaliteten i deras arbete, jag hoppas att det håller bättre standard än deras "bedömningar".

Svar från A3 EL AB

Väldigt tråkigt o få detta omdöme! Jag var o kollade på jobbet, o gjorde en bedömning på att dra om ledningar och byta uttag och byta central. (ej strömbrytare). Detta gör jag ockulärt, skickar sedan offerten. Får då ett ok och bokar in jobbet. Utför jobbet. Tackar för oss på plats och alla är nöjda när vi går där ifrån. Tråkigt hur man kan vrida på infon i ett samtal. Försökte förklara på telefon att det är ett total pris, med inte bara tid på plats. Har man beställt jobb enligt offert är det offerten som...

JESPER S
Skrev om A3 EL AB

Snabb respons. Drog el i utbyggnad och satte takspots med dimmers, kontakter, invändiga och utvändiga eluttag. Pålitlig och seriös firma. Grabbarna gjorde ett kanon jobb. Rekomenderas!

Tg T
Skrev om A3 EL AB

Mycket välgjord installation. Punktliga. Bra pris dessutom. Rekommenderas varmt.

Daniel D
Skrev om A3 EL AB

En riktigt bra serviceinriktad elfirma! Väldigt flexibla och lösningorienterade. Rekommenderas!

Ann-charlotte T

Omtänksamhet , välgjort och reko. Bättre betyg är svårt art ge. Låt A3 el göra jobbet. :)

Yvonne N
Skrev om A3 EL AB

Kommer snabbt. Gör ett bra jobb, noggrant. Trevliga och tillmötesgående.

Marie K
Skrev om A3 EL AB

Jättetrevliga och bra service. Kom på utlovad tid och utförde jobbet snabbt och smidigt.

Johan R
Skrev om A3 EL AB

Bra killar, håller vad dem lovar, snyggt jobb. Rekommenderas varmt.

Susanne K
Skrev om A3 EL AB

Trevlig och kompetent personal. Snyggt jobb, gör rent och fint efter sig. Håller tid och pris. Aldrig omöjliga utan man får hjälp snabbt. Absolut kommer dom kontaktas för nästa elarbete.

Fredrik A
Skrev om A3 EL AB

De håller tider och kostnader De talar om att detta kostar extra Jag kan varmt rekommendera de Fredrik

Magnus P
Skrev om A3 EL AB

Kommer i tid. Gör bra och snygga jobb. Städar efter sig. Mycket bra, trevliga och kompetenta. Kommer anlita dom igen.

Magnus S
Skrev om A3 EL AB

Pålitlig och bra firma, som håller vad dom lovar. Kom på utsatt tid och skickade korrekt faktura.