A3 EL AB

ANNA SANDSTRÖMS GATA 2, 129 52 Hägersten — Visa karta

Varmt välkomna till A3 EL!

Vi är verksamma inom byggprojekt som ombyggnationer, nybyggnationer, finsnickeri och nyproduktion. Dessutom utför vi alla typer av elinstallationer mot företag och privatpersoner. Vare sig du behöver hjälp med golv, tak eller kök kan du kontakta oss. Vi finner en lösning.

Vårt företag är verksamt i Stockholm och har funnits sedan 2009. Vår vision är kundfokus, kundnöjdhet och kvalitet. Därför utför vi jobbet på plats med erfaren personal som har koll på det mesta inom byggbranschen. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 12 kunder tycker om A3 EL AB

• Maria D skrev om A3 EL AB
    Jag fick en offert efter att de gjorde bedömning på plats. Offerten utgick ifrån ett heldagsarbete för två (2x8) dvs 16 timmar. En kille kom kl 07:00 och en annan 08:30. Båda var färdiga kl 11:00, dvs de arbetade sammanlagd 6,30 timmar istället för 16. Jag fick en faktura utifrån offerten, dvs för ett 16 timmars arbete! Deras förklaring på min fråga var att resten av tiden gick åt shopping och dessutom är uppskattningen alltid ungefärlig, dessutom "så gör vi alltid". Jag kan inte bedöma kvaliteten i deras arbete, jag hoppas att det håller bättre standard än deras "bedömningar". Läs mer
    2018-09-22 Tobias C svarar Maria D
    Väldigt tråkigt o få detta omdöme!
    Jag var o kollade på jobbet, o gjorde en bedömning på att dra om ledningar och byta uttag och byta central. (ej strömbrytare). Detta gör jag ockulärt, skickar sedan offerten. Får då ett ok och bokar in jobbet. Utför jobbet. Tackar för oss på plats och alla är nöjda när vi går där ifrån.

Tråkigt hur man kan vrida på infon i ett samtal.
    Försökte förklara på telefon att det är ett total pris, med inte bara tid på plats.

Har man beställt jobb enligt offert är det offerten som gäller och ”så gör vi alltid”

Notis:
    Om det nu hade tagit längre tid, hade det varit samma klagomål på offerten?
    2018-09-22 Maria D svarar Tobias C
    Om det hade varit ett 16-timmars arbete skulle det inte ha varit något klagomål, men det var inte det. Offerten var saltat utöver all rimlighet.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jesper S
    Jesper S skrev om A3 EL AB
    Snabb respons. Drog el i utbyggnad och satte takspots med dimmers, kontakter, invändiga och utvändiga eluttag. Pålitlig och seriös firma. Grabbarna gjorde ett kanon jobb. Rekomenderas! Läs mer
  • TG T skrev om A3 EL AB
    Mycket välgjord installation. Punktliga. Bra pris dessutom. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om A3 EL AB
    En riktigt bra serviceinriktad elfirma!
    Väldigt flexibla och lösningorienterade.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Ann-charlotte T skrev om A3 EL AB
    Omtänksamhet , välgjort och reko. Bättre betyg är svårt art ge. Låt A3 el göra jobbet. :) Läs mer
  • Yvonne N skrev om A3 EL AB
    Kommer snabbt. Gör ett bra jobb, noggrant. Trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om A3 EL AB
    Jättetrevliga och bra service. Kom på utlovad tid och utförde jobbet snabbt och smidigt. Läs mer
  • Johan R skrev om A3 EL AB
    Bra killar, håller vad dem lovar, snyggt jobb.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Susanne K skrev om A3 EL AB
    Trevlig och kompetent personal. Snyggt jobb, gör rent och fint efter sig. Håller tid och pris. Aldrig omöjliga utan man får hjälp snabbt. Absolut kommer dom kontaktas för nästa elarbete. Läs mer
  • Fredrik A skrev om A3 EL AB
    De håller tider och kostnader
    De talar om att detta kostar extra
    Jag kan varmt rekommendera de
    Fredrik Läs mer
  • Magnus P skrev om A3 EL AB
    Kommer i tid. Gör bra och snygga jobb. Städar efter sig. Mycket bra, trevliga och kompetenta. Kommer anlita dom igen. Läs mer
  • Magnus S skrev om A3 EL AB
    Pålitlig och bra firma, som håller vad dom lovar. Kom på utsatt tid och skickade korrekt faktura. Läs mer

ANNA SANDSTRÖMS GATA 2, 129 52 Hägersten