A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Välkommen till A4U i Skåne!

Vi installerar och säljer värmepumpar i hela Skåne med utgångspunkt i Landskrona och Kvidinge. Vi är far och son som driver bolaget sedan 2010 och sedan dess har vi installerat över 400 värmepumpar runt om i Skåne.

Målet för oss är att du ska bli nöjd och att vi ska vara det självklara valet när du ska installera en ny värmepump. Vi gör alltid vårt bästa för att du ska bli nöjd med både produkten och oss.

Vi har koll på de flesta värmepumpar av olika fabrikat, men främst jobbar vi med värmepumpar från Mitsubishi Electric.

Läs vad 115 kunder tycker om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric 2

2022-05-25 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsigt företag med bra bemötande, snabba svar och tydlig information.
    Vi fick en offert på en Mitsubishi jordvärmepump med installation som vi accepterade, de var realistiska i sin planering, hade god kommunikation med oss och höll alla utsatta tider. Vi hade höga förväntningar då vi tidigare anlitat firman för att installera miniventilationer och alla förväntningar infriades.
    Jag rekommenderar A4U å det varmaste.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Inköp och installation av luftvärmepump.
    Väldigt proffsiga och ett trevligt bemötande. Perfekt installation. Blir inte bättre än så här.
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra och proffsig installatör. Väldigt service minded, t.ex. monterade de vibrationsdämpare på utedelen till min gamla värmepump.
  • Aksel J
    skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Skulle utan att tveka anlita dem igen. Stod ut med dumma frågor från mig och gjorde jobbet snabbt och bra. Verkligen en firma som jag blev glad av att ha anlitat
    Bra service
    Snygg installation
    Bra personal
    Ger de en 10a av 10
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    A4U överträffade våra förväntningar, trevligt bemötande och bra tips och råd gjorde att instalationen bättre än vi hoppades på.
    Toppbetyg från Eva & Jerry
    2022-02-06 Insamlad av företaget
    Bästa företaget! Trevliga, pålitliga,punktliga. Ett företag som levererar det dom lovat på den tidpunkten som är bestämt. Kan inte nog rekommendera detta företag, blev en mycket positiv upplevelse.
    2022-02-06 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och väl utfört arbete. Vi är nöjda.
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga och hjälpsamma.absolut trevligast av alla företag jag varit i kontakt med. Alltid bra servis vid behov och alltid gjort de bästa i akuta situationer.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    vänligt och proffsigt bemötande.Motsvarade mina förväntningar.En trevlig stund varan var en luftvärmepump.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Detta företag är en föregångare i hur man ska arbeta mot sina kunder.
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Jag kan bara ge A4U de varmaste rekommendationer.
    Från dag ett när jag kontaktade dem för offert till sista dagen då installationen var klar och anläggningen togs i drift. Avtalade tider hölls till punkt och pricka. Jobbet de utförde finns det inget att anmärka på och de är väldigt trevliga hantverkare som gjorde ett väldigt bra jobb. Jag jobbade hemma vid tiden för installationen och de var hela tiden mån om att jobbet skulle snurra på, inte bara för dem utan för mig också
    Luft/vatten-anläggningen och min AC snurrar på utan problem och har gjort nu i fem månader.
    Tack snälla Magnus för ditt fina omdöme, det värmer att höra! Med vänlig hälsning Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-10-09 Insamlad av företaget
    A4U installerade en luft/luft i vårt hus, och allt från bemötande till utförande var helt utan anmärkning. Väldigt trevliga med en ”det löser vi”-attityd.
    Tack Erik för ditt fina omdöme, det gör oss jätteglada! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande.
    Punktlighet & snyggt montage av värmepump. Verkligen nöjd.
    Återkommer gärna.
    //Uffe
    Tack Uffe, vad härligt att höra att du är nöjd! Då är vi nöjda. Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemött, levde väl upp till förväntningar.
    Gav relevant rådgivning, lätt att diskutera med, höll leveranstider, väl utför arbete med installation av luft/luftpump
    Tack Ingmar, vad härligt att höra att vi har levt upp till förväntningarna! Med vänlig hälsning Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Från första kontakt till installationen av värmepumpen upplevde vi som proffsigt, trevligt bemötande, snabb hantering.
    Tack Annika! Det värmer att höra. Med vänlig hälsning Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Vi bestämde oss för att investera i en luft/vatten värmepump
    Kontaktade A4U för att dom har en förtroendeingivande hemsida.
    Trevligt bemötande sedan första kontakten helnöjd med installationen kan varmt rekommendera A4U i Skåne
    /Uffe
    Tack Ulf, vi blir så glada att höra att du känner dig nöjd med oss! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Ett mindre företag som står för hög service och snabb kontakt.
    Har haft oturen att behöva service och reklamation, detta sköttes på ett utmärkt sätt.
    Kan varmt rekommendera A4U för kyl och värmeinstallationer.
    Tack snälla Jonas! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Bästa möjliga bemötande och en proffsig inställning. Kan rekommenderas till andra.
    Tack Torbjörn! Vi blir så glada över att höra att du rekommenderar oss! /Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-07-03 Spontant omdöme
    Blir inte bättre än såhär! Punktliga, effektiva, snyggt utfört arbete och otroligt trevliga! Välj A4Uab om du ska installera värmepump!
    Tack snälla Christian, vad kul att höra! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-06-01 Insamlad av företaget
    Kan verkligen rekommendera A4U personlig service och riktiga kunskaper på vad de säljer👍
    Tack snälla Henrik, det värmer att höra! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-05-31 Insamlad av företaget
    Installation av klimatanläggning
    Mycket proffsigt och bra utfört, mer än mina förväntningar
    Tack Tommy, vad glada vi blir över att ha lyckats överträffa dina förväntningar! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-05-31 Insamlad av företaget
    Felsökning av gammal luft/vatten pump installerad av annan leverantör. Ny installation av Mitsubishi luft/vatten pump. Flytt av pump pga vattenskada orelaterad till pumpen.

Snabbt trevligt bemötande. Snabba åtgärder vi fel. Visste inget om A4U innan första mötet nu finns det ingen annan leverantör av deras typ av tjänster och jag rekommenderar dem till alla.
    Tack Pontus för dina fina värmande ord! Vad glada vi blir när vi får höra att du känner så och rekommenderar oss. Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-21 Insamlad av företaget
    De har uppfyllt mina förväntningar.
    Tack Goran, vad härligt att du känner att vi uppfyllt dina förväntningar! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Vi bytade ut vår luftvärmepump och valde en rekommenderad lokal aktör, för att ha service nära till hands vid ev. behov.
    Tack snälla Magnus! Med vänlig hälsning Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Inköp och installation av luftvärmepump där A4U både är lyhörda, tekniskt kompetenta och kom på avtalad tid.
    Tack Kenneth, det värmer oss att höra! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Är mycket nöjd med produkt och installation
    Tack snälla Linus! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-16 Insamlad av företaget
    Köpte två luftvärmepumpar med installation. Fungerade utmärkt, trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack snälla Johan, vi blir så glada att höra detta! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Vi köpte två stycken luftvärmepumpar. Vi blev väldigt proffsigt och välbemött av alla vi hade kontakt med. Hade som förväntning att få en jämnare och bättre värme i huset. Detta uppfylldes över alla förväntningar. Konstaterade att våra luftpumpar förbrukade bara 485 kwh i februari.
    Vi blir så glada att höra att era förväntningar har uppfyllts, tack snälla! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Installation av två värmepumpar,bra bemötande och bra utfört arbete,alla överenskomna tider stämde.
    Rekommenderas varmt.
    Tack snälla Stefan för ditt fina omdöme! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Jag är supernöjd med både maskinen och framförallt med grabbarnas service och installation..
    Tack snälla Anton! Vi blir så glada att höra detta. Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och bra information om värmepumpen som jag är mycket nöjd med.
    Tack Anders, det värmer att höra! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Utmärkt service o bemötande hjälpsamma med pappersjobbet från deras kontor. Bara positiva omdömen om detta företag. Vi fick bytat kompressor på värmepumpen. Då det var under den kalla årstiden var förväntningarna höga och dessa infriades till fullo.
    Vi blir så glada att höra att dina förväntningar infriades, tack Bengt! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte en Mitsubishi LN 35.
    Väldigt trevliga och professionella var dom som installerade.
    Arbetet blev jättebra och det gick snabbt!
    Tack snälla Belinda för ditt fina omdöme! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Ny värmepump
    Kanonservice
    Rekomenderas
    Tack snälla Lars! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Snabb test coronavirus allt mycket positivt.
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte en värmepump luft luft och fick den installerad.
    Mycket trevliga också kunniga människor.
    Tack Anders, va kul att höra! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Luft luftpump samt installation. Allt fungerade utmärkt och skulle absolut rekommendera A4U.
    Tack Conni för att du skulle rekommendera oss! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Vi köpte en Mitsubishi väggmodell. Från planering till leverans och installation fungerade allt enligt plan. A4U får högsta betyg för hela processen.
    Tack snälla, vi blir så glada av att höra att du känner att allt fungerade enligt plan. Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2020-10-04 Insamlad av företaget
    Väldigt serviceminded och trevliga. Duktiga på sitt jobb och måna om att hålla ordning och rent runt sig under arbetets gång. Tog sig tid att diskutera olika lösningar för att värma upp vårt kattpensionat på ett effektivt sätt.
    Rekommenderar dem verkligen!
    Tack snälla Christine för ditt fina omdöme! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2020-10-04 Insamlad av företaget
    Vi var mycket nöjda med deras installation.
    De var ödmjuka samt lyssnade på våra önskemål och installerade efter förutsättningarna.
    De var effektiva samt noggranna och gav en bra pris.
    Tack så mycket Leandros, vi blir så glada att höra detta! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2020-09-12 Spontant omdöme
    Bästa företaget när det gäller värmepumpar ! - De kan sin sak, från rekomendering av produkt till nyckel klar lösning
    som fungerar - bekymmersfritt.
    Har anlitat dem vid 2 tillfällen och är helnöjd.Verkligt erfarna trevliga yrkesmän!
    Dessutom prisvärt, det är inte billigare någon annanstans!
  • Nicole W
    skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2020-04-18 Insamlad av företaget
    Fantastiskt duktiga, trevliga och gav superbra service! Lätta att få tag i. Bara plus!!
    Luftvärmepump LN35

VI BLEV BRA BEMÖTTA, TREVLIGA OCH SERVISINRIKTADE. FÖRETAGET LEVDE VÄL UPP TILL VÅRA FÖRVÄNTNINGAR.
    Serviceminded, trevliga, kunniga
    2020-04-15 Insamlad av företaget
    Köpte en LN25 Hero av A4U. Snabb och klockren installation av grabbarna. Riktigt bra service! Rekommenderas!
    2020-03-01 Insamlad av företaget
    Mycket positivt på alla sätt. Resultatet är utmärkt!
    2020-02-28 Insamlad av företaget
    Luftvärmepump
    Vänligt bemötande med kunnande.
    Visade ett gott omdöme kring montering.
    Jag kan gärna rekommendera dom.
    2020-02-28 Insamlad av företaget
    A4u installera ny luft/ vatten pump till oss och vi är väldigt nöjda, både med kontrakten vi har med företaget och med nya pumpen. Rekommenderar starkt
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, snabba och effektiva.