A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Välkommen till A4U i Skåne!

Vi installerar och säljer värmepumpar i hela Skåne med utgångspunkt i Landskrona och Kvidinge. Vi är far och son som driver bolaget sedan 2010 och sedan dess har vi installerat över 400 värmepumpar runt om i Skåne.

Målet för oss är att du ska bli nöjd och att vi ska vara det självklara valet när du ska installera en ny värmepump. Vi gör alltid vårt bästa för att du ska bli nöjd med både produkten och oss.

Vi har koll på de flesta värmepumpar av olika fabrikat, men främst jobbar vi med värmepumpar från Mitsubishi Electric.

Läs vad 95 kunder tycker om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric 2

2021-06-01
    Kan verkligen rekommendera A4U personlig service och riktiga kunskaper på vad de säljer👍
    2021-05-31
    Installation av klimatanläggning
    Mycket proffsigt och bra utfört, mer än mina förväntningar
    2021-05-31
    Felsökning av gammal luft/vatten pump installerad av annan leverantör. Ny installation av Mitsubishi luft/vatten pump. Flytt av pump pga vattenskada orelaterad till pumpen.

Snabbt trevligt bemötande. Snabba åtgärder vi fel. Visste inget om A4U innan första mötet nu finns det ingen annan leverantör av deras typ av tjänster och jag rekommenderar dem till alla.
    2021-03-21
    De har uppfyllt mina förväntningar.
    Tack Goran, vad härligt att du känner att vi uppfyllt dina förväntningar! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-17
    Vi bytade ut vår luftvärmepump och valde en rekommenderad lokal aktör, för att ha service nära till hands vid ev. behov.
    Tack snälla Magnus! Med vänlig hälsning Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-17
    Inköp och installation av luftvärmepump där A4U både är lyhörda, tekniskt kompetenta och kom på avtalad tid.
    Tack Kenneth, det värmer oss att höra! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-17
    Är mycket nöjd med produkt och installation
    Tack snälla Linus! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-16
    Köpte två luftvärmepumpar med installation. Fungerade utmärkt, trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack snälla Johan, vi blir så glada att höra detta! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Vi köpte två stycken luftvärmepumpar. Vi blev väldigt proffsigt och välbemött av alla vi hade kontakt med. Hade som förväntning att få en jämnare och bättre värme i huset. Detta uppfylldes över alla förväntningar. Konstaterade att våra luftpumpar förbrukade bara 485 kwh i februari.
    Vi blir så glada att höra att era förväntningar har uppfyllts, tack snälla! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Installation av två värmepumpar,bra bemötande och bra utfört arbete,alla överenskomna tider stämde.
    Rekommenderas varmt.
    Tack snälla Stefan för ditt fina omdöme! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Jag är supernöjd med både maskinen och framförallt med grabbarnas service och installation..
    Tack snälla Anton! Vi blir så glada att höra detta. Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Mycket bra bemötande och bra information om värmepumpen som jag är mycket nöjd med.
    Tack Anders, det värmer att höra! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Utmärkt service o bemötande hjälpsamma med pappersjobbet från deras kontor. Bara positiva omdömen om detta företag. Vi fick bytat kompressor på värmepumpen. Då det var under den kalla årstiden var förväntningarna höga och dessa infriades till fullo.
    Vi blir så glada att höra att dina förväntningar infriades, tack Bengt! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Jag köpte en Mitsubishi LN 35.
    Väldigt trevliga och professionella var dom som installerade.
    Arbetet blev jättebra och det gick snabbt!
    Tack snälla Belinda för ditt fina omdöme! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Ny värmepump
    Kanonservice
    Rekomenderas
    Tack snälla Lars! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Snabb test coronavirus allt mycket positivt.
    2021-03-15
    Jag köpte en värmepump luft luft och fick den installerad.
    Mycket trevliga också kunniga människor.
    Tack Anders, va kul att höra! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Luft luftpump samt installation. Allt fungerade utmärkt och skulle absolut rekommendera A4U.
    Tack Conni för att du skulle rekommendera oss! Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2021-03-15
    Vi köpte en Mitsubishi väggmodell. Från planering till leverans och installation fungerade allt enligt plan. A4U får högsta betyg för hela processen.
    Tack snälla, vi blir så glada av att höra att du känner att allt fungerade enligt plan. Mvh A4U i Skåne AB A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2020-10-04
    Väldigt serviceminded och trevliga. Duktiga på sitt jobb och måna om att hålla ordning och rent runt sig under arbetets gång. Tog sig tid att diskutera olika lösningar för att värma upp vårt kattpensionat på ett effektivt sätt.
    Rekommenderar dem verkligen!
    Tack snälla Christine för ditt fina omdöme! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2020-10-04
    Vi var mycket nöjda med deras installation.
    De var ödmjuka samt lyssnade på våra önskemål och installerade efter förutsättningarna.
    De var effektiva samt noggranna och gav en bra pris.
    Tack så mycket Leandros, vi blir så glada att höra detta! Mvh Anna A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    2020-09-12
    Bästa företaget när det gäller värmepumpar ! - De kan sin sak, från rekomendering av produkt till nyckel klar lösning
    som fungerar - bekymmersfritt.
    Har anlitat dem vid 2 tillfällen och är helnöjd.Verkligt erfarna trevliga yrkesmän!
    Dessutom prisvärt, det är inte billigare någon annanstans!
  • Nicole W
    2020-04-18
    Fantastiskt duktiga, trevliga och gav superbra service! Lätta att få tag i. Bara plus!!
    Luftvärmepump LN35

VI BLEV BRA BEMÖTTA, TREVLIGA OCH SERVISINRIKTADE. FÖRETAGET LEVDE VÄL UPP TILL VÅRA FÖRVÄNTNINGAR.
    Serviceminded, trevliga, kunniga
    2020-04-15
    Köpte en LN25 Hero av A4U. Snabb och klockren installation av grabbarna. Riktigt bra service! Rekommenderas!
    2020-03-01
    Mycket positivt på alla sätt. Resultatet är utmärkt!
    2020-02-28
    Luftvärmepump
    Vänligt bemötande med kunnande.
    Visade ett gott omdöme kring montering.
    Jag kan gärna rekommendera dom.
    2020-02-28
    A4u installera ny luft/ vatten pump till oss och vi är väldigt nöjda, både med kontrakten vi har med företaget och med nya pumpen. Rekommenderar starkt
    2019-12-11
    Trevligt bemötande, snabba och effektiva.
    2019-12-11
    Köpte luft/luftvärmepump Mitsubishi Hero. Bra bemötande och snabb leverans. Utmärkt installation och bra information om handhavandet av produkten. Rekommenderas.
    2019-10-11
    Vi köpte en Mitsubishi Hero LN 25
    Bra bemötande och jätte bra servise.
    Rekommenderar dem.

Benny C
    2019-10-09
    Köpte värmepump med två inneenheter till sommarstugan.
    Mkt bra bemötande och är mkt nöjd.
  • Anneli G
    2019-09-11
    Jag köpte luftvärmepump med 2 inne-enheter och en ute-enhet. De installerade och monterade rör jättefint. Utmärkt bemötande och trevliga far och son som utförde arbetet. De hade förslag på hur vi kunde lösa problemet med för hög värme inne så vi skulle få önskad effekt i form av kyla. Vi är jättenöjda med resultatet och rekommenderar dem verkligen. Priset var ju högt men helt klart värt det. 😃👍
    2019-09-10
    Bra mötande och effektiv hantering
    2019-09-09
    Jättetrevliga och professionella från planering till färdigt resultat. (Installation av luft/vatten-pump)
    2019-09-09
    Vi köpte luftvärmepump med installation. Punktliga kunniga noggranna tekniker som informerade och visade hur allt fungerade efter installation. De städade undan allt efter sig inkl emballage. Luftvärmepumpen funkar fantastiskt bra och vi känner hos så trygga o nöjda med A4U AB. Vi rekommenderar dem till 100%.
    2019-09-09
    Kunniga, trevliga, pålitliga, professionella! Endast bra att säga om detta företag! Rekommenderas starkt!
    2019-09-09
    Bra service och trevligt bemötande.
    2019-05-08
    Köpte en värmepump. Otroligt bra bemötande och jätte bra service. Rekommenderar dem
    2019-05-03
    Hela processen var smidig och det gick mycket snabbt från det att Mattias var på besök tills vi fick ett prisförslag och tid var bokad för installation. De var professionella, noggranna och effektiva. När det var dags för installationen kom de redan med båten som gick från Landskrona kl. 06:00 på morgonen. De var lätta att ha kontakt med och det var en god stämning under arbetets gång. Vi kan varmt rekommendera A4U. Birgitta och Nils-Erik
    2019-04-28
    Jag köpte en Mitsubishi Hero LN 35.
    Allt har varit till full belåtenhet .
    2019-04-27
    Professionella och noggranna. Trevligt bemötande. Lägger extra möda till för att det ska bli bra för en.
  • Roxana P
    2019-04-25
    Hej jag köpte en Mitsubishi luft vatten värme pump åv A4U . Jag ängrar mig inte över valet jag gjorde. Extremt duktiga,nogranna och trevliga personal. Tänkte aldrig att jag skulle uppleva en sånt brå service. De uppfyllde alla mina förväntningar och mycket mer. Rekommenderar jätte starkt till alla hade velat uppleva samma sak med andra företag men tyvärr finns ingen som er bättre än A4U enligt mig som har varit i kontakt med flera företag när jag behövde hjälp. Tack så hemskt mycket A4U för en riktig brå jobb Mvh Roxana och Daniel !!
    2019-04-24
    Efter mycket funderande bytte vi värmepump med A4U som installatörer! Trevliga kunniga snabba och kompetenta! A4U höll de tidsramar som sattes upp och allt flöt på-inget krångel! Det känns verkligen att A4U är riktigt professionella och dessutom lätta att ha kontakt med!
    2019-03-12
    Fantastiskt bra att ha att göra med! Grym service och de ansträngde sig med alla medel för att hitta lösningar när förutsättningarna för installationen blev lite svåra. Lätta att få tag på, och snabba att svara. Otroligt glad att jag tog kontakt med dem för att få vår nya värmepump installerad. Tack!
  • TOBIAS E
    2019-01-24
    På jakt i länet efter en luft/Vatten-pump fick jag rekommendationer, till och med av konkurrenterna, om A4U.

Efter ett snabbt telefonsamtal kom Mattias ut några timmar senare för en kostnadsfri konsultation. Redan på kvällen var offerten på mailen och bara två dagar efter beslut stod pannan här hemma.

Från början till slut har jag varit nöjd med deras förstklassiga bemötande och de kan helt klart räkna mig som ännu en nöjd kund.

Önskar dem mina varmaste rekommendationer!

Bästa hälsningar
    Tobias E
  • Gudrun T
    2019-01-13
    Min upplevelse av A4U i Skåne AB - Mitsubishi Electric i samband med installationen av en ny utedel Serienr. 57UCO010 är absolut positiv och jag kan bara varmt rekommendera detta företag. Kenneth Tranmosse är otroligt serviceminded och kompetent och man känner sig som kund mycket väl omhändertagen.
    2018-11-19
    Installation av en luft/luft värmepump
    Mycket vänligt bemött av företagets folk.
    Företaget levde verkligen upp till mer än normalt förväntat av företag. Vänliga och mycket positiva och gjorde ett mycket bra jobb.
    Jag har rekommenderat bekanta att A4U I Skåne AB är ett garanterat bra företag och Mitsubishi har utmärkta produkter.
    2018-11-11
    Firman som gör det där lilla extra. Allt flöt på precis så som man vill att det skall göra. Rekomenderar starkt!