Alla kategorier Luftvärmepump Skåne Landskrona Mitsubishi Electric A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

Tågarpsvägen 105, 261 76 Asmundtorp — Visa karta

Välkommen till A4U i Skåne!

Vi installerar och säljer värmepumpar i hela Skåne med utgångspunkt i Landskrona och Kvidinge. Vi är far och son som driver bolaget sedan 2010 och sedan dess har vi installerat över 400 värmepumpar runt om i Skåne.

Målet för oss är att du ska bli nöjd och att vi ska vara det självklara valet när du ska installera en ny värmepump. Vi gör alltid vårt bästa för att du ska bli nöjd med både produkten och oss.

Vi har koll på de flesta värmepumpar av olika fabrikat, men främst jobbar vi med värmepumpar från Mitsubishi Electric.

Läs vad 30 kunder tycker om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric

• Kent J
    Kent J skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Fick ett mycket bra intryck av företaget, proffsigt från första kontakten. De är mycket tillmötesgående och gjorde ett utmärkt jobb.
  • Kenny L
    Kenny L skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Jätte bra och snabb service! Vi är jätte nöjda!
  • Leif L
    Leif L skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Trevligt bemötande från första till sista kontakt. Jag köpte en luft - luftpump och fick hjälp och råd med placering o.d.
    Ett företag jag gärna rekommenderar till vänner o bekanta.
  • Anders N
    Anders N skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Inte billigast, inte dyrast. Proffsigt utfört jobb värt att lägga några extra kronor på. Kan rekommenderas.
  • Heike S
    Heike S skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Mitsubishi Sverige svarade inte på våra två mejl - men det gjorde A4U :-) Trevlig, snabb och snygg installation av en multisplit med takkasetter. Rekommenderas.
  • Johanna A
    Johanna A skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Jag är mycket nöjd över bemötandet ifrån A4U. Trevliga och förklarade på ett bra sätt. Vi köpte en vattenvärmepump. Hela processen gick väldigt smidigt och inga bekymmer och vi kände en tillit till deras arbete.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Bra kontakt från första början. Jag beställde ett nytt värmesystem, luft/vatten. Man gick igenom allt med mig och förklarade hur allt skulle gå till. De har även hjälpt mig med en vattenläcka och byte av toalettstol och kranar i källaren. Jobbet utfördes noggrant och på den tid som de hade sagt att det skulle ta. Rekommenderar detta företaget till andra!
  • Leif H
    Leif H skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Vi har fått en Luft vattenpump. Och Mattias o Kenneth har ett mycket bra kundbemötande
  • Albin L
    Albin L skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Vid installationen av vår luft-vatten-panna så upplevdes A4U väldigt proffessionella och duktiga.
  • Beco Sverige
    Beco Sverige skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Snabb leverans av ny värmepump när den gamla gick i sönder.
    Trevliga killar med det lilla extra när det gäller service och kunskap.
  • Ingela O
    Ingela O skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    mycket bra allt. höll utlovad tid snabbt och allt i ordning städade upp skräp efter sig .
  • Nicolas K
    Nicolas K skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    My old luft-luft värme pump died in the middle of Jamuary 2016. A4U came to help quickly and at a good market price. Flexible, polite, clean and reliabele.
  • Bengt P
    Bengt P skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Köpt en vatten/luftpump som jag är nöjd med,har även köpt en pac-wf010-e som jag kanske inte är lika nöjd med pga att alla funktioner inte fungerar på denna.är även missnöjd med att det ska vara så lång leverans på en fungerande flödesmätare..
    2017-03-29 A4U I Skåne AB svarar Bengt P
    Vi håller med dig om att väntetiden på flödesmätaren blev väldigt lång, skönt att den nu äntligen är på plats.
  • Christer H
    Christer H skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    A4U installerade en luft/vatten värmepump och demonterade bef. naturgaspanna.
    De gav ett seriöst intryck redan vid offertgivning och vid genomgång före arbetet.
    De gjorde ett utmärkt jobb och levde upp till lämnade löften. Dessutom var det rent och snyggt efter jobbet och de hade ett trevligt bemötande.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Bra service.
    Köpte en avfuktare till källaren och den kom hem dagen efter.
    Funkar kanonbra.
  • Lars M
    Lars M skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Bemötandet var utmärkt. Utbyte av värmepump.
    Installatören var trevlig.
  • Leif M
    Leif M skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Snabba med besked efter offert! Fungerade utmärkt och snabbt med alla inblandade. Utplockning av gamla pannan+skrotning av oljetank i källaren.
    Ny värmepump på plats och även byte av en del vattenrör efter mätaren i källaren.
    Även injustering och efterkontroll fungerade bra.
  • Bert-inge N
    Bert-inge N skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Mycket trevliga, kunniga och nogranna. Förklarande på ett lätt och bra sätt hur sakerna fungerarde efter installation. Kan varmt rekomendera detta företag
  • Andreas W
    Andreas W skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Proffsigt bemötande och kunnande, man fick själv vara med och bestämma hur man ville ha rör och kablar dragna och platsen för maskinerna. Verkligen noga med det dom gör och inget hafsande som man har sett från andra företag. Slutinstallationen blev bättre än väntat och fick det presic som man ville ha det.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Byte av värmesystem.
    Finns bara ett ord för företaget: PROFFS.
  • Maj-britt E
    Maj-britt E skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Fint, vänligt och professionellt bemötande! Utmärkt att få se och höra av företaget tidigare installerade luft-luft-värmepumpar i bruk inför det egna valet av värmepump.
    Prydlig installation såväl ut- som invändigt.
  • Marita N
    Marita N skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Hej. A4U var helt perfekta . Från offert till färdigt. Höll vad dom lovat tog sej tid att förklara. Ett företag att lita på. Kan verkligen rekommendera A4U.
  • Enes K
    Enes K skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    En väldigt bra bemötande hela vägen.
    Hjälp med att välja värmepump med både beräkning och goda råd.
    Uppskattar mycket att de har organiserat ett besök för att se en referensinstallation av värmepump.
    Sammanfattningsvis: känsla av kvalitet och professionalism.
  • Janna L
    Janna L skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Väldigt bra. Lätt med kontakt och kommunikation, mycket väl utfört arbete. Bra planering. Supernöjd! Fått hjälp med flytt av värmepump och installation.
  • Agneta M
    Agneta M skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Mycket nöjd med dem från början till slut. Både med deras sätt att vara och arbetet de utförde, både snabbt och kunnigt.Svarade på de frågor som vi + hade.
    De installerade en luftvärmepump till oss.

Bara positivt alltså.
  • Irene N
    Irene N skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Proffsiga, trevliga, snyggt uppsatt och ger bra värme.
  • Maria K
    Maria K skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Otroligt trevliga och serviceinriktade människor! Att ha dem på plats för själva värmepumpsinstallationen var en fröjd, och när det sen blev problem med irriterande missljud i det nyinstallerade systemet gav de sig inte förrän de vänt på varenda sten för att fixa det. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt!
  • Mia L
    Mia L skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    En värmepump som gör stor jobb. Inga problem alls med den!
  • Anette A
    Anette A skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    Bra bemötande, de gjorde ett bra jobb, profesionellt bemötande
  • Roger A
    Roger A skrev om A4U I Skåne AB — Mitsubishi Electric
    En proffsig och ansvarsfull servicepartner till Mitsubishi Electric.
    Hög kunskap om hur produkten fungerar och hur den ska användas på bästa sätt.

Tågarpsvägen 105, 261 76 Asmundtorp