Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Norra Djurgården AB Frescatihallen

AB Frescatihallen

Svante Arrhenius Väg 4, 114 18 Stockholm — Visa karta

SSIF, Stockholms Studenters Idrottsförening, organiserar ett 40-tal idrottsaktiviteter. Inom alla idrotter finns nybörjarträning. Rabatterat pris för högskolestuderande.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om AB Frescatihallen

• Kevin
    Kevin skrev om AB Frescatihallen
    Väldigt bra gym med bra utrustning (Nordic gyms senaste serie). Har i stort sett allt man behöver för att bygga upp en bra fysik. Enda nackdelen är att deras omklädningsrum är gamla och slitna, och påminner om omklädningsrummen på högstadiet! Dessutom är skåpen utplacerade i korridoren. Men om man bor i närheten så kan man kanske duscha hemma? Detta gym har likadan utrustning som Delta Gym (byggargym) på Kungsholmen. Dock endast prisvärt om man köper ett kort med en längre bindningstid, vilket inte gör det lönsamt för utbytesstudenter eller andra som vill träna tillfälligt under terminen.

Svante Arrhenius Väg 4, 114 18 Stockholm