Lena Ö:
Jag kontaktade dom när jag var i en riktigt svår situation och dom tog emot och bemötte mig så professionellt och tryggt så en stor del av min lättnad kom omedelbart.
Då jag inte har blivit bemött bra på tidigare ställe, vågade jag inte ha några förväntningar innan första kontakt.
Jag känner mig omhändertagen och har fått högt förtroende för dom. Jag anlitar dom för uppföljning och framtidsplaner gällande mitt liv med de svårigheter jag har med ADHD.