Alla kategorier Bensin Skåne Lomma AB Lomma Bilverkstad

Alnarpsvägen 1, 234 41 Lomma — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om AB Lomma Bilverkstad

• Axel F
    Axel F skrev om AB Lomma Bilverkstad
    Ägarna till Lomma Bilverkstad (Daniel och Rikard) är superproffs på kundhantering. Man blir professionellt bemött och jag har alltid haft det bestämda intrycket att de är 100% ärliga och uppriktiga. Ta bara som exempel att min bil har råkat ut för ett problem med kompressorn till AC:n. Den bytte de och jag använde bilen i tre år efter reparationen, då den på nytt gick i sönder. Trots att det var hela tre år sedan den byttes (garantin hade gått ut) så bytte de ut den igen och jag behövde bara betala inköpspriset för delen ifråga. Nu, nio månader senare, har fanstyget gått sönder igen och nu bytte de prylen helt på egen bekostnad, den här gången skickade de dessutom iväg bilen till en annan leverantör för att göra en fullständig genomgång av hela cirkulationssystemet. Försök hitta en annan bilverkstad som är lika mån om sina kunder som dessa mekare på Lomma Bilverkstad - sådana bilverkstäder är sällsynta. Vi är lyckligt lottade i Lomma!
    Andra reparationer som de har utfört har alltid varit utförda med största fackmannamässighet. Inte nog med det, de ringer alltid och talar om vad det kommer att kosta innan de sätter igång, de gör inga glädjekalkyler avseende när bilen kan åtgärdas. De är mycket precisa!

Jag är imponerad - minst sagt - av Lomma Bilverkstads professionalism och otroliga kundservice och kan bara ge dem mina allra bästa rekommendationer! Detta är exceptionellt bra!
  • Zammy C
    Zammy C skrev om AB Lomma Bilverkstad
    Man blir väldigt glad över att det faktiskt finns bilverkstäder som förstår att det är kunden som står i centrum. Lomma bilverkstad är ett sådant exempel och är ett föredöme för hela branschen! Man känner sig oerhört väl emottagen, verkstaden håller överenskomna tider, priser och liknande, man utför jobbet på ett föredömligt sätt och man tänker själv och föreslår lämpliga åtgärder när man ändå har monterat ner något (och detta med kundens bästa i åtanke, inte att sälja mer tid eller delar). Priserna är rimliga och man kör därifrån med ett leende. Detta är väldigt glädjande och jag hoppas Lomma Bilverkstad fortsätter på detta sätt i många år till! Förtroendet är på topp!

Alnarpsvägen 1, 234 41 Lomma