ABC Fastighetstjänst

Glanshammarsgatan 101, 124 72 Bandhagen — Visa karta

ABC är ett familjeföretag som startade 1988. Våra kunder är bostadsföreningar,privatvärdar,privata husägare. Våra samarbetspartner är byggare, plåtslagare, takläggare, kaklare, målare. Vi har f-skatt & alla försäkringar som fodras för verksamheten samt certifierad för säker vatteninstalation.
Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG
Sjöströms Entreprenad
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Fastighetsskötare nära ABC Fastighetstjänst:

Pilotgatan 2, Skarpnäck
Ulla B:
Hej Vi är nöjda med EMJ. Vi har ett kontrakt gällande snöskottning för vår förening och det känns tryggt att veta att vi får snabb hjälp när...

Läs vad 5 kunder tycker om ABC Fastighetstjänst

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om ABC Fastighetstjänst
    Totalt besviken1
    Sättet företaget prissätter sina tjänster efter utfört arbete är närmast bedrägeri, tyvärr. Företaget svarar alltid flummigt när det gäller beräknad kostnad i förväg. Kommer aldrig att ta kontakt med dem.
    /Fredrik
  • Kristina N
    Kristina N skrev om ABC Fastighetstjänst
    Jag är helnöjd med både bemötande och utfört arbete.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om ABC Fastighetstjänst
    ABC ställer alltid upp när vi behöver hjälp.
  • Tomas
    Tomas skrev om ABC Fastighetstjänst
    Snabb service och verkar ha gjort ett bra jobb. Kändes ok i pris.
    d gillar detta
  • Åsa P
    Åsa P skrev om ABC Fastighetstjänst
    Anlitade ABC Fastighetstjänst på vinst och förklust för att byta en fastrostad blandare i badrummet i min villa i Nacka. Behövde inte vänta, de kunde komma när jag ville bara ett par dagar senare.

Fick MYCKET bra hjälp av en trevlig och förtroendeingivande rörmokare som jobbade snabbt och effektivt. Han bytte blandaren och installerade även vattenlås efter diskussion med mig. De kostade bara ett par hundra extra och kan faktiskt sänka priset på villaförsäkringen (jag jobbar på försäkringsbolag...)

Dessutom fick jag massor av goda råd om hur jag kan undvika mögel och vattenskador i min villa.

Bra priser! Både låg timpenning och lår utkörningsavgift.

REKOMMENDERAS!!!
    d, Björn W, Noel H gillar detta