ABC Fastighetstjänst

ABC Fastighetstjänst

Ring 08-727 00 77 www.abcfastighetstjanst.se
3.6

ABC är ett familjeföretag som startade 1988. Våra kunder är bostadsföreningar,privatvärdar,privata husägare. Våra samarbetspartner är byggare, plåtslagare, takläggare, kaklare, målare. Vi har f-skatt & alla försäkringar som fodras för verksamheten samt certifierad för säker vatteninstalation.

5 omdömen om ABC Fastighetstjänst

Fredrik H
Skrev om ABC Fastighetstjänst

Totalt besviken1 Sättet företaget prissätter sina tjänster efter utfört arbete är närmast bedrägeri, tyvärr. Företaget svarar alltid flummigt när det gäller beräknad kostnad i förväg. Kommer aldrig att ta kontakt med dem. /Fredrik

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Kristina N
Skrev om ABC Fastighetstjänst

Jag är helnöjd med både bemötande och utfört arbete.

Gunilla B
Skrev om ABC Fastighetstjänst

ABC ställer alltid upp när vi behöver hjälp.

Tomas
Skrev om ABC Fastighetstjänst

Snabb service och verkar ha gjort ett bra jobb. Kändes ok i pris.

d gillar detta
Åsa P
Skrev om ABC Fastighetstjänst

Anlitade ABC Fastighetstjänst på vinst och förklust för att byta en fastrostad blandare i badrummet i min villa i Nacka. Behövde inte vänta, de kunde komma när jag ville bara ett par dagar senare. Fick MYCKET bra hjälp av en trevlig och förtroendeingivande rörmokare som jobbade snabbt och effektivt. Han bytte blandaren och installerade även vattenlås efter diskussion med mig. De kostade bara ett par hundra extra och kan faktiskt sänka priset på villaförsäkringen (jag jobbar på försäkringsbolag...) Dessutom fick jag...

d och 2 andra gillar detta