Eva-Lena Lindström

Eva-Lena Lindström

Eva-Lena Lindström är mäklare på Åberg & Lawe

Eva-Lena Lindström har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Eva-Lena Lindström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Eva-Lena Lindström har haft 7 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 9 Läs vad Eva-Lena Lindström

• Askim - Hult
    2021-06-29
    Proffsigt bemötande, mycket kunnig och noggrann mäklare som gjorde att affären upplevdes trygg. Fick tydlig information och tidplan inför försäljningen och kunde i god tid planera fotografering och visning på bra sätt. Mycket tacksam för allt stöd och engagemang från Eva-Lena.
    • Kullavik
    2021-06-17
    Eva Lena Lindström har visat oss stort engagemang och proffsigt bemötande. Hon har gett oss utmärkta råd och presenterat vårt hus på bästa sätt under försäljningsprocessens gång vilket utmynnade i mycket bra resultat.
    2021-05-07
    Villafastighet har sålts på Näset. Eva-Lena har varit noggrann och har gjort ett bra och gediget arbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    2021-05-07
    Vi hade en utmärkt dialog med Eva-Lena från början till köp av huset. Hjälpsam, kunnig och med stor respekt för både säljare och köpare genomfördes köpet på bästa möjliga sätt.
    Tusen tack Martin, det var ett nöje att få arbeta med så härliga köpare! Lycka till med ert nya boende. Eva-Lena Lindström
    2021-03-29
    Vi är väldigt glada att vi valde Eva-Lena som vår mäklare. Eva-Lena håller ett högt tempo, är kunnig, proffsig samt extremt lyhörd. Hon höll oss välinformerade under hela processen och vi kunde alltid vända oss till henne vid frågor och funderingar. Absolut den bästa mäklaren som vi har anlitat.

Rekommenderar henne varmt!
    Tusen tack för de fina orden. Det var verkligen ett sant nöje att få arbeta tillsammans med er under försäljningsprocessen! Eva-Lena Lindström
  • köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    2021-03-26
    Bra och kompetent mäklare. Köpte en villa där Eva-Lena var mäklare och det kändes som en trygg genomförd affär. Skulle inte tveka att anlita henne om jag sålde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    • Askim - Vita Fläcken
    2021-03-15
    Jag har sålt en lägenhet i Askim. Gott bemötande, absolut från mäklaren. Det jag upplevde som negativt från båda mäklarna som var inblandade i affären, var att styling av lägenheten var ett måste för att man skulle ta sig an uppdraget. Kände det som lite hotfullt. Nu blev lägenheten såld, och det var det viktigaste. Men kanske kommer att ha med mig detta i framtiden då jag troligen kommer att sälja mitt hus som ligger i ett attraktivt område.
    Hej Agneta, När en lägenhet tidigare legat ute på marknaden med en annan mäklarbyrå utan att ha blivit såld så får man vara kreativ för att få till en bra försäljning för säljaren när man tar över uppdraget. Något krav på styling för att vi skulle ta oss an uppdraget var det absolut inte tal om men resultatet väntade inte på sig: Ni fick ett högre kvm pris än grannen på nr 30 vars 1:a var topprenoverad och med betydligt större uteplats. Det tycker vi är ett mycket viktigt incitament att ta i beaktande när man överväger en styling. Tillönskar en fortsatt fin vecka! Eva-Lena Lindström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    • Askim - Vita Fläcken
    2021-03-13
    Proffsig och duktig på sitt jobb! Kan rekommendera Eva-Leva som mäklare
    • Västra Frölunda - Ängås
    2021-02-26
    Allt kändes så rätt från första mötet met med Eva-Lena.
    Känner stort förtroende för henne.
    Kan varmt rekommendera Eva-Lena.