Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Åberg & Lawe

Åberg & Lawe

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim — Visa karta

Mäklare nära Åberg & Lawe:

Topasgatan 1, Västra Frölunda
Boka en kostnadsfri värdering av din bostad i Västra Frölunda! -- Vi kan bostads... Läs mer ›
Joakim K:
Trevlig, lätt att ha att göra med, gav ett uppriktigt intryck. Lite slarvig med detaljer kring annonsen.

Marconigatan 13, Västra Frölunda
Neda H:
En mycket bra, erfaren, trevlig och hjälpsam mäklare. Från första mötet till det sista så har allt gått som planerat.

Gamla Kungsbackavägen 15, MÖLNDAL
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Bengt Olof Rutger O:
En Mycket bra genomförd affär från Fastighetsbyrån

Tempelgatan 1, Mölndal
Jasmine J:
Mycket engagerad mäklare, trevlig och tog sig alltid tid att svara så snart hon kunde på alla frågor. Glad och social och man ville verklige...

Läs vad 1 kund tycker om Åberg & Lawe

• Börje W
    Börje W skrev om Åberg & Lawe
    VARNING!
    - Jag anser att mäklaren tog starkt parti för säljaren och hade dålig insikt om behovet av balans mellan köpare och säljare.
    - Enligt min uppfattning brusar mäklaren snabbt upp och blir förbannad. Det lurade mig att inte stå på mig för att få sunda och naturliga klausuler, som kunnat skyddat mig bättre, med i kontraktet.
    - Min erfarenhet är tyvärr också att mäklaren helst inte tar i ev problem när kontraktet väl är skrivet.
    Den besiktningsman man brukar använda är enligt min mening inte trovärdig. Det som påstås med eftertryck ena dagen dagen, kan vara helt bortglömt vid nästa tillfälle.

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim