Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Åberg & Lawe

Åberg & Lawe

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim — Visa karta

Mäklare nära Åberg & Lawe:

Topasgatan 1, Västra Frölunda
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Xiu W:
Niklas is very kind, friendly and professional. We are very happy to work with him. He is an excellent broker.

Marconigatan 13, Västra Frölunda
Henrietta L:
Blev bra bemött från första början. Snabb kommunikation, både per mail och telefon/sms. Sakkunnig men lyssnade även på våra önskemål.

Frölunda Torg, Västra Frölunda
Oili L:
Torbjörn var den bästa mäklaren jag kunde få för min bostadsförsäljning: han var drivande, kunnig, proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig.

Gamla Kungsbackavägen 15, MÖLNDAL
Patrik S:
En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare.

Läs vad 1 kund tycker om Åberg & Lawe

• Börje W
    Börje W skrev om Åberg & Lawe
    VARNING!
    - Jag anser att mäklaren tog starkt parti för säljaren och hade dålig insikt om behovet av balans mellan köpare och säljare.
    - Enligt min uppfattning brusar mäklaren snabbt upp och blir förbannad. Det lurade mig att inte stå på mig för att få sunda och naturliga klausuler, som kunnat skyddat mig bättre, med i kontraktet.
    - Min erfarenhet är tyvärr också att mäklaren helst inte tar i ev problem när kontraktet väl är skrivet.
    Den besiktningsman man brukar använda är enligt min mening inte trovärdig. Det som påstås med eftertryck ena dagen dagen, kan vara helt bortglömt vid nästa tillfälle.

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim