Åberg & Lawe

Åberg & Lawe

Välkommen till Åberg & Lawe!

Letar du efter bostad i Askim, Linné, Hovås, Billdal, Kullavik, Mölndal, Kungsbacka eller Långedrag med omnejd?

Då är vi på Åberg & Lawe ett alternativ för dig. Oavsett om du är ute efter att köpa eller sälja din bostad så kommer våra professionella mäklare göra sitt yttersta för att du som kund ska bli nöjd.

Vi är mäklarfirman i Göteborg som förmedlar unika bostäder både i och utanför Göteborg. Vårt mål är att på ett intelligent sätt hitta rätt bostad till rätt person - det vill säga dig!

Värdera din bostad snabbt och enkelt direkt hät på sidan och få det pris som du förtjänar.

Läs vad 6 kunder tycker om Åberg & Lawe 2

• sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    • 194.0 m²
    • Näset
    2021-03-29
    Vi är väldigt glada att vi valde Eva-Lena som vår mäklare. Eva-Lena håller ett högt tempo, är kunnig, proffsig samt extremt lyhörd. Hon höll oss välinformerade under hela processen och vi kunde alltid vända oss till henne vid frågor och funderingar. Absolut den bästa mäklaren som vi har anlitat.

Rekommenderar henne varmt!
    Tusen tack för de fina orden. Det var verkligen ett sant nöje att få arbeta tillsammans med er under försäljningsprocessen! Eva-Lena Lindström
  • köpte sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    • 194.0 m²
    • Näset
    2021-03-26
    Bra och kompetent mäklare. Köpte en villa där Eva-Lena var mäklare och det kändes som en trygg genomförd affär. Skulle inte tveka att anlita henne om jag sålde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    • 1:a
    • 35.1 m²
    • Askim - Vita Fläcken
    2021-03-15
    Jag har sålt en lägenhet i Askim. Gott bemötande, absolut från mäklaren. Det jag upplevde som negativt från båda mäklarna som var inblandade i affären, var att styling av lägenheten var ett måste för att man skulle ta sig an uppdraget. Kände det som lite hotfullt. Nu blev lägenheten såld, och det var det viktigaste. Men kanske kommer att ha med mig detta i framtiden då jag troligen kommer att sälja mitt hus som ligger i ett attraktivt område.
    Hej Agneta, När en lägenhet tidigare legat ute på marknaden med en annan mäklarbyrå utan att ha blivit såld så får man vara kreativ för att få till en bra försäljning för säljaren när man tar över uppdraget. Något krav på styling för att vi skulle ta oss an uppdraget var det absolut inte tal om men resultatet väntade inte på sig: Ni fick ett högre kvm pris än grannen på nr 30 vars 1:a var topprenoverad och med betydligt större uteplats. Det tycker vi är ett mycket viktigt incitament att ta i beaktande när man överväger en styling. Tillönskar en fortsatt fin vecka! Eva-Lena Lindström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    • 1:a
    • 35.1 m²
    • Askim - Vita Fläcken
    2021-03-13
    Proffsig och duktig på sitt jobb! Kan rekommendera Eva-Leva som mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Eva-Lena Lindström en del av Åberg & Lawe
    • 116.0 m²
    • Västra Frölunda - Ängås
    2021-02-26
    Allt kändes så rätt från första mötet met med Eva-Lena.
    Känner stort förtroende för henne.
    Kan varmt rekommendera Eva-Lena.
  • 2013-03-21
    VARNING!
    - Jag anser att mäklaren tog starkt parti för säljaren och hade dålig insikt om behovet av balans mellan köpare och säljare.
    - Enligt min uppfattning brusar mäklaren snabbt upp och blir förbannad. Det lurade mig att inte stå på mig för att få sunda och naturliga klausuler, som kunnat skyddat mig bättre, med i kontraktet.
    - Min erfarenhet är tyvärr också att mäklaren helst inte tar i ev problem när kontraktet väl är skrivet.
    Den besiktningsman man brukar använda är enligt min mening inte trovärdig. Det som påstås med eftertryck ena dagen dagen, kan vara helt bortglömt vid nästa tillfälle.