Accello AB

Ring 08-679 72 00 www.accello.se

7 omdömen om Accello AB

David John G
Skrev om Accello AB

Vad jag gillade när jag jobbade på Accello: trevliga kollegor som verkligen hjälper till att alla kan sitt jobb och trivs på sin arbetsplats oavsett vem du är. En fantastisk chef som verkligen gett sin själ till företagets framgång. Men verkligen också medarbetarna välmående och motivation. Till skillnad mot många andra bolag i samma bransch så skiljer sig verkligen Accello. Detta är ett litet jordnära säljbolag som har hjärta och attraherar de största och bästa svenska företagen på grund av sina proffsiga medarbetare och...

Andreas P
Skrev om Accello AB

Kan varmt rekommendera Accello och dom trevliga kollegorna där. Professionellt bemötande och mycket dedikerade för att göra kunden till en succe. Dom utmaningar vi mött tillsammans har man tagit på största allvar med en intention om att göra det bästa i alla situationer. Mycket uppskattat samarbete!

Henric U
Skrev om Accello AB

Throughout our partnership, I have been consistently impressed with the enthusiasm and drive exhibited by your team members. Their proactive approach and commitment to finding new leads have truly set a positive tone for our collaboration. The results achieved despite a very tough environment is much appreciated.

Tony W
Skrev om Accello AB

Bra bemötande och lyhörd - samarbete fungerar bra.

?
Skrev om Accello AB

Mycket kompetenta medarbetare och trevlig stämning i vårt projekt tillsammans med Accelo

Marcus J
Skrev om Accello AB

Mycket bra samarbetspartner som ger goda resultat!

Niclas B
Skrev om Accello AB

Noggranna i uppdragsbeskrivningen, sätta rätt förväntningar Levererar enligt plan Håller budget Kontinuerlig uppföljning av projektet och resultatet Mycket bra!!!!