They have been great to replying promptly and very helpful!
129 omdömen om Inkomstförsäkring
Some slow communication in the beginning but good customer service and quick action
Väldigt bra att ha att göra med. Enkla processer. Tydlig information och väldigt bra kommunikation med snabb respons.
Trevligt bemötande både i telefon och via mail, kompetent kontakt och snabba svar via mail.
sämst ingen förklaring bara vi tagit beslut och
Vad tråkigt att du är missnöjd. I alla ersättningsärenden lämnas skriftliga beslut med motivering till beslutet. Återkom gärna till oss med vad som varit otydligt så att vi kan förbättra informationen. Mvh Maria
Jätte bra Försäkringsbolag,har köpt deras inkomstförsäkring, och nu när jag blev arbetslös så gick det rätt så snabbt, att få ersättning, och dom på försäkringsbolaget är jätte proffsiga.
Enkel o bra inte massa sjafs jag tyckte servicen var snabb och
Mycket lätt att komma i kontakt med handläggare. Klara instruktioner och pedagogiskt guidning inkl. exempel på efterfrågade dokument. Kort hanteringtid.
Man måste ringa och maila för status i sitt ärende. Finns ingen app som man som medlem kan kolla status inte heller logga in på hemsidan och få status!?
* Bra, professionellt. * Dom levde upp till dom, inga problem tydliga och bra. * Inkomstförsäkring.