Läs vad 81 Läs vad Inkomstförsäkring

• 2021-01-15
    Snabba svar på mina frågor, men obefintlig specifikation av ersättningen. Så man vet inte vad beloppet man får har för grund.
  • 2021-01-15
    Jag köpte en inkomstförsäkring som skulle baseras å min inkomst, men istället baserades på A-kassans beslut, vilket inte tydligt framkom när försäkringen tecknades.

Vid utbetalningar så skickas varken besked på papper eller e-post vilket måste betraktas som anmärkningsvärt. Detta måste införas så att försäkringstagaren får koll på vad som betalas ut och när.

Jag hade högre förväntningar på Accept försäkringar, men efter A-kassans bruttoavdrag för löneavsättning så blev min ersättning från Accept löjligt liten i förhållande till vad jag har betalat i försäkringspremier.
  • 2021-01-14
    Jag har haft en inkomstförsäkring hos Accept i många år utan att behöva utnyttja den. När pandemin slog till och jag blev permitterad tog jag kontakt vilket jag verkligen inte ångrar. Jag blev väl bemött av en handläggare som guidade mig genom de intyg som behövdes. Processen gick snabbare än jag kunde drömt om och ersättning betalades ut.
  • 2021-01-14
    Har en inkomstförsäkring hos accept
    Väldigt bra bemötande.
    Snabb o bra service
  • 2021-01-13
    Jag hade en försäkring via mitt fack.
    Men höll på missa den helt för att jag trodde att den skulle betalas ut automatiskt . Men en fd kollega talade om för mig att hon fått pengar. Och att jag var tvungen att anmäla en skada.
  • 2021-01-12
    Har haft försäkringen i många år nu, och har kommit i ett läge där jag behöver få ersättning. Handläggaren hanterade skadeärendet snabbt och betalningen kom i rätt tid. Toppen helt enkelt.
  • 2021-01-12
    Det är bra försäkring. Men utbetalning processen är lång
  • 2021-01-12
    Mycket bra att ha med att göra.

Korrekt, snabb och proffsig handläggning.
  • 2020-10-31
    Bra och snabb handläggning. Tydlig info.
  • 2020-10-29
    inkomstförsäkringen håller inte vad den lovade när jag tog den.
    Hade jag sparat den summan hemma i madrassen hade jag fått mer.
    Bemötandet var nästan som om jag var besvärlig.