Reseförsäkringar

103 omdömen om Reseförsäkringar

Sedan starten hos Reco 2014
Lars Erik Gunnar R

En försäkring som motsvarade förväntan när nöden inträffade!!

Tony J
Skrev om Reseförsäkringar en del av Accept Försäkringsaktiebolag (publ)

Efter att Skickat in ärendet tog det endast ca. en vecka tills pengarna var på kontot.

Trond S

Pga. en avbestilling av reise måtte vi brukte forsikring. En fantastisk kundebehandler hjalp oss med det praktiske. Pengene kom på konto som avtalt. Tusen takk til Madelene.

Mary Leydy L

Det är väldigt sällan vi åker utomlands så vi såg verkligen fram emot resan. Att det uppkom sjukdom i familjen så att vi behövde avboka resan var tråkigt men vi var glada över att vi åtminstone fick ersättning för flygbiljetterna minus självrisken på 3 955 kr. Det lönar sig att ha denna reseförsäkring.

Cordelia L

Jag fick ett snabt svar från företaget, och en snabb förhandling. Det gick över förväntan.

Jayanth S

Gave all necessary documents and all went fine. Very professional and highly recommended.

Lars S
Skrev om Reseförsäkringar en del av Accept Försäkringsaktiebolag (publ)

Snabbt och effektiv hantering.

Xiao L
Skrev om Reseförsäkringar en del av Accept Försäkringsaktiebolag (publ)

Det fungerade jättebra. Pengarna kom snabbt tillbaka. Det hade jag inte förväntat mig.

Rune U
Skrev om Reseförsäkringar en del av Accept Försäkringsaktiebolag (publ)

Bra bemötande. Vi hoppades få hjälp, och de fick vi. Vi köpte resan och tog försäkringen i fall något skulle hända med någon av oss. Hälsningar/ Rune o Anita Utterström

Erik F
Skrev om Reseförsäkringar en del av Accept Försäkringsaktiebolag (publ)

Bra bemötande. Rimlig handläggningstid. Enda märkliga var att Accept Reseförsäkringar inte accepterar att man skickar in läkarintyg digitalt utan kräver att man skickar in det i original.

Svar från Reseförsäkringar

Hej Erik, Vad bra att du är nöjd med bemötandet! I normalfallet går det bra att maila in kopior till oss, även om villkoret anger att vi vill ha original. Mvh Maria