Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Värmdö Ad Golvslip

Klostervägen 2, 134 34 Gustavsberg — Visa karta

Västberga allé 1A, 12630, Västberga
Ostara Produktion
Andreas M:
Över förväntan. Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade även dem för ett annat ...

Läs vad 2 kunder tycker om Ad Golvslip

• Sarah L
    Sarah L skrev om Ad Golvslip
    Riktigt dåligt resultat, vi har ett fläckigt golv som ser värre ut nu än innan. Dessutom förstörde de en möbel, tejpade (!?) ihop den och hoppades att vi inte skulle märka något. Det tog över en månad och flertalet samtal från mitt håll innan de köpte en ny möbel (från Ikea) som vi själva fick bygga ihop. Vi blev lovade att detta skulle ersättas i fakturan, men vi fick betala fullt pris för detta jobb. Då vi samtalade med företaget om fakturan hann vi dessutom få en påminnelseavgift. Skulle absolut inte rekommendera detta företag.
  • MLB M
    MLB M skrev om Ad Golvslip
    Har precis haft AD Golvslip här (Telefonplan) och jag är mycket nöjd med resultatet, golvet är kanonfint.

Duktiga, pålitliga och ett jättefint resultat. Jag har anlitat dem två gånger och är lika nöjd denna gång som den första.

Lätta att komma i kontakt med. Professionella, trevliga, snabba, vänliga, duktiga, tillmötesgående.

Jag kan varmt rekomendera AD Golvslip

Klostervägen 2, 134 34 Gustavsberg