Addictive Group Media AB

4.0

10 omdömen om Addictive Group Media AB

Tobias H
Skrev om Addictive Group Media AB

Addictive Group Media AB: Undvik dem till varje pris! Usel service och uteblivna resultat: Min upplevelse med Addictive Group Media AB var en total besvikelse. Deras säljare var extremt påträngande och pressade mig att teckna ett avtal innan jag ens hade haft en chans att ordentligt utvärdera deras tjänster. De lovade guld och gröna skogar, men när det kom till kritan uteblev resultaten helt. Försvunna säljare och obefintlig kundservice: När jag försökte få kontakt med dem för att diskutera de uteblivna resultaten...

Anders N
Skrev om Addictive Group Media AB

Vi har bra kontakt med företagets kontaktperson och landningssidan fungerar perfekt vilket ger resultat i inkommande förfrågningar. Det uppnår våra förväntningar med råge.

Lennie S
Skrev om Addictive Group Media AB

Så jävla grym service , snabb service och vart som vi ville !dom byggde upp vår hemsida och skaffade ett bättre flöde så vi fått in en hel del nya potentiella kunder, Har också tipsat andra om er som kommer höra av sig /. Tack för hjälpen. Med vänlig hälsning SBG

Jan anders K
Skrev om Addictive Group Media AB

Vi har haft Addictive Media under ett par år och kan rekommendera bolaget. Upplever bra service och får regelbundet in förfrågningar via landningssidan. Gjort offerter och affärer på flertalet av förfrågningarna som kommit in.

Katrina N
Skrev om Addictive Group Media AB

Väldigt nöjd med den lättillgängliga kontakten och lösningsorienteringen kring önskemål och frågor. Även flödet av inkommande kontakter varje månad till skillnad från andra liknande tjänster som man testat. 5/5

Sabri Z
Skrev om Addictive Group Media AB

Jag har arbetat med Addictive Media under en period nu och kan varmt rekommendera detta bolag. Upplever bra service och får regelbundet in nya förfrågningar via landningssidorna vi har. Gjort affärer på flertalet av förfrågningarna som kommit in

Robin B
Skrev om Addictive Group Media AB

Rejält företag med trevliga människor. Vi har tjänster från dem och är mycket nöjda. Vårat största jobb 2023 kom från Addictive. Helt klart en bra investering. Service är också på topp med bra kommunikation.

Oliwer A
Skrev om Addictive Group Media AB

Trevligt, bra hemsidor och nu har även resultaten kommit!

Cenk A
Skrev om Addictive Group Media AB

Hej, har samarbetat med addictive media group i över ett år och har varit supernöjd. Får in samtal, mailförfrågningar ständigt. Det har hjälpt mig att nå ut till kunder jag inte skulle kunna nå ut till och är väldigt glad o tacksam. mvh nöjd kund

Isak L
Skrev om Addictive Group Media AB

Värdelös tjänst och service. Avtalet skrivet 100% till deras fördel. Lurendrejeri. Hittills har vi betalat 50 000 kr per lead. SCAM