Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Addnature - Söder

Addnature - Söder

Högbergsgatan 30A, 116 20 Stockholm — Visa karta

På Addnature hittar du allt för outdoor och äventyr - klättring, vandring, paddling, löpning, cykling, skidor, resor etc. Vi startade 2000 med målet att ha det bästa sortimentet och de bästa priserna på marknaden. Du kan handla på Addnature.com eller i våra butiker på Högbergsgatan 30 och Birger Jarlsgatan 67 i Stockholm.
Lör: 11:00-16:00
Sön: 12:00-16:00

Läs vad 7 kunder tycker om Addnature - Söder

• Andreas T
    Andreas T skrev om Addnature - Söder
    Helt klart min favorit bland nätbutikerna för friluftsprylar! Bra service om det skulle vara något konstigt/annorlunda med ordern. Deras returpolicy med gratis returfrakt, där de skickar med retur-avi i alla ordrar, är precis så man tycker att det borde vara! Det besparar både Addnature och kunden en hel del tid.
    En hög önskan är att de öppnar butik i Malmö. Tyvärr måste man nu gå till en av deras fysiska konkurrenter för att prova storlek och sedan handla på nätet.
    En sak jag älskar med nätshoppen är deras Superklipp, det är en grymt bra idé!
    2012-01-02 Representant för Addnature - Int svarar Andreas T
    Visst vore det kul att öppna butik i Malmö, men tills dess är den fria returfrakten vårt bästa alternativ.

• Mikael N
    Mikael N skrev om Addnature - Söder
    Mycket bra nätbutik med ett bra sortiment av märken som jag gillar. Snabba leveranser och mkt bra service om man har några frågor om produkterna. Om det blir ngt strul med en order (vilket skett vid två tillfällen på en femårsperiod) hör det omedelbart av sig via mejl och eller mobil. Har bara handlat via nätbutiken, hoppas de öppnar en butik i Malmö snart.
  • Peder B
    Peder B skrev om Addnature - Söder
    Butikerna får min bästa rekommendation. Var in i söderbutiken före jul och frågade efter en Haglöfsjacka de ej hade i sitt sortiment. Till min glädje erbjöd de sig att ta hem jackan så att jag kunde prova den, trots att jag skulle prova in flera andra jackor i andra butiker. Jackan kom och de ringde och meddelade detta och jackan provades. Att sedan utfallet blev den jackan gjorde inte ont i mig när kundservicen och hjälpsamheten var super. Helt enkelt supernöjd, har dessutom gjort ett tiotal webköp från dem och lika många tidigare butiksköp. Alltid nöjd. Utan tvekan min favoritbutik!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Addnature - Söder
    God service, såväl i butiken som via telefon. Beställde ett par skor som jag var tvungen att reklamera pga. att de var för små och korrespondensen och bytet gick igenom mycket snabbt och effektivt. Internetbutiken är välsorterad och lättnavigerad och personalen tillmötesgående och kunnig.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Addnature - Söder
    Jag gillar främst deras hemsida som underlättar grymt när jag är på jakt efter något specifik produkt. Handlar 50/50 på nätet eller i butiken. Båda funkar bra. Dock kan servicen vara lite seg och loj, men när du väl får uppmärksamhet blir det bra.
    2012-01-02 Representant för Addnature - Int svarar Henrik C
    Hej Henrik!
    Kul att du gillar hemsidan, men tråkigt att du upplevt seg och loj service. Så ska det naturligtvis inte vara, men hör gärna av dig direkt (med tid och plats) om det skulle hända igen. Vi försöker ju hela tiden bli bättre.

• Anna O
    Anna O skrev om Addnature - Söder
    Håller inte vad de lovar ang. leveranstid. Julklappen jag beställde kom aldrig. Ringde ej tillbaka som utlovats vid ett annat ärende, svagt..
    2012-01-02 Representant för Addnature - Int svarar Anna O
    Hej Anna! Tråkigt att du haft en dålig upplevelse. Det har dessbättre hänt en del sedan 2009. Idag reserveras varan direkt på lagret, istället för som tidigare då mycket av arbetet skedde manuellt. Det gör att vår leveranssäkerhet idag är mycket högre. Vi ber om ursäkt och hoppas på en ny chans.

• Joakim B
    Joakim B skrev om Addnature - Söder
    En mycket bra butik för den som är ute efter prylar för ett friluftsliv. Personalen är väldigt kunnig och har en gof känsla för service. Ett plus även för deras hemsida. Prismässigt är min uppfattning att de ligger på samma nivå som sina konkurrenter. Har numera öppnat en till butik på Södermalm som jag dock inte besökt.

Högbergsgatan 30A, 116 20 Stockholm