Addnature - Söder

Addnature - Söder

Ring 08-33 92 00 www.addnature.com
4.0

På Addnature hittar du allt för outdoor och äventyr - klättring, vandring, paddling, löpning, cykling, skidor, resor etc. Vi startade 2000 med målet att ha det bästa sortimentet och de bästa priserna på marknaden. Du kan handla på Addnature.com eller i våra butiker på Högbergsgatan 30 och Birger Jarlsgatan 67 i Stockholm.

7 omdömen om Addnature - Söder

Andreas T
Skrev om Addnature - Söder

Helt klart min favorit bland nätbutikerna för friluftsprylar! Bra service om det skulle vara något konstigt/annorlunda med ordern. Deras returpolicy med gratis returfrakt, där de skickar med retur-avi i alla ordrar, är precis så man tycker att det borde vara! Det besparar både Addnature och kunden en hel del tid. En hög önskan är att de öppnar butik i Malmö. Tyvärr måste man nu gå till en av deras fysiska konkurrenter för att prova storlek och sedan handla på nätet. En sak jag älskar med nätshoppen är deras Superklipp, det är en grymt bra idé!

Mikael N
Skrev om Addnature - Söder

Mycket bra nätbutik med ett bra sortiment av märken som jag gillar. Snabba leveranser och mkt bra service om man har några frågor om produkterna. Om det blir ngt strul med en order (vilket skett vid två tillfällen på en femårsperiod) hör det omedelbart av sig via mejl och eller mobil. Har bara handlat via nätbutiken, hoppas de öppnar en butik i Malmö snart.

Peder B
Skrev om Addnature - Söder

Butikerna får min bästa rekommendation. Var in i söderbutiken före jul och frågade efter en Haglöfsjacka de ej hade i sitt sortiment. Till min glädje erbjöd de sig att ta hem jackan så att jag kunde prova den, trots att jag skulle prova in flera andra jackor i andra butiker. Jackan kom och de ringde och meddelade detta och jackan provades. Att sedan utfallet blev den jackan gjorde inte ont i mig när kundservicen och hjälpsamheten var super. Helt enkelt supernöjd, har dessutom gjort ett tiotal webköp från dem och lika många tidigare butiksköp. Alltid nöjd. Utan tvekan min favoritbutik!

Andreas N
Skrev om Addnature - Söder

God service, såväl i butiken som via telefon. Beställde ett par skor som jag var tvungen att reklamera pga. att de var för små och korrespondensen och bytet gick igenom mycket snabbt och effektivt. Internetbutiken är välsorterad och lättnavigerad och personalen tillmötesgående och kunnig.

Henrik C
Skrev om Addnature - Söder

Jag gillar främst deras hemsida som underlättar grymt när jag är på jakt efter något specifik produkt. Handlar 50/50 på nätet eller i butiken. Båda funkar bra. Dock kan servicen vara lite seg och loj, men när du väl får uppmärksamhet blir det bra.

Anna O
Skrev om Addnature - Söder

Håller inte vad de lovar ang. leveranstid. Julklappen jag beställde kom aldrig. Ringde ej tillbaka som utlovats vid ett annat ärende, svagt..

Joakim B
Skrev om Addnature - Söder

En mycket bra butik för den som är ute efter prylar för ett friluftsliv. Personalen är väldigt kunnig och har en gof känsla för service. Ett plus även för deras hemsida. Prismässigt är min uppfattning att de ligger på samma nivå som sina konkurrenter. Har numera öppnat en till butik på Södermalm som jag dock inte besökt.