Adlatus AB

Adlatus AB

Ring 08-510 505 22 www.adlatus.nu
4.3

Välkommen till Adlatus AB! Vi tar hand om ditt badrum och alla typer av våtrum. Vi är specialister på våtrum och VVS och utför microcement i hela Stockholm med omnejd. Vi tar hand om ditt problem oavsett om du är privatperson, företag eller bostadsrättsförening. Tjänster: Våtrum, microcement, VVS Vi levererar kvalitetsprojekt...

6 omdömen om Adlatus AB

Johan W
Skrev om Adlatus AB

Bolaget anlitades vid renovering av två badrum. Arbetet löpte på bra och genomfördes av kunnig och mycket trevlig personal. De kom även med kloka förslag på bra förbättringar!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

David E
Skrev om Adlatus AB

Jag anlitade för min badrumsrenovering för deras professionalism samt grundliga, perfekta arbete in i minsta detalj. Det var otroligt tryggt under hela renoveringen och. Jag kan rekommenderar dem!

Johan S
Skrev om Adlatus AB

Proffsigt och bra bemötande. Bra på att guida och komma med förbättrande idéer. Snabb återkoppling och bra transparens på prisförväntan. Kan starkt rekommendera!

Svar från Adlatus AB

Tack för att ni anlitade oss ;)

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Xavier Marie G
Skrev om Adlatus AB

Vi anlitade Adlatus för totalrenovering av ett badrum i källaren. Mannen var väldigt förtroendeingivande, verkade kunnig och ansvarstagande. Det visade sig bara vara en fasad. Projektet skulle ta 5 veckor ... det tog 6 månader!! - VVS: det första som händer när vi satte på vatten var att det läckte då han hade slarvat med en koppling. Vid slutbesiktningen visade sig att hans arbete inte blev godkänt. Eftersom han lät bli att åtgärda det så anlitade vi en annan VVS firma. - Arbetsledning skulle AdLatus sköta: det...

Rouba E
Skrev om Adlatus AB

Bra och effektiva, går alltid tillgängliga. Har anlitat dem för totalrenovering av badrum och tvättstuga. Hjälpsamma även vid små Extraarbeten i hemmet som inte rör badrum och tvättstuga. Hittar alltid lösningar på eventuella problem Rek varmt

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Perla G
Skrev om Adlatus AB

Badrumsrenovering, snabba och duktiga!