4.2

90 omdömen om Affingos.com

Setayesh D
Skrev om Affingos.com

Dålig kläder,dålig service.dålig på retur och bytt. 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Camilla M
Skrev om Affingos.com

Jag köpte en fuskpäls Chansade på storleken.fick tyvärr skicka tillbaka den eftersom den var för liten. Det fanns heller inga kvar att byta tråkigt nog. Annars stort utbud och väl bemött. Undrar mest om det finns större storlekar än M/L, fick inte den känslan. Det kanske var slut på lagret.

Erik L
Skrev om Affingos.com

Helt underbar passform och utseende på pu jeansen med artikelnr:JL5DP931-42 . Jag som kille använder bara liknande byxor/leggings för att jag vill inte se ut som en sopåkare. Alla killkläder är så fruktansvärt fula och säckiga

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Elnaz N
Skrev om Affingos.com

Snabb leverans och jätte fina kläder rekommenderar starkt

Carola L
Skrev om Affingos.com

Fin rosa body och som alltid fina kläder på Affingos 💖

Nermin H
Skrev om Affingos.com

It was an amazing experience tack!

Erica A
Skrev om Affingos.com

Dålig kvalité på klädesplagget, kändes plastigt och liten i storlek. Blir dock ingen retur då returavgiften ligger på 69kr.

Charlotte A
Skrev om Affingos.com

Beställde varor som aldrig dykt upp och ingen som svarar när jag försökte kontakta kundtjänsten men köpet ligger registrerat hos Klarna som något jag ska betala.

Charlotte W
Skrev om Affingos.com

Jag har inte ens fått min beställning ...... de säger nog allt !

Karin C
Skrev om Affingos.com

Jag köpte två blusar men det är svårt för mig att ge något omdöme då jag ännu ej fått mina varor tyvärr..

Maria
Skrev om Affingos.com

Kvaliteten på kläderna är toppen men väntar ff på min senaste order. Har mailat och ringt men inte fått svar på vart den är. Vet att jag kommer bli nöjd med kläderna när dom väl kommer men den här väntan känns trist.

Monia J
Skrev om Affingos.com

Snabb leverans, bra produkt, nöjd över det hels

AnnaMaria F
Skrev om Affingos.com

En underbar mjukisdress som kom fort efter beställningen.

Mohammed Z
Skrev om Affingos.com

Jag har beställt en klänning för vecka och betalde o fick kvitto det var 3-4 dager leverans tid sen fick jag meddelande efter 4 dager att ni hade slut på vara,

Meila J
Skrev om Affingos.com

Beställde en jättefin skinnkappa allt var prefekt men lite kort vid ärmen. Annars är jag super nöjd💯❤️

Barbara M
Skrev om Affingos.com

Hade beställt en klänning är jätte nöjd båda me tjänsten o klänningen tack

Sandra A
Skrev om Affingos.com

Köpte en T-shirt och en bh. Bra kvalité. Älskade kvaliteten på T-shirten. Kom när det skulle komma. Första gången jag handla hos er. Kommer handla mer gånger ni har verkligen fina kläder :) rekommenderar alla mina vänner och bekanta att handla hos er

Rabije H
Skrev om Affingos.com

Jag är jätteglad för min beställning det var jättefina tack jag kommer att beställa mer jag tror

Samira E
Skrev om Affingos.com

Köpte två mjukis set och en stickad tröja. Allt var verkligen jättefint & satt bra. Över förväntan!

Sarune L
Skrev om Affingos.com

den värsta kundservicen, försök att ringa dem (e-post också), ingen svarar i en vecka !!!! leveransen är mycket långsam, inte som de skriver, jag väntar på min leverans i en vecka !!!!!!

Elin P
Skrev om Affingos.com

Snabb leverans. Bra support. Enkelt att göra retur osv. Produkterna stämmer överens i hur de ser ut i verkligheten som på bilderna. Dock inte jättebra kvalitet. Samtliga mina 2 jackor jag köpt har någon sömm gått upp tex vid fickorna/innerfodret, redan efter jag använt jackan försiktigt i några dagar-1 vecka bara. Så liiite för höga priser generellt på hemsidan i förhållande till den inte så höga kvaliteten. I övrigt är jag nöjd med mina köp. Enkelt att bara snabbt sy sömmarna själv. Superfina kläder o jackor med lite mer exklusivt utseende jämfört med andra klädbutiker.

Nabila D
Skrev om Affingos.com

Det är jättefint och bra storlek 👍👍👍

Mikaela C
Skrev om Affingos.com

Beställde klänning Vivianne dimblå och den är superfin. Klänningen, storleken och färgen stämmer överens med bilden på hemsidan. Snabb leverans.

Areej A
Skrev om Affingos.com

Kläder yet fint och leverans snabbb tack

Jennie S
Skrev om Affingos.com

Strl var så små. Har i vanliga fall S men hade lätt behövt en L i era kläder.

Zahira B
Skrev om Affingos.com

En fuskpäls jacka 🧥. Jag fick jätte bra bemötande genom instergram. Jag skrev om produkten. Och fick svar direkt. 👍👍👍👌Mina förväntningar var att den skulle vara fin. När jag fick jackan och testade den. Jag blev så nöjd 😊 😊.

Jenny L
Skrev om Affingos.com

Kläder som lever upp till ens förväntningar, super fina med en mycket snabb leverans, endast efter 1 dag fick jag mina kläder.

Dada G
Skrev om Affingos.com

Jag köpte Klänning Felicia Rosa den jättefin tycker jag och den kom prics som det på bilden

Malin H
Skrev om Affingos.com

Köpte en glittrig festklänning, jätte bra material och satt jätte bra!

Veijo V
Skrev om Affingos.com

Det är första gången jag handlar hos Affingos, men jag har inte hunnit testa produkten än, (knähöga stövlar, skall bli spännande o se hur hon upplever dom) Vore kul om man kunde känna o klämma på produkter som Affingos har.

Sandra K
Skrev om Affingos.com

Beställde 2 klänningar. Så fina! Jättenöjd:)

Melinda Z
Skrev om Affingos.com

Köpte en dunjacka och den var suoer fin och kom snabbt som lovat hem. Men de är för små storlekar. Man får nästan gå upp 2 storlekar annars e sidan dunder bra

Marie E
Skrev om Affingos.com

Köpte en bröllops klänning som var jättefin och välsydd. Snabb leverans. Mycket nöjd

Rama K

Gooooooooooooooooooooooooooooooooood

Sahar O
Skrev om Affingos.com

Bra behandling och snabb leverans.

Lena C
Skrev om Affingos.com

Fin mössa, stämde väl med bild! Snabb leverans!

Maja P
Skrev om Affingos.com

Blev retur. Jackan såg inte alls ut som den gjorde på bilden, tyvärr.

My E
Skrev om Affingos.com

Köpte vanessa kappa i svart jättefin däremot liten i strl. Jättesnabb leverans

Amal S

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Gohar K
Skrev om Affingos.com

Super snabb leverans och fin packat varor ❤️

Mia K
Skrev om Affingos.com

Köpte en tyvärr för liten kjol. snabb leverans

Manaf K
Skrev om Affingos.com

Jättedoligt, inga respekt och de lövade att skulle skicka varan men de skicka inte till jag har ringt tillbaka de!

Lotta N
Skrev om Affingos.com

Köpte snygga byxor av skinnimitation med bra längd för oss som inte är så långa. Slipper vika upp byxbenen 🙂 Snabb leverans både vid köp och retur/byte. Bra emballage som lätt kan återanvändas och medskickad retur fraktsedel samt bra betalningsalternativ.

Madelene B
Skrev om Affingos.com

Snabb och bra leverans. Super fina kläder

Ahlam A
Skrev om Affingos.com

Utmärkt, dock finns det inte så mycket att välja på, eftersom det är inte så mycket som finns ute på hemsidan

Karina G
Skrev om Affingos.com

Klänning. Inga överraskningar, jättefin som på annonsen.

Snabb Leverans och Snygga Kläder

Linda T
Skrev om Affingos.com

Har handlat 3 st jackor från er, och snabbaste leveransen jag varit med om plus ett det är juletider och massa strul annars. Men inte hos er! ❤️ Har inget dåligt att säga dottern är jätte nöjd av jackan 😁

Frida P
Skrev om Affingos.com

Vinterjacka lite försenad leverans men annars helnöjd

Dagmara Joanna P
Skrev om Affingos.com

Alltid nöjd Snabb leverans och snygga kläder