Alla kategorier Övrigt Stockholms län Lidingö Africa Now

Africa Now

Södra Kungsvägen 65, 181 32 Lidingö — Visa karta

Välkommen att handla schyst design och konsthantverk från södra Afrika. För oss på Africa Now innebär schyst design något som både är snyggt och rättvist framtaget. Våra leverantörers vackra och nyskapande konst köper du med gott samvete eftersom företagen skapar jobbtillfällen och ger sina anställda en chans till ett bättre liv.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Africa Now

• Karin F
    Karin F skrev om Africa Now
    Africa now har blivit mitt favoritställe för annorlunda coola presente både till mina vänner och mig själv. Lars ordnar träffar då och då där man får smaka afrikanska specialiteter eller får höra mer om vad fair trade är.
    Alla fina saker har en egen historia som Lars gärna berättar om. Inredningsdetaljer, smycken osv som inte är dussinvaror utan med en personlig prägel
  • Maria N
    Maria N skrev om Africa Now
  • Marie A
    Marie A skrev om Africa Now
    Africa Now är ett modernt roligt företag med Fairtrade-tänk. Jag har funnit många saker hos företaget som jag ej kunnat motstå. Lampor gjorda av återvunna plastförpackningar och design smycken som man garanterat blir ensam om då de ej massproduceras. Kul med ett annorlunda mer tidsenligt utbud av Afrikanska produkter.

Södra Kungsvägen 65, 181 32 Lidingö