Africa Now

Africa Now

Ring 073-440 60 26 www.africanow.se

Välkommen att handla schyst design och konsthantverk från södra Afrika. För oss på Africa Now innebär schyst design något som både är snyggt och rättvist framtaget. Våra leverantörers vackra och nyskapande konst köper du med gott samvete eftersom företagen skapar jobbtillfällen och ger sina anställda en chans till ett bättre liv.

3 omdömen om Africa Now

Karin F
Skrev om Africa Now

Africa now har blivit mitt favoritställe för annorlunda coola presente både till mina vänner och mig själv. Lars ordnar träffar då och då där man får smaka afrikanska specialiteter eller får höra mer om vad fair trade är. Alla fina saker har en egen historia som Lars gärna berättar om. Inredningsdetaljer, smycken osv som inte är dussinvaror utan med en personlig prägel

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 370 omdömen 4.2 av 370 omdömen

Vänligt och hjälpsamt bemötande vid besök i butiken Barkarby. Vi valde sen att beställa på nätet vilket i stort sett var enkelt.. Lite okla

Maria N

Marie A
Skrev om Africa Now

Africa Now är ett modernt roligt företag med Fairtrade-tänk. Jag har funnit många saker hos företaget som jag ej kunnat motstå. Lampor gjorda av återvunna plastförpackningar och design smycken som man garanterat blir ensam om då de ej massproduceras. Kul med ett annorlunda mer tidsenligt utbud av Afrikanska produkter.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen