Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Agentur Fastighetsförmedling Arvika

www.agenturfast.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0570-100 30 Dela

Går du i tankar om att sälja eller köpa bostad? Agentur Fastighetsförmedling finns här för dig! Agentur är en mäklarkedja som, med kontor i Arvika och Kumla, förmedlar objekt i Värmland, Örebro samt Västmanlands län. Våra unga och drivna medarbetare förmedlar alla typer av objekt oavsett pris eller fastighet. Bostadsaffärer...

68 omdömen om Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Aisha Rashid R
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Nordin en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Hela processen gick snabbt och vi blev gott omhändertagna.

Uwe Jan Ulrich S
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Västra Sund

Malin är en engagerad och professional mäklare med ett personligt bemötande. Hon jobbar aktivt, flexibelt och effektivt för att få ihop en bra affär samt är ett bra bollplank och har ett starkt kundfokus.

Eva Karin B
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Nordin en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Vi träffade en annan mäklare,Julia var sjuk

Ramadan R
Agneteberg

Det va lätt att prata ,kom vi bra överens ,hon dömde rätt pris för vårt hus .Vi sålde huset där som hon värdera .Jag skulle rekommendera Julia.Jag är så tacksam att valde henne som mäklare .Tack Julia för din insats

Hans Jörgen A
Västra Hungvik

Lugn och trevlig mäklare som hjälpte oss igenom hela affären med tips och idéer. Gjorde ett strålande jobb med försäljningen. Kan varmt rekommendera denna mäklare och byrå.

Emma Johanna L
Västra Hungvik

Malin uppfyllde alla våra förväntningar. Hon var lätt att nå, svarade snabbt och gjorde ett bra jobb för att hitta köpare åt oss.

Carina Marianne S
Rosendal

Hej , mycket trevlig o svarade alltid på frågor o kände förtroende för henne o att huset skulle bli sålt även om det tog tid , om någon som ska sälja som jag känner så ska jag rekommendera Malin o agentur mvh Carina

Elin E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Arvika Centrum

Hade förväntningar på att Malin skulle ha god kännedom om objektet och att vi kunde ha en snabb kommunikation och det levde Malin upp till. Hon har ett vänligt och professionellt bemötande och när jag har haft frågor har jag fått snabba svar, även då Malin varit tvungen att kolla i sin tur. Hon har guidat mig bra genom hur det går till med budgivningar och sedan på ett bra sätt förklarat innehållet i det jag skrivit på, utan stress. Det är ju inte var dag man gör en sådan här affär och det har känts väldigt tryggt med Malin. Jag är väldigt nöjd. :-)

Pontus Johan T
Charlottenberg

Smidigt, enkelt och snabbt. Inga konstigheter.

Julia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Nordin en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Väldigt bra! Bra och lugnt bemötande. Lätt att prata med och duktig på sitt jobb! 😊

Håkan W

Hon är professionell i sin yrkesroll. Beskriver lägenheten på ett sakkunnigt sätt, lätt att följa med i den visuella runtur vi gjorde tillsammans med hjälp av telefonen. Mina förväntningar var att jag skulle köpa lägenheten. Hon har lätt mig genom affären på bästa sätt. Min upplevelse av affären är att den har gått till min fördel till 100 %.Jag är mycket nöjd om fortsättning håller samma kvalitet. Tack Agentur Fastighetsförmedling

Maud Kristina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Wilma var en duktig och trevlig mäklare.

Hadije X
Köpte sin lägenhet med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centrum

Hej ! Jag tycker att Wilma Kling är riktigt bra mäklare .Jag fick fort svar om jag behövde veta nånting mer . Mvh Hadije

Anne L
Hägrås

Flink, god fremtoning og profesjonell. Føler meg trygg på dokumentasjon og hjelp.

Felix B
Köpte sitt hus med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Proffsigt svarade alltid och la ner sin tid på att visa oss huset!

Roland Michiel B

Very fast in responding to questions and patient with us as unknowing foreign buyers. Even in the weekend Wilma responded quick and accurate. Thanks!

Anna Christina Birgitta L
Sålde sitt hus med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Wilma var trevlig. Kändes seriös från början. Alltid snabb på att svara på mail och sms. Smidig i saker som skulle lösas. Mycket lätt att ha och göra med. Rekommenderar verkligen Wilma.

Olav S

Hyggelig bekjentskap. Stilte opp til visning på kort varsel og en god dialog rundt kjøpet.

Kjell Arne T
Sålde sitt hus med hjälp av

Lugn och kunnig. Alt var bra. Fick svar vid funderingar.

Jan J

Snabb och bra löpande information vilket ger ett mycket bra samarbete mellan uppdragsgivare och säljare. Mycket lyhörd och tillmötesgående vilket vinner i längden.

Ulf Robert T
Sålde sitt hus med hjälp av

Äntligen en mäklare som förstår vad en mäklare skall göra, skriva papper kan alla göra men sälja och vara kreativ vad gäller lösningar så att det fungerar irl verkar få förunnat.

Marie Kristin N
Sålde sitt hus med hjälp av

Väldigt trevlig. Ingen översittare. Förklarade saker på ett sätt så den som aldrig varit med om husförsäljning tidigare fattade. Mycket att ordna som han är behjälplig med.

Mindaugas M
Köpte sitt hus med hjälp av

Sämsta som finns. ………………………………………..

Svar från Jesper Hedefur

Hej Mindaugas, Vad tråkigt att läsa att du inte är nöjd med mäklaren som var ansvarig vid köpet av er bostad. Han är inte längre en del av vårt företag och vi hoppas att du hör av dig om det finns något jag kan hjälpa dig med.

Elin Sofia Maria D
Sålde sitt hus med hjälp av

När man anlitar en mäklare för att sälja två hus finns det ganska mycket att önska från en mäklare. Det blev en väldigt dyr historia med tanke på vad husen såldes för. Näst intill 10% per hus. Sedan hade jag önskat lite mer återkoppling för den pengen. Har helt enkelt haft bättre mäklare tidigare.

Svar från Jesper Hedefur

Hej, Vad tråkigt att läsa att ni inte är helt nöjda med insatsen mäklaren gett er vid försäljningen av era bostäder. Den aktuella mäklaren är inte längre kvar hos oss i bolaget idag . Om det är något jag kan göra för dig får du mer än gärna kontakta mig på 0570 - 100 30 eller på malin.jakobsson@agenturfast.se Allt gott Malin

Gabriel L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centralt

Grym mäklare men charm och kompetens ☺️

Odd Lone Wolf J

Hon er enastående duktig och jätte trevlig tjej som kan sitt jobb

Magnus Sten-Inge M
Köpte sitt hus med hjälp av

En mycket trevlig och service inriktad Mäklare. Svarar snabbt och korrekt.

Martin Christer Alexander O
Dalen

Bra och snabbt bemötande, intresserad att stänga affären med nöjd köpare och säljare

R Lövgren Management A
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Bättre mäklare är det svårt att få tag på. Ambitiös, kunnig och ihärdig är egenskaper som utmärker Jesper. Rekommenderas!

Sjur S
Höljes

Jesper er dyktig og følger opp. Kan kanskje gå litt lei, men henter seg inn. Saknar skjema for overtakelse. Men i det store hele gikk det fint.

Sandro A
Köpte sitt hus med hjälp av

Vi är mycket nöjda med kontakten med Jesper, kunnig och professionellt. Tillgänglig och alltid återkommit snabbt på våra frågor och tillgänglig för visningar och frågor. kan mycket varmt rekommendera Jesper som mäklare i alla bostadsaffärer.

Hans Jørgen L

Blid og positiv med god kunnskap om boligen. Svarer fort på mail.

Karin Maria R
Arvika Centrum

Fint och professionellt bemötande. Ordning o reda. Toppen på alla sätt.

Arezo Q
Charlottenberg

Han är väldigt snäll och smart i sitt arbete, jag önskar honom mer framgång

Nico W
Borgvik

Sehr freundlich und sehr zuvorkommend Unkomplizierte Zahlungsmöglichkeiten durch Bereitstellung des Kontos der Agentur Keine Erwartung, für uns neu, daher alles Gut. Hoffentlich weiterhin gute Zusammenarbeit bei der Restabwicklung.

Simon B
Köpte sitt hus med hjälp av

I don't understand all the Swedish words, but my experiences thusfar have been very good. Jesper is friendly and showed patience.

Susanne N
Sålde sitt hus med hjälp av

Jesper fikser der man behøver og hjelper til med det man trenger hjelp til.

Susann A

Trevlig och tillmötesgående. Lyhörd och tillgänglig

Kate K

Wilma er ei blid å imøtekommende dame. Fulgte meg opp på alle måter og jeg er super fornøyd.

Pernilla J

Vi har varit super nöjda med Wilma under vårat köp av bostad. Kan varmt rekommendera henne till andra.

Mats A

Smidig och bra förmedling och var lyhörd för våra åsikter.

Karin Magdalena E

Jag blev bemött på ett bra sätt. Wilma förklarade och fixade allt på ett enkelt och självklart sätt, så att allt kändes lätt och enkelt för mig. Jättebra!

Hjørdis H
Sålde sitt hus med hjälp av

En veldig fin mekler. Vi er veldig fornøyd med hans jobb,. Vennlig hilsen Hjørdis Høgna Stefan Sigurbjørnsson.

Mattias J
Arvika Centrum

Jag blev bemött väldigt väl och vi hade god kontakt. Var dock några gången när det var någon annan som var tvungen att ta över pga semester och annat. Men det kändes tryggt

Allan Winkler C
Köpte sitt hus med hjälp av

Megler glemte avtale om visning. Hadde forventninger om at megler kunne svare og gi informasjon, men han henviste hele tiden til selger. Synes megler var lite opplest og kunne lite om eiendommen.

Svar från Jesper Hedefur

Hej Allan, Vad tråkigt att läsa om din upplevelse när du anlitat vår tidigare kollega. Det arbetssättet du beskriver är inget vi på Agentur Fastighetsförmedling står bakom, att glömma en visning och inte ha information om objektet är inte alls okej. Om det är något jag kan göra för dig får du mer än gärna kontakta mig på 0570 - 100 30 eller på malin.jakobsson@agenturfast.se Hoppas ni trivs i bostaden. // Malin

Jonas A

Trevlig och lätt att prata med på visningen. Professionell fast lättsam när vi skrev kontrakt.

Josefin Ö
Köpte sin bostad med hjälp av Wilma Kling en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Skärmnäs

Super tacksam att vi fick Wilma. Hade henne vid både försäljning av gamla huset samtidigt som huset vi köpte. Hon har alltid svarat på alla konstiga funderingar man haft vad än klockan varit eller om det är helg eller kväll. Så stort tack 🌸

Sigrid M

Mycket bra samarbete med Wilma i hela processen med köp av hus.

Christian M
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Kunnig, tillgänglig och flexibel. Kan varmt rekommendera Jesper.

Lena B
Sålde sitt hus med hjälp av

Min/våran erfarenhet av Jesper Hedegårds som mäklare är att han både är inlyssnande på våra tankar och önskemål som säljare men också på ett bra sätt kan vara tydlig och vägledande med egna förslag och idéer på ett stödjande sätt. Jesper har hela tiden varit noggrann med att hålla oss informerade så vi kunnat följa ”säljprocessen”. Han ger ett kunnigt och professionellt intryck som gjort att vi har kunnat slappna av när vi gått igenom vår livs största affär. Vi har känt oss som viktiga kunder hos mäklarfirman Agentur/Jesper Hedefur.