Malin Jakobsson

Malin Jakobsson

Malin Jakobsson är mäklare på Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Malin Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Malin Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Jakobsson har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Malin Jakobsson

Hans Jörgen A
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Västra Hungvik

Lugn och trevlig mäklare som hjälpte oss igenom hela affären med tips och idéer. Gjorde ett strålande jobb med försäljningen. Kan varmt rekommendera denna mäklare och byrå.

Emma Johanna L
Västra Hungvik

Malin uppfyllde alla våra förväntningar. Hon var lätt att nå, svarade snabbt och gjorde ett bra jobb för att hitta köpare åt oss.

Carina Marianne S
Rosendal

Hej , mycket trevlig o svarade alltid på frågor o kände förtroende för henne o att huset skulle bli sålt även om det tog tid , om någon som ska sälja som jag känner så ska jag rekommendera Malin o agentur mvh Carina

Elin E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Arvika Centrum

Hade förväntningar på att Malin skulle ha god kännedom om objektet och att vi kunde ha en snabb kommunikation och det levde Malin upp till. Hon har ett vänligt och professionellt bemötande och när jag har haft frågor har jag fått snabba svar, även då Malin varit tvungen att kolla i sin tur. Hon har guidat mig bra genom hur det går till med budgivningar och sedan på ett bra sätt förklarat innehållet i det jag skrivit på, utan stress. Det är ju inte var dag man gör en sådan här affär och det har känts väldigt tryggt med Malin. Jag är väldigt nöjd. :-)

Pontus Johan T
Charlottenberg

Smidigt, enkelt och snabbt. Inga konstigheter.

Håkan W

Hon är professionell i sin yrkesroll. Beskriver lägenheten på ett sakkunnigt sätt, lätt att följa med i den visuella runtur vi gjorde tillsammans med hjälp av telefonen. Mina förväntningar var att jag skulle köpa lägenheten. Hon har lätt mig genom affären på bästa sätt. Min upplevelse av affären är att den har gått till min fördel till 100 %.Jag är mycket nöjd om fortsättning håller samma kvalitet. Tack Agentur Fastighetsförmedling

Anne L
Hägrås

Flink, god fremtoning og profesjonell. Føler meg trygg på dokumentasjon og hjelp.

Gabriel L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Centralt

Grym mäklare men charm och kompetens ☺️

Martin Christer Alexander O
Dalen

Bra och snabbt bemötande, intresserad att stänga affären med nöjd köpare och säljare

Steinar Arve J
Sålde sin stuga med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Malin er en perfekt representant for sist yrke och har alle de nödvendiga kvaliteter som skall till. Malin er också mycket tilltagende i sitt vesen. Önsker henne lycke till videre i sitt yrke.