Malin Jakobsson

Malin Jakobsson

Malin Jakobsson är mäklare på Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Malin Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Malin Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Jakobsson har haft 43 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

25 omdömen om Malin Jakobsson

Farhad H
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Solvik

Malin är absolut Arvikas bäste mäklare, jag är supernöjd, tack för ett bra jobb!✌️👍👏

Inger J

Selv etter et kort bekjentskap er jeg veldig fornøyd med Malin Jakobsson.. Hun har framstått meget tillitsvekkende, så jeg vil anbefale Agentur Fastighetsførmedling på det varmeste. Gleder meg til å treffe henne da vi foreløpig bare har hatt telefonkontakt

Alva H
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika

Fick veta på omvägar att vi bytt mäklare men inte fått info om detta av mäklarfirman ännu. Vi har haft Wilma Kling så inte fått någon uppfattning om Malin från just husköpet. Wilma kling Var verkligen toppen och det är väldigt synd att hon slutade för vi rekommenderade henne till flera som nu tvingats ta en annan mäklare. Men Malin är säkert trevlig hon också. Lite svårare att få kontakt med och hon har som sagt inte hört av sig alls om att hon ska sköta resten av affären

Svar från Malin Jakobsson

Hej Alva! Vad roligt att ni är nöjda med Wilma då hon har hjälpt er med i stort sett hela affären- visning och kontraktsskrivning :-) Malin kommer som sagt hjälpa er på tillträdesdagen här under hösten. Ha det bäst!

Lillian Verna R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Jakobsson en del av Agentur Fastighetsförmedling Arvika
Arvika Centrum

Malin er en flott og dyktig mekler som altid er hyggelig å prate med. Hun kan jobben sin. Takk til Malin som har nå krøpet oss med salg av vår leilighet.

Anette Christine F
Högvalta

Duktig, trevlig och förståelse för situationen

Martin Christer Alexander O
Jössefors

Snabb och seriös mäklare som engagerar sig för att både säljare & köpare skall bli nöjda

Böret Maria K
Skarbol

Malin är en fantastisk mäklare på Agentur i Arvika! Inga problem, gjorde en fantastisk beskrivning av mitt hus i Skarbol, Åmotfors! Tack Malin från Böret!

Marie-Louise A
Centrum

Professionellt, hjälpsamt, positivt och okomplicerat bemötande. Svarar snabbt vid kontakt och hör av sig regelbundet för uppdatering gällande visningar osv under försäljningen. Vi köpte bostaden via Agentur med goda erfarenheter, så när det var dags att sälja var valet av mäklarfirma självklart.

Maria M
Degerängen

Tycker Malin har varit helt fantastisk! Väldigt gullig på alla sätt och vis! Lätt att få tag på, svarar snabbt på alla frågor man har (även utanför normala arbetstider) Hon har tagit sig tid och svara och stötta i många kanske dumma frågor! Lättillgänglig och anpassningsbar när man velat se huset en extra gång! Peppande och förstående i ens egen nervositet i det stora beslutet att köpa ett hus på egen hand! Helt enkel suverän!!

Ann-Louise Therése B
Grums

Duktig och engagerad mäklare. Bostadsaffären gick snabbt och smidigt.