Fast Forward Media

Fast Forward Media

Vi är en personlig mediebyrå som erbjuder ett antal tjänster inom webbutveckling, som tillsammans med foto och sökordsoptimering bildar en helhetslösning för din digitala marknadsföring som hjälper dig att stärka ditt varumärke. Genom att hålla en nära kontakt under produktionstiden och använda en enkel och effektiv process...

25 omdömen om Fast Forward Media

Maria S
Skrev om Fast Forward Media

Vi har fått hjälp med en ny hemsida till företaget. Det har varit jättebra, engagerade & duktiga! Vi är jättenöjda med resultatet & hoppas att våra kunder ska vara det också! Med vänlig hälsning Maria von Sivers

Gustaf S
Skrev om Fast Forward Media

bra över hela linjen pigga och bra att jobba med

Mary M
Skrev om Fast Forward Media

När FH Kallhäll bestämde sig att byta och bygga en ny hemsida har FFM varit hjälpsamma och föreslagit en bra, enkel att arbeta med hemsida. De har varit lyhörda och hjälpsamma. Under resans gång när man upptäcker nya ideer man vill ha så hjälper de till.

Niclas J
Skrev om Fast Forward Media

Dom hjälpte till hela vägen och även efteråt med att man ska förstå hur man utför förändringar på hemsidan dom byggt

Gunnar T
Skrev om Fast Forward Media

Väldigt positivt, professionellt och konstruktivt bemötande! Fast Forward Media tog fram grafisk profil med logotyp, färger och teckensnitt, fotograferade och svarade för design och programmering av vår hemsida. Våra förväntningar överträffades! Gunnar Thuresson

Anders F
Skrev om Fast Forward Media

Mycket trevligt folk med lysande kundkontakt!

Kristina H
Skrev om Fast Forward Media

Jag har fått ett bra bemötande. Företaget hjälpt till med en ny hemsida.

Niklas H
Skrev om Fast Forward Media

Bemötandet från företaget var utmärkt från första stund, väldigt lyhörda och serviceminded. Jag fick hjälp med framtagande av grafisk profil samt att designa och bygga en hemsida.

Isabelle J
Skrev om Fast Forward Media

Nöjd kund. Bra bemötande och snabba svar!

Gerdt L
Skrev om Fast Forward Media

Mycket bra, de har hjälpt BetongGalleriet med vår hemsida.

Mats B
Skrev om Fast Forward Media

Ett litet men väl utfört jobb hos Mother.

Kristoffer S
Skrev om Fast Forward Media

FFM fick i uppdrag att bygga om min befintliga hemsida för att ge ett mer professionellt intryck. Från start var Carl och gänget väldigt hjälpsamma och lätta att ha att göra med. Dom gjorde snabbt ett första utkast som vi reviderade några vändor och kom fram till en design jag är väldigt nöjd med. Dessutom byggde dom om hela användargränssnittet som jag ser när jag redigerar sidan -- för mig helt oväntat och en riktigt positiv överraskning! Nu är det lättare än någonsin att lägga in recensioner och nyheter på min sida.

Paul J
Skrev om Fast Forward Media

Jag har fått ett mycket gott bemötande från FFM. Jag beställde en hemsida till mitt företag och det levereade resultatet har mycket väl levt upp till mina förväntningar. Jag har också köpt ett supportavtal vilket gör att FFM ombesörjer uppdateringar av hemsidan. Sammanfattningsvis - en bra kundupplevelse.

Mikael A
Skrev om Fast Forward Media

Vi har fått hjälp med skapande och underhåll av hemsida. Vår egen förmåga att driva sidan är noll (0). Ändå funkar den tack vare den hjälp vi får.

Jill B
Skrev om Fast Forward Media

Vi fick hjälp med att bygga en hemsida till vårt företag i Wordpress Bemötandet var väldigt trevligt och bra och hemsidan motsvarade våra förväntningar

Pia F
Skrev om Fast Forward Media

Vi är en stor förening som anlitade Fast Forward Media för att göra om vår hemsida. Vi blev oerhört nöjda med resultatet, samt lyhördheten och kommunikationen med dem. Sidan blev proffsigt gjord och en rakt igenom utmärkt utfört arbete. Kan varmt rekommenderas!

Malou T
Skrev om Fast Forward Media

Bra bemötande och kontakt. Vi har köpt hjälp med att göra om vår hemsida helt. Nya bilder och ny layout. Nu har vi även beställt tjänsten SEO som än inte kommit igång. Vi är väldigt nöjda med vår nya hemsida. Snabba svar vid kontakt.

Emelie E
Skrev om Fast Forward Media

Professionella, flexibla, snabba, hjälpsamma, kan rekommenderas varmt! Hälsningar Emelie på Safe Logistics

Ulrika E
Skrev om Fast Forward Media

FFM hjälpte mig att arbeta om min hemsida så att den fick en bättre struktur & design och så att den framförallt blev enklare för mig att hantera. Kontakten med FFM var snabb, smidig och varm och jag skulle definitivt rekommendera FFM till vänner & bekanta. De fick arbetet med min hemsida, som under en lång tid känts som en börda för mig, att kännas lustfyllt och roligt!

Mats L
Skrev om Fast Forward Media

De lever upp till "fast forward" och levererar en Synnerligen Snygg Aktuell och Proffesionell webb "Produkt" till vår företagarförening som visserligen Kostat en del MEN lever till fullo upp till våra krav DÅ vi lägger stor vikt att VARA vägledande inom den Stads och Kvartersnära handel och service. Varma rekommendationer från / Mats Lagerman Ordförande Sofo företagarförening

Christer L
Skrev om Fast Forward Media

Fast Forward Media gör professionella hemsidor och ger en excellent service till kunden ifråga om allt som har med hemsidan att göra. Detta gör att vi varmt kan rekommendera bolaget.

Kjerstin G
Skrev om Fast Forward Media

Jag har fått hjälp med att göra om min hemsida. Fast Forward media var just fast forward. det gick snabbt, smidigt och de förstod vilka mina önskemål var.

Åke S
Skrev om Fast Forward Media

Jag fick hjälp av Fast Forward Media med att uppdatera mitt företags hemsida. Professionellt och personligt bemötande. Utmärkt resultat och support när jag hade frågor.

Daniel T
Skrev om Fast Forward Media

Jag köpte en hemsida åt en kund. Fick ett veldigt bra bemötande och bra produkt. Vi borde satt oss lite mer inn i kundens behov innan vi drog igång så kunde vi jort den enn lite bättre. Men det er mer vårt fel enn deras.

JOHNNY S
Skrev om Fast Forward Media

Mycket engagerade och kunniga, överleverade också både avseende lösning och tidsplan!