AktivitetsHyra

Tryckarevägen 8, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

4.7 i betyg av av 6 omdömen
Välkommen till Aktivitetshyra!

Alla älskar att ha roligt! Så varför inte testa du också. Vi på Aktivitetshyra vill göra det roliga lättillgängligt, enkelt och säkert. Ta med dig kompisgänget, företaget eller hela staden och testa någon av alla våra roliga aktiviteter. Vi har allt från hoppborgar, hinderbanor, zorbing, sport & tävling till 5-kamp, fyrhjulingar, mekanisk tjur, bubble ball och mycket mycket mer.

Exempel på större evenamang kan vara festivaler skolavslutningar köpcentrumdagar eller stadsfest. Med vår eventpersonal på plats kan du och dina besökare fokusera på att ha kul på plats. Vi på Aktivitetshyra vill skapa glädje längs med hela vårt avlånga land och finns därför tillgängliga i hela Sverige.

Välkommen att höra av dig till oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:55

Läs vad 6 kunder tycker om AktivitetsHyra

• 2019-04-05

Henrik M skrev om AktivitetsHyra
    Väldigt bra att samarbeta med, lösningsorienterade och kreativa.
    Vi hade bra diskussioner och satt ihop ett paket till vårt 5 årsjubileum på Vimpeln - Alingsås Köpcenter. Allt flöt på perfekt. Jättehärliga killar och tjejer som hjälpte till med arrangemanget som blev mycket uppskattat av våra besökare! Läs mer
  • 2019-01-08

Daniel G skrev om AktivitetsHyra
    Väldigt bra med leverans och hämtning.
    Blev bemött på ett bra sätt med god servicekänsla.
    Däremot saknade vi hjälmar till sumodräkterna vilket kan vara bra ur säkerhetssynpunkt. Och med tanke på att det är hjälmar på bilden luras man lite.

Men överlag bra service och kvalité på aktiviteten. Läs mer
  • Mathias E

2018-12-17

Mathias E skrev om AktivitetsHyra
    Vi hyrde hoppborgar och rutchkor med mera för ett lite större arrangemang. Allt gick väldigt smidigt och lätt. Proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
  • Niklas E

2018-12-12

Niklas E skrev om AktivitetsHyra
    Vi tog hjälp av aktivitetshyra för att arrangera ett event som sträckte sig över hela sommaren på Kungsbacka Torg.
    Dom hjälpte oss med all logistik och bemanning så för oss blev evenemanget lätt att genomföra.
    10 veckor evenemang, (varje helg) gick nästan av sig självt, jag är supernöjd! Läs mer
  • 2018-12-12

Simon K skrev om AktivitetsHyra
    Vi har använt AktivitetsHyra vid våra sommarfester, Vi vill ge våra varma rekommendationer till dem! Läs mer
  • 2018-12-12

caroline w skrev om AktivitetsHyra
    Vi har använt Aktivitetshyra för sommarprogram. Det har funkat utmärkt! Läs mer

Bästa eventbyråerna i Kungsbacka:

Marie B Marie B tycker:
“Tobias är pedagogisk, glad o t...” Läs mer