Anders Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2004-07-23
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 10 Läs vad Anders Karlsson

• Mehmood D köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2020-07-07

2:a
    he is really nice maklare and explained everything in best way. Everything was planned and meetings and all help was in the order. Läs mer
    Anders K gillar detta
  • Sonja W sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2020-07-07

4:a
    Råby
    En lägenhet såldes med Anders hjälp. Anders är supertrevlig och professionell i sitt yrke. Han levde upp till våra förväntningar helt och hållet.
    Jag kan mer än gärna rekommendera Anders som en professionell mäklare. Läs mer
  • Jakob N
    Jakob N köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2020-07-06

3:a
    Tureberg
    Saklig.
    Bra och tydlig information och alltid tillgänglig/snabb återkoppling under hela processen. Läs mer
    Anders K gillar detta
  • Sandra S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2020-07-05

2:a
    Såld min lgh. Jätte bra bemötande! Snabb återkoppling, verkligen finna bilder, Anders Karlsson hade hela uppdrag så jag hade inga bekymmer. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Anders K gillar detta
  • Marcus W sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2020-06-30

Östra Hamnen
    Vi har sålt en lägenhet via alertus fastighetsbyrå och Anders. Super smidig affär, väl omhändertagna och mycket professionellt.

Vi sålde dessutom i coronatider och var oroliga för att det ej skulle gå. Vi upplevde att mäklaren, Anders, gjorde sitt yttersta för att få till en affär. Vilket det också blev. Läs mer
  • LEYLA S skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2020-06-12

Anders Karlsson på Alertus fastighetsbyrå är helt ärligt den bästa mäklaren jag någonsin har haft av alla sex mäklare jag har haft innan. Han är väldigt trevlig, kunnig och seriös inom sitt arbete. Jag bodde i det värsta området i Bjurhovda och jag försökte sälja min lägenhet i flera år men det funkade inte, men Anders var den som verkligen hjälpte mig och nu bor jag på ett underbart område. Stort tack för ett underbart arbete!! Läs mer
    Anders K gillar detta
  • Görel Helena M skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2020-06-09

Tack Alertus för en suverän affär som genomfördes av er mycket professionella och trevliga mäklare Anders Karlsson.
    Han skapade en trygghet för oss som köpare genom hela affären.
    Vi kan varmt rekommendera honom för hans erfarenhet och trevliga bemötande! Läs mer
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2018-08-24

Vi fick ett närmast chockartat bemötande av mäklare Anders Karlsson på Alertus, där vi blev utslängda från en lägenhetsvisning och kallade otrevliga saker pga att vi är av kvinnligt kön (mor och dotter). Förvänta dig ett riktigt obehagligt bemötande om du anlitar honom. Vi önskar också att vi hade läst varningarna om honom innan och vi känner oss glada att det inte blev någon affär där han var inblandad. /Jessica och Josefin Läs mer
  • Eva T skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2015-12-18

Vi har tråkigt nog samma erfarenheter som Hans av denna mäklare.
    Tyvärr hade vi inte läst den här varningen innan vi kontaktade Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå.
    Vi är oerhört besvikna på Anders Karlsson och hans insatser.
    Den här erfarenheten har varit mycket mycket dyrköpt.
    Han talar och lovar vitt och brett men hans förmåga att införliva alla löften samt att dokumentera är synnerligen bristfällig !!
    Muntliga överenskommelser gäller inte när det kommer till kritan.
    Vi kan inte rekommendera honom. Läs mer
  • Helena J skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

2014-06-26

Anders på Alertus fastighetsbyrå, bästa mäklaren någonsin! Var kunnig och seriös. Lyssnade på våra önskemål och vägledde oss genom hela försäljningen! Vi skulle absolut anlita honom igen och kan varmt rekommendera honom!! Läs mer

Senaste försäljningarna

Mälargatan