Anders Karlsson

Anders Karlsson

Anders Karlsson är mäklare på Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Anders Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Anders Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Karlsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

26 omdömen om Anders Karlsson

Sedan starten hos Reco 2014
Somkhuan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Anders K. har bra bemötande och är trevlig. Han är effektiv och ansvarsfull. Jag är mycket nöjd med hans arbete.

Inga-lill S
Bjurhovda

Hej! Jag har sålt min bostad på Knotavägen 35 med balkong och uteplats. Anders har varit väldigt professionell och ärlig med både mig och blivande köpare. När det var aktuellt för mig att sälja min lägenhet, så den första jag tänkte på, var Anders. Jag hade nämligen varit på en lägenhets visning tidigare i år och Anders var mäklare där. Jag uppfattade honom som välkomnande, ärlig och rolig, så jag bestämde mig redan då att han får sälja min lägenhet när det blir aktuellt. Jag har träffat många mäklare under årens lopp och...

Sandra S
Sålde en tomt med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Smidig ,tydlig och bra. Bra kontakt med mäklaren, inga krångel, snygga bilder och allt nödvändigt info i annonsen. Lätt att samarbeta med!

Simon L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
Råby

Jag har köpt en lägenhet, en bostadsrätt. Jag blev bemött på ett bra och professionellt sett av mäklaren. Blev även bemött av ett medmänskligt förhållningssätt, då jag fick känslan av att mina synpunkter och viljor är av vikt. Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara ärlig och flexibel då lägenheten hade legat ute på försäljning en längre tidsperiod. Och det var han.

Mahir I
Bäckby

Köpt lägenhet. Snabbt och ärligt. Var i behov av en budget lägenhet i Västerås, och Anders gjorde sitt bästa. Anders är snabb, ärlig och hjälpsam.

Simon N
Tureberg

Jag var köpare, snabbt och effektivt utan krångel!

Yousif K
Råby

Enkelt och smidigt gick hela köpet till.

Fredrik A
Råby

Ärlig och kompetent mäklare som värnar om dina intressen, trevlig och förtroendeingivande vilket säkerligen underlättar i kontakten med kunder.

Nils-Ove A
Sålde sin stuga med hjälp av Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Kolonistuga jag blev bra och proffsigt bemött mäklaren levde upp till mina förväntningar

Ion C
Råby

Vi har sålt en lägenhet och allting gick smidigt. Jag är nöjd med allting han gjorde (pappersarbete, fotografering och visningar ) för att vi skulle kunna sälja lägenheten. Mvh Catalin Dica