Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Skultunavägen 1, 722 17 Västerås — Visa karta

Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå AB har förmedlat bostäder i Stockholm sedan 2004 och Västerås sedan 2010.

Vi erbjuder en heltäckande marknadsföring såsom: Hemnet, Booli, HittaHem, Alertus hemsida, Alertus Facebooksida, Alertus Instagram, betalkampanjer på FB/Insta, Direkt reklam. Välkommen på visning för just din bostad och naturligtvis analoga tidningsannonser, om Du så önskar!

Jag är högskoleutbildade fastighetsmäklare och är sedan tidigare Civilingenjör, Väg- och Vattenbyggnad - KTH. Med min erfarenhet, kunskap och lokalkännedom ser jag till att din försäljning blir en lysande affär!

Läs vad 9 kunder tycker om Alertus Fastighetsbyrå Västerås

• Jakob N

2020-07-06

Jakob N skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Saklig.
    Bra och tydlig information och alltid tillgänglig/snabb återkoppling under hela processen. Läs mer
  • 2020-07-05

Sandra S skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Såld min lgh. Jätte bra bemötande! Snabb återkoppling, verkligen finna bilder, Anders Karlsson hade hela uppdrag så jag hade inga bekymmer. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-30

Marcus W skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Vi har sålt en lägenhet via alertus fastighetsbyrå och Anders. Super smidig affär, väl omhändertagna och mycket professionellt.

Vi sålde dessutom i coronatider och var oroliga för att det ej skulle gå. Vi upplevde att mäklaren, Anders, gjorde sitt yttersta för att få till en affär. Vilket det också blev. Läs mer
  • 2020-06-12

LEYLA S skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Anders Karlsson på Alertus fastighetsbyrå är helt ärligt den bästa mäklaren jag någonsin har haft av alla sex mäklare jag har haft innan. Han är väldigt trevlig, kunnig och seriös inom sitt arbete. Jag bodde i det värsta området i Bjurhovda och jag försökte sälja min lägenhet i flera år men det funkade inte, men Anders var den som verkligen hjälpte mig och nu bor jag på ett underbart område. Stort tack för ett underbart arbete!! Läs mer
  • 2020-06-09

Görel Helena M skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Tack Alertus för en suverän affär som genomfördes av er mycket professionella och trevliga mäklare Anders Karlsson.
    Han skapade en trygghet för oss som köpare genom hela affären.
    Vi kan varmt rekommendera honom för hans erfarenhet och trevliga bemötande! Läs mer
  • Jessica T

2018-08-24

Jessica T skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Vi fick ett närmast chockartat bemötande av mäklare Anders Karlsson på Alertus, där vi blev utslängda från en lägenhetsvisning och kallade otrevliga saker pga att vi är av kvinnligt kön (mor och dotter). Förvänta dig ett riktigt obehagligt bemötande om du anlitar honom. Vi önskar också att vi hade läst varningarna om honom innan och vi känner oss glada att det inte blev någon affär där han var inblandad. /Jessica och Josefin Läs mer
  • 2015-12-18

Eva T skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Vi har tråkigt nog samma erfarenheter som Hans av denna mäklare.
    Tyvärr hade vi inte läst den här varningen innan vi kontaktade Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå.
    Vi är oerhört besvikna på Anders Karlsson och hans insatser.
    Den här erfarenheten har varit mycket mycket dyrköpt.
    Han talar och lovar vitt och brett men hans förmåga att införliva alla löften samt att dokumentera är synnerligen bristfällig !!
    Muntliga överenskommelser gäller inte när det kommer till kritan.
    Vi kan inte rekommendera honom. Läs mer
  • 2014-06-26

Helena J skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Anders på Alertus fastighetsbyrå, bästa mäklaren någonsin! Var kunnig och seriös. Lyssnade på våra önskemål och vägledde oss genom hela försäljningen! Vi skulle absolut anlita honom igen och kan varmt rekommendera honom!! Läs mer
  • 2014-06-10

Företaget har bett om en granskning av omdömet
    Hans skrev om Anders Karlsson en del av Alertus Fastighetsbyrå Västerås
    Förvänta dig obehagliga överraskningar om du anställer mäklaren, Anders Karlsson. Kan sluta dyrt. Han har varken heder eller moral. Lovar dig guld o gröna skogar, men när det kommer till kritan visar han sina sanna färger. Utnyttjar sina uppdragsgivare och ljuger för spekulanterna. Se upp! Läs mer
Anders Karlsson

Skultunavägen 1, 722 17 Västerås