Alla kategorier Övrigt Västmanland Västerås Alertus Fastighetsbyrå AB

Alertus Fastighetsbyrå AB

Vretgatan 1, 724 62 Västerås — Visa karta

Vi har verkat i Stockholm sedan 2003 och har sedan 2011 nu även verksamhet i Västerås. OBEROENDE (av banker, försäkringsbolag och franchise) ERFAREN AFFÄRSMÄSSIG och SÄLJANDE Kontakta oss om ovanstående även är viktigt för Dig! Vi söker Dig som har planer på att sälja Din bostad och som önskar det där extra!

Läs vad 3 kunder tycker om Alertus Fastighetsbyrå AB

• Eva  T
    Eva T skrev om Alertus Fastighetsbyrå AB
    Vi har tråkigt nog samma erfarenheter som Hans av denna mäklare.
    Tyvärr hade vi inte läst den här varningen innan vi kontaktade Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå.
    Vi är oerhört besvikna på Anders Karlsson och hans insatser.
    Den här erfarenheten har varit mycket mycket dyrköpt.
    Han talar och lovar vitt och brett men hans förmåga att införliva alla löften samt att dokumentera är synnerligen bristfällig !!
    Muntliga överenskommelser gäller inte när det kommer till kritan.
    Vi kan inte rekommendera honom. Läs mer
  • Helena J
    Helena J skrev om Alertus Fastighetsbyrå AB
    Anders på Alertus fastighetsbyrå, bästa mäklaren någonsin! Var kunnig och seriös. Lyssnade på våra önskemål och vägledde oss genom hela försäljningen! Vi skulle absolut anlita honom igen och kan varmt rekommendera honom!! Läs mer
  • Hans
    Hans skrev om Alertus Fastighetsbyrå AB
    Förvänta dig obehagliga överraskningar om du anställer mäklaren, Anders Karlsson. Kan sluta dyrt. Han har varken heder eller moral. Lovar dig guld o gröna skogar, men när det kommer till kritan visar han sina sanna färger. Utnyttjar sina uppdragsgivare och ljuger för spekulanterna. Se upp! Läs mer