Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Ring 021-41 40 01 www.alertus.se

Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå AB har förmedlat bostäder i Stockholm sedan 2004 och Västerås sedan 2010. Vi erbjuder en heltäckande marknadsföring såsom: Hemnet, Booli, HittaHem, Alertus hemsida, Alertus Facebooksida, Alertus Instagram, betalkampanjer på FB/Insta, Direkt reklam. Välkommen på visning för just din...

26 omdömen om Alertus Fastighetsbyrå Västerås

Somkhuan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Anders K. har bra bemötande och är trevlig. Han är effektiv och ansvarsfull. Jag är mycket nöjd med hans arbete.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Inga-lill S
Bjurhovda

Hej! Jag har sålt min bostad på Knotavägen 35 med balkong och uteplats. Anders har varit väldigt professionell och ärlig med både mig och blivande köpare. När det var aktuellt för mig att sälja min lägenhet, så den första jag tänkte på, var Anders. Jag hade nämligen varit på en lägenhets visning tidigare i år och Anders var mäklare där. Jag uppfattade honom som välkomnande, ärlig och rolig, så jag bestämde mig redan då att han får sälja min lägenhet när det blir aktuellt. Jag har träffat många mäklare under årens lopp och...

Sandra S
Sålde en tomt med hjälp av

Smidig ,tydlig och bra. Bra kontakt med mäklaren, inga krångel, snygga bilder och allt nödvändigt info i annonsen. Lätt att samarbeta med!

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2177 omdömen 4.8 av 2177 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Simon L
Råby

Jag har köpt en lägenhet, en bostadsrätt. Jag blev bemött på ett bra och professionellt sett av mäklaren. Blev även bemött av ett medmänskligt förhållningssätt, då jag fick känslan av att mina synpunkter och viljor är av vikt. Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara ärlig och flexibel då lägenheten hade legat ute på försäljning en längre tidsperiod. Och det var han.

Mahir I
Bäckby

Köpt lägenhet. Snabbt och ärligt. Var i behov av en budget lägenhet i Västerås, och Anders gjorde sitt bästa. Anders är snabb, ärlig och hjälpsam.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Simon N
Tureberg

Jag var köpare, snabbt och effektivt utan krångel!

Yousif K
Råby

Enkelt och smidigt gick hela köpet till.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Fredrik A
Råby

Ärlig och kompetent mäklare som värnar om dina intressen, trevlig och förtroendeingivande vilket säkerligen underlättar i kontakten med kunder.

Nils-Ove A
Sålde sin stuga med hjälp av

Kolonistuga jag blev bra och proffsigt bemött mäklaren levde upp till mina förväntningar

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Ion C
Råby

Vi har sålt en lägenhet och allting gick smidigt. Jag är nöjd med allting han gjorde (pappersarbete, fotografering och visningar ) för att vi skulle kunna sälja lägenheten. Mvh Catalin Dica

Kazjal J
Tureberg

Erfaren, Bidrar med mycket och bra Information. Väldigt vänligt bemötande. Bra köp process.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2923 omdömen 4.8 av 2923 omdömen

Anicka J
Råby

Som person är Anders Karlsson fridfull och väldigt kunnig i branschen! Han hjälpte mig med deklarationen efter min lägenhetsförsäljning som påvisar ett gott hjärta. Jag känner mig trygg och har tillit till honom som en medhjälpare/mäklare behöver!

George B
Råby

Sålt lägenhet. Bra bemötande av Anders, proffsigt, effektivt och affären gjordes snabbt. Var dock bitvis svårt att få tag på Anders vid frågor, därav 4/5 i betyg.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Farzad M
Tureberg

Han är en fantastiskt person och duktig mäklare

Staffan J
Sålde sitt hus med hjälp av

sålt villa. Professionellt bemötande med många bra ideer om hur försäljningen skall utföras. Snabb i tanke och snabb i handling. Vi fick ingen större budgivning med fler deltagare än två köpare, därför snabbt beslut från Anders. Sälj. Kan beror på marknadsläget.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Kenneth Ö

Anders karlsson har sålt min lägenhet och jag har köpt lägenhet av Anders Karlsson. Han är en trygg och bra fastighetsmäklare. Som sagt Anlita Anders vid ett bostadsköp eller om ni ska sälja.

Mehmood D
Köpte sin lägenhet med hjälp av

he is really nice maklare and explained everything in best way. Everything was planned and meetings and all help was in the order.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1119 omdömen 4.8 av 1119 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Sonja W
Råby

En lägenhet såldes med Anders hjälp. Anders är supertrevlig och professionell i sitt yrke. Han levde upp till våra förväntningar helt och hållet. Jag kan mer än gärna rekommendera Anders som en professionell mäklare.

Jakob N
Tureberg

Saklig. Bra och tydlig information och alltid tillgänglig/snabb återkoppling under hela processen.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Sandra S
Bjurhovda

Såld min lgh. Jätte bra bemötande! Snabb återkoppling, verkligen finna bilder, Anders Karlsson hade hela uppdrag så jag hade inga bekymmer. Rekommenderas starkt!

Marcus W
Östra Hamnen

Vi har sålt en lägenhet via alertus fastighetsbyrå och Anders. Super smidig affär, väl omhändertagna och mycket professionellt. Vi sålde dessutom i coronatider och var oroliga för att det ej skulle gå. Vi upplevde att mäklaren, Anders, gjorde sitt yttersta för att få till en affär. Vilket det också blev.

LEYLA S

Anders Karlsson på Alertus fastighetsbyrå är helt ärligt den bästa mäklaren jag någonsin har haft av alla sex mäklare jag har haft innan. Han är väldigt trevlig, kunnig och seriös inom sitt arbete. Jag bodde i det värsta området i Bjurhovda och jag försökte sälja min lägenhet i flera år men det funkade inte, men Anders var den som verkligen hjälpte mig och nu bor jag på ett underbart område. Stort tack för ett underbart arbete!!

Görel Helena M

Tack Alertus för en suverän affär som genomfördes av er mycket professionella och trevliga mäklare Anders Karlsson. Han skapade en trygghet för oss som köpare genom hela affären. Vi kan varmt rekommendera honom för hans erfarenhet och trevliga bemötande!

Jessica T

Vi fick ett närmast chockartat bemötande av mäklare Anders Karlsson på Alertus, där vi blev utslängda från en lägenhetsvisning och kallade otrevliga saker pga att vi är av kvinnligt kön (mor och dotter). Förvänta dig ett riktigt obehagligt bemötande om du anlitar honom. Vi önskar också att vi hade läst varningarna om honom innan och vi känner oss glada att det inte blev någon affär där han var inblandad. /Jessica och Josefin

R. Hedman gillar detta
Eva  T

Vi har tråkigt nog samma erfarenheter som Hans av denna mäklare. Tyvärr hade vi inte läst den här varningen innan vi kontaktade Anders Karlsson på Alertus Fastighetsbyrå. Vi är oerhört besvikna på Anders Karlsson och hans insatser. Den här erfarenheten har varit mycket mycket dyrköpt. Han talar och lovar vitt och brett men hans förmåga att införliva alla löften samt att dokumentera är synnerligen bristfällig !! Muntliga överenskommelser gäller inte när det kommer till kritan. Vi kan inte rekommendera honom.

R. Hedman gillar detta
Helena J

Anders på Alertus fastighetsbyrå, bästa mäklaren någonsin! Var kunnig och seriös. Lyssnade på våra önskemål och vägledde oss genom hela försäljningen! Vi skulle absolut anlita honom igen och kan varmt rekommendera honom!!