HusmanHagberg Västerås

Snittbetyg
4.8
Ring 021-41 06 70 Dela

Om företaget

Här hos oss på HusmanHagbergs kontor i vackra Västerås hittar du kompetenta mäklare med det lilla extra engagemanget. Vi har den kunskap och erfarenhet som krävs för att hjälpa dig genom bostadsaffären - och gör det med passion! Självklart är vi fria från banker och försäkringsbolag för att affären ska kunna anpassas efter...

397 omdömen om HusmanHagberg Västerås

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 397 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Alex R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Vetterslund

Väldigt kunnig och trevlig mäklare. En kände sig alltid väl bemött och omhändertagen.

Niklas S
Centrum/Östermalm

Mycket bra erfarenhet! Oerhört professionell och serviceminded.. Kav verkligen rekommendera honom!

Tomas M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Centrum/Östermalm

Som köpare upplevde jag Joakim som lyhörd, tillmötesgående och snabb med återkoppling.

Lars Göran Rickard B
Bjurhovda

Mycket bra bemötande från start och fram till nu. JI levde upp till de förväntningar jag hade. Kontakt vid behov. Råd och stöd fortlöpande. Mycket nöjd med JI som mäklare. Inser att jag valde rätt mäklare!

Ulf Peter B
Viksäng

Trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med. Väldigt professionell. Svar på alla frågor och funderingar som vi har och har haft.

Håkan Patrick G
Tillberga

Trevlig, kunnig och mycket engagerad!! Kan varmt rekommendera August!

Anne Marita G
Tillberga

August är kunnig, trevlig, professionell och har ett gott bemötande. Snabb på att återkoppla och lätt att få kontakt med. Han lyckades sälja vårt hus på en förhandsvisning innan huset kom ut på marknaden. Vi är helnöjda och kan varmt rekommendera August!

Adrain C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hamza Hussein en del av HusmanHagberg Västerås
Stohagen

Hamza var alltid professionell och villig att lyssna och återkoppla. Alla frågor jag hade, besvarades snabbt. Hamza var alltid beredd att erkänna mina behov, även om det innebar att man återuppkopplade senare på dagen eller kvällen, och även på helgerna.

Per K
Haga

Vänligt och professionellt bemötande rakt igenom!

Mohammad C
Önsta-Gryta

Joakim var verkligen hjälpsam från första dagen jag skickade mil intresseanmälan till honom. Trots han var bortrest under jullovet ändå ordnade han en visning så att jag kan titta på lägenheten. Svarade på mina samtal och sms:ar så fort han kunde. Han förklarade allting tydlig för mig eftersom jag sa till honom att det är första gången jag köper en lägenhet och jag vet inte hur ska man göra. Jag är riktig nöjd med hans jobb som mäklare under vår affär då var han verkligen till hjälp till både sidor, både mig och säljare.

Shuhaib A
Viksäng

Mycket driven och kunnig på sitt jobb

Åsa S
Gäddeholm

Kunnig inom området, proffsig, lätt att samarbeta med och lyhörd!

Jonna H
Önsta-Gryta

När vi var på visningen så hade vi inga förväntningar. Det var första huset vi valt att titta på och vi var inte helt säkra på vad vi sökte. August som var mäklare bemötte oss väl och svarade på allt vi funderade över, var det något han inte kunde svara på direkt så tog han reda på det och återkopplade snabbt. Efter köp valde vi själva att anlita August som mäklare just för hur väl han bemötte oss på visningen. Han är genuin och vill sina kunders bästa. Under hela processen har han gjort vad vi anser är ett exceptionellt jobb. Vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare.

Veronica R
Sålde sin lägenhet med hjälp av August Stendahl en del av HusmanHagberg Västerås
Haga

Trevligt bemötande, tillgänglig och professionell.

Aris S
Hallstahammar

August has been great and very helpful! Highly recommended for everyone!

John S
Malmaberg

August var noggrann, trevlig och skötte uppdraget utmärkt. Vi kan varmt rekommendera honom.

Abdulsattar A
Bjurhovda

Han är bra kille , hjälpsam jag är väldigt nöjd med han

Sven Conny A
Ljömsebo

Serviceinriktad kunnig o h tillmötesgående

Arzoo H
Bäckby

Jag tycker att August var noggrann, pedagogisk och omvärldskunnig i hela processen. Tillgänglig och alltid hade svar på mina funderingar. Det underlättade för mitt upptagna liv. Jag rekommenderar honom och jag anlitar han igen till min kommande försäljning av bostad.

Danai K
Hallstahammar

August var väldigt hjälpsam och jag kände mig trygg att fortsätta processen. Han var villig att svara på alla våra frågor vilket underlättade processen och bidrog till att förstå vilket nästa steget var. Hela upplevelsen kändes bekväm och mysig!

Maritha G
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås

Jordnära mäklare med både säljarens och köparens bästa intressen i åtanke. Snabb att svara på frågor, professionell men med värme.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tack Maritha! Det är viktigt att finnas där både för säljarens och köparens intresse. Och det är det som gör det här arbetet så roligt - ständigt nya möten, nya uppgifter och utmaningar. Tack än en gång!

Susanne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås

Bra bemötande, känns att hon jobbar för oss och det vi vill ha Snabb handläggning Positiv

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Susanne, tack så mycket för fin rekommendation. Orden "snabb handläggning" är med ett leende på läpparna för det gick verkligen fort från första besök till skrivning. Och jag vet att ni kommer att stortrivas i denna fantastiska bostadsrättsförening. Grattis till er båda!

Alan Abdollah S
Sålde sitt hus med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Ramnäs

Lena Steding-Lundberg har ett väldigt trevligt bemötande, har mycket kunskaper inom sitt område och är professionell. Lena är alltid tillgänglig för att svara på eventuella frågor och är en positiv person. Lena sålde vårt hus inom en tidsram som gick mycket fortare än vår förväntan. Vi rekommenderar Lena Steding-Lundberg varmt.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Kära Alan och Goli, Tack så mycket för era fina ord! Det har varit så roligt att lära känna er - och ert hus. Varje försäljning ger mig nya kunskaper både kring fastigheten men också kring människan och våra olika nationaliteter - och ni har lärt mig massor! Tack än en gång och lycka till på er nya resa! ♥️

Thuraya M
Ramnäs

Hon är jätte trevlig och bra på sitt jobb. Förklarade allt på ett fint sätt. Om det var en annan mäklare så hade vi inte köpt huset. Så allt blev mycket lättare tack vare henne. Vi betyg sätter henne 10/10 som en mäklare. Hon var med oss steg efter steg och förklarade varje punkt för oss i detalj.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tack fina stora familjen Thuraya! Så glad att jag kunde hjälpa er till att hitta ert drömboende och att alla parter är glada och nöjda. Njut av er nya bostad och hälsa dina fina tvillingdöttrar så mycket. De har varit till stor hjälp! Tack! ♥️

Henrik H

Mycket bra bemötande.. Engagerad, kunnig och trevlig.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tack Henrik ☀️ Det har varit en fröjd att lära känna dig och Lea och jag ser fram emot en kväll med skumpa och melodier från din flygel i framtiden :) Tack igen för din rekommendation!

Malin Emma Kristin K
Norrsylta

Joakim är inte bara en pålitlig och trevlig mäklare, han är dessutom något så ovanligt som en stolt, professionell, ansvarsfull och otroligt kunnig yrkesman. Han bidrar med sin kunnighet och lyfter försäljningen från att bara bli en fastighetsförsäljning till att bli den absolut bästa möjliga försäljningen. Det märks att han har hjärtat på rätt ställe och vill att såväl köpare som säljare ska känna att de är vinnare. Detta gör att jag som säljare gärna vill köpa något av Joakim i framtiden. Han har rätt kompetens, erfarenhet,...

HusmanHagberg V och Joakim I gillar detta
Svar från Joakim Israelsson

Tack snälla för dina fina ord. Varit en ära att få hjälpa dig med denna resa och tack för ditt engagemang:) Ser fram emot att hjälpa dig hitta ditt nya drömboende!

Marianne Elisabeth H
Kristiansborg

En påläst och kunnig mäklare som är engagerad och professionell. Det finns en ödmjukhet hos Joakim som är viktig att ha i rollen som mäklare.

Svar från Joakim Israelsson

Tack för fin recension. Önskar er lycka till i ert nya boende och stort tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fantastiska fastighet!

Ritwa F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hamza Hussein en del av HusmanHagberg Västerås
Haga

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Stort engagemang i att genomföra uppdraget. Enkel att samarbeta med. Jag är överlag mycket nöjd med Hamzas insats.

Feras A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hamza Hussein en del av HusmanHagberg Västerås

En trevlig kille med bra service! Rekommenderar honom 😊

Hamza H och HusmanHagberg V gillar detta
Anna H
Vega

Joakim är en mäklare med ett trevligt och mycket proffsigt bemötande. Han är uppriktig och har båda fötterna på jorden. Hela försäljningsprocessen har gått smidigt och jag kan varmt rekommendera Joakim.

Svar från Joakim Israelsson

Tack snälla för fina ord och tack för förtroendet!

Erik W
Gäddeholm

Fantastiskt jobb av Joakim. Kan starkt rekommendera.

Svar från Joakim Israelsson

Tack detsamma och så kul att ni hittat ert nya drömboende! Varit en ära att få hjälpa er på resan:)

Tommy A
Lycksta

Stort kunnande o supertrevlig

Jesper Erik H
Brandthovda

August har varit till bra hjälp för oss med försäljning samt köp av fastighet. Han har en bra dialog rakt igenom, lätt att få kontakt med och informerar löpande kring allt som händer. Har inget att klaga på!

Erica F
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Stendahl en del av HusmanHagberg Västerås
Haga

Väldigt trevligt bemötande på visningen, påläst och informativ. Väldigt bra på att ta emot och svara på frågor gällande bostaden.

Barbro M
Vetterslund

Mycket bra mäklare. Har hela tiden blivit mycket bra bemött. Israelsson är påläst, kunnig och pålitlig.

Svar från Joakim Israelsson

Tack för dina fina ord. Varit väldigt kul att få vara med på resan vid både köp och försäljning. Önskar dig lycka till i ditt nya boende!

Marko D
Gideonsberg

He demonstrates a keen intellect and operates swiftly. When we requested a modification in the contract, he executed it with confidence and effectiveness.

Svar från Joakim Israelsson

Thanks for the nice review, and good luck in your new home :)

Mara Kalicanin D
Gideonsberg

Joakim was so helpful. Everything went smoothly and easily.

Svar från Joakim Israelsson

Thanks for that, and I hope you will enjoy your new home!

Jessica E
Munga

August är en väldigt duktigt, trevlig och professionell mäklare. Han håller en hela tiden uppdaterad, involverad och är tillgänglig för frågor och funderingar. Jag kan starkt rekommendera August som mäklare.

Jan Gunnar A
Borgåsund / Strömsholm

Juste bemötande mot oss och alla besökare. Oklara förväntningar, men mycket nöjd. Mycket positiv upplevelse. Joakim vad alltid tillgänglig. Lade ner mycket tid och återkopplade löpande utan att vi hade bestämt så. Joakim är en mycket fin representant och ambassadör för alla Mäklare.

Svar från Joakim Israelsson

Tack för väldigt fina ord! Varit så roligt att få vara med er på resan och en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hem.

Kerstin Linnéa A
Stallhagen

Joakim var väldigt kunnig o proffsig och trevlig

Kerstin Linnéa A
Borgåsund / Strömsholm

Joakim motsvarade mina förväntningar väldig väl. Proffsi och trevlig

Pavel H
Irsta

Underbar mäklare som bryr sig och är mycket behjälpligt

Charlotte Ö
Centrum/Östermalm

Mycket bra samarbete från första stund. Alltid tillgänglig vid frågor, svarar snabbt

Svar från Joakim Israelsson

Tack detsamma! Fantastiskt kul att fått vara med på er resa vid både köp och försäljning. Önskar er stort lycka till i er nya bostad:)

Crystal Valentina Guerrero G
Korsängsgärdet

Har fått en fantastisk upplevelse och detta är första gången jag och min sambo har köpt lägenhet.

Svar från Joakim Israelsson

Tack för fina ord och känns så kul att höra att ni känt er trygga. Önskar er stort lycka till i nya bostaden!

Johaina A
Brottberga

Jätteduktig mäklare som är engagerad trevlig bra säljare, jag kan varmt rekommendera Joakim som mäklare till andra.

Svar från Joakim Israelsson

Tack snälla för fin recension. Varit en ära att hjälpa er vid både köp och försäljning. Önskar er lycka till med ert nya hem!

Per Erik Marcus Å
Kolbäck

Lätt att jobba med och nådde resultat

Svar från Joakim Israelsson

Tack detsamma och för fin recension. Lycka till i nya bostaden!

Marie K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås

Professionell, kunnig, snabb, tydlig, positiv, trevlig och glad!

Svar från Lena Steding-Lundberg

Kära Marie, det är Du son är den glade - och det smittar av sig! Tack! ♥️ Så glad att våra vägar möts och ser framemot en inbjudan till er vackra våning framöver. Hälsa P och sonen så gott från mig.

Peter T
Centrum

Lena Steding-Lundberg visade under hela säljprocessen ett ärligt intresse för oss som säljare men även för den speciella lägenhet vi sålde. Allt har varit av mycket hög klass: texter, bilder, kommunikation. Om man ska sälja ett speciellt hus är mäklarens förmåga att beskriva arkitekturen och historian med inlevelse, av stor vikt för en bra försäljning. Vilken tur att Lena blev vår mäklare för hon har den förmågan.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Så glad över ditt omdöme Peter. Tack av hela mitt hjärta! Jag har ju en passion kring ord och bild från tidigare arbetsliv och älskar verkligen när de elementen flätas samman. Och att du såg och bekräftade det, tack!

Sofia Kristina P
Centrum

Att välja mäklare är inte enkelt. Jag hade särskilda önskemål och ville ha en person som kunde möta mig i det men också som såg potentialen i min fastighet. Det blev ett självklart val att ställa frågan till Lena. Hon har från dag ett, visat ett genuint intresse för samarbetet. Hon har lyssnat, tipsat, väglett mig på bästa sätt. Ett engagemang som jag inte förväntade mig! Jag skulle rekommendera Lena som mäklare oavsett om min fastighet blivit såld eller inte. En mäklare utöver det vanliga med fingertoppskänsla✨

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tänk att få en utmärkelse som ”mäklare utöver det vanliga”? Wow! Tack! ♥️ Ditt boende var ju också en fröjd att sätta på bild och pränt och så tacksam över förtroendet du gav mig inför min kommande prestation. Tack igen Sofia!

Henrik H

Proffsigt, noggrant och trevligt bemötande.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Även jag gör fel ibland men jag arbetar för att göra allt rätt :-) Tack snälla Henrik. Och tack för att jag fått varit delaktig i ert lägenhetsköp och försäljning av er vackra bostad.

Filtrera omdömen