August Stendahl

August Stendahl

August Stendahl är mäklare på HusmanHagberg Västerås

August Stendahl har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. August Stendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.8. August Stendahl har haft 49 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

47 omdömen om August Stendahl

Emma E
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Stendahl en del av HusmanHagberg Västerås
Bjurhovda

Mycket trevlig och informativ som visar stor kunskap

Margaretha N
Norra Gryta

Jag fick stort förtroende för August Stendahl både vid köp av lägenhet och försäljning av villa.

Barek M
Skälby

En väldigt trevlig och professionell mäklare. August har varit hjälpsam och lätt att få tag på under hela processen! Rekommenderar August starkt!

Knut Joakim Christoffer R
Tillberga

Han är väldigt professionell i sitt arbete

Nathalia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av August Stendahl en del av HusmanHagberg Västerås
Centrum

Effektiv och tydlig kommunikation. Affären genomfördes på ett smidigt sätt med alla önskade krav uppfyllda.

Nagaraju M
Haga

August Stendahl is very nice person professionally and personally. He is explained all details from Swedish to English. When i call him to visit the apartment Norra skjutbanegatan 19B, he arranged visioning in less time. Finally i win the apartment.

Anna Maarit L
Gideonsberg

August ör en professionell och kunnig mäklare,. Han är förtroendegivande, tillgänglig och har ett gott bemötande vilket är avgörande vid val av mäklare enligt mig. Som säljare hade jag koll på processen hela tiden och vad som skulle bli nästa steg. Försäljningen gick smidigt och enligt planen och jag är jättenöjd😊

Gun Ingalill S
Viksäng

Lugn, saklig och kunnig samt bra lyssnare som ger ett mycket bra intryck. Är även mycket behjälplig att svara på frågor om objekt som vi visar intresse för

Ulf Peter B
Viksäng

Trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med. Väldigt professionell. Svar på alla frågor och funderingar som vi har och har haft.

Håkan Patrick G
Tillberga

Trevlig, kunnig och mycket engagerad!! Kan varmt rekommendera August!