Lena Steding-Lundberg

Lena Steding-Lundberg

Lena Steding-Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Västerås

Lena Steding-Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Lena Steding-Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Lena Steding-Lundberg har haft 9 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

18 omdömen om Lena Steding-Lundberg

Anna T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Malmaberg

Trevlig, kunnig och alltid ett glatt bemötande. Anpassar handläggningen efter kundens behov. En riktig pärla!

Björn Harald S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Marstrandshagen

Närvarande.Positiv.Hjälpsam. Förklarande.

Oscar S
Malmaberg

Lena var proffesionell gjorde saker och ting väldigt smidigt.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Oscar, tack snälla för att du kände att processen blev smidig och att du uppskattar att jag alltid försöker lösa det säljare och köpare önskar. Det är det som är roligt med mitt arbete. Att göra alla nöjda och glada :-) Lycka till i ditt nya boende Oscar även om det är ett bra tag till intflytt!

Bengt C
Marstrandshagen

Trevlig. Jobbar på och löser det som behöver lösas. Snabb och vill få jobbet gjort vilket var toppen.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Bengt och tack för ditt omdöme. Ja ibland går det snabbt och ibland tar det längre tid. Jag är glad för att det ändå gick så smidigt med din försäljning då du redan bytt boende. Jag önskar dig all lycka i framtiden Bengt.

Julia S
Haga

På en dyster marknad så kom Lena in med en positiv kraft och såg till att vi fick önskat pris för vår lägenhet. Vi är mycket nöjda!

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tack Julia 🤩 Så glad att jag fick, och kunde hjälpa till! Mitt mål är, och var, att få både säljare och köpare känna nöjdsamhet. Och jag lyckades! Så glad för er skull! Kram 🤗

Anders F
Haga

Lena är en person med hög social kompetens. Lätt att kommunicera med och man får snabb respons på ev. frågor. Allt som allt kan man väl säga att Lena är rätt kvinna på rätt plats. Anders Faxe

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Anders, tack så mycket för att du tog dig tiden och ger mig ett sådant fint omdöme! Innerligt tack! Nu ser jag fram emot att sälja din bostad och det ska bli ett sant nöje. Vänligen Lena

Lars-Göran N
Köpte sin stuga med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Hjortkvarn

Trevligt proffsigt bemötande , sökte alltid upp information om man frågade något även om det var vardag eller helg. Rekommenderas alla dagar i veckan👍👍

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Lars-Göran, tack så mycket! Det är alltid lika roligt att få uppskattning för sitt arbete. Men så är det också det roligaste arbete jag någonsin haft :-) Njut nu av en vacker sommar i ert fina sommartorp!

Anna Sofia Kristina J
Sålde sin stuga med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Hjortkvarn

Underbart proffsigt och genuint bemötande. Det märks att hon älskar sitt arbete och tar sig tid att förstå vad klienterna behöver. Vi hade förväntningar om avlastning i husförsäljningen eftersom det blev för jobbigt att sälja själva. När vi kopplade in mäklare blev det så mycket lättare och hon hittade köpare snabbare än vad vi någonsin förväntat oss! Väldigt driven och duktig mäklare som underlättat något enormt för mig den senaste tiden.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Sofia, Tack så fint av dig! En del i mitt jobb är att just underlätta för dig och hålla din hand genom processen som ibland kan ta både tid och kraft. Glad att du uppskattat mitt arbete. Och tack 🙏🏻ännu en gång - vilket fint omdöme! Så tacksam!

Annika K
Hjortkvarn

Hej! Vi blev bemötta med ett glatt humör och Lena svarade utförligt på våra frågor och var snabb i sin återkoppling på sånt hon tog reda på. Lena har från dag ett varit snabb och tydlig och mycket glad och trevlig. Om jag nån gång ska sälja eller köpa så ser jag gärna henne som en mäklare jag skulle kontakta! Lena har också varit bra på att informera om olika saker runt objektet och vad som kommer hända härnäst! Våra förväntningar var väl mest runt huset, mäklaren förväntar man sig är bra och det har Lena varit långt över förväntan! Vänliga hälsningar Annika

Svar från Lena Steding-Lundberg

Kära Annika, Så fint av dig att ta dig tiden och beskriva min prestation så utförligt. Tack 🙏🏻 Jag älskar mitt jobb, blir innerligt glad när jag kan hjälpa till där det ibland inte förväntas. Att vara snabb och tydlig är inte vad min sambo brukar säga; ”snabb och otydlig” tycker han, så nu har jag ett bevis på att han har fel :) Tack än en gång och njut nu i sommar lite för min skull med. Sommartorpet är helt fantastiskt!

Maritha G
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås

Jordnära mäklare med både säljarens och köparens bästa intressen i åtanke. Snabb att svara på frågor, professionell men med värme.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tack Maritha! Det är viktigt att finnas där både för säljarens och köparens intresse. Och det är det som gör det här arbetet så roligt - ständigt nya möten, nya uppgifter och utmaningar. Tack än en gång!