Lena Steding-Lundberg

Lena Steding-Lundberg

Lena Steding-Lundberg är mäklare på HusmanHagberg Västerås

Lena Steding-Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Lena Steding-Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 5.0. Lena Steding-Lundberg har haft 20 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-06

29 omdömen om Lena Steding-Lundberg

GUNILLA A
Köpte sin stuga med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås

Lena är kunnig, trevlig och ambitiös i sitt uppdrag. Hon är lätt att ha kontakt med.

Trifa I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Gideonsberg

Ett mycket fint och trevligt bemötande med energin att uppfylla kundens önskan inom kort tid. Lätt tillgänglig och flexibel!

Johan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Gideonsberg

Väldigt pedagogisk och strukturerad med goda råd för mig med tanke på att det är första köpet av bostad. Väldigt trevligt bemötande och det verkar som att det finns många år på nacken!

Esther G
Västefärnebo

Fantastiskt bemötande av Lena, professionell med ett stort personligt engagemang!

Bo Lennart O
Sålde sin stuga med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Västefärnebo

Engagerad, kunnig, trevlig, kontaktbar och så vidare. Enbart positiva erfarenheter.

Vinh Phong N
Vetterstorp

Mäklaren bemötte mig med respekt och glädje. Hon är mycket vänlig och ställer upp för att hjälpa till så mycket som möjligt. Hon är en fantastisk person.

Brendan N
Vetterstorp

Väldigt erfaren mäklare 5/5, Snabbt och smidigt var det samt lätt att kommunicera med.

Simon D
Lillåudden

Lena har varit helt fantastisk att ha att göra med i den här processen!

Michelle L
Malmaberg

Vi upplever att Lena alltid hade positiv energi och såg på saker med en ärlig åsikt. När ji hade frågor och funderingar kunde Lena alltid komma med svar. Vi är väldigt nöjda med hur Lena har hanterat vår försäljning och skulle varmt rekommendera henne till andra.

Saud S
Bäckby

Vi är mycket nöjda hur Lean Steding skötte försäljningen av vår lägenhet. Hon är engagerad, professionell och gav oss goda råd. Högt rekommenderad!