Joakim Israelsson

Joakim Israelsson

Joakim Israelsson är mäklare på HusmanHagberg Västerås

Joakim Israelsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Joakim Israelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Israelsson har haft 50 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

79 omdömen om Joakim Israelsson

Emily E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Centrum

Professionell, vänlig, hjälpsam och duktig!

Elin G
Vega

Väldigt professionell, ingav en bra trygghet i en stor affär

André P
Vega

Joakim har genom bostadsköpet hela tiden varit förtroendeingivande och lugn. Han har alltid varit tillgänglig och insatt i objektet och affären. Vill man känna sig trygg i sin bostadsaffär så är Joakim en fantastisk mäklare.

Ulrika M
Skiljebo

Fint och proffsigt bemötande, informativ, lyhörd och kunnig. Vi har träffat Joakim utifrån vår roll som köpare.

Angelica D
Lillhamra

En klippa till mäklare! Väldigt engagerad, kunnig, trevlig och stöttande. Sålde min lägenhet med honom, tyvärr gick försäljningen lite trögare än vad vi förväntade oss. Men han fortsatte lika engagerat och drog fram ytterligare ess ur rockärmen så jag kände mig lugn hela vägen. När/om jag ska sälja igen kommer jag garanterat anlita honom igen. Som sagt en klippa!

Hossnia S
Råby

Bra bemötande, kunnig och professionell.

Elhamuddin Q
Råby

Ett proportionell bemötande och kunnig mäklare.

Svar från Joakim Israelsson

Tack för fint samarbete och för fint omdöme :)

Josephine Malin Johanne V
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Irsta

Från första stund kände jag ett stort förtroende för Joakim och under hela försäljningsprocessen har han levt upp till alla mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Joakim.

Svar från Joakim Israelsson

Tack snälla för fina ord och stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus😊

Stig Jonas V
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Irsta

Mycket lyhörd och ödmjuk, Gav mycket bra tips att tänka på och vår försäljning gick smidigt och bra. Kan verkligen rekommendera Joakim

Svar från Joakim Israelsson

Stort tack för fina ord och förtroende. Väldigt kul att du känner dig nöjd😊

Marzyeh K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Råby

Vi mötte mäklaren på en visning. Han var trevligt och tillit. Han är duktigt och jobbar skickligt.