Alewalds Sport AB

3.8

4 omdömen om Alewalds Sport AB

Maciek D
Skrev om Alewalds Sport AB

Köpte för några år sen på Alewalds på Kungsgatan i Stockholm ett par långfärdsskriskor. Förklarade att jag var amatör och ville ha de enklaste av de enkla. Fick ett par med lös häll med förklaringen att det var enkelt att lära sig. Ok. Har hållit på i tre fyra år och har ett helvete att lära mig. De få gånger per år som jag går ut på Östermalms IP funkar det inte alls. Har varit på Alewalds och frågat om något sätt att sätta fast hällen men fick en förklaring att det gör man inte minsann. Fixade då själv ett par remmar...

Jakob D gillar detta
Anton A
Skrev om Alewalds Sport AB

Grym service utbud medmera. Toppen helt enkelt! ska du köpa friluftsprylar så är det här ett måste att besöka.

Björn R
Skrev om Alewalds Sport AB

Jag köpte pjäxor här förra veckan och är väldigt nöjd med utbud, service och bemötande! En oas i stockholmsdjungeln jämfört med exempelvis Stadium och Intersport där man inte blir bemött på samma personliga sätt. Hit går jag igen om jag ska fixa en sportpryl!

Anton A gillar detta
Camilla
Skrev om Alewalds Sport AB

Bästa butiken om man vill få personlig hjälp. Den här butiken verkar ha hur mycket personal som helst och de är alla trevliga och kunniga. Butiken är stor och luftig och det är sällan mycket folk. Utbudet är brett, med både billigare och dyrare märken. Jag har gjort några av mina bästa köp av fritidskläder här. Rekommenderas varmt!

Anton A och Johan C gillar detta