Alla kategorier Lägga golv Västra Götaland Alingsås Alingsås Golvtjänst AB

Norrlandsgatan 7, 441 57 Alingsås — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Alingsås Golvtjänst AB

• Maria S
    Maria S skrev om Alingsås Golvtjänst AB
    Hade besök av representant av företaget och vi bestämde att de skulle påbörja arbetet ca tre veckor fram i tiden. När fem veckor gått och jag inte hört av dem började jag ringa, men fick inga svar. Ringde fyra dagar i sträck men ingen svarade. När ytterligare en vecka gått skrev jag ett sms där jag betackade mig deras hjälp då jag inte litar på vad de säger och inte är nöjd med (den totala avsaknaden av) deras kommunikation. Fick då ett sms till svar att det "förekommit sjuksomsfall". Detta tror jag inte det minsta på, och om så faktiskt är fallet så hade jag önskat att de hört av sig och berättat detta.. Tydligen var iallafall sms-fingrarna tillräckligt friska för att kunna svara, tillslut. Vi väntade i över en månad på någon som aldrig kom och som inte brydde sig om att meddela detta, och det känns riktigt tråkigt.
  • Martin A
    Martin A skrev om Alingsås Golvtjänst AB
    Ett företag som säkerligen gör sitt jobb ordentligt väl på plats, men... Jag sökte hantverkare för renovering av badrum och bokade tid med Alingsås Golvtjänst. Tyvärr levde de upp till fördomarna om hantverkare och dök inte upp. När jag ringde dem skylldes det på stress och bortslarvade lappar på kontoret. Skall det vara så svårt att sköta en kalender, eller åtminstone ringa om det kör ihop sig så man inte kan komma? Om man inte ens fixar att komma för att kolla hur det ser ut, hur skall man veta att de dyker upp när jobbet väl skall utföras, och inte minst att det blir utfört inom avtalad tid? Tur att det finns andra som vet hur man sköter sådant.

Norrlandsgatan 7, 441 57 Alingsås