Alla kategorier Glasmästare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Allas Glasmästeri Stockholm AB

Allas Glasmästeri Stockholm AB

Tomtebogatan 13, 113 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Allas Glasmästeri!

Vi som arbetar här är riktiga mästare på glas. Vi har kunskap i det traditionella hantverket, men även i det moderna. Sedan starten på 40-talet har vi bevarat kunskapen i bolaget samtidigt som vi hela tiden utvecklas och lär oss nya tekniker.

Vårt team är blandat i åldrarna och vi tar uppdrag från både privatpersoner, företag, bostadsrättsföreningar och fastighetsförvaltare. Vår kunskap är bred och vi kan det här med glas, oavsett i vilken storlek eller form det ska vara!

Vi är rustade för att ta itu med akuta problem och vi tar oss tid för både omtanke och kvalité.

Kontakta oss när du behöver en glasmästare med känsla!
Mån-Tor: 07:30-11:00
11:45-16:30
Fre: 07:30-11:00
11:45-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Allas Glasmästeri Stockholm AB

• Rebecca J
    Rebecca J skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Allas glasmästeri hjälpte mig med mitt växthus. Är otroligt nöjd med hela upplevelsen från design och utförande. De har haft ett jättebra bemötande av mig som kund och varit otroligt proffsiga. Kan verkligen rekommendera dem.
  • Thure T
    Thure T skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Ett mycket bra bemötande med fin service och ett mycket väl utfört arbete till ett bra pris.
  • Peter K
    Peter K skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Hej
    Man får alltid hjälp när man behöver
    Har man bokat tider så kommer dom när dom skall
  • Peter S
    Peter S skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Allas Glas är bra! Jag har handlat av dem i många år.
  • Björn P
    Björn P skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Suverän glasfirma med stor kompetens och rätt priser
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Bra kund bemötande, snabb leverans och bra priser
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Snabba, effektiva, och trevliga.
  • Sven-göran S
    Sven-göran S skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Väldigt bra service och stort kundfokus! En samarbetspartner jag varmt kan rekommendera!
  • Roland N
    Roland N skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Bra utförda jobb och lätt att beställa ett arbete när man äntligen får kontakt med allas glas.
  • Stephen W
    Stephen W skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Bra och pålitliga. Beställda glas levererades och monterades enligt överenskommelse och blev fantastiskt snyggt. Bra och trevlig personal i alla
    led, både säljare och montörer.
  • Erik U
    Erik U skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Har anlitat Allas vid fyra olika tillfällen de senaste tre åren - både privat och för mitt företags räkning. Allas har vid samtliga tillfällen varit mycket tillmötesgående och engagerade och har, inte minst, utfört arbetet med fin precision och yrkesstolthet. Rekommenderas varmt!
  • Jimmie H
    Jimmie H skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Snabb, trevlig och serviceinriktad personal, snabbt på plats och löser problem. Bra helt enkelt.
  • Toni L
    Toni L skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    jag använder Allas glas för att åtgärda inbrottsskador byte av glaspartier , hela dörrar , speglar mm får alltid snabb hjälp med priser samt med arbetet , mycket bra och trevliga glasmästare.
  • Mattues F
    Mattues F skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Varning! Om du inte vill känna dig blåst och otrevligt bemött
  • Martin
    Martin skrev om Allas Glasmästeri Stockholm AB
    Bra service: Beställning & leverans av stänkskydd

Säljaren tog sig tid att förklara glasets egenskaper, mäta i detalj inkl placering av apparathål samt att leverans av ett 4,2m långt stänkskydd skulle kunna ske till våning fem. Vidare beröm för smidig leverans och RUT-avdrag.

Rekommenderas starkt!

Tomtebogatan 13, 113 39 Stockholm