Allra

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm — Visa karta

Allra –tjänster för din vardagsekonomi

Vi har ambitionen om att vara en naturlig partner i vardagsekonomin för privatpersoner, ett alternativ för dem som värdesätter en personlig kontakt och är i behov av stöd i beslut som rör privatekonomiska beslut i vardagen.
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 566 kunder tycker om Allra

• Mian N
    Mian N skrev om Allra
    Best doctor: Telefonförsäljaren Ann-Katrin svarade manipulativt på mina frågor och var väl enträgen och lovade orimligt att jag skulle vilja ha försäkringen när jag fått hem pappren i brevlådan. Mitt tips är att skriva ut och titta på försäkringsvillkoren så att man kan ställa frågor det inte går att svara konstigt på. Försäljaren fick det att låta som om all neurokirurgi ingick när den bara gäller vissa i hjärna och ryggmärg. När jag frågade om oupptäckta grejer så sa hon att "upptäcker de att du behöver byta klaffar imorgon så gäller försäkringen". När jag sedan läser så står det att jo den gäller imorgon OM symtomen inte kommit tidigare... eh... det är ju klart de skulle ha gjort. Frågade hur det skulle vara om jag skadade mig när jag åkte motorcykel så sa hon "Jo, åker du motorcykel, och exempelvis slår i huvudet, så gäller försäkringen". Det hon sa där stämmer ju men hon utelämnar att det bara gäller vissa skador på hjärna, organ och ryggmärg... manipulativt alltså. Finns det "oroligheter" där du är så kanske inte heller försäkringen gäller? Begreppet är inte definierat! Eller om du blir knivad - det kanske klassas som en politisk terroristattack... Juridiskt finns det väl kryphål där... Är kanske för de runt 40 med bröstcancer i släketen... Ska säga upp denna så fort pappren kommer. Artig men inte professionellt. Kändes efteråt som att någon både ville sätta en på plats genom att nämna saker som inte relaterade till mina konstateranden och att hon ville lura in mig med motiveringen att det är magiskt bra och enkelt + att det finns dom som önskar de vore jag och kunde teckna försäkringen. Tandförsäkringen: Har kvar denna för villkoren tycks ok för mig.
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Så här långt har jag bara erfarenhet av telefonförsäljaren, Allan Ekdahl. Han gjorde ett mycket gott intryck och fick mej intresserad av Allra och tandvårdsförsäkringen!
    2017-09-20 Markus L svarar Camilla P
    Hej Camilla!

Vi tackar för den varma feedbacken och ska naturligtvis se till att Allan tar del av den direkt!

• Luis B
    Luis B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var bra. Telefonis var trevlig, snäll och ganska övertygande
    2017-09-18 Sebastian S svarar Luis B
    Hej Luis,

Tack för din feedback!

• Maria K
    Maria K skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Gustaf was really friendly and helpful, not overly pushy like most if the sales calls I get. Even though my Swedish is not great he was speaking clearly and I could understand pretty much everything and the ones I did not understand he was explaining to me in a clear way. So all in all a great customer experience for me thanks to the professional attitude of Gustaf!
    2017-09-18 Allra svarar Maria K
    Thank you for your feedback Maria, glad to hear you are happy with our service.

Kind regards,

• Fredrik D
    Fredrik D skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Dag Ahlbäck tackas för gott bemötande och god expertis.
    2017-09-14 Allra svarar Fredrik D
    Härligt att höra, tack för din feedback!

• Mattias B
    Mattias B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hade ett underbar samtal med Ida Hedström fantastiskt duktig och sympatisk ung dam. Jag tackar för samtalet.
    2017-09-08 Sebastian S svarar Mattias B
    Hej Mattias,
    Vad roligt att höra och tack själv för din feedback!

• Ann-Christine A
    Ann-Christine A skrev om Allra
    Jag känner att jag äntligen hamnat rätt .
    Nöjd med mottagandet
    2017-08-17 Allra svarar Ann-Christine A
    Vad kul att höra, välkommen till Allra!

• Mats Å
    Mats Å skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Fick 100 % klarhet. Hjälpsam och mycket bra råd
    2017-08-17 Allra svarar Mats Å
    Härligt att höra, tack för din feedback!

• Tristan E
    Tristan E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Irene har en erfarenhet som jag tror många unga säljare skulle ta rygg på!

Självdistans och vågar gå utanför boxen!

Dessa egenskaper är svårt att få utan livserfarenhet!

Irene ger mina bästa rekommendationer.

En person som många skulle vilja ha i en sån roll i en kombination med ett bra produkt på grymt bolag!

//Tristan
    2017-07-13 Jessica J svarar Tristan E
    Tack Tristan för din feedback! Vad kul att göra.

Jessica, Allra
  • Robert E
    Robert E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Patrik va grym! Trevlig och snäll kille som var tydlig med allt 👍🏻
    2017-07-03 Sebastian S svarar Robert E
    Hej Robert,
    Vad kul att höra att du är nöjd, tack för din feedback!

• Johanna N
    Johanna N skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Dag var väldigt tre mig och bra och prata med :-)
    2017-06-26 Sebastian S svarar Johanna N
    Hej Johanna, tack för din feedback!

• Orsolya S
    Orsolya S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket bra, trevligt,sakligt, även om jag inte tycker om telefonförsäljning
    2017-06-20 Markus L svarar Orsolya S
    Hej Orsolya, vi blir jätteglada av att höra att du känner att du fått ett bra bemötande och att du känner att informationen du fick var saklig och tydlig. Det är särskilt viktigt när kontakten sker över telefon och det är någonting vi strävar efter i all kontakt med våra kunder!

• Karl S
    Karl S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Patrick gjorde att jag kunde fixa min försäkring snabbt, smidigt och tydligt.
    2017-06-20 Markus L svarar Karl S
    Tack för din feedback Karl, vi hoppas att du blir lika nöjd med försäkringen som du är med förmedlaren!

• sara l
    sara l skrev om Allra
    Uppriktigt sagt....recension efter recension som berättar hur fantastiska telefonförsäljarna är......??? Tror ni inte vi konsumenter fattar att det är ni själva som skickat in detta? Så jävla dåligt och genomskinligt!! Inte en enda rekommendation av själva försäkringen utan bara om säljarna- namngivna dessutom---Äckligt!!
    2017-06-10 Allra svarar sara l
    Hej Sara,

Varför skulle det vara så otänkbart att vi är trevliga mot de som vi pratar i telefon med? (Det är verkligen inte speciellt svårt...)

Det är ju lite så en normal försäkring fungerar med, man har ju inte så jättemycket kontakt under tiden den löper på, förutom när en skada inträffar och den delen hanterar en partner till oss, så det är förklaringen till att det är i kontakt-tillfällena med oss som man också kommer att tänka på att skriva en Reco. Inget konstigt alls faktiskt.

Har du vägarna förbi så bjussar jag på en kaffe så kan du få se hur vi arbetar.

2017-06-11 sara l svarar Allra
    Det konstiga är inte att n i är trevliga utan att folk har skrivit in och skrivit oj, vilka trevliga telefonförsäljare...ingen har skrivit något om det ni faktiskt säljer- försäkringen...DET är konstigt!!!
    2017-06-11 Allra svarar sara l
    Ok jag förstår vad du menar, jag vet inte ärligt talat, det är kanske det intrycket som fastnar och man kommer ihåg. Om jag tänker själv "Hur bra är min hemförsäkring och hur nöjd är jag med den?" så har jag ingen vidare uppfattning, det kommer väl att visa sig när jag något händer antar jag. Min erfarenhet än så länge är den kontakten jag hade när jag tecknade den.

Att man skriver "Oj, vilka trevliga telefonförsäljare" tror jag beror på att många förväntar sig att telefonförsäljare just INTE är trevliga. Lite som att ringa till försäkringskassan och så är det ingen telefonkö... ;) Det är min bästa gissning i alla fall.

Jag har ingen bättre teori än så, men det är ju onekligen som du skriver, dvs det är snarare kontakten med oss som man kommenterar än själva produkterna.
    Moien E gillar detta
  • N J
    N J skrev om Allra
    SKANDALEN med allras premiepensions fonder säger ju allt. Undra bara när vi som kunder få tillbaka det vi har förlorat på deras super höga avgifter och dålig utdelning under 2016.

Samt dom ringer och jaga mig med sin tandvårdsfösäkring. Trots jag har sagt nej flera ggr under året.
    2017-06-09 Allra svarar N J
    Hej Niklas,

tråkigt att du inte är nöjd med resultatet för 2016, även vi önskar att det hade gått bättre förstås. Du känner säkert till det redan, men för sakens skull kan det vara värt att nämna att våra fonder i premiepensionssystemet ligger under genomsnittet vad gäller fondavgifter och nu kommer Ålandsbanken som tar över fonderna att sänka avgifterna ytterligare.

Vill du inte att vi ringer dig angående vår tandvårdsförsäkring så skicka gärna ett mail med ditt telefonnummer till kundtjanst@allra.se så ser vi till att vi inte ringer fler gånger, har vi stört dig så ber vi om ursäkt för det!

2017-06-09 N J svarar Allra
    Allra Under genomsnittet i avgifter !!!! Hahahahaha.

2.2% i fondavgift med rabatt är super dyrt i premiepensionen. Och kunde knappt leverer 10% i avkastning. Men då var man inte påläst om premierpensionen. Nu i efterhand förstår man hur lurad man blev.

Enda som stämmer är att ni låg under genomsnittet i avkastning under 2016. Med den avgift ni tog ut ( en av de högsta i systemet )

Har nu aktierfonder med 0.20 - 0.30% i förvaltningsavgift som redan i år har gett över 14% i avkastning. Då har vi ändå 6 månader kvar av 2017. Sen att ni var tvungna att sälja över era fonder till ålandsbanken. säger bara hur mycket ni missköter era fonder.
    2017-06-09 Allra svarar N J
    Nu har du faktiskt missförstått.

Fonderna Lagom och Modig kostar 0,48 procent i nettoavgift (efter PPM-rabatten på ordinarie fondavgift), vilket är 14 procent billigare än genomsnittet i fondkategorin ”global” samt 4 procent billigare än genomsnittet för alla fonder på fondtorget. (källa: http://allrainifran.se/fonder/ och man återfinner även värdena på t.ex. morningstar.se och pensionsmyndigheten.se dock får man räkna PPM-rabatten manuellt själv i deras listor (!) )

Att välja ut 2016 och se på avkastning för en fond och jämföra det med andra fonder för en annan period vet jag inte riktigt hur jag ska ta ställning till. Man vet ju inte heller hur resten av 2017 kommer att gå (vi vet i alla fall inte). Det spekulerades f.ö. så sent som idag i Dagens Industri att det gått ovanligt bra senaste 7 månaderna "Så här stark har inte börsen varit sedan 2009-2010, då OMXSPI ökade tolv månader i rad, från februari till januari." (källa: http://www.di.se/nyheter/urstark-bors-allt-narmare-bakslag/) så att välja de senaste 6 månaderna som en jämförelse mot en annan period kan jag tycka inte är att jämföra äpplen med äpplen, så att säga.

Har du en avkastning på 14% i år, är det bara att gratulera, då har du (i min ödmjuka mening) lyckats riktigt bra!

/Peter
    2017-06-09 N J svarar Allra
    Ber faktiskt om ursäkt. Hade inte hel fel dock.

Kostnaden var 2.25% om man hade allra strategi modig utanför ppm systemet ( kollade eran hemsida för avgifter ) .

eran ppm avgift på 0.55% ( tagit från pensionsmyndigheten ) är Fortfarande dyr för de 4% ni lyckades ge avkastning under 2016. ( avkastning för allra ppm kan ses på pensionsmyndigehetens hemsida om man söker efter allra )

Men att pensionsmyndigheten säljstoppade allra fonder. Säger ju att det var något allvarligt fel med allra och dess förvaltning och hantering av människors pengar. Annars hade dom inte såld sina fonder till en annan bank.

Frågan nu är. Vad dom kommer satsa på härnäst.

Samt jag måste ändå tacka allra för att dom lyckades få upp mina ögon för pensionen. Dock inget företag jag kommer bekanta med igen.
  • Anders J
    Anders J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig
    2017-05-28 Allra svarar Anders J
    Tack Anders!

• Angelica  S
    Angelica S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jättebra info, kanontrevlig person i andra sidan luren
    2017-05-23 Allra svarar Angelica S
    Härligt att höra! Tack för feedbacken Angelica!

• Kasera T
    Kasera T skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hade en bra och tydlig samtal med personal. Bra erbjundadet som skulle passa mina behov.
    Gillar att allt är gjort på en gång..
    2017-05-22 Allra svarar Kasera T
    Tack för feedbacken Kasera, hoppas du blir nöjd!

• Patrik J
    Patrik J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hej,mycket trevligt bemötande från försäljaren.
    Hon (Amanda torres) förklarade försäkrings reglerna på ett professionellt sätt.
    Mvh Patrik.
    2017-05-19 Allra svarar Patrik J
    Tack för din Reco Patrik och toppen att du är nöjd!

• Aleksandra S
    Aleksandra S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig och professionell kundtjänst.
    2017-05-17 Allra svarar Aleksandra S
    Tack för din feedback Aleksandra och vad kul att höra!

• Petros A
    Petros A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag fick jätte goda upplevelse.
    2017-05-12 Allra svarar Petros A
    Det glädjer oss, tack för din feedback Petros!

• Tomas G
    Tomas G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra
    2017-05-12 Allra svarar Tomas G
    Tack Tomas! Härligt att höra att det kändes bra.

• Alex W
    Alex W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Gott bemötande, kompetent personal.
    2017-05-09 Allra svarar Alex W
    Tack för feedbacken!

• Simon J
    Simon J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jättebra! Ebba var riktigt trevlig och rolig att prata med. Kände att hon hade det där lilla extra som en försäljare ska ha.
    2017-05-08 Allra svarar Simon J
    Precis som det ska vara då, tack för feedbacken Simon!

• Juliette S
    Juliette S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt bra utförlig information om tanvårdsförsäkringen.
    2017-05-05 Allra svarar Juliette S
    Tack för feedbacken Juliette!

• Sebastian S
    Sebastian S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Ett stort tack till Jim som hanterade min nya tandvårdsförsäkring, otroligt bra bemötande man fick av handläggaren, oerhört trevlig och noggrann med informationen som man fick med!
    2017-05-05 Allra svarar Sebastian S
    Det glädjer oss att höra, tack för din feedback och välkommen till Allra!

• Kim S
    Kim S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra bemötande och trevlig försäljare
    2017-05-04 Allra svarar Kim S
    Tack för feedbacken Kim!

• Monica  F
    Monica F skrev om Allra Finans en del av Allra
    Vi har fått jättemycket hjälp via Allra och Andreas! Super stort tack!
    2017-05-04 Allra svarar Monica F
    Härligt att höra, tack för att du tog dig tid och gav oss betyg!

• Clara Marie L
    Clara Marie L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevligt bemötande, kunnig och tydlig. Tack så mycket!
    2017-05-04 Allra svarar Clara Marie L
    Tack för feedbacken, vad kul att du är nöjd!

• Sultan M
    Sultan M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Perfekt Perfekt Perfekt Perfekt
    2017-04-26 Allra svarar Sultan M
    Perfekt!

• Simon tord  E
    Simon tord E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Strålande kundservice från Patrik på Allra!
    2017-04-24 Allra svarar Simon tord E
    Mycket kul att höra och tack för din återkoppling!

• Ward P
    Ward P skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket bra samtal med en tydlig, avslappnad och trevlig säljare.
    2017-04-24 Allra svarar Ward P
    Tack för feedbacken Ward!

• Jens Å
    Jens Å skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tydligt, lättförståeligt och trevligt samtal! Brukar vanligtvis vilja göra egen research och teckna försäkringar på egen hand! Men tyckte att detta var ett så pass bra samtal att jag slog till direkt!
    2017-04-22 Allra svarar Jens Å
    Det glädjer oss att höra, välkommen till Allra Jens!

• Madelene B
    Madelene B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag hade samtal med Patrik Nordfeldt och han är världens bästa säljare ;)
    2017-04-22 Allra svarar Madelene B
    Vad kul att höra att du är nöjda med oss och Patrik, det har flera gånger diskuterats vem som är världens bästa säljare, men nu vet vi!

• Anton F
    Anton F skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket trevliga samtal. Stort tack till Patrik Nordenström (tror jag det var). Han kan mycket väl räddat mitt leende!
  • Aaron N
    Aaron N skrev om Allra
    Jag är så besviken på detta företag
    2017-04-19 Peter S svarar Aaron N
    Hej Aaron. Vad tråkigt att du känner så. Finns det något vi kan göra för att vända ditt missnöje?

Med vänlig hälsning,
    Peter S, Allra
    2017-04-19 Aaron N svarar Peter S
    Det har ni redan lyckats göra men hur ändrar jag betyget?
    2017-04-19 Peter S svarar Aaron N
    Hej Aaron. Tyvärr kan man inte ändra betyget men huvudsaken är att du nu är nöjd. Du kan alltid lämna ett nytt betyg där du beskriver att vi lyckades åtgärda ditt missnöje på ett bra sätt om du så önskar.

Vi får önska dig en fortsatt trevlig dag,

Med Vänlig Hälsning,
    Peter S, Allra
  • Suna S
    Suna S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt trevligt samtal med mycket hjälpsamhet och vänligt bemötande så jag blev jättenöjd.
    2017-04-19 Allra svarar Suna S
    Vad roligt att höra Suna, tack för feedbacken!

• Rasmus D
    Rasmus D skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra beskrivning av försäkringen.
    Vad jag som kund kan dra nytta av den.
    2017-04-18 Allra svarar Rasmus D
    Tack för feedbacken, skönt att höra att du är nöjd med informationen.

• Pia S
    Pia S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket trevligt samtal med Marie Seger. Det som gör att man inte tvekar är ju naturligtvis att man inte har någon bindningstid och därför kan hoppa på försäkringen. Jag tycker att tandvårdsförsäkringen fungerar bra.
    2017-04-18 Allra svarar Pia S
    Vad härligt att höra Pia, ja man är ju inte inlåst direkt och stannar kvar bara om man är nöjd.

• Andrée Michel  J
    Andrée Michel J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Pratade med Patrik från Allra och är super nöjd. Han var trevlig och positiv
    2017-04-18 Allra svarar Andrée Michel J
    Kul att höra Andrée! Tack för feedbacken!

• Lars Olov P
    Lars Olov P skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    trevlig personal bra information
    2017-04-12 Allra svarar Lars Olov P
    Tack för din feedback Lars!

• Johan Ö
    Johan Ö skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Pratade med trevliga Amanda Torres idag. Trevligt bemötande, god lyssnare, tydlighet och dessutom saklig och informell var dagens samtal med Amanda. Fortsätt så :)

En ny nöjd kund som heter Johan ;)
    2017-04-12 Allra svarar Johan Ö
    Vad roligt att höra, tack för de fina orden!

Marcus O gillar detta
  • David G
    David G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Joe Gomez är en duktig säljare som på ett trevligt och avslappnat sätt förmedlade denna försäkring utan att vara påtvingande.
    2017-04-12 Allra svarar David G
    Tack för recensionen, kul att höra att det var bra!

• Jakob F
    Jakob F skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Super trevligt bemötande och jag är jättenöjd med informationen jag fick. Hade ingen tidigare försäkring men har tänkt skaffa det. Så samtalet kom mycket lägligt. 10/10 i betyg
    2017-04-11 Allra svarar Jakob F
    Tack för feedbacken Jakob, det glädjer oss att höra!

• Sandra F
    Sandra F skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Blev uppringd utav Allra ang tandvårdsförsäkring
    men då jag har så dåliga tänder pg a mediciner så
    skulle det inte löna sig för mig.

Tjejen som heter Lene som ringde talade då ist om
    att vgr-regionen har speciella tandvårdsbidrag/frikort
    till patienter som mig!

Hon är dagens pärla!!! Jag hade inte en aning om detta
    och kan tala om att hon har räddat min vardag:-))

Allra är överlag en otroligt bra försäkring att ha för
    sina tänder så rekommenderar de starkt!

Ett supertrevligt samtal fick jag med Lene och hon
    är värld massor!!!

Tusen tack för din hjälp:-))

Med vänlig hälsning/Sandra
    2017-04-11 Markus L svarar Sandra F
    Hej Sandra,
    Tack för din varma feedback gällande både vår produkt och vår förmedlare, Lene!
    Med vänlig hälsning,
  • Maja J
    Maja J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Patrik på allra var jättebra och förklarade allt lätt så man skulle förstå.
    2017-04-07 Markus L svarar Maja J
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår förmedlare, vi blir alltid lika stolta över att höra att vi har ett bra team som hjälper våra kunder!
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket trevligt bemötande av samir och en mycket god produkt/tjänst. Kusligt bra faktiskt.
    2017-04-07 Markus L svarar Tobias G
    Tack för din Feedback Tobias! Jjag ska se till att Samir får ta del av den!
    Tobias G gillar detta
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag är otroligt nöjd med den hjälp jag fick av Patrik! Bästa service jag fått på länge. Patrik är bäst helt enkelt! Ge honom bonus och löneförhöjning!!!
    2017-04-06 Allra svarar Matilda S
    Det glädjer oss, tack för feedbacken!

• Carolina J
    Carolina J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt trevlig och duktig säljare!
    2017-04-06 Allra svarar Carolina J
    Tack för feedbacken Carolina, alltid kul att höra nöjda kunder!

• Charlie P
    Charlie P skrev om Allra
    Jag har länge jobbad med service och kundbemötande både i person och över telefon, och trots min svårflörtade attityd lyckades en tjej vid namn Tina inte bara få mig väldigt väl informerad utan byggde även ett intresse för tjänsten hos mig som kund.

I drygt en vecka fick jag skjuta upp samtalet pga brist på tid, och varje inbokad möte ringde Tina upp på minuten och hade aldrig något emot att ta samtalet vid ett annat tillfälle om jag var upptagen.

Att jobba med försäljning på detta sätt gör många, men att jobba med service och kundbemötande är mer sällsynt och det förtjänar Tina en eloge för.

Om hon bara kunde fortsätta ringa i framtiden så att alla kan se vilka fina tänder jag har!
    2017-04-05 Peter S svarar Charlie P
    Hej Charlie,

Det gläder mig verkligen att höra om ditt fina bemötande från en av våra representanter. Tina är en av våra stjärnor och det är väldigt kul att även du fått erfara detta.

Nu hoppas vi att du blir nöjd med din nya försäkring och att dina tänder får den omsorg de förtjänar.

Tack för att du tog dig tid att skriva och ha en fortsatt trevlig dag.

Peter S - Allra

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm