Rekommenderat företag 2016 - Allra

Allra

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm — Visa karta

Allra är den moderna och ledande utmanaren till de traditionella storbankerna. Vårt kunderbjudande riktar sig först och främst till privatpersoner och småföretagare som eftersträvar en tryggare och enklare vardagsekonomi. Med egna innovativa tjänster inom lån, sparande, pension och försäkringar hjälper vi våra kunder att få ihop livspusslet, så att de får tid till annat.

Vi är ett alternativ till banken för de som behöver hjälp med privatekonomin och tycker att det är viktigt med en personlig kontakt. Vi finns där för våra kunder när de behöver oss som mest och är en naturlig partner i vardagsekonomin som går att lita på – som en bank borde vara.

Varmt välkommen till Allra!
Mån-Tor: 09:00-21:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 429 kunder tycker om Allra

• Bo Gunnar Erik H
    Bo Gunnar Erik H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket bra information, saklig, trevlig kille som ringde lät mycket förtroendeingivande
    2017-01-17 Jessica J svarar Bo Gunnar Erik H
    Tack för din feedback, kul att höra!

• Camilla O
    Camilla O skrev om Allra Finans en del av Allra
    Helt underbart. Kanon service.
    2017-01-17 Allra svarar Camilla O
    Vad härligt att höra, precis som det ska vara med andra ord!

• Charlotte A
    Charlotte A skrev om Allra
    Mycket bra bemötande från Allras kundtjänst och säljare. Får alltid svar på alla mina frågor med både tålamod och vänlighet. Upplever att de är effektiva och håller vad de lovar. Har dock inte testat att ansöka om ersättning för tandvård ännu (Tandförsäkring), men hoppas det fungerar lika bra!

Extra tack till Stina på kundtjänst som var jättetrevlig och hjälpsam, ringde upp den tiden vi bestämt, försökte igen när jag inte kunde svara just då. Det är ovanligt och väldigt uppskattat!

Det enda negativa generellt är att jag inte är så förtjust i när säljare och kundtjänst som man inte är bekant med använder mitt namn ofta i sina meningar. Det känns inställsamt. Men det är bara en personlig grej för mig!
    2017-01-17 Allra svarar Charlotte A
    Tack för din fina feedback, vi tar till oss den!

• Alexandra T
    Alexandra T skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Julia, som jag fick äran att prata med gjorde väldigt klart för mig vad Allra försäkring stod för och lite beroende på min situation så kunde hon tillsammans med mig lägga ett baspaket, som hon var noga att förklara för mig vad det innehöll osv. Proffsig och kul att prata med!
    2017-01-16 Allra svarar Alexandra T
    Tack för de fina orden och välkommen till Allra!

• Jakob S
    Jakob S skrev om Allra
    jag har fått hjälp med placering i pensionsförsäkringar.
    De frågor som jag har haft och det jag har behövt hjälp med har fungerat bra.
    2017-01-13 Sebastian S svarar Jakob S
    Tack för feedback Jacob, kul att vi kunde hjälpa dig!

• Annika J
    Annika J skrev om Allra
    Jättebra bemötande, trevlig och glad. Givetvis har jag glömt hennes namn.
    2017-01-13 Markus L svarar Annika J
    Tack Annika! Även om du inte minns namnet på vem av mina kollegor du var i kontakt med så uppskattar vi alltid feedback!
  • Batol H
    Batol H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Michaela Kjellberg var jätte trevlig och hade bra tålamod när jag ställde massa frågor som rörde försäkringen. Hon hade full förståelse för mina frågor och hade tydliga svar för allt! Tack för allt och jag ger definitivt 5 guldstjärnor för en så enormt bra service!
    2017-01-12 Allra svarar Batol H
    Tack för de fina orden Batol, vad roligt att höra. Michaela är en klippa, helt klart.
    Välkommen till Allra!

• Pekka E
    Pekka E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig och mån säljare.

Ny kund, så kan ännu inte uttala mig om tjänsten, företaget eller försäkringen.
    2017-01-12 Allra svarar Pekka E
    Tack för feedbacken Pekka!

• Emma L
    Emma L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket bra info, tydligt och klart utan påflugenhet.
    2017-01-11 Allra svarar Emma L
    Kul att höra! Tack för din feedback.

• Hampus S
    Hampus S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Blev kontaktade av en tjej som hette Julia på Allra försäkringar. Blev imponerad utav det proffsiga bemötandet och servicen som jag fick. Även riktigt bra försäkringsavtal som både var snällt för plånboken och fördelaktigt. Tummen upp till Julia!
    2017-01-11 Allra svarar Hampus S
    Tack för recensionen Hampus, kul att höra att du är nöjd!

• Anders H
    Anders H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Har generellt svårt för telefonförsäljare, men han som ringde var riktigt trevlig. Ofta känns det knappt som man pratar med en människa (även om de är trevliga), men han som ringde upp mig skämtade och la in lite småprat emellan vilket var kul.

Minns ej hans namn, men en eloge till den okände telefonhjälten.
    2017-01-10 Allra svarar Anders H
    Vad kul att höra Anders, tack för din feedback!

• Fredrik P
    Fredrik P skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Normalt tecknar jag inte försäkring, när någon ringer mig för att sälja.
    Men då samtalet var trevligt, informativt och bemötandet även lite personligt, så var jag villig att teckna försäkringen. Även om jag hoppas slippa använda den.
    2017-01-09 Markus L svarar Fredrik P
    Tack för din feedback Fredrik! Det är alltid lika roligt att läsa!
  • Camilo A
    Camilo A skrev om Allra
    Lite förvirrande försäkringar men fråga efter Amela på kundtjänsten! Hon kan allt och är den grymmaste på service✨💫💥
    2017-01-09 Jessica J svarar Camilo A
    Tack Camilo! Vad härligt att höra att du är nöjd med vår kundtjänst. Jag kommer se till att framföra den fina feedbacken till Amela.

• Magnus W
    Magnus W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt trevligt bemötande av eran personal under samtalet. Fick den informationen jag behövde. Kände mig inte tvingad att ta försäkringen hos er.
    2017-01-09 Sebastian S svarar Magnus W
    Tack för feedback Magnus, kul att höra!

• Susanne B
    Susanne B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket trevlig kvinna jag pratade med
    2017-01-08 Allra svarar Susanne B
    Härligt att höra, tack för feedbacken!

• Helene L
    Helene L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Upplevde samtalet mycket trevligt och informativt. Allra har alltid gett bästa service tycker jag.
    2017-01-05 Sebastian S svarar Helene L
    Tack för feedback Helene, vad roligt att höra!
    Vi jobbar alltid för att ge kunden den allra bästa servicen.

• Frida B
    Frida B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Artigt och informativt.
    Har inte direkt någon erfarenhet som kund än så det blir svårt att säga.
    2017-01-04 Allra svarar Frida B
    Tack för feedbacken Frida och välkommen till Allra!
    Vi ska göra vårt bästa för att fortsätta hålla dig nöjd.

• Jill W
    Jill W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Pratade med Kristian (glömt efternamnet, förlåt!). Väldigt trevlig, informativ och tydlig.
    2017-01-04 Allra svarar Jill W
    Tack för feedbacken Jill, kul att höra att vi lyckades i vår kommunikation!

• Jennifer T
    Jennifer T skrev om Allra Finans en del av Allra
    Allra hjälpte mig att få ett samlingslån när alla andra banker sa nej. De räddade min ekonomiska situation och kan absolut rekommendera allra i överlag!
    2017-01-03 Allra svarar Jennifer T
    Hej Jennifer, vad kul att vi kunde hjälpa dig! Tack för ditt fina omdöme.

• Monica S
    Monica S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig och artig kunde sin sak till kunden bästa
    2017-01-03 Allra svarar Monica S
    Kul att höra Monica, tack för feedbacken!

• Adrian M
    Adrian M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Proffsigt, enkelt och väldigt informativt. Helt klart det bästa bemötandet jag någonsin fått av en "säljare" /förmedlare. Kan speciellt rekomendera förmedlaren Pesh till vilken kund som helst.
    2017-01-02 Allra svarar Adrian M
    Hej Adrian, vad roligt att höra. Det är ju vår ambition att vi ska uppfattas precis så här. Tack för din recension!

Peshraw M gillar detta
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Samtalet med er var bra. Jag pratade Gunnar Karlsson och honom ska ni hålla hårt i. Jag fick tydlig information och svar på alla frågor jag hade. Gunnar bjöd även på en del skratt som gjorde samtalet trivsamt men fortfarande professionellt.
    2016-12-30 Allra svarar Magdalena S
    Tack för återkopplingen Magdalena och Gunnar, honom håller vi hårt i!

• Fredrik M
    Fredrik M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var det trevligaste säljs samtalet jag haft!
    2016-12-30 Allra svarar Fredrik M
    Härligt att höra!

• Lisa C
    Lisa C skrev om Allra
    Mycket bra bemötande. Jag ringde för att få en förklaring av de tjänster jag har hos Allra. Jag fick en mycket bra och tydlig förklaring av min pensionsförsäkring och hur förvaltningen av mina fonder fungerar. Vet nu vad jag betalar för och hur deras tjänster fungerar. Fick intrycket av att personen jag pratade med var mycket kunnig och var förtroendeingivande (Mimmi T). Fick bättre förklaring än förväntat! Det vill säga en mycket bra upplevelse av samtalet.
    2016-12-30 Allra svarar Lisa C
    Tack Lisa för att du tog dig tid att skriva om oss och vad roligt att höra att vi har kunnat hjälpa dig!

• Jannika S
    Jannika S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Vilken grym säljare, han skulle kunna övertala mig att köpa Vad fan som hellst! killen har definitivt humor å charmig som få! Han får gärna ringa alla dagar i veckan å lätta upp stämningen på mitt jobb!
    2016-12-29 Allra svarar Jannika S
    Vad härligt att höra Jannika, vi blir så glada när man blir glad över kontakten med oss, då har vi lyckats.
    Tack för feedbacken!

• Lisa H
    Lisa H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig och skön kille som pratade med mig och han var informativ
    2016-12-28 Jessica J svarar Lisa H
    Vad roligt att höra, tack Lisa!

• Sven Carl Fredrik A
    Sven Carl Fredrik A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Pratade med en kille som hette Gabriel. Han ville att jag skulle teckna ett tandvårdsförsäkring. Sa till honom flera gånger att jag va osäker och ville tänka på saken. Men blev då mer påstridig och jag kände mig tvungen att teckna avtalet. Pratade bara om hur han var tvungen att rådgiva mig, vid denna punkt hade jag tappat allt intresse för samtalet.😞
    2016-12-28 Jessica J svarar Sven Carl Fredrik A
    Hej Sven Carl Fredrik,

Vi ber om ursäkt över att du har upplevt vår förmedlare som påstridig. Mejla gärna oss detaljerna för att vi ska kunna titta närmare på detta och ta det vidare med förmedlaren. Du kan mejla oss på kundtjanst@allra.se

• Denise B
    Denise B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Fint bemötande. Trevlig och glad tjej. Svarade på mina frågor.
    2016-12-27 Jessica J svarar Denise B
    Tack för din feedback, kul att höra Denise!

• Kennet J
    Kennet J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tecknade tandförsäkring. Hoppas bli nöjd. Plus är att man inte är bunden i hundra år som man blir jämt och ständigt i allt man ska skriva under.

Försäkringssäljaren Cristoffer som jag pratade med var seriös, tydlig och trevlig!
    Försökte inte "tjata" eller prata i munnen på en utan lyssnade och svarade på frågor man hade. Förklarade allting på ett bra sätt så man förstod exakt vad det handlade om!
    Brukar vanligtvis bli irriterad när man blir uppringd av försäkringsbolag, men efter vårat samtal så var man nöjd och glad att man blev uppringd och hade tecknat försäkringen.

Så nu hoppas jag att försäkringen är lika bra som era rådgivare så blir detta toppen!
    2016-12-22 Jessica J svarar Kennet J
    Tack Kennet för denna utförliga feedbacken! Vi blir alltid lika glada över att få läsa recensioner som denna. Jag kommer se till att dina fina kommentarer om ert samtal kommer fram till Cristoffer.
    Vi ska göra vårt bästa för att du ska vara nöjd framöver också!

• Mersad K
    Mersad K skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt trevlig säljare. Om tjänsten lever upp till mina förväntingar får vi väl se, har inga större förväntingar alls, tog tjänsten nästan enbart på att er säljare var bra på sitt jobb.
    2016-12-22 Markus L svarar Mersad K
    Hej Mersad,
    Tack för din feedback. Vi hoppas naturligtvis att du känner att tjänsten håller samma höga standard som våra förmedlare gör!

God jul och ett gott nytt år!

• Vivianne B
    Vivianne B skrev om Allra
    Stina var väldigt tydlig o trevlig o förklarade på ett bra o glatt sett. Hon är påläst och vet vad hon pratar om
    2016-12-22 Markus L svarar Vivianne B
    Hej Vivianne,
    Tack för din värmande feedback! Jag har sett till att handläggaren i fråga har fått ta del av den.

• David R
    David R skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Nån påstridig människa ringer upp och ska lura på en försäkringar.
    2016-12-22 Markus L svarar David R
    Hej David,

Vad tråkigt att höra att du har upplevt vår förmedlare som påstridig. Maila gärna in en mer utförlig beskrivning av din upplevelse till kundtjanst@allra.se så kan vi titta närmare på detta. Vi uppskattar alla former av konstruktiv feedback! Du kan hänvisa till undertecknad.

• Magnus G
    Magnus G skrev om Allra
    Är bra och pålitliga på pensioner och sånt
    2016-12-22 Sebastian S svarar Magnus G
    Tack för din feedback Magnus!

• Robin E
    Robin E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Fick allt bra beskrivet om vad som gäller i avtalet och hur jag ska gå till väga med betalningar osv.
    Hon som jag fick tala med var otroligt trevlig och lätt att lyssna på, man hörde klart och tydligt vad hon sa och hon hade bra balans mellan humor och allvar.

Mvh Kund
    2016-12-22 Jessica J svarar Robin E
    Mycket kul att höra, hoppas du blir fortsatt nöjd!

Med vänlig hälsningar,
  • Absa S
    Absa S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var tydligt och bra diaglog mellan jag och försäljaren. Men vissa stunder så uppfattade jag inte vad han menade. I övrigt så vill han bara sälja sin pridukt.
    2016-12-22 Jessica J svarar Absa S
    Tack för din feedback Absa!

• Kristina R
    Kristina R skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var bra!
    Hälsningar från en ny kund!
    2016-12-20 Sebastian S svarar Kristina R
    Tack för din feedback, kul att höra Kristina!

• Anna-Carin F
    Anna-Carin F skrev om Allra
    Väldigt trevligt bemötande från start till slut. Stina var riktigt trevlig och proffsig hela telefonsamtalet 👍
    2016-12-19 Jessica J svarar Anna-Carin F
    Tack Anna-Carin! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt bemötande!

Jessica, Allra.
  • Needa S
    Needa S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra och tydlig info, trevlig personal!
    2016-12-19 Jessica J svarar Needa S
    Tack för återkopplingen Needa!

Jessica, Allra.
  • Shkelqim H
    Shkelqim H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bemötandet vad mycket bra. Jag är nöjd.
    2016-12-19 Jessica J svarar Shkelqim H
    Tack för feedbacken Shkelqim!

• Jesper E
    Jesper E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag fick prata med Lene och det är nog den trevligaste människan jag någonsin har haft äran att få samtala med!
    Hon är MYCKET trevlig, artig, rolig och förklarade på ett sätt som till och med jag förstår. Otroligt begåvad tjej och hon hade inga problem med att jag ställde samma fråga flera gånger och hade alltid en glad ton och en positiv attityd mot mig.
    Toppenbetyg får hon på alla punkter som existerar, 10/10. Befordran ska hon ha! Ge henne en riktig fet julbonus, det förtjänar Lene! :) :) :)
    /Jeppe, en numera gladare kille!
    2016-12-19 Jessica J svarar Jesper E
    Tack Jesper för mycket utförlig och bra feedback. Vi blir väldigt glada att höra sånt här och hoppas att vi kan fortsätta ge dig en bra upplevelse.

Med vänlig hälsningar,
  • Tove B
    Tove B skrev om Allra
    Mycket bra bolag. Personalen är trevlig och förstående.
    Idag pratade jag med Mimmi på kundtjänst och blev riktigt gått bemött. Hon svarade snabbt och enkelt på mina frågor och kunde hjälpa mig jätte bra.
    Jag är helnöjd och kommer att rekommendera bolaget till andra.
    2016-12-19 Jessica J svarar Tove B
    Tack! Vad härligt att höra om din upplevelse med vår kundtjänst. Vi kommer se till att denna feedback når fram till Mimmi!

• Michael S
    Michael S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tecknade tandförsäkringen idag. Först var jag tveksam men försäkringsförmedlaren kämpade och lyckades tillslut övertala mig. Absolut duktig på det han gör, superkoll och trevlig! Så första kontakten var utan tvekan positiv.
    2016-12-15 Allra svarar Michael S
    Vad kul att höra, vi ska göra vårt bästa för att du ska vara nöjd framöver också!
    Välkommen till Allra!

• Jenny Ann-sofie E
    Jenny Ann-sofie E skrev om Allra Finans en del av Allra
    Hej!
    Jag känner mig trygg som kund hos Er tack vare den fina hjälpen jag fått av min rådgivare Kristoffer Zarian.
    Han hade ett vänligt, proffsigt bemötande kände jag.
    Jag kan varmt rekomendera detta för mina nära och kära.
    Mvh Jenny Evertsson
    2016-12-19 Jessica J svarar Jenny Ann-sofie E
    Vad roligt att höra Jenny, precis så vill vi att det ska vara! Tack för din Reco!

• Daniel L
    Daniel L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Blev kontaktad av Julia som jag teknade abonemang till Allra försäkring. Företaget verkade bra och kostnaden också. Julia var väldigt informativ utan att vara pushig vilket skapar förtroende för produkten och säljaren. Det här köpet var det mest professionellt utförda telefonförsäljning jag har varit med om och tycker att om fler hade sålt på det här visset så hade telefonförsäljning inte haft så dåligt ryckte som det har idag. Väldigt glad både för produkten och säljaren !!
    2016-12-14 Markus L svarar Daniel L
    Det är alltid roligt att få recensioner som denna. Tack för att din feedback Daniel!
    Jag ska se till att personen du talade med får läsa detta.

• Tim H
    Tim H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Suveränt bra mottagande. Inga konstigheter när de kommer till förståelser av exotiska dialekter (i mitt fall skånska som i allmänt tycke brukar anses vara en av de grötigare). Människan jag pratade med var väldigt betryggande, jag till exempel vart lite osäker över vart mina visdomständer hade tagit vägen och började misstänka att de kanske inte hade vuxit ut ännu och att de kanske skulle göra det i form av vampyrtänder eller att jag förvandlas till en sabeltandadtiger. Dessa misstankar försvann genast efter vårt betryggande samtal. Jag blev mycket bra bemött och hoppas att fler får nöjet att få tala med dessa ytterst trevliga människorna eller i mitt fall människan. Är säker på att de har fler anställda som bemöter kunder på liknande sätt.

PS. Ring mig människan jag snackade med om du har kvar mitt nummer och är singel DS.
    2016-12-14 Markus L svarar Tim H
    Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt bemötande. Vi blir alltid lika glada över att få bra och rolig feedback på våra förmedlare.

• Lars-Olof W
    Lars-Olof W skrev om Allra
    Trevligt och förstående, lyssnade
    2016-12-13 Allra svarar Lars-Olof W
    Tack för feedbacken Lars-Olof!

• Björn A
    Björn A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Rasmus Nyström bemötte mig vänligt och professionellt. jag har pratat med många företag och kundsupport via telefon och säger rakt ut och helt ärligt; alla kan lära av Rasmus. Han var trevlig så att det smittade av sig och gjorde resten av dagen till det bättre. han såg till att jag följde med i allt han sade och kontrollerade och dubbelkollade så att allt var förstått och att inga frågetecken kvarstod. Rasmus gjorde det till ett nöje att köpa försäkringar. något som annars kan verka vardagligt och tråkigt blev helt plötsligt intressant och kul.

Tack Allra försäkring, och tack Rasmus.
    2016-12-12 Allra svarar Björn A
    Vi blir så glada när vi får läsa sådana här Recos, så stort tack för det Björn och välkommen till Allra!

• Sandra L
    Sandra L skrev om Allra
    Allt har varit väldigt lätt och smidigt med Allra försäkring, lätt att förstå vad man får hjälp med, bra bemötande varje gång jag varit i kontakt med de. Sen när jag begärde ersättning efter mitt tandläkarbesök behövde jag bara fylla i en skadeförsäkran som var väldigt enkel att förstå inga krångligheter och jag skulle även bifoga kvitto. Det tog bara ca 2 veckor så hade jag mina pengar på kontot för allt jag hade lagt ut. Den andra gången gick ännu snabbare. Jag är supernöjd.
    2016-12-11 Allra svarar Sandra L
    Vad roligt att höra Sandra, precis så vill vi att det ska vara! Tack för din Reco!

• Johanna S
    Johanna S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tycker det var bra bemötande och bra information om allt så fortsätt på samma spår mycket bra bemötande
    2016-12-09 Jessica J svarar Johanna S
    Vad roligt att höra, tack Johanna!

• Bassam  M
    Bassam M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hej allra försäkring och tack för vad det ni gjort för mig. Allting började en måndags eftermiddag då jag låg och sov och sedan vaknade upp av att jag hade ett missat samtal uttav er och någon uttav era säljare, och detta är utan att jag har någon aning om att ni är ett företag som sysslar med försäljning eller något av de slag. Jag ringer upp och bemöts av er stora stjärna lene aka Linné! Första känslan var att detta var någon med mycke energi och pondus så jag tänkte, Fine! Jag lyssnar. Och ju mer och mer vi pratade så kändes den här agenten som någon som jag känt hela mitt liv. Glädjen av att prata med mig och önskan att hjälpa mig med de jag verkligen behöver lystes tydligt fram ii agentens röst och envishet. Agenten kunde vara en fjant till en viss del ibland men iochmed att jag också praktiserar försäljning så hjälpte jag hennes längs vägen så att vi kunde fullborda säljet. Samtalet gick fram och tillbaka, vi pratade om att min pappa stavade mitt namn fel då jag kom till Sverige till att mina tänder är bajs. Lång historia kort, jag avslutade med att jag kommer att ta detta så snabbt jag kollat upp vad det är som är själva produkten som ni säljer. Blalallalala, jag tar kontakt med er till kundservice idag 10-12-2016 och begär om att få prata med denna lene eller Linné då! 37 minuter senare och ett ännu trevligare samtal och turbodragning av avtalet så blev jag en person yttiligare i ert register som fick chansen att ordna mina så kallade "bajständer" så.. till denna agent! Trots sin unga ålder och erfarenhet inom försäljning så blev jag starkt imponerad av denna säljares: seriösa sida kontra sköna sida! Säljarens mångsidighet från att skämta och prata allvar och att hela säljcirkeln skulle slutföras trots att jag var med på allt. Så, gör allt ni kan för att höja den här säljaren och uppmuntra den till detta arbete, nu och även efter a den varit i Thailand och fullmonat färdigt för i denna säljare så har ni en stjärna, bra person och framtid.

Bessam Al-salami (korv)
    2016-12-09 Allra svarar Bassam M
    Tack för denna mkt trevliga recension Bassam! Välkommen till Allra!

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm