Allra

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm — Visa karta

Allra –tjänster för din vardagsekonomi

Vi har ambitionen om att vara en naturlig partner i vardagsekonomin för privatpersoner, ett alternativ för dem som värdesätter en personlig kontakt och är i behov av stöd i beslut som rör privatekonomiska beslut i vardagen.
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 588 kunder tycker om Allra

• Jimmie L
    Jimmie L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jätte bra första bemötande! Bra och ärliga förklaringar. Gav ett mycket seriöst intryck.
    2017-11-24 Sebastian S svarar Jimmie L
    Hej Jimmie,

Vad roligt att höra. Tack för din feedback och välkommen till Allra!

• Alexander M
    Alexander M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Topp bemötande, väldigt trevlig och kunnig tjej.
    2017-11-23 Markus L svarar Alexander M
    Hej Alexander,
    Tack för att du tog dig tid att berätta att du är nöjd med det bemötande och den kunskap som våra förmedlare ger! Vi är alltid extremt tacksamma över att få feedback på arbetet vi gör.

• Malin G
    Malin G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Supertrevlig och kunnig säljare!
    2017-11-20 Jessica J svarar Malin G
    Hej Malin,

Tack för din feedback, vad kul att höra!

• Linda Karolina S
    Linda Karolina S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag tycker att det bemötande jag fick var väldigt bra.
    Samtalet var roligt, uppmuntrande, , sakligt och informativt på ett bra sätt och personen jag pratade med vill jag ge en 5:a av 5 möjliga även för lättsamt bemötande och väldigt personligt vilket uppskattas av mig som kund....ska tilläggas att jag är INTE förtjust i telefonförsäljare men killen som ringde upp mig fick mig att lyssna och tappa bort mig i min matlagning:)
    Dock är alla fingrar hela;)

Mvh "gymnörden" Linda Svensson
    2017-11-17 Sebastian S svarar Linda Karolina S
    Hej Linda,

Vad roligt att höra, hoppas maten smakade bra ändå. Tack för din feedback.

• Eric H
    Eric H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hejsan!
    Var i kontakt med Ida Hedström igår angånde en tandvårdsförsäking.
    Ida var väldigt kunnig och service vänlig. Hon var himla trevlig och prata med. Väldigt bra kundbemötade också.
    Allra ska vara stålta att ni har en sådan anställd som Ida.
    Kommer och rekomendera er för mina vänner.
    Mvh eric hansson!
    2017-11-17 Markus L svarar Eric H
    Hej Eric,

Tack så väldigt mycket för din feedback. Vi är alla jättestolta över bemötandet som Ida och hennes kollegor ger våra kunder varje dag. Vi finner också stolthet i att du är nöjd och kommer att rekommendera oss för dina vänner.

Markus, Allra Kundtjänst
  • Hannah J
    Hannah J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trots långt samtal var det bra information, enkelt att förstå. Glad personal! Härlig och lättsam stämning i samtalet.
    2017-11-13 Sebastian S svarar Hannah J
    Hej Hannah,

Vad kul att höra att du är nöjd, tack för din feedback!
    Välkommen till Allra.

• Carl Oscar Erik L
    Carl Oscar Erik L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Känns seriösa, trevliga, känns inte som att dom försöker lura en, fast det gör dom säkert ändå.
    2017-11-13 Sebastian S svarar Carl Oscar Erik L
    Hej Carl,

Det är viktigt för oss att det som förmedlas över telefon till våra kunder är det som gäller för våra försäkringar. Vi hoppas du kommer bli nöjd med din försäkring hos oss och har du några frågor kan du alltid kontakta oss på 0771 174 174. Tack för din feedback och välkommen till Allra!

• Stephen S
    Stephen S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tjaba Tjena, prata med en kille som hette Dag. Trevlig som attan å kundmån många tummar upp där. hade pöss
    2017-11-10 Sebastian S svarar Stephen S
    Hej Stephen,

Tack för din feedback, välkommen till Allra!

• Sara M
    Sara M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt trevligt samtal med Dag Ahlbäck, informationsrik och underbart bra bemötande! Höj hans lön och ge honom en fet provision.
    2017-11-10 Jessica J svarar Sara M
    Hej Sara,

Tack så mycket för den fina feedbacken! Härligt att höra om ert samtal och välkommen till Allra!

Jessica, Allra.
  • Mohamed Walat O
    Mohamed Walat O skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag fick ett väldigt fint och trevligt bemötande av en jättesnäll människa som heter Sabrina och jobbar på allra försäkring.
    Hon fick mig verkligen att tänka om och hur viktigt det är med ett sådant försäkring som täcker väldigt mycket av tandvården osv....
    2017-11-02 Sebastian S svarar Mohamed Walat O
    Hej Mohamed,

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt samtal från oss, tack för din feedback.

• Roger N
    Roger N skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Ny tecknat får se hur det är i framtiden att det lever upp till allt som lovats
    2017-11-01 Jessica J svarar Roger N
    Hej Roger,

Tack för din feedback. Välkommen till Allra!

• Oskar S
    Oskar S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Toppen service fick klar och tydlig information samt fick alla svar på tal utav alla frågor som jag hade :)
    2017-10-31 Sebastian S svarar Oskar S
    Hej Oskar,

Vad kul att höra, tack för din feedback!

• Rejoice A
    Rejoice A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag tycker att bemötandet var perfekt, han var trevlig och besvarade alla frågor jag hade. Han var även glad och väldigt ärlig. Tror inte att jag hade blivit kund om inte han hade ringt
    2017-10-23 Sebastian S svarar Rejoice A
    Hej Rejoice,

Vad kul att höra att du är nöjd med samtalet, positivitet och ärlighet är något som ska finnas i alla våra samtal.

• Susanne V
    Susanne V skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket bra och proffsigt bemötanden av försäkringssäljaren Dag Ahlbäck.
    Han svarade bra och sakligt på alla frågor jag ställde, och fick mig att teckna försäkringen igen efter en annan säljares tabbe, som lovade saker som inte var sant.
    Stor kredit till Dag Ahlbäck!
    2017-10-23 Jessica J svarar Susanne V
    Tack Susanne för den fina feedbacken. Kul att höra att du är nöjd med samtalet du hade med Dag!

Jessica, Allra Försäkring
  • Madeleine
    Madeleine skrev om Allra
    Jag har Allras tandförsäkring och den är verkligen toppen. Jag har fått ersättning för mycket mer än försäkringen kostat mig. Alltid mycket tydligt vilka åtgärder jag har använt mig av och vilka åtgärder jag har kvar att nyttja.
    Pengarna har utbetalats väldigt snabbt och aldrig några problem.
    Säljarna är alltid kunniga, snabba och trevliga.
    Det är min erfarenhet av Allra trots att företaget nu får mycket skit vilket kan vara befogat men det vet vi inte ännu.
    Jag tycker iaf deras tandförsäkring är bättre än folktandvården där du måste ha bindningstid och en högre avgift.
    2017-10-20 Markus L svarar Madeleine
    Hej Madeleine,
    Det är jätteroligt att höra att du är nöjd med vår tandvårdsförsäkring! Vi strävar alltid efter att erbjuda produkter som är enkla att förstå och använda. Det är också fantastiskt roligt att höra att du är nöjd med expertisen och bemötandet du fått av våra förmedlare och vår kundtjänst.

Tack för att du tog dig tid att dela med dig!

Markus, Allra Försäkring
  • Jojje L
    Jojje L skrev om Allra
    Helt otroligt att någon överhuvudtaget vill vara kund i ett sånt här skandalbolag. Har det gått er helt förbi att Allra har blåst pensionssparare på mångmiljonbelopp!
    2017-10-16 Allra svarar Jojje L
    Hej Jojje,

tråkigt att du känner så. Kan passa på att inflika, för de som ev inte har tänkt på det, att Recos här i största utsträckning handlar om Allra Försäkring AB, dvs försäkringsbolaget, inte pensionsbolaget.

• Tanya W
    Tanya W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    En mycket trevlig och saklig försäljare. Jag fick bra info och kände mig respekterad.
    2017-10-13 Sebastian S svarar Tanya W
    Hej Tanya,

Tydlighet och respekt är något som alltid är viktigt i alla våra samtal, tack för att du tog dig tid att ge din feedback.

• Robert A
    Robert A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jätte bra och trevlig samtal , Sabrina är fantastisk
    2017-10-12 Jessica J svarar Robert A
    Hej Robert,

Vad härligt att höra! Tack för din fina feedback!

• Joel B
    Joel B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Han som hjälpte mig med försäkringen va suverän, super trevlig kille! Väldigt tydlig och bar med personlig karaktär som gjorde samtalet mer genuint.
    2017-10-11 Sebastian S svarar Joel B
    Hej Joel,

Vad kul att höra att du är nöjd med bemötandet och servicen från oss.

• Hanna A
    Hanna A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt duktigt och förklarade utförligt så jag inte behövde ställa följdfrågor
    2017-10-10 Markus L svarar Hanna A
    Hej Hanna,
    Det är jätteroligt att höra att du upplever att vi förklarat försäkringen utförligt och tydligt! Tack för att du tog dig tid att ge feedback!

Markus, Allra Kundtjänst
  • Lars G
    Lars G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Har precis tecknat tandförsäkring så har ingen möjlighet att bedöma företaget än men fick en bra upplevelse av samtalet.
    2017-09-29 Sebastian S svarar Lars G
    Hej Lars,

• Thomas S
    Thomas S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket trevlig och driftig säljare som heter Ida Hedström. 5*
    2017-09-25 Allra svarar Thomas S
    Tack för feedbacken Thomas, kul att höra att du är nöjd!

• Mian N
    Mian N skrev om Allra
    Best doctor: Telefonförsäljaren Ann-Katrin svarade manipulativt på mina frågor och var väl enträgen och lovade orimligt att jag skulle vilja ha försäkringen när jag fått hem pappren i brevlådan. Mitt tips är att skriva ut och titta på försäkringsvillkoren så att man kan ställa frågor det inte går att svara konstigt på. Försäljaren fick det att låta som om all neurokirurgi ingick när den bara gäller vissa i hjärna och ryggmärg. När jag frågade om oupptäckta grejer så sa hon att "upptäcker de att du behöver byta klaffar imorgon så gäller försäkringen". När jag sedan läser så står det att jo den gäller imorgon OM symtomen inte kommit tidigare... eh... det är ju klart de skulle ha gjort. Frågade hur det skulle vara om jag skadade mig när jag åkte motorcykel så sa hon "Jo, åker du motorcykel, och exempelvis slår i huvudet, så gäller försäkringen". Det hon sa där stämmer ju men hon utelämnar att det bara gäller vissa skador på hjärna, organ och ryggmärg... manipulativt alltså. Finns det "oroligheter" där du är så kanske inte heller försäkringen gäller? Begreppet är inte definierat! Eller om du blir knivad - det kanske klassas som en politisk terroristattack... Juridiskt finns det väl kryphål där... Är kanske för de runt 40 med bröstcancer i släketen... Ska säga upp denna så fort pappren kommer. Artig men inte professionellt. Kändes efteråt som att någon både ville sätta en på plats genom att nämna saker som inte relaterade till mina konstateranden och att hon ville lura in mig med motiveringen att det är magiskt bra och enkelt + att det finns dom som önskar de vore jag och kunde teckna försäkringen. Tandförsäkringen: Har kvar denna för villkoren tycks ok för mig.
    2017-09-25 Allra svarar Mian N
    Hej Mian,

tack för att du tog dig tid att ge oss feedback, vi kommer gå igenom samtalet som du haft med oss och se om det är något vi kan förbättra. Vi vill ju förstås att det ska kännas både tryggt och att villkoren ska vara så enkla som möjligt att hänga med i.

Susanne V gillar detta
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Så här långt har jag bara erfarenhet av telefonförsäljaren, Allan Ekdahl. Han gjorde ett mycket gott intryck och fick mej intresserad av Allra och tandvårdsförsäkringen!
    2017-09-20 Markus L svarar Camilla P
    Hej Camilla!

Vi tackar för den varma feedbacken och ska naturligtvis se till att Allan tar del av den direkt!

• Luis B
    Luis B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var bra. Telefonis var trevlig, snäll och ganska övertygande
    2017-09-18 Sebastian S svarar Luis B
    Hej Luis,

Tack för din feedback!

• Maria K
    Maria K skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Gustaf was really friendly and helpful, not overly pushy like most if the sales calls I get. Even though my Swedish is not great he was speaking clearly and I could understand pretty much everything and the ones I did not understand he was explaining to me in a clear way. So all in all a great customer experience for me thanks to the professional attitude of Gustaf!
    2017-09-18 Allra svarar Maria K
    Thank you for your feedback Maria, glad to hear you are happy with our service.

Kind regards,

• Fredrik D
    Fredrik D skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Dag Ahlbäck tackas för gott bemötande och god expertis.
    2017-09-14 Allra svarar Fredrik D
    Härligt att höra, tack för din feedback!

• Mattias B
    Mattias B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hade ett underbar samtal med Ida Hedström fantastiskt duktig och sympatisk ung dam. Jag tackar för samtalet.
    2017-09-08 Sebastian S svarar Mattias B
    Hej Mattias,
    Vad roligt att höra och tack själv för din feedback!

• Ann-Christine A
    Ann-Christine A skrev om Allra
    Jag känner att jag äntligen hamnat rätt .
    Nöjd med mottagandet
    2017-08-17 Allra svarar Ann-Christine A
    Vad kul att höra, välkommen till Allra!

• Mats Å
    Mats Å skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Fick 100 % klarhet. Hjälpsam och mycket bra råd
    2017-08-17 Allra svarar Mats Å
    Härligt att höra, tack för din feedback!

• Tristan E
    Tristan E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Irene har en erfarenhet som jag tror många unga säljare skulle ta rygg på!

Självdistans och vågar gå utanför boxen!

Dessa egenskaper är svårt att få utan livserfarenhet!

Irene ger mina bästa rekommendationer.

En person som många skulle vilja ha i en sån roll i en kombination med ett bra produkt på grymt bolag!

//Tristan
    2017-07-13 Jessica J svarar Tristan E
    Tack Tristan för din feedback! Vad kul att göra.

• Robert E
    Robert E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Patrik va grym! Trevlig och snäll kille som var tydlig med allt 👍🏻
    2017-07-03 Sebastian S svarar Robert E
    Hej Robert,
    Vad kul att höra att du är nöjd, tack för din feedback!

• Johanna N
    Johanna N skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Dag var väldigt tre mig och bra och prata med :-)
    2017-06-26 Sebastian S svarar Johanna N
    Hej Johanna, tack för din feedback!

• Orsolya S
    Orsolya S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket bra, trevligt,sakligt, även om jag inte tycker om telefonförsäljning
    2017-06-20 Markus L svarar Orsolya S
    Hej Orsolya, vi blir jätteglada av att höra att du känner att du fått ett bra bemötande och att du känner att informationen du fick var saklig och tydlig. Det är särskilt viktigt när kontakten sker över telefon och det är någonting vi strävar efter i all kontakt med våra kunder!

• Karl S
    Karl S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Patrick gjorde att jag kunde fixa min försäkring snabbt, smidigt och tydligt.
    2017-06-20 Markus L svarar Karl S
    Tack för din feedback Karl, vi hoppas att du blir lika nöjd med försäkringen som du är med förmedlaren!

• sara l
    sara l skrev om Allra
    Uppriktigt sagt....recension efter recension som berättar hur fantastiska telefonförsäljarna är......??? Tror ni inte vi konsumenter fattar att det är ni själva som skickat in detta? Så jävla dåligt och genomskinligt!! Inte en enda rekommendation av själva försäkringen utan bara om säljarna- namngivna dessutom---Äckligt!!
    2017-06-10 Allra svarar sara l
    Hej Sara,

Varför skulle det vara så otänkbart att vi är trevliga mot de som vi pratar i telefon med? (Det är verkligen inte speciellt svårt...)

Det är ju lite så en normal försäkring fungerar med, man har ju inte så jättemycket kontakt under tiden den löper på, förutom när en skada inträffar och den delen hanterar en partner till oss, så det är förklaringen till att det är i kontakt-tillfällena med oss som man också kommer att tänka på att skriva en Reco. Inget konstigt alls faktiskt.

Har du vägarna förbi så bjussar jag på en kaffe så kan du få se hur vi arbetar.

2017-06-11 sara l svarar Allra
    Det konstiga är inte att n i är trevliga utan att folk har skrivit in och skrivit oj, vilka trevliga telefonförsäljare...ingen har skrivit något om det ni faktiskt säljer- försäkringen...DET är konstigt!!!
    2017-06-11 Allra svarar sara l
    Ok jag förstår vad du menar, jag vet inte ärligt talat, det är kanske det intrycket som fastnar och man kommer ihåg. Om jag tänker själv "Hur bra är min hemförsäkring och hur nöjd är jag med den?" så har jag ingen vidare uppfattning, det kommer väl att visa sig när jag något händer antar jag. Min erfarenhet än så länge är den kontakten jag hade när jag tecknade den.

Att man skriver "Oj, vilka trevliga telefonförsäljare" tror jag beror på att många förväntar sig att telefonförsäljare just INTE är trevliga. Lite som att ringa till försäkringskassan och så är det ingen telefonkö... ;) Det är min bästa gissning i alla fall.

Jag har ingen bättre teori än så, men det är ju onekligen som du skriver, dvs det är snarare kontakten med oss som man kommenterar än själva produkterna.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Jojje L, Moien E gillar detta
  • N J
    N J skrev om Allra
    SKANDALEN med allras premiepensions fonder säger ju allt. Undra bara när vi som kunder få tillbaka det vi har förlorat på deras super höga avgifter och dålig utdelning under 2016.

Samt dom ringer och jaga mig med sin tandvårdsfösäkring. Trots jag har sagt nej flera ggr under året.
    2017-06-09 Allra svarar N J
    Hej Niklas,

tråkigt att du inte är nöjd med resultatet för 2016, även vi önskar att det hade gått bättre förstås. Du känner säkert till det redan, men för sakens skull kan det vara värt att nämna att våra fonder i premiepensionssystemet ligger under genomsnittet vad gäller fondavgifter och nu kommer Ålandsbanken som tar över fonderna att sänka avgifterna ytterligare.

Vill du inte att vi ringer dig angående vår tandvårdsförsäkring så skicka gärna ett mail med ditt telefonnummer till kundtjanst@allra.se så ser vi till att vi inte ringer fler gånger, har vi stört dig så ber vi om ursäkt för det!

2017-06-09 N J svarar Allra
    Allra Under genomsnittet i avgifter !!!! Hahahahaha.

2.2% i fondavgift med rabatt är super dyrt i premiepensionen. Och kunde knappt leverer 10% i avkastning. Men då var man inte påläst om premierpensionen. Nu i efterhand förstår man hur lurad man blev.

Enda som stämmer är att ni låg under genomsnittet i avkastning under 2016. Med den avgift ni tog ut ( en av de högsta i systemet )

Har nu aktierfonder med 0.20 - 0.30% i förvaltningsavgift som redan i år har gett över 14% i avkastning. Då har vi ändå 6 månader kvar av 2017. Sen att ni var tvungna att sälja över era fonder till ålandsbanken. säger bara hur mycket ni missköter era fonder.
    2017-06-09 Allra svarar N J
    Nu har du faktiskt missförstått.

Fonderna Lagom och Modig kostar 0,48 procent i nettoavgift (efter PPM-rabatten på ordinarie fondavgift), vilket är 14 procent billigare än genomsnittet i fondkategorin ”global” samt 4 procent billigare än genomsnittet för alla fonder på fondtorget. (källa: http://allrainifran.se/fonder/ och man återfinner även värdena på t.ex. morningstar.se och pensionsmyndigheten.se dock får man räkna PPM-rabatten manuellt själv i deras listor (!) )

Att välja ut 2016 och se på avkastning för en fond och jämföra det med andra fonder för en annan period vet jag inte riktigt hur jag ska ta ställning till. Man vet ju inte heller hur resten av 2017 kommer att gå (vi vet i alla fall inte). Det spekulerades f.ö. så sent som idag i Dagens Industri att det gått ovanligt bra senaste 7 månaderna "Så här stark har inte börsen varit sedan 2009-2010, då OMXSPI ökade tolv månader i rad, från februari till januari." (källa: http://www.di.se/nyheter/urstark-bors-allt-narmare-bakslag/) så att välja de senaste 6 månaderna som en jämförelse mot en annan period kan jag tycka inte är att jämföra äpplen med äpplen, så att säga.

Har du en avkastning på 14% i år, är det bara att gratulera, då har du (i min ödmjuka mening) lyckats riktigt bra!

/Peter
    2017-06-09 N J svarar Allra
    Ber faktiskt om ursäkt. Hade inte hel fel dock.

Kostnaden var 2.25% om man hade allra strategi modig utanför ppm systemet ( kollade eran hemsida för avgifter ) .

eran ppm avgift på 0.55% ( tagit från pensionsmyndigheten ) är Fortfarande dyr för de 4% ni lyckades ge avkastning under 2016. ( avkastning för allra ppm kan ses på pensionsmyndigehetens hemsida om man söker efter allra )

Men att pensionsmyndigheten säljstoppade allra fonder. Säger ju att det var något allvarligt fel med allra och dess förvaltning och hantering av människors pengar. Annars hade dom inte såld sina fonder till en annan bank.

Frågan nu är. Vad dom kommer satsa på härnäst.

Samt jag måste ändå tacka allra för att dom lyckades få upp mina ögon för pensionen. Dock inget företag jag kommer bekanta med igen.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2017-05-28 Allra svarar Anders J
    Tack Anders!

• Angelica  S
    Angelica S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jättebra info, kanontrevlig person i andra sidan luren
    2017-05-23 Allra svarar Angelica S
    Härligt att höra! Tack för feedbacken Angelica!

• Kasera T
    Kasera T skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hade en bra och tydlig samtal med personal. Bra erbjundadet som skulle passa mina behov.
    Gillar att allt är gjort på en gång..
    2017-05-22 Allra svarar Kasera T
    Tack för feedbacken Kasera, hoppas du blir nöjd!

• Patrik J
    Patrik J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hej,mycket trevligt bemötande från försäljaren.
    Hon (Amanda torres) förklarade försäkrings reglerna på ett professionellt sätt.
    Mvh Patrik.
    2017-05-19 Allra svarar Patrik J
    Tack för din Reco Patrik och toppen att du är nöjd!

• Aleksandra S
    Aleksandra S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig och professionell kundtjänst.
    2017-05-17 Allra svarar Aleksandra S
    Tack för din feedback Aleksandra och vad kul att höra!

• Petros A
    Petros A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag fick jätte goda upplevelse.
    2017-05-12 Allra svarar Petros A
    Det glädjer oss, tack för din feedback Petros!

• Tomas G
    Tomas G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra
    2017-05-12 Allra svarar Tomas G
    Tack Tomas! Härligt att höra att det kändes bra.

• Alex W
    Alex W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Gott bemötande, kompetent personal.
    2017-05-09 Allra svarar Alex W
    Tack för feedbacken!

• Simon J
    Simon J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jättebra! Ebba var riktigt trevlig och rolig att prata med. Kände att hon hade det där lilla extra som en försäljare ska ha.
    2017-05-08 Allra svarar Simon J
    Precis som det ska vara då, tack för feedbacken Simon!

• Juliette S
    Juliette S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt bra utförlig information om tanvårdsförsäkringen.
    2017-05-05 Allra svarar Juliette S
    Tack för feedbacken Juliette!

• Sebastian S
    Sebastian S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Ett stort tack till Jim som hanterade min nya tandvårdsförsäkring, otroligt bra bemötande man fick av handläggaren, oerhört trevlig och noggrann med informationen som man fick med!
    2017-05-05 Allra svarar Sebastian S
    Det glädjer oss att höra, tack för din feedback och välkommen till Allra!

• Kim S
    Kim S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra bemötande och trevlig försäljare
    2017-05-04 Allra svarar Kim S
    Tack för feedbacken Kim!

• Monica  F
    Monica F skrev om Allra Finans en del av Allra
    Vi har fått jättemycket hjälp via Allra och Andreas! Super stort tack!
    2017-05-04 Allra svarar Monica F
    Härligt att höra, tack för att du tog dig tid och gav oss betyg!

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm