Allsite AB

Olof Asklunds Gata 8, 421 30 Västra frölunda — Visa karta

Vi är ett säljbolag som planerar och genomför våra uppdragsgivares försäljningsinsatser. Verksamheten är inriktad mot kundintensiva företag som löpande och under en längre period har behov av nyförsäljning och merförsäljning mot befintliga kunder.

Läs vad 3 kunder tycker om Allsite AB

• Annelie F
    Annelie F skrev om Allsite AB
    Min son började pÃ¥ Allsite och skulle enligt annonsen fÃ¥ en gedigen säljutbildning och coaching. Säljutbildning, pyttsan, en dags halvdan intruduktion och sedan igÃ¥ng och börja sälja, om man sedan hade lite svÃ¥rt för det där med att sälja och inte riktigt lyckades sÃ¥ fick han höra att han var dÃ¥lig och att han brände kundunderlag......kallas det coaching..........konsig sÃ¥dan isÃ¥fall. Om man nu är nybörjare pÃ¥ nÃ¥got sÃ¥ kanske kan kan fÃ¥ lite backup och positiv respons för att växa istället för tvärtom. Jag läste även igenom deras anställnings regler, de hade ett pricksystem och efter tre prickar sÃ¥ skulle du som straff tömma papperskorgar och plocka ur diskmaskinen och torka rent efter fikan etc etc.............detta kallar jag HITLER fasoner och ren mobbing............ SÃ¥dana här företag kan vi vara utan i Sverige och övriga världen ocksÃ¥. Blir sÃ¥ förbannad. SÃ¥ kära Simon i Hässleholm om du nu vill kalla dig chef sÃ¥ bli en bra sÃ¥dan och inte en sÃ¥dan loser som du uppenbarligen är. Hälsningar Annelie Läs mer
  • Åke B
    Åke B skrev om Allsite AB
    Jobbade för Allsite i gymnasiet som säljare. Gjorde bra ifrån mig men slutade frivilligt då företaget helt uppenbart satte ekonomisk vinning framför någon form av etik. Sålde abonnemang för Energibolaget i Sverige AB där informationen vi fick från cheferna inte överensstämde med verkligheten. Om du verkligen behöver pengar och ett jobb så finns väl inget val, men jag fick inget seriöst intryck av företaget som helhet. Det finns säljföretag som faktiskt bryr sig om både anställda och kunder, och företag som Allsite ger hela branschen ett dåligt rykte. Läs mer
  • Anne E
    Anne E skrev om Allsite AB
    Avråder till att anlita allsite. Blev idag uppringd av en ung flicka som sade hallå jag ringer från Energibolaget....
    Vem vill göra affärer med en sådan person? Läs mer

Olof Asklunds Gata 8, 421 30 Västra frölunda