Allsite AB

Olof Asklunds Gata 8, 421 30 Västra frölunda — Visa karta

Vi är ett säljbolag som planerar och genomför våra uppdragsgivares försäljningsinsatser. Verksamheten är inriktad mot kundintensiva företag som löpande och under en längre period har behov av nyförsäljning och merförsäljning mot befintliga kunder.

Läs vad 3 kunder tycker om Allsite AB

• Annelie F
    Annelie F skrev om Allsite AB
    Min son började på Allsite och skulle enligt annonsen få en gedigen säljutbildning och coaching. Säljutbildning, pyttsan, en dags halvdan intruduktion och sedan igång och börja sälja, om man sedan hade lite svårt för det där med att sälja och inte riktigt lyckades så fick han höra att han var dålig och att han brände kundunderlag......kallas det coaching..........konsig sådan isåfall. Om man nu är nybörjare på något så kanske kan kan få lite backup och positiv respons för att växa istället för tvärtom. Jag läste även igenom deras anställnings regler, de hade ett pricksystem och efter tre prickar så skulle du som straff tömma papperskorgar och plocka ur diskmaskinen och torka rent efter fikan etc etc.............detta kallar jag HITLER fasoner och ren mobbing............ Sådana här företag kan vi vara utan i Sverige och övriga världen också. Blir så förbannad. Så kära Simon i Hässleholm om du nu vill kalla dig chef så bli en bra sådan och inte en sådan loser som du uppenbarligen är. Hälsningar Annelie
  • Åke B
    Åke B skrev om Allsite AB
    Jobbade för Allsite i gymnasiet som säljare. Gjorde bra ifrån mig men slutade frivilligt då företaget helt uppenbart satte ekonomisk vinning framför någon form av etik. Sålde abonnemang för Energibolaget i Sverige AB där informationen vi fick från cheferna inte överensstämde med verkligheten. Om du verkligen behöver pengar och ett jobb så finns väl inget val, men jag fick inget seriöst intryck av företaget som helhet. Det finns säljföretag som faktiskt bryr sig om både anställda och kunder, och företag som Allsite ger hela branschen ett dåligt rykte.
  • Anne E
    Anne E skrev om Allsite AB
    Avråder till att anlita allsite. Blev idag uppringd av en ung flicka som sade hallå jag ringer från Energibolaget....
    Vem vill göra affärer med en sådan person?

Olof Asklunds Gata 8, 421 30 Västra frölunda