Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB

Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB

Gustavslundsvägen 175, 167 51 Bromma — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB

• Grunken 2 skrev om Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB
    Kanonbutik!!!
    Bra och kunnig hjälp/service. Köpt flera cyklar genom åren hos killarna på Alviks Cykel.
    Det är inte bara att knalla in i en stor affär och tro att du köper en för Dig bra cykel bara för att den är fin att se på eller för att säljaren säger att den är bra. Den SKA passa DIG och DIN geometri.

Killarna på Alviks cykel är erfarna och kan sin grej! De är inte nöjda förens cykeln sitter/passar mig som en smäck och det har den gjort varenda gång jag köpt en cykel där. Till mig till frugan och till våra tonårsbarn som i o f är vuxna nu och själva köper sina cyklar på......Alviks Cykel. Att få frågan "vad ska du använda den till" fick mig först att undra om han visste vad han sålde. Jag förstår idag att det är en högst relevant fråga. Det är skillnad på cykel och cykel och just vad du svarar på den frågan är ju själva grejen för vilken typ/modell du ska ha. Läs mer
  • Petter B
    Petter B skrev om Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB
    Trevlig och hjälpsam personal, men aningen höga priser på arbete/montage. Läs mer
  • Pelle skrev om Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB
  • Birgitta M skrev om Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB
    En riktigt bra cykelreparatör som hjälper mig med det jag inte fixar själv på cykeln - dessutom pedagog som tar tid att förklara och ge bra tips! Bra sortiment prylar, Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Alviks Cykel & Långfärdsskridskobutik AB
    Här brukar jag lämna in min cykel på reparation eller köpa cykelprylar! Bra personal som alltid villigt hjälper till och garanterar ett mycket bra resultat. Läs mer