andmotion

Hamngatan 10-14, PK-Huset, 111 47 Stockholm — Visa karta

andmotion är en sportbutik fokuserad på premiumprodukter inom fjällsport, segling och vattensport. Vi har funnits på nätet ända sedan 2010 men nu kan du också hitta oss i vår alldeles egna fysiska butik som vi startade under sensommaren 2012. Butiken hittar du i PK-huset på Hamngatan i Stockholm.

Ända sedan starten 2010 har vi arbetat hårt för att endast erbjuda produkter som vi själva skulle rekommendera till våra vänner och bekanta. För att vi ska kunna vara stolta över de produkter vi erbjuder våra kunder föll därför vårt val på att erbjuda premium produkter inom områden som vi själva har ett intresse för och erfarenheter kring. Produkter som vi, med andra ord, själva har kännedom om och känner oss trygga med att rekommendera till både kunder och våra egna vänner.

Läs vad 2 kunder tycker om andmotion

• Noel H
    Noel H skrev om andmotion
    Kan varmt rekommendera andmotion.se Webshopen är snyggt designad och användarvänlig med ett bra sortiment. Deras nyöppnade butik är fräsch och ett stort plus till den mycket trevliga personalen som verkligen har tagit bra service och trevligt bemötande på allvar. Tyvärr köpte jag aldrig något då allt jag ville ha var tillfälligt slut i min storlek, men jag kommer definitivt att besöka andmotions butik och/eller webshop först nästa gång jag ska köpa något skidrelaterat och hoppas då att det jag vill ha finns på lager!
  • Josefine W
    Josefine W skrev om andmotion
    Upplevelsen att handla på Snowandmotion kan sammanfattas som fantastisk. Siten är bra strukturerad och utbudet stort. Jag köpte ett underställ i Merino Ull och en jacka som hade varit slut i hela Stockholm. Paket kom levererat till mig efter två dagar. Kul idé att de skickar med en liten present i form av skidsnapps. Helt klart en femma!
    Tobias B, Jakob J gillar detta

Hamngatan 10-14, PK-Huset, 111 47 Stockholm