Andreas Hantverkeri

Andreas Hantverkeri

Ring 072-282 07 49 ahantverkeri.se

Andreas Hantverkeri ger lite extra till ett rimligt pris! Hela vägen från idé till slutförande - vi strävar alltid efter att erbjuda flexibilitet och kvalitet. Med många års erfarenhet i byggbranschen kan Andreas Hantverkeri erbjuda dig en trygg och säker renovering eller nybyggnation. Du får en tydlig skriftlig beskrivning...

30 omdömen om Andreas Hantverkeri

Alexander K
Skrev om Andreas Hantverkeri

Vi anlitade Andreas för att måla och tapetsera i fyra rum i vår lägenhet. Väggarna var i riktigt dåligt skick. Andreas och hans kollega gjorde ett förstklassigt jobb. De jobbade snabbt och noggrant och resultatet blev verkligen toppfint! Andreas bytte också luckor i hela köket och satte in en ny bänkskiva med diskho. Hela arbetet gick mycket bra. Alltifrån mätning till finjustering av luckorna och skåpen. Vi köpte också alla luckor och skåp av Andreas. Han kom med varuprov och gav mycket bra hjälp vid val av färg och...

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Annika B
Skrev om Andreas Hantverkeri

Seriös, kunnig, lyhörd, kommunikativ och kreativ hantverkare. Vi totalrenoverade köket vilket innebar ny eldragning bland annat. Andreas är väldigt noggrann med både konstruktion, funktion och finish. Jag har mångårig erfarenhet av hantverkare. Andreas hantverkeri tillhör de allra bästa! Rekommenderas varmt!

Lovisa S
Skrev om Andreas Hantverkeri

Kunniga och kompetenta hantverkare. Vi hade en bra dialog genom hela projektet, totalrenovering av en våning i huset. Högsta betyg för noggrannhet och finish! Vi kommer att anlita denna firma igen.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Mark S
Skrev om Andreas Hantverkeri

Väl utfört arbete och trevliga hanterverkare. Mycket nöjd.

Pierre F
Skrev om Andreas Hantverkeri

Riktigt seriös och pålitligt byggfirma som dessutom är väldigt duktiga! Rekommenderas!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Tommy N
Skrev om Andreas Hantverkeri

Jobbet gjort men ej inom utsatt tid. Kvalitet...ej över förväntan. Pris...som man får räkna med i Sthlm ....imen att starta jobbet snabbt ska Andreas ha en eloge för. Inga konstiga överraskningar gällande slutkostnaden heller. Enkelt att ha och göra med och framförallt är Andreas noga med att det skrivs offert.

Amanda W
Skrev om Andreas Hantverkeri

Har absolut ingenting att anmärka på. Trevlig och tillmötesgående från start till slut, enkel att jobba med. Vi anlitade dem för mindre fix i vårt kök samt montering av spegelskåp & kommod i badrum.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Sebastian P
Skrev om Andreas Hantverkeri

Riktigt bra bemötande, Andreas var alltid tillgänglig och gjorde allt arbete mycket bra. Kom med bra inspel och resultatet är jag helnöjd med!

Johanna H
Skrev om Andreas Hantverkeri

Jag är jättenöjd. Noggrann och duktig på att komma med förslag på bra lösningar.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Per J
Skrev om Andreas Hantverkeri

Andreas hantverkeri är den hantverkare man önskar att man hittat först. Prisvärt, seriös och mycket duktiga. Har aldrig tvivlat på att det jobb man kommit överens om blir gjort och stor flexibilitet under arbetets gång. Andreas företag har isolerat en kallvind och fixat ytskickt på vår övervåning. Byggt 2 fasta garderober med förvaring och skjutdörrar. Vi har även anlitat Andreas för att riva och bygga nytt kök, perfekt att de kan ta hand om precis allt som behövs. Super nöjd.

Benny W
Skrev om Andreas Hantverkeri

Andreas jobbade snabbt och gjorde ett perfekt jobb i vårt kök. Benny.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Reza R
Skrev om Andreas Hantverkeri

Snabbt, prisvärt och bra utfört jobb.

Kristin K
Skrev om Andreas Hantverkeri

Renovering av gammal furutrapp. Det gick snabb och smidigt och kontakten med Andreas gick utmärkt. Han anpassade sig efter våra behov vilket vi är mycket tacksamma för.

Erik H
Skrev om Andreas Hantverkeri

Vi hade ett antal arbeten som skulle göras. Dels skulle en vägg flyttas ca 50cm och återställas. En garderob skulle "vridas om" så dörrarna vette åt ett annat håll. 2 dörröppningar skulle förminskas och en stor garderob skulle rivas ut och sättas upp på nytt med spegeldörrar. Andreas gjorde ett kanonjobb med allt. Lyhörd och serviceinriktad. Noga med att följa upp med vilka förändringar som behövde göras under resans gång. Flexibel i sitt arbete och enkel att prata med. Vi kan bara ge Andreas Hantverkeri våra allra bästa rekommendationer :-)

Gunnel N
Skrev om Andreas Hantverkeri

Total renovering från golv till tak av etta, förutom badrummet, som fick sig en rejäl uppsnyggning. Noggrant, snyggt, fräscht, pålitligt!

Erwan L
Skrev om Andreas Hantverkeri

Andreas byggde om vårt kök och vi är mycket nöjda. Han är väldigt bra på att kommunicera runt arbetet, ställa relevanta frågor när problem uppstår, och förklara vad som ska göras.

Barbro C
Skrev om Andreas Hantverkeri

Andreas Hantverkeri har målat, tapetserat och byggt en garderob med spegelskjutdörrar för min räkning. De har gjort ett bra jobb inom överenskommen tidsram. Bemötandet har varit vänligt.

David E
Skrev om Andreas Hantverkeri

Jättebra hantverk och trevligt bemötande. Prisvärt. Det hela blev något försenat.

Christina A
Skrev om Andreas Hantverkeri

trevliga hantverkare. Lätt att nå Andreas som alltid hörde av sig. En vägg togs bort. Slipning, spacklingen, målning av tak och väggar samt nytt golv las in och andra småarbeten. Arbetet fortgick efter vår önskan. Vi är helt nöjda med arbetets utförande

Eva M
Skrev om Andreas Hantverkeri

Helt OK. Snabbt och bra. Bättre än jag väntade mig. Målning och tapetsering.

Amadou T
Skrev om Andreas Hantverkeri

Anders Hantverkeri jobbar med noggranhet.Arbete är snygt och arbetet uförs i tid.Jag litar på företaget

Niclas B
Skrev om Andreas Hantverkeri

Blev rekommenderad denna firma och blev inte besviken. Bra service och arbete hela vägen från kontakt till utförande.

Lena Birgitta J
Skrev om Andreas Hantverkeri

Han är pålitlig o kunnig!!!! Kan rekommenderas.

Anders B
Skrev om Andreas Hantverkeri

ritade och installerade en mått beställd garderob, helnöjd!! Snabba och NOGA!! Kan varmt rekomenderas.

Agneta Ö
Skrev om Andreas Hantverkeri

Andreas Hantverkeri vill jag verkligen varmt rekommendera. Andreas svarar snabbt på mail/SMS, ger ett fast pris på uppdraget som han sedan håller och slutligen, han är i tid och gör ett mycket gott arbete. Allt är även snyggt städat och undanplockat när arbetet är klart! Familjen Östlund, Tyresö

THOMAS K
Skrev om Andreas Hantverkeri

Detta bolag ger jag dom högsta betygen. Skicklig och noggrann och lämnar inget efter sig. Mina kunder som Andreas varit hos är alla jätte nöjda. Thomas vvsmannen

Johan A
Skrev om Andreas Hantverkeri

Duktig hantverkare som gjorde det lilla extra. Visade hur nya färger på väggarna kunde bli med egentagna foton på det specifika rummet, vilket var bra! Anlitar gärna Andreas Hantverkeri igen.

Anne-christine Å
Skrev om Andreas Hantverkeri

Andreas är noggran, pålitlig och bra att ha att göra med. Förstår vad man vill ha gjort.

Patricia K
Skrev om Andreas Hantverkeri

Noggrann och serviceinriktad. Skicklig som hantverkare och all-round kunnig på området

Ann-charlotte L
Skrev om Andreas Hantverkeri

Väldigt fint genomfört arbete och trevligt bemötande. Uppfinningsrik med lösningar på lite udda saker i min lägenhet.