Alla kategorier Snickeri Stockholms län Haninge Andreas Hantverkeri
Rekommenderat företag 2015 - Andreas Hantverkeri

Andreas Hantverkeri

Krogtäppan 210, 137 68 Jordbro — Visa karta

Andreas Hantverkeri ger lite extra till ett rimligt pris! Hela vägen från idé till slutförande - vi strävar alltid efter att erbjuda flexibilitet och kvalitet.

Med många års erfarenhet i byggbranschen kan Andreas Hantverkeri erbjuda dig en trygg och säker renovering eller nybyggnation. Du får en tydlig skriftlig beskrivning av de tjänster vi kommer överens om och alla tjänster är berättigade för ROT-avdrag.

Inget jobb är för litet eller stort! Montering eller renovering av kök, snickeriarbete, terrasser och altaner samt målning och spackling är några av de tjänster som erbjuds.

Hör av dig för en kostnadsfri offert!

Läs vad 16 kunder tycker om Andreas Hantverkeri

• Gunnel N
    Gunnel N skrev om Andreas Hantverkeri
    Total renovering från golv till tak av etta, förutom badrummet, som fick sig en rejäl uppsnyggning. Noggrant, snyggt, fräscht, pålitligt!
  • Erwan L
    Erwan L skrev om Andreas Hantverkeri
    Andreas byggde om vårt kök och vi är mycket nöjda.
    Han är väldigt bra på att kommunicera runt arbetet, ställa relevanta frågor när problem uppstår, och förklara vad som ska göras.
  • Barbro C
    Barbro C skrev om Andreas Hantverkeri
    Andreas Hantverkeri har målat, tapetserat och byggt en garderob med spegelskjutdörrar för min räkning. De har gjort ett bra jobb inom överenskommen tidsram. Bemötandet har varit vänligt.
  • David E
    David E skrev om Andreas Hantverkeri
    Jättebra hantverk och trevligt bemötande. Prisvärt. Det hela blev något försenat.
  • Christina A
    Christina A skrev om Andreas Hantverkeri
    trevliga hantverkare. Lätt att nå Andreas som alltid hörde av sig.
    En vägg togs bort. Slipning, spacklingen, målning av tak och väggar samt nytt golv las in och andra småarbeten. Arbetet fortgick efter vår önskan. Vi är helt nöjda med arbetets utförande
  • Eva M
    Eva M skrev om Andreas Hantverkeri
    Helt OK. Snabbt och bra. Bättre än jag väntade mig. Målning och tapetsering.
  • Amadou T
    Amadou T skrev om Andreas Hantverkeri
    Anders Hantverkeri jobbar med noggranhet.Arbete är snygt och arbetet uförs i tid.Jag litar på företaget
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Andreas Hantverkeri
    Blev rekommenderad denna firma och blev inte besviken.
    Bra service och arbete hela vägen från kontakt till utförande.
  • Lena J
    Lena J skrev om Andreas Hantverkeri
    Han är pålitlig o kunnig!!!! Kan rekommenderas.
  • Anders B
    Anders B skrev om Andreas Hantverkeri
    ritade och installerade en mått beställd garderob, helnöjd!! Snabba och NOGA!! Kan varmt rekomenderas.
  • Agneta Ö
    Agneta Ö skrev om Andreas Hantverkeri
    Andreas Hantverkeri vill jag verkligen varmt rekommendera. Andreas svarar snabbt på mail/SMS, ger ett fast pris på uppdraget som han sedan håller och slutligen, han är i tid och gör ett mycket gott arbete.
    Allt är även snyggt städat och undanplockat när arbetet är klart!
    Familjen Östlund, Tyresö
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Andreas Hantverkeri
    Detta bolag ger jag dom högsta betygen. Skicklig och noggrann och lämnar inget efter sig. Mina kunder som Andreas varit hos är alla jätte nöjda.

Thomas vvsmannen
  • Johan A
    Johan A skrev om Andreas Hantverkeri
    Duktig hantverkare som gjorde det lilla extra. Visade hur nya färger på väggarna kunde bli med egentagna foton på det specifika rummet, vilket var bra! Anlitar gärna Andreas Hantverkeri igen.
  • Anne-christine Å
    Anne-christine Å skrev om Andreas Hantverkeri
    Andreas är noggran, pålitlig och bra att ha att göra med. Förstår vad man vill ha gjort.
  • Patricia K
    Patricia K skrev om Andreas Hantverkeri
    Noggrann och serviceinriktad. Skicklig som hantverkare och all-round kunnig på området
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Andreas Hantverkeri
    Väldigt fint genomfört arbete och trevligt bemötande. Uppfinningsrik med lösningar på lite udda saker i min lägenhet.

Krogtäppan 210, 137 68 Jordbro