Annedal Bygg och Badrum AB

Mjölnarstigen 10, 163 41 Bromma — Visa karta

Letar du efter ett företag som kan renovera eller bygga nytt? Då har du hittat rätt. Annedal Bygg och Badrum erbjuder ett brett spektrum av tjänster för renovering och nybyggen. Vi ordnar allt med bygg, el, rör och kakel. Med över 10 års yrkeserfarenhet ser vi till att kunderna får kvalitet, trygghet och bästa möjliga pris. Använder du fastpris tillkommer inga andra överraskande belopp.

Vi är verksamma inom Stockholm, Uppsala, Enköping och Västerås samt närområden. Varmt välkomna att lämna er renovering i trygga händer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 61 kunder tycker om Annedal Bygg och Badrum AB

• Anneli F

2019-10-14

Anneli F skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    På under tre veckor totalrenoverades vårt badrum på bästa sätt. Superfint arbete och trevliga killar som var lätta att ha att göra med. När det ät dags för nästa badrum vet jag vem jag ska ringa! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-13

Ulrica S skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg o Badrum Renoverade vårt badrum. Oerhört service minded, inga dolda kostnader. Jättefint arbete och lyhörda, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oskar O

2019-10-12

Oskar O skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevliga, duktiga och bra att ha och göra med. Det jag kände va viktigt under ombyggnationen prioriterade de. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-11

Philip E skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jättenöjd med arbetet och kontakten! Professionella, trevliga och ett jättefint arbete. Uppskattar att de tog sig tid att göra ett mindre jobb, trots hög belastning. Kan tänka mig anlita igen om vi någonsin behöver göra något nytt! Läs mer

Mikael B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg gjorde om hela vårt badrum. De gjorde ett jättebra jobb och höll utlovad tidplan exakt! Läs mer

Gösta K skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Arbetet de gjorde var gick fort och bra men de hörde inte av sig på tider de lovat utan vi fick påminna. Arbetet var däremot proffsigt. Läs mer
  • Urs H

2019-10-10

Urs H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Badrumsrenoveringar.
    Bra och pålitlig.
    Det finns ingenting att klaga över. Läs mer

Kjell J skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Mycket bra o proffsigt utfört arbete...noggrana info under hela arbete gång...

Kommer alltid att anlita Annedals bygg vid behov.. Läs mer
  • 2019-10-09

Göran Ö skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annerdals bygg har gjort ett bra jobb att
    Renovera vårt badrum inom lovad tid på ett proffsigt sätt Vi skall anlita dom igen Läs mer
  • 2019-10-09

Semir G skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Behövde hjälp med installation och flytt av Spegelskåp och tvättställ/kommod i badrum. Höll precis vad de lovade och till det pris som bestämdes och jobbet blev gjort på ett mkt bra sätt. Mkt trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-02

Camilla S skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Fick hjälp att lägga nytt golv. Snabba, effektiva, noggranna och alltid väldigt trevligt bemötande. Resultatet helt i enlighet med förväntan! Påpekade en liten detalj i slutresultatet som genast åtgärdades. Kunde inte bli mer nöjd! Läs mer
    Niclas L gillar detta
  • Åsa Eva Margareta P

2019-01-28

Åsa Eva Margareta P skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal renoverade mitt badrum och de levde med råge upp till mina förväntningar. De var lyhörda, lösningsorienterade, trevliga, noggranna och byggde ett väldigt snyggt och gediget badrum. Läs mer
    2019-01-28 Niclas L svarar Åsa Eva Margareta P
    Va roligt att du blev nöjd med badrummet.
    Niclas L gillar detta
  • 2019-01-26

Lisa A skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Renoverade kök. Allt flöt på helt suveränt. Jättebra service. Hantverkarna var effektiva och duktiga. Supernöjd!!!!! Läs mer
  • 2018-12-22

Katrine H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi anlitade nyligen annedal bygg när vi skulle renovera vårt badrum. Vi har varit väldigt nöjda från projektets start till färdigt resultat och kan varmt rekommendera detta företag. Det har varit rak och enkel kommunikation med projektledaren Niclas igenom hela processen och det har varit snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2018-12-23 Niclas L svarar Katrine H
    Tack så jätte mycket och roligt att ni blev så nöjda.

Mvh Niclas
  • David B

2018-11-02

David B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi är verkligen supernöjda med Annedal. Vi har fått hjälp med 2 st badrum. Allting har fungerat smidigt. Kan varmt rekommendera Annedal.

David & Anna Läs mer
  • 2018-10-30

Jakob E skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag hitta företaget via nätet och de var snabba att återkomma med en offert. Jag uppskattar att jag fick ett fast pris och att vi hade löpande dialog under byggnationen angående eventuella tillägg. De anställde som jag har varit i kontakt med har varit trevliga och återkopplat när jag sökt dem angående olika frågor. De höll tidsplanen och blev till och med klara lite tidigare. Jag förväntade mig ett professionellt byggföretag och de mötte mina förväntningar. Jag kan absolut rekommendera andra att anlita detta företag. Läs mer
  • Gertrud N

2018-09-11

Gertrud N skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi renoverade badrum och WC i ett äldre hus. Arbetet utfördes helt enligt avtal och slutfördes inom överenskommen tid. God kommunikation mellan oss, arbetsledning och alla hantverkare. Flexibelt men effektivt och mycket trevligt bemötande. Alla transporter, rivning, städning och annat efterarbete fungerade utmärkt. Vi kommer att anlita Annedal bygg för framtida projekt. Läs mer
  • 2018-09-07

Anna W skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevligt bemötande och snyggt utförande ären på detaljnivå. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-09-05

Stuart H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    I chose Annedal Bygg to renovate our bathroom because of the project leader Lasse and the bid that was submitted.

The bid was clear, detailed and competitively priced.
    I also felt confident having met Lasse, and knowing he would be actively involved rather than just a sales contact, that we would be able to have a good understanding during the project.
    Lasse was always accessible, helpful and open to discussion and with advice and explanation.

Our expectations were to get a good-looking renovated bathroom to the correct standards in the agreed time for the price agreed.
    The bid was for 3-4 weeks and it was completed in that time with minimal fuss, mess or misunderstanding.

In summary, we would not have any hesitation choosing Annedal Bygg again. Läs mer
  • 2018-07-23

Jan F skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Ombyggnad av badrum och tvättstuga.
    Bra bemötande från offert och under hela genomförandet.
    Start på utsatt datum och arbete följde tidsplanen, dvs inga dagar med stillestånd.
    Arbetet utfördes med hög kvalitet och de var mycket öppna för olika detaljlösningar under arbetets gång.
    Inga tillkommande kostnader för oförutsedda problem/arbeten. Läs mer
  • 2018-07-03

Pierre W skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevliga, sympatiska och gör ett bra jobb. Läs mer
  • 2018-06-12

David C skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Renovering av två badrum.
    Från första mötet till färdigställda badrum blev vi väldigt bra bemötta, projektledare Lasse satte verkligen kunden i första hand. De hindren som dök upp längs vägen löstes på ett bra och effektivt sätt.
    Vi hade höga förväntningar på allt och var petiga med detaljer och hur vi ville ha det, Annedal levde upp till alla våra förväntningar.
    Sammanfattningsvis var det en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Isabelle R

2018-06-11

Isabelle R skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal bygg rev upp och la nytt golv på ca 68 kvm. Arbetet var proffsigt gjort, gick snabbt och kommunikationen gick smidigt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-03-24

Jonas A skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal har byggt ett nytt badrum i vårt hus. Allt har fungerat väldigt bra från start till slut. De höll tidplan, pris och kvalitet. Enkla att ha och göra med och väldigt bra dialog under hela arbetet. Vi är mycket nöjda och har bestämt att de ska få göra ett till badrum åt oss inom kort.
    Vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-03-12

Mathias W skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevligt bemötande. Bra genomförande. Höll tidplan.

Kan rekommendera dem vidare!! Läs mer
    2018-03-24 Niclas L svarar Mathias W
    Roligt att ni blev nöjda och vill rekommendera oss vidare.

Mvh Annedal Bygg
  • Mats H

2018-03-10

Mats H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi har renoverat vårt badrum och fått hjälp med några andra åtgärder samtidigt. Annedal bygg och badrum rekommenderas varmt. Korrekt hantering, stor hjälpsamhet, alla tidsramar väl hållna och mycket gott yrkeskunnande.

Kort sagt är vi jättenöjda och har som kunder fått en positiv upplevelse av företaget. Läs mer
    2018-03-15 Niclas L svarar Mats H
    Hej Mats, super kul att ni blev nöjda med badrummet och tack för det fina omdömet.

Mvh Niclas o Lasse
  • 2018-03-09

Kristina B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Proffs från början till slut. Väldigt bra och noggrant utfört arbete. Kommer med största sannolikhet att anlita dem igen. Läs mer
    2018-03-24 Niclas L svarar Kristina B
    Tack för dom fina vitsorden.

Mvh Lasse o Niclas
  • 2018-03-06

Tobias J skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Bra bemötande och väl utfört arbete!
    Pluspoäng för snabbhet och tillgänglighet! Läs mer
    2018-03-15 Niclas L svarar Tobias J
    Roligt att höra att ni är nöjda med oss.
  • Ackie T

2017-11-28

Ackie T skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Renovering av 4 kv.m. badrum.
    Mycket trevligt bemötande. Positiv och samarbetsvillig personal.
    "Allt går att ordna" var Lasses, en av ägarna, motto. Det stämde.
    Välgjort jobb.
    Det var lätt att diskutera olika lösningar.
    Hjälpsamma.
    Mitt badrum blev inte klart i tid men hos grannen gjorde de 2 badrum och var klara end någon. dag sent.
    Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2017-11-26

Stefan M skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg renoverade en toalett hos oss vilket gjordes på ett mycket proffsigt sätt. Avtalade tider, både start och slut, hölls till 100 %. Resultatet blev över förväntan vilket innebar att vi omgående bokade in Annedal Bygg till ytterligare en renovering i vårt hus.

Kan verkligen rekommendera företaget eftersom de är otroligt seriösa.

Stort tack till Lasse och hans kanonkillar. Läs mer
    2017-11-28 Niclas L svarar Stefan M
    Hej Stefan!!

Så roligt och höra att du blev nöjd med badrummet, syns snart igen för etapp 2

Mvh Annedal Bygg o Badrum
  • 2017-11-24

Moneng skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag har anlitat Annedal Bygg och Badrum flera gånger och kommer absolut att göra det igen om det dyker upp fler projekt. De har lagt nya golv, helrenoverat kök, badrum och wc som till fullo uppfyllt mina förväntningar och mer därtill. Det är ett proffsigt företag som håller avtalade tider och kostnader. De är tydliga och informativa inför varje projekt. Trevliga, serviceinriktade och alltid lätta att nå. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-30 Niclas L svarar Moneng
    Tack så jätte mycket för ditt fina omdöme..

Niclas o Lasse
  • 2017-11-22

Claes L skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Kanon
    Allt fungerade och levererades enligt avtal. Läs mer
    2017-11-28 Niclas L svarar Claes L
    Roligt och höra att du blev nöjd med bygget!!

//Lasse
  • therese b

2017-09-14

therese b skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen. Jag upplevde Annedal Bygg som måna om att göra ett bra jobb, uppriktiga, pålitliga och generösa med tid och ansträngningar. Projektledaren (Lasse) var lätt att få tag i och svarade snabbt på frågor. Slut priset blev det som vi kommit överens om från början, och klart konkurrenskraftingt mot andra offerter, från andra firmor.
    Jag kan varmt rekommendera Annedal Bygg. Läs mer
  • K E

2017-09-11

K E skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi anlitade Annedal Bygg & Badrum för renovering av ett badrum och uppbyggnad av en ny WC. De har varit toppen att ha att göra med från första kontakt. Jobben gjorde de jättebra, till avtalat pris och inom avtalad tid. Vi hade några synpunkter på WC:n som de snabbt kom och åtgärdade, och i badrummet var en blandare defekt vilket de kom och felsökte fram åt oss efter att de avetablerat. Vi är jättenöjda med Lasse och hans gäng! Läs mer
  • 2017-08-14

Zorica L skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi gjorde en stor uppdatering av vardagsrum, kök, sovrum och hall. Allt revs i princip, golv, väggar och kök och in med nytt. Vi fick en offert som var väldigt tydlig och stämde med slutfakturan.

Både jag och min man är super nöjda med Annedal Bygg och de presterade långt över våra förväntningar både när det gäller resultatet men även tiden det tog att slutföra renoveringen var imponerande.

Vi kommer utan tvekan använda Annedal Bygg igen, tack! :) Läs mer
  • Helen Helliz N

2017-08-10

Helen Helliz N skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Mycket kompetent utfört arbete med super proffsig laganda. Så nöjd! 🌞🌞🌞🌞🌞 Läs mer
  • Malin C

2017-08-09

Malin C skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg genomförde en totalrenovering samt ombyggnation av min 1:a till en 2:a. Under projektet hade jag kontakt med Lasse, som var enkel att få tag i och mycket tillmötesgående vilket jag uppskattade. Kommunikationen fungerade superbra och resultatet blev över förväntan samt är noggrant utfört.

Det enda jag upplevde som mindre bra var att projektet drog ut på tiden med ca 2 veckor, men jag tycker att Annedal (Lasse främst) hanterade det professionellt och var framförallt, återigen, tillmötesgående och lyssnade på mig som kund.

Vidare tycker jag att kostnaden för renoveringen låg på en bra nivå och jag uppskattade ett fast pris. De tillval jag gjorde under projektets gång fick jag direkt en offert på, vilken hölls. Jag fick det jag efterfrågade och lite till.

Jag är SUPERnöjd med Annedal Bygg och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2017-05-31

M T skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi renoverade både vårt badrum och kök med Annedal Bygg. Vi var väldigt nöjda då dem var tillmötesgående och enkla att ha att göra med. Slutresultatet blev riktigt bra och de höll utlovade tidplanen väl. /Johan & Gosia Läs mer
  • Marilou D

2017-05-15

Marilou D skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi anlitade Annedal Bygg och renoverade vårt badrum nyligen. Resultatet blev föredömligt!
    Ryktet om att hantverkare skräpar ner upphörde med 100%, de här killarna visar stor respekt för att arbetet utförs i någons hem. Bemötande såväl som utförande är exemplariskt.

Därför har vi bett Annedal Bygg komma tillbaka, för att utföra ett annat arbete hemma hos oss. Det pågår nu i skrivande stund! Vår samlade bedömning får utfall betyg 4 av 5! Läs mer
  • 2017-03-27

Ingrid K skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag skulle renovera min 1:a på 30 kvadrat. Köket och rummet. Jag fick tips av en vän om Annedal bygg och badrum. Jag träffade Lasse och kände direkt att detta är ett seriöst, kunnigt och bra företag. Jag hade inga kunskaper om renovering, ingen aning om färg, kakel mm utan Lasse fick stå ut med alla mina frågor och han svarade på dem alla. Det kändes tryggt att anlita dem. Under renoveringen var det ordning även om det spacklades och målades. De städade efter sig så mycket det gick och efter ett tidigare stambyte där ett annat företag inte gjorde det så var detta en viktig aspekt för mig. De gjorde ett helt fantastiskt jobb! Snyggt målat och kaklat plus allt annat de gjorde. Jag kände tillit under hela processen och varje förslag de gav så kände jag att det inte var för att tjäna pengar utan för att det verkligen skulle bli snyggt och med det att jag blir nöjd. Jag rekommenderar verkligen Annedal bygg och badrum! Om jag ska renovera igen så vet jag vilka jag kontaktar. Läs mer
  • 2017-03-11

Sofia J skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag anlitade Annedal bygg och badrum för renovering av mitt badrum. Jag fick ett riktigt bra intryck redan efter första mötet med Lasse och allting flöt på enligt plan. Tidsplanen var tre veckor men grabbarna blev klara redan två dagar tidigare!
    Jag rekommenderar verkligen Lasse och gänget för renovering!
    Att höra av sig till Lasse under arbetets gång var inga som helst problem. Läs mer
  • 2017-03-07

Anette D skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi kan rekommendera Annedals bygg, vid renovering. Positiv och bra dialog med kundens behov i fokus. Lyhörd och flexibla, från start till mål. Lite minus byggtiden drog ut på tiden, men resultatet är mycket bra. Läs mer
  • 2017-03-06

Therese B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi har Annerdal Bygg för renovering av ett badrum. Jätte nöjd med resultatet och kommunikationen mellan oss och företaget fungerade utmärkt under arbetet.
    Alltid snyggt städat efter varje arbetsdag. Kan varmt rekommendera Annerdal Bygg. // Therese Läs mer
    2017-03-06 Niclas L svarar Therese B
    Hej Therese tack för det fina omdömet..

Mvh Niclas
  • 2017-03-05

Roland H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg renoverade ett badrum på ca 4 kvadratmeter. Vi fick ett väldigt bra intryck av företaget där de förklarade arbetet steg för steg. Framförallt plattsättningen var av högsta kvalitet. Under dessa veckor var det ett par missförstånd i kommunikationen mellan oss och företaget där bla. en naturstenvägg blev felplacerad. Företaget korrigerade "misstaget" på allra bästa sätt och placerade naturstenen där vi ville ha den. Här visade företaget sitt sanna jag och vi blev väldigt nöjda med arbetet. Annedal Bygg levde I högsta grad upp till det vi hade förväntat oss, både pris och kvalitetsmässigt. Läs mer
    2017-03-06 Niclas L svarar Roland H
    Roligt att ni blev nöjda med badrummet!!!

//Lasse
  • 2017-01-27

Liam skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi hade ett litet projekt i vårt badrum som vi behövde hjälp med. Vi valde just Annedal Bygg pga deras redan från början utmärkta betyg här på Reco. Jag fick en offert på vad kostnaderna skulle hamna på och efter all information från deras sida så avtalade vi en tid då renoveringen skulle starta. Niclas och hans kollega var mycket punktliga och professionella, både när det kom till att lösa problem, men också kunskapen de hade inom badrumsrenovering. Jag är supernöjd och kommer använda Annedal under alla våra framtida projekt. Tusen tack! Läs mer
    Sara K gillar detta
  • 2017-01-20

Johanna R skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Proffsigt bemötande och utfört arbete från början till slut. Anlitade Annedal för totalrenovering av två badrum och jag är otroligt nöjd med slutresultatet. Servicen har varit toppklass, tidplanen hölls på dagen, alla inblandade har varit mycket trevliga och lättsamma att samarbeta med. Kan verkligen rekommendera Annedal och skulle inte tveka på att anlita dem i framtiden. Läs mer
    2017-01-24 Niclas L svarar Johanna R
    Kul att du blev nöjd

Mvh Lasse o Niclas
  • 2017-01-13

Peter K skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Har använt mig att deras tjänster vid mer än ett tillfälle och har alltid blivit mer än nöjd, väldigt trevligt gäng med professionellt arbete. Läs mer
    2017-01-20 Niclas L svarar Peter K
    Roligt att du blev nöjd..

Lasse o Niclas
  • 2016-10-26

Mats H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Bra bemötande ifrån början till slut.
    Lätt att gå igenom om vad som ska göras.

Enkelt att mötas upp under arbetets gång för att dubbelkolla att allt flyter på enligt plan samt vilka moment som är kvar att utföras.

Enkelt att lägga till eller ändra eventuella planer. Läs mer
  • 2016-08-29

Petra S skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Mycket bra! De höll överenskommen tid och snyggt gjort! Läs mer
  • 2016-08-27

Svein M skrev om Annedal Bygg och Badrum AB