Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, 168 70 Bromma — Visa karta

Letar du efter ett företag som kan renovera eller bygga nytt? Då har du hittat rätt. Annedal Bygg och Badrum erbjuder ett brett spektrum av tjänster för renovering och nybyggen. Vi ordnar allt med bygg, el, rör och kakel. Med över 10 års yrkeserfarenhet ser vi till att kunderna får kvalitet, trygghet och bästa möjliga pris. Använder du fastpris tillkommer inga andra överraskande belopp.

Vi är verksamma inom Stockholm, Uppsala, Enköping och Västerås samt närområden. Varmt välkomna att lämna er renovering i trygga händer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om Annedal Bygg

• Jonas A
    Jonas A skrev om Annedal Bygg
    Annedal har byggt ett nytt badrum i vårt hus. Allt har fungerat väldigt bra från start till slut. De höll tidplan, pris och kvalitet. Enkla att ha och göra med och väldigt bra dialog under hela arbetet. Vi är mycket nöjda och har bestämt att de ska få göra ett till badrum åt oss inom kort.
    Vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Annedal Bygg
    Trevligt bemötande. Bra genomförande. Höll tidplan.

Kan rekommendera dem vidare!! Läs mer
    2018-03-24 Niclas L svarar Mathias W
    Roligt att ni blev nöjda och vill rekommendera oss vidare.

Mvh Annedal Bygg
  • Mats H
    Mats H skrev om Annedal Bygg
    Vi har renoverat vårt badrum och fått hjälp med några andra åtgärder samtidigt. Annedal bygg och badrum rekommenderas varmt. Korrekt hantering, stor hjälpsamhet, alla tidsramar väl hållna och mycket gott yrkeskunnande.

Kort sagt är vi jättenöjda och har som kunder fått en positiv upplevelse av företaget. Läs mer
    2018-03-15 Niclas L svarar Mats H
    Hej Mats, super kul att ni blev nöjda med badrummet och tack för det fina omdömet.

Mvh Niclas o Lasse
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Annedal Bygg
    Proffs från början till slut. Väldigt bra och noggrant utfört arbete. Kommer med största sannolikhet att anlita dem igen. Läs mer
    2018-03-24 Niclas L svarar Kristina B
    Tack för dom fina vitsorden.

Mvh Lasse o Niclas
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Annedal Bygg
    Bra bemötande och väl utfört arbete!
    Pluspoäng för snabbhet och tillgänglighet! Läs mer
    2018-03-15 Niclas L svarar Tobias J
    Roligt att höra att ni är nöjda med oss.
  • Ackie T
    Ackie T skrev om Annedal Bygg
    Renovering av 4 kv.m. badrum.
    Mycket trevligt bemötande. Positiv och samarbetsvillig personal.
    "Allt går att ordna" var Lasses, en av ägarna, motto. Det stämde.
    Välgjort jobb.
    Det var lätt att diskutera olika lösningar.
    Hjälpsamma.
    Mitt badrum blev inte klart i tid men hos grannen gjorde de 2 badrum och var klara end någon. dag sent.
    Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Annedal Bygg
    Annedal Bygg renoverade en toalett hos oss vilket gjordes på ett mycket proffsigt sätt. Avtalade tider, både start och slut, hölls till 100 %. Resultatet blev över förväntan vilket innebar att vi omgående bokade in Annedal Bygg till ytterligare en renovering i vårt hus.

Kan verkligen rekommendera företaget eftersom de är otroligt seriösa.

Stort tack till Lasse och hans kanonkillar. Läs mer
    2017-11-28 Niclas L svarar Stefan M
    Hej Stefan!!

Så roligt och höra att du blev nöjd med badrummet, syns snart igen för etapp 2

Mvh Annedal Bygg o Badrum
  • Moneng
    Moneng skrev om Annedal Bygg
    Jag har anlitat Annedal Bygg och Badrum flera gånger och kommer absolut att göra det igen om det dyker upp fler projekt. De har lagt nya golv, helrenoverat kök, badrum och wc som till fullo uppfyllt mina förväntningar och mer därtill. Det är ett proffsigt företag som håller avtalade tider och kostnader. De är tydliga och informativa inför varje projekt. Trevliga, serviceinriktade och alltid lätta att nå. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-30 Niclas L svarar Moneng
    Tack så jätte mycket för ditt fina omdöme..

Niclas o Lasse
  • Claes L
    Claes L skrev om Annedal Bygg
    Kanon
    Allt fungerade och levererades enligt avtal. Läs mer
    2017-11-28 Niclas L svarar Claes L
    Roligt och höra att du blev nöjd med bygget!!

//Lasse
  • therese b
    therese b skrev om Annedal Bygg
    Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen. Jag upplevde Annedal Bygg som måna om att göra ett bra jobb, uppriktiga, pålitliga och generösa med tid och ansträngningar. Projektledaren (Lasse) var lätt att få tag i och svarade snabbt på frågor. Slut priset blev det som vi kommit överens om från början, och klart konkurrenskraftingt mot andra offerter, från andra firmor.
    Jag kan varmt rekommendera Annedal Bygg. Läs mer
  • K E
    K E skrev om Annedal Bygg
    Vi anlitade Annedal Bygg & Badrum för renovering av ett badrum och uppbyggnad av en ny WC. De har varit toppen att ha att göra med från första kontakt. Jobben gjorde de jättebra, till avtalat pris och inom avtalad tid. Vi hade några synpunkter på WC:n som de snabbt kom och åtgärdade, och i badrummet var en blandare defekt vilket de kom och felsökte fram åt oss efter att de avetablerat. Vi är jättenöjda med Lasse och hans gäng! Läs mer
  • Zorica L
    Zorica L skrev om Annedal Bygg
    Vi gjorde en stor uppdatering av vardagsrum, kök, sovrum och hall. Allt revs i princip, golv, väggar och kök och in med nytt. Vi fick en offert som var väldigt tydlig och stämde med slutfakturan.

Både jag och min man är super nöjda med Annedal Bygg och de presterade långt över våra förväntningar både när det gäller resultatet men även tiden det tog att slutföra renoveringen var imponerande.

Vi kommer utan tvekan använda Annedal Bygg igen, tack! :) Läs mer
  • Helen Helliz N
    Helen Helliz N skrev om Annedal Bygg
    Mycket kompetent utfört arbete med super proffsig laganda. Så nöjd! 🌞🌞🌞🌞🌞 Läs mer
  • Malin C
    Malin C skrev om Annedal Bygg
    Annedal Bygg genomförde en totalrenovering samt ombyggnation av min 1:a till en 2:a. Under projektet hade jag kontakt med Lasse, som var enkel att få tag i och mycket tillmötesgående vilket jag uppskattade. Kommunikationen fungerade superbra och resultatet blev över förväntan samt är noggrant utfört.

Det enda jag upplevde som mindre bra var att projektet drog ut på tiden med ca 2 veckor, men jag tycker att Annedal (Lasse främst) hanterade det professionellt och var framförallt, återigen, tillmötesgående och lyssnade på mig som kund.

Vidare tycker jag att kostnaden för renoveringen låg på en bra nivå och jag uppskattade ett fast pris. De tillval jag gjorde under projektets gång fick jag direkt en offert på, vilken hölls. Jag fick det jag efterfrågade och lite till.

Jag är SUPERnöjd med Annedal Bygg och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • M T
    M T skrev om Annedal Bygg
    Vi renoverade både vårt badrum och kök med Annedal Bygg. Vi var väldigt nöjda då dem var tillmötesgående och enkla att ha att göra med. Slutresultatet blev riktigt bra och de höll utlovade tidplanen väl. /Johan & Gosia Läs mer
  • Marilou D
    Marilou D skrev om Annedal Bygg
    Vi anlitade Annedal Bygg och renoverade vårt badrum nyligen. Resultatet blev föredömligt!
    Ryktet om att hantverkare skräpar ner upphörde med 100%, de här killarna visar stor respekt för att arbetet utförs i någons hem. Bemötande såväl som utförande är exemplariskt.

Därför har vi bett Annedal Bygg komma tillbaka, för att utföra ett annat arbete hemma hos oss. Det pågår nu i skrivande stund! Vår samlade bedömning får utfall betyg 4 av 5! Läs mer
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om Annedal Bygg
    Jag skulle renovera min 1:a på 30 kvadrat. Köket och rummet. Jag fick tips av en vän om Annedal bygg och badrum. Jag träffade Lasse och kände direkt att detta är ett seriöst, kunnigt och bra företag. Jag hade inga kunskaper om renovering, ingen aning om färg, kakel mm utan Lasse fick stå ut med alla mina frågor och han svarade på dem alla. Det kändes tryggt att anlita dem. Under renoveringen var det ordning även om det spacklades och målades. De städade efter sig så mycket det gick och efter ett tidigare stambyte där ett annat företag inte gjorde det så var detta en viktig aspekt för mig. De gjorde ett helt fantastiskt jobb! Snyggt målat och kaklat plus allt annat de gjorde. Jag kände tillit under hela processen och varje förslag de gav så kände jag att det inte var för att tjäna pengar utan för att det verkligen skulle bli snyggt och med det att jag blir nöjd. Jag rekommenderar verkligen Annedal bygg och badrum! Om jag ska renovera igen så vet jag vilka jag kontaktar. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Annedal Bygg
    Jag anlitade Annedal bygg och badrum för renovering av mitt badrum. Jag fick ett riktigt bra intryck redan efter första mötet med Lasse och allting flöt på enligt plan. Tidsplanen var tre veckor men grabbarna blev klara redan två dagar tidigare!
    Jag rekommenderar verkligen Lasse och gänget för renovering!
    Att höra av sig till Lasse under arbetets gång var inga som helst problem. Läs mer
  • Anette D
    Anette D skrev om Annedal Bygg
    Vi kan rekommendera Annedals bygg, vid renovering. Positiv och bra dialog med kundens behov i fokus. Lyhörd och flexibla, från start till mål. Lite minus byggtiden drog ut på tiden, men resultatet är mycket bra. Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Annedal Bygg
    Vi har Annerdal Bygg för renovering av ett badrum. Jätte nöjd med resultatet och kommunikationen mellan oss och företaget fungerade utmärkt under arbetet.
    Alltid snyggt städat efter varje arbetsdag. Kan varmt rekommendera Annerdal Bygg. // Therese Läs mer
    2017-03-06 Niclas L svarar Therese B
    Hej Therese tack för det fina omdömet..

Mvh Niclas
  • Roland H
    Roland H skrev om Annedal Bygg
    Annedal Bygg renoverade ett badrum på ca 4 kvadratmeter. Vi fick ett väldigt bra intryck av företaget där de förklarade arbetet steg för steg. Framförallt plattsättningen var av högsta kvalitet. Under dessa veckor var det ett par missförstånd i kommunikationen mellan oss och företaget där bla. en naturstenvägg blev felplacerad. Företaget korrigerade "misstaget" på allra bästa sätt och placerade naturstenen där vi ville ha den. Här visade företaget sitt sanna jag och vi blev väldigt nöjda med arbetet. Annedal Bygg levde I högsta grad upp till det vi hade förväntat oss, både pris och kvalitetsmässigt. Läs mer
    2017-03-06 Niclas L svarar Roland H
    Roligt att ni blev nöjda med badrummet!!!

//Lasse
  • Liam
    Liam skrev om Annedal Bygg
    Vi hade ett litet projekt i vårt badrum som vi behövde hjälp med. Vi valde just Annedal Bygg pga deras redan från början utmärkta betyg här på Reco. Jag fick en offert på vad kostnaderna skulle hamna på och efter all information från deras sida så avtalade vi en tid då renoveringen skulle starta. Niclas och hans kollega var mycket punktliga och professionella, både när det kom till att lösa problem, men också kunskapen de hade inom badrumsrenovering. Jag är supernöjd och kommer använda Annedal under alla våra framtida projekt. Tusen tack! Läs mer
    Sara K gillar detta
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Annedal Bygg
    Proffsigt bemötande och utfört arbete från början till slut. Anlitade Annedal för totalrenovering av två badrum och jag är otroligt nöjd med slutresultatet. Servicen har varit toppklass, tidplanen hölls på dagen, alla inblandade har varit mycket trevliga och lättsamma att samarbeta med. Kan verkligen rekommendera Annedal och skulle inte tveka på att anlita dem i framtiden. Läs mer
    2017-01-24 Niclas L svarar Johanna R
    Kul att du blev nöjd

Mvh Lasse o Niclas
  • Peter K
    Peter K skrev om Annedal Bygg
    Har använt mig att deras tjänster vid mer än ett tillfälle och har alltid blivit mer än nöjd, väldigt trevligt gäng med professionellt arbete. Läs mer
    2017-01-20 Niclas L svarar Peter K
    Roligt att du blev nöjd..

Lasse o Niclas
  • Mats H
    Mats H skrev om Annedal Bygg
    Bra bemötande ifrån början till slut.
    Lätt att gå igenom om vad som ska göras.

Enkelt att mötas upp under arbetets gång för att dubbelkolla att allt flyter på enligt plan samt vilka moment som är kvar att utföras.

Enkelt att lägga till eller ändra eventuella planer. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Annedal Bygg
    Mycket bra! De höll överenskommen tid och snyggt gjort! Läs mer
  • Svein M
    Svein M skrev om Annedal Bygg
    Lätta att ha att göra med. Höll tiden. Bra snyggt jobb.. Läs mer
  • Kim H
    Kim H skrev om Annedal Bygg
    Strålande service och väl utfört arbete.
    Skulle varmt rekommendera dessa till andra. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Annedal Bygg
    Ärlig servicekänsla och en tydlig yrkesskicklighet gjorde att jag kände mig trygg som kund. Läs mer
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Annedal Bygg
    Snäll, ärliga, sliter som djur, ambitiösa, lätta att få tag i tycker i ha frågor är för dumma varken före/under eller efter arbetet slutfört👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Läs mer
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Annedal Bygg
    Smidiga och duktiga. Genomförde en totalrenovering av min lägenhet. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Annedal Bygg
    Proffsigt utfört arbete. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Annedal Bygg
    jag anlitade Annedal bygg & badrum till att renovera 2st badrum. jag fick snabbt en offert med det jag önskade och dom kunde starta väldigt fort.
    Under bygget så höll dom de tider som dom sagt och dom var väldigt trevliga och hjälpsamma, och dom städade upp efter sig varje dag!
    Ett proffsigt bemötande helt enkelt.
    Dom levererade enligt utsatt tid och gjorde det med bravur! vi blev grymt nöjda med badrummen och kommer klart att välja dom igen vid nästa renovering.
    rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Annedal Bygg
    Annedal Bygg & Badrum gjorde ett utmärkt arbete med att renovera vårat badrum. Ett proffsigt bemötande från första besök genom hela processen, gav ett väl utfört arbete som var klart i utlovad tid och till den överenskomna kostnaden. Rekomenderas! Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Annedal Bygg
    Bra bemötande och proffsigt utfört arbete vid vår badrumsrenovering!
    Vi rekommenderar Annedals Bygg & Badrum Läs mer
  • Inger B
    Inger B skrev om Annedal Bygg
    Jag fick ett fantastiskt fint badrum.Allt gammalt revs och
    jag var ute på Konradssons kakel och beställde allt till badrummer.
    De hade kontakt med Konradsson och hämtade allt där.
    Mycket treviga killar som fixade allt som jag ville ha det och höll
    tiden de lovat.Jag är verkligen nöjd Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Annedal Bygg
    Jag har använt Annedal Bygg & Badrum till badrumsrenovering, komplettering av kök, snickeriarbeten samt stenläggning av uppfarten.
    Jag upplever att Annedal Bygg & Badrum är oerhört professionella.
    De höll tidsplanen och budgeten vi kom överens om samt att jag fick råd och tips på materialval och layout för renoveringen.
    Jag jämförde Annedal Bygg & Badrums offert med andra bolag, de var inte de billigaste, men inte heller de dyraste. Men det var deras professionella bemötande som fick mig att välja dem, jag kände mig trygg med dem och att de verkligen förstod vad jag ville, vilket är väldigt viktigt för mig. Samt det faktumet att jag endast behövde kommunicera med en person (byggledaren) som ansvarade för hela renoveringen och jag inte behövde anlita olika bolag för de olika kategorierna som min renovering berörde. De utförde totalentreprenaden på ett väldigt smidigt sätt, jag som kund behövde inte oroa mig alls.
    Med facit i hand kan jag bara verifiera att mitt val av hantverkare verkligen var rätt.
    Resultatet blev jättebra!!!!
    Jag kan varmt rekommendera Annedal Bygg & Badrum.
    Jag kommer definitivt att kontakta dem igen nästa gång jag behöver hantverkare. Läs mer
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Annedal Bygg
    Har anlitat Annedal Bygg & badrum för totalrenovering av badrum och en del annat snickerijobb, mycket duktiga och som höll den utlovade tidsplanen, fanns alltid tillgänglig vid frågor, svarade direkt när man ringde. Städade alltid undan för varje dag och höll även rent från byggmaterial på gatan. Jag har bara bra vitsord för Annedal. Grabbarna på Annedal står för service som man inte är van vid. Läs mer

Annedalsvägen 73, 168 70 Bromma