Annedal Bygg och Badrum AB

Mjölnarstigen 10, 163 41 Bromma — Visa karta

Letar du efter ett företag som kan renovera eller bygga nytt? Då har du hittat rätt. Annedal Bygg och Badrum erbjuder ett brett spektrum av tjänster för renovering och nybyggen. Vi ordnar allt med bygg, el, rör och kakel. Med över 10 års yrkeserfarenhet ser vi till att kunderna får kvalitet, trygghet och bästa möjliga pris. Använder du fastpris tillkommer inga andra överraskande belopp.

Vi är verksamma inom Stockholm, Uppsala, Enköping och Västerås samt närområden. Varmt välkomna att lämna er renovering i trygga händer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 73 kunder tycker om Annedal Bygg och Badrum AB

• Tommie H

2020-05-13

Tommie H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Anlitade Annedal Bygg för helrenovering av vårt badrum. Skickade ut offertförfrågan till ett antal företag. Annedal responderade snabbt med en tydlig och konkurrensmässig offert. Arbetet startade på utsatt tid och utfördes mitt under coronapandemin, vilket av förklarliga skäl innebar en viss försening. Killarna var kunniga och lätta att ha att göra med. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan absolut tänka oss att anlita dom för andra projekt. Läs mer
  • 2020-05-05

Johannes N skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg och Badrum lade klinker till vår entré och balkong. Resultatet överträffade vida förväntningarna och det kändes som att det fanns ett bara samarbete mellan dem och Konradssons kakel. Allting avslutades i tid och vi är så nöjda att vi även bestämt oss för att anlita dem för målning av rum. Läs mer
  • 2020-04-27

Patrik J skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg och Badrum renoverade vårt badrum.
    Mycket nöjda med resultatet! Snabb service, flexibla, trevliga och väldigt lösningsfokuserade.

Nu har vi köpt ny lägenhet och har anlitat Annedal igen, för en ny badrumsrenovering.

Kan verkligen rekommendera Annedal Bygg och Badrum Läs mer
  • 2020-04-21

Simon L skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    100% nöjd.
    Snabb service, flexibla, trevliga och väldigt lösningsfokuserade.

Jag önskade ett mer avancerad kaklingsmönster och hade höga krav på resultatet och de var tydliga med att det tar längre tid men trodde på min idé. "Vi kommer göra det precis som du vill ha det" och det lyckades gjorde de. Jag var hemma under kaklingen och plattsättaren jobbade väldigt bra, metodiskt, noggrant och visste precis vad han gjorde. Läs mer
  • 2020-04-16

Johan I skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi anlitade Annedal Bygg & Badrum för att riva ut och bygga nytt badrum och är väldigt nöjda med resultatet!

Arbetet gick snabbt men utan att brista i kvalitet och var igång inom två veckor från offertförfrågan.
    De är lyhörda och flexibla och vi upplever att kommunikationen var god före, under och även efter arbetet var klart.

Vid framtida renoveringar kommer vi sannolikt kontakta Annedal Bygg & Badrum igen! Läs mer
  • 2020-04-15

Mathias M skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Bra jobb till bra pris. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-04-15

Ekologikonsulten Ab E skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jättebra!
    Vi hade haft problem med ett annat byggföretag när vi skulle bygga upp ett nytt kök. Det första företaget klarade inte ut uppgiften och gjorde en rad fel i bygget, men efter att vi kontaktat Annedels Bygg så fick vi ordning på köket inom loppet av ett par dagar från första samtal.
    Stort tack igen! Läs mer

Peter M skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg och Badrum AB gjorde om vårt golv i vår stora tvättstuga. De fixade med spackling, byte brunn, tätskikt och även lade stora plattor 60X60.

De har varit otroligt snabba på att svara på offerter och även kort tid till start. Den utlovade leveransen skedde också enligt tidplan.

Våra förväntningar på jobbet är mer än godkänt, vilket suveränt jobb de gjort, i tid, till rätt peng och att offerten höll vad den lovade. Det som är bra också är att de har kunskap på alla discipliner.

Kan varmt rekommendera dem till alla jobb, man blir glad när det funkar så smärtfritt. Läs mer

Emma B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevliga, kom i tid och gjorde ett bra jobb. Kommer anlita igen! Läs mer

Markus W skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Smidigt, snyggt och prisvärt! Uppskattar också väldigt mycket hur responsiva Annedal Bygg var på frågor och tillgänglighet! Rekommenderar varmt att samarbeta med dom! Läs mer

Jonas P skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Kontaktade Annedal Bygg och Badrum AB för hjälp med renovering av badrum. Badrummet är ca 10m2 och innebar hel ombyggnad inklusive ändring av planlösning, el, vatten och golvvärme. Vi hade bjudit in en handfull leverantörer att lämna offert och Annedal Bygg gav redan där ett bra intryck i sitt offertsvar gällande kvalitet och innehåll av offert samt rimligt pris för arbetet. Arbetet förlöpte väldigt bra med bra löpande kommunikation och uppdatering och då frågeställningar uppkom så löstes de professionellt. Arbetet blev klart enligt plan och enligt specifikation utan anmärkning. Jag kommer anlita Annedal Bygg och Badrum AB igen vid framtida behov. Läs mer
  • 2019-11-28

Lotta T skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Beställde 2 nya badrum. Professionellt och trevligt bemötande. Arbetet skedde enligt tidplan och inom budget. Vi är väldigt nöjda både med bemötande och resultat! Läs mer
  • Anneli F

2019-10-14

Anneli F skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    På under tre veckor totalrenoverades vårt badrum på bästa sätt. Superfint arbete och trevliga killar som var lätta att ha att göra med. När det ät dags för nästa badrum vet jag vem jag ska ringa! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-13

Ulrica S skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg o Badrum Renoverade vårt badrum. Oerhört service minded, inga dolda kostnader. Jättefint arbete och lyhörda, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oskar O

2019-10-12

Oskar O skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevliga, duktiga och bra att ha och göra med. Det jag kände va viktigt under ombyggnationen prioriterade de. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-11

Philip E skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jättenöjd med arbetet och kontakten! Professionella, trevliga och ett jättefint arbete. Uppskattar att de tog sig tid att göra ett mindre jobb, trots hög belastning. Kan tänka mig anlita igen om vi någonsin behöver göra något nytt! Läs mer

Mikael B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg gjorde om hela vårt badrum. De gjorde ett jättebra jobb och höll utlovad tidplan exakt! Läs mer

Gösta K skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Arbetet de gjorde var gick fort och bra men de hörde inte av sig på tider de lovat utan vi fick påminna. Arbetet var däremot proffsigt. Läs mer
  • Urs H

2019-10-10

Urs H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Badrumsrenoveringar.
    Bra och pålitlig.
    Det finns ingenting att klaga över. Läs mer

Kjell J skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Mycket bra o proffsigt utfört arbete...noggrana info under hela arbete gång...

Kommer alltid att anlita Annedals bygg vid behov.. Läs mer
  • 2019-10-09

Göran Ö skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annerdals bygg har gjort ett bra jobb att
    Renovera vårt badrum inom lovad tid på ett proffsigt sätt Vi skall anlita dom igen Läs mer
  • 2019-10-09

Semir G skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Behövde hjälp med installation och flytt av Spegelskåp och tvättställ/kommod i badrum. Höll precis vad de lovade och till det pris som bestämdes och jobbet blev gjort på ett mkt bra sätt. Mkt trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-02-02

Camilla S skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Fick hjälp att lägga nytt golv. Snabba, effektiva, noggranna och alltid väldigt trevligt bemötande. Resultatet helt i enlighet med förväntan! Påpekade en liten detalj i slutresultatet som genast åtgärdades. Kunde inte bli mer nöjd! Läs mer
    Niclas L gillar detta
  • Åsa Eva Margareta P

2019-01-28

Åsa Eva Margareta P skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal renoverade mitt badrum och de levde med råge upp till mina förväntningar. De var lyhörda, lösningsorienterade, trevliga, noggranna och byggde ett väldigt snyggt och gediget badrum. Läs mer
    2019-01-28 Niclas L svarar Åsa Eva Margareta P
    Va roligt att du blev nöjd med badrummet.
    Niclas L gillar detta
  • 2019-01-26

Lisa A skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Renoverade kök. Allt flöt på helt suveränt. Jättebra service. Hantverkarna var effektiva och duktiga. Supernöjd!!!!! Läs mer
  • 2018-12-22

Katrine H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi anlitade nyligen annedal bygg när vi skulle renovera vårt badrum. Vi har varit väldigt nöjda från projektets start till färdigt resultat och kan varmt rekommendera detta företag. Det har varit rak och enkel kommunikation med projektledaren Niclas igenom hela processen och det har varit snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2018-12-23 Niclas L svarar Katrine H
    Tack så jätte mycket och roligt att ni blev så nöjda.

Mvh Niclas
  • David B

2018-11-02

David B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi är verkligen supernöjda med Annedal. Vi har fått hjälp med 2 st badrum. Allting har fungerat smidigt. Kan varmt rekommendera Annedal.

David & Anna Läs mer
  • 2018-10-30

Jakob E skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag hitta företaget via nätet och de var snabba att återkomma med en offert. Jag uppskattar att jag fick ett fast pris och att vi hade löpande dialog under byggnationen angående eventuella tillägg. De anställde som jag har varit i kontakt med har varit trevliga och återkopplat när jag sökt dem angående olika frågor. De höll tidsplanen och blev till och med klara lite tidigare. Jag förväntade mig ett professionellt byggföretag och de mötte mina förväntningar. Jag kan absolut rekommendera andra att anlita detta företag. Läs mer
  • Gertrud N

2018-09-11

Gertrud N skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi renoverade badrum och WC i ett äldre hus. Arbetet utfördes helt enligt avtal och slutfördes inom överenskommen tid. God kommunikation mellan oss, arbetsledning och alla hantverkare. Flexibelt men effektivt och mycket trevligt bemötande. Alla transporter, rivning, städning och annat efterarbete fungerade utmärkt. Vi kommer att anlita Annedal bygg för framtida projekt. Läs mer
  • 2018-09-07

Anna W skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevligt bemötande och snyggt utförande ären på detaljnivå. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-09-05

Stuart H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    I chose Annedal Bygg to renovate our bathroom because of the project leader Lasse and the bid that was submitted.

The bid was clear, detailed and competitively priced.
    I also felt confident having met Lasse, and knowing he would be actively involved rather than just a sales contact, that we would be able to have a good understanding during the project.
    Lasse was always accessible, helpful and open to discussion and with advice and explanation.

Our expectations were to get a good-looking renovated bathroom to the correct standards in the agreed time for the price agreed.
    The bid was for 3-4 weeks and it was completed in that time with minimal fuss, mess or misunderstanding.

In summary, we would not have any hesitation choosing Annedal Bygg again. Läs mer
  • 2018-07-23

Jan F skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Ombyggnad av badrum och tvättstuga.
    Bra bemötande från offert och under hela genomförandet.
    Start på utsatt datum och arbete följde tidsplanen, dvs inga dagar med stillestånd.
    Arbetet utfördes med hög kvalitet och de var mycket öppna för olika detaljlösningar under arbetets gång.
    Inga tillkommande kostnader för oförutsedda problem/arbeten. Läs mer
  • 2018-07-03

Pierre W skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevliga, sympatiska och gör ett bra jobb. Läs mer
  • 2018-06-12

David C skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Renovering av två badrum.
    Från första mötet till färdigställda badrum blev vi väldigt bra bemötta, projektledare Lasse satte verkligen kunden i första hand. De hindren som dök upp längs vägen löstes på ett bra och effektivt sätt.
    Vi hade höga förväntningar på allt och var petiga med detaljer och hur vi ville ha det, Annedal levde upp till alla våra förväntningar.
    Sammanfattningsvis var det en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Isabelle R

2018-06-11

Isabelle R skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal bygg rev upp och la nytt golv på ca 68 kvm. Arbetet var proffsigt gjort, gick snabbt och kommunikationen gick smidigt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-03-24

Jonas A skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal har byggt ett nytt badrum i vårt hus. Allt har fungerat väldigt bra från start till slut. De höll tidplan, pris och kvalitet. Enkla att ha och göra med och väldigt bra dialog under hela arbetet. Vi är mycket nöjda och har bestämt att de ska få göra ett till badrum åt oss inom kort.
    Vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-03-12

Mathias W skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Trevligt bemötande. Bra genomförande. Höll tidplan.

Kan rekommendera dem vidare!! Läs mer
    2018-03-24 Niclas L svarar Mathias W
    Roligt att ni blev nöjda och vill rekommendera oss vidare.

Mvh Annedal Bygg
  • Mats H

2018-03-10

Mats H skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi har renoverat vårt badrum och fått hjälp med några andra åtgärder samtidigt. Annedal bygg och badrum rekommenderas varmt. Korrekt hantering, stor hjälpsamhet, alla tidsramar väl hållna och mycket gott yrkeskunnande.

Kort sagt är vi jättenöjda och har som kunder fått en positiv upplevelse av företaget. Läs mer
    2018-03-15 Niclas L svarar Mats H
    Hej Mats, super kul att ni blev nöjda med badrummet och tack för det fina omdömet.

Mvh Niclas o Lasse
  • 2018-03-09

Kristina B skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Proffs från början till slut. Väldigt bra och noggrant utfört arbete. Kommer med största sannolikhet att anlita dem igen. Läs mer
    2018-03-24 Niclas L svarar Kristina B
    Tack för dom fina vitsorden.

Mvh Lasse o Niclas
  • 2018-03-06

Tobias J skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Bra bemötande och väl utfört arbete!
    Pluspoäng för snabbhet och tillgänglighet! Läs mer
    2018-03-15 Niclas L svarar Tobias J
    Roligt att höra att ni är nöjda med oss.
  • Ackie T

2017-11-28

Ackie T skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Renovering av 4 kv.m. badrum.
    Mycket trevligt bemötande. Positiv och samarbetsvillig personal.
    "Allt går att ordna" var Lasses, en av ägarna, motto. Det stämde.
    Välgjort jobb.
    Det var lätt att diskutera olika lösningar.
    Hjälpsamma.
    Mitt badrum blev inte klart i tid men hos grannen gjorde de 2 badrum och var klara end någon. dag sent.
    Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2017-11-26

Stefan M skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg renoverade en toalett hos oss vilket gjordes på ett mycket proffsigt sätt. Avtalade tider, både start och slut, hölls till 100 %. Resultatet blev över förväntan vilket innebar att vi omgående bokade in Annedal Bygg till ytterligare en renovering i vårt hus.

Kan verkligen rekommendera företaget eftersom de är otroligt seriösa.

Stort tack till Lasse och hans kanonkillar. Läs mer
    2017-11-28 Niclas L svarar Stefan M
    Hej Stefan!!

Så roligt och höra att du blev nöjd med badrummet, syns snart igen för etapp 2

Mvh Annedal Bygg o Badrum
  • 2017-11-24

Moneng skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag har anlitat Annedal Bygg och Badrum flera gånger och kommer absolut att göra det igen om det dyker upp fler projekt. De har lagt nya golv, helrenoverat kök, badrum och wc som till fullo uppfyllt mina förväntningar och mer därtill. Det är ett proffsigt företag som håller avtalade tider och kostnader. De är tydliga och informativa inför varje projekt. Trevliga, serviceinriktade och alltid lätta att nå. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-30 Niclas L svarar Moneng
    Tack så jätte mycket för ditt fina omdöme..

Niclas o Lasse
  • 2017-11-22

Claes L skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Kanon
    Allt fungerade och levererades enligt avtal. Läs mer
    2017-11-28 Niclas L svarar Claes L
    Roligt och höra att du blev nöjd med bygget!!

//Lasse
  • therese b

2017-09-14

therese b skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen. Jag upplevde Annedal Bygg som måna om att göra ett bra jobb, uppriktiga, pålitliga och generösa med tid och ansträngningar. Projektledaren (Lasse) var lätt att få tag i och svarade snabbt på frågor. Slut priset blev det som vi kommit överens om från början, och klart konkurrenskraftingt mot andra offerter, från andra firmor.
    Jag kan varmt rekommendera Annedal Bygg. Läs mer
  • K E

2017-09-11

K E skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi anlitade Annedal Bygg & Badrum för renovering av ett badrum och uppbyggnad av en ny WC. De har varit toppen att ha att göra med från första kontakt. Jobben gjorde de jättebra, till avtalat pris och inom avtalad tid. Vi hade några synpunkter på WC:n som de snabbt kom och åtgärdade, och i badrummet var en blandare defekt vilket de kom och felsökte fram åt oss efter att de avetablerat. Vi är jättenöjda med Lasse och hans gäng! Läs mer
  • 2017-08-14

Zorica L skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi gjorde en stor uppdatering av vardagsrum, kök, sovrum och hall. Allt revs i princip, golv, väggar och kök och in med nytt. Vi fick en offert som var väldigt tydlig och stämde med slutfakturan.

Både jag och min man är super nöjda med Annedal Bygg och de presterade långt över våra förväntningar både när det gäller resultatet men även tiden det tog att slutföra renoveringen var imponerande.

Vi kommer utan tvekan använda Annedal Bygg igen, tack! :) Läs mer
  • Helen Helliz N

2017-08-10

Helen Helliz N skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Mycket kompetent utfört arbete med super proffsig laganda. Så nöjd! 🌞🌞🌞🌞🌞 Läs mer
  • Malin C

2017-08-09

Malin C skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Annedal Bygg genomförde en totalrenovering samt ombyggnation av min 1:a till en 2:a. Under projektet hade jag kontakt med Lasse, som var enkel att få tag i och mycket tillmötesgående vilket jag uppskattade. Kommunikationen fungerade superbra och resultatet blev över förväntan samt är noggrant utfört.

Det enda jag upplevde som mindre bra var att projektet drog ut på tiden med ca 2 veckor, men jag tycker att Annedal (Lasse främst) hanterade det professionellt och var framförallt, återigen, tillmötesgående och lyssnade på mig som kund.

Vidare tycker jag att kostnaden för renoveringen låg på en bra nivå och jag uppskattade ett fast pris. De tillval jag gjorde under projektets gång fick jag direkt en offert på, vilken hölls. Jag fick det jag efterfrågade och lite till.

Jag är SUPERnöjd med Annedal Bygg och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2017-05-31

M T skrev om Annedal Bygg och Badrum AB
    Vi renoverade både vårt badrum och kök med Annedal Bygg. Vi var väldigt nöjda då dem var tillmötesgående och enkla att ha att göra med. Slutresultatet blev riktigt bra och de höll utlovade tidplanen väl. /Johan & Gosia Läs mer

Mjölnarstigen 10, 163 41 Bromma