Annedal Bygg och Badrum Group AB

Annedal Bygg och Badrum Group AB

Letar du efter ett företag som kan renovera eller bygga nytt? Då har du hittat rätt. Annedal Bygg och Badrum erbjuder ett brett spektrum av tjänster för renovering och nybyggen. Vi ordnar allt med bygg, el, rör och kakel. Med över 10 års yrkeserfarenhet ser vi till att kunderna får kvalitet, trygghet och bästa möjliga pris. Använder du fastpris tillkommer inga andra överraskande belopp.

Vi är verksamma inom Stockholm, Uppsala, Enköping och Västerås samt närområden. Varmt välkomna att lämna er renovering i trygga händer!

Läs vad 101 kunder tycker om Annedal Bygg och Badrum Group AB 2

2022-11-26 Insamlad av företaget
    Annedal har verkligen levt upp till våra förväntningar! Vi anlitade dem för att renovera badrum, toa och stambyte i vårt radhus. Vid rivning upptäcktes en vattenskada i badrummet vilket gjorde att allt tog längre tid än planerat. Men Annedal har varit en trygg samarbetsparter genom hela processen. Och slutresultatet är toppen, hantverket utmärkt! Och allt till ett mycket konkurrenskraftigt pris.
    2022-11-23 Insamlad av företaget
    Vi byggde om vårt badrum! Vi blev väl bemötta av Lasse och hans grabbar! Proffsiga killar och vi är supernöjda!
    Tusen tack!
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Bra och proffsiga, rekommenderas varmt.
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Är supernöjd med Annedal byggfirma. Dom var trevliga, pålitliga, noggranna och mycket hjälpsamma! Jag behövde hjälp med mitt badrum efter en vattenskada och blev så glad att jag hittade Annedal som varit så fantastiska hela vägen och gjort allt efter regelboken.
    Kan varmt rekommendera Annedal bygg och badrum!
    Mvh Jennie
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Vi är så otroligt nöjda med vårt fina nya kök och alla proffsigt lagda klinkers golv i huset. Lasse och hans team har stor yrkesskicklighet och föreslog snygga lösningar för de vinklar och vrår som behövde kreativa lösningar. Vi kommer lätt anlita Annedal när det är dags för badrummen att göras om 🌟
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Håller vad de lovar. Kommer när de ska. Alltid bästa service och ser till att jag som kund är nöjd. Högsta betyg!
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Otroligt seviceminded
    Håller alltid vad de lovar och dessutom med god kvalitet
    2022-02-04 Spontant omdöme
    Vi tog kontakt med Annedals Bygg och Badrum AB strax innan jul angående renovering av vårt nya hus. Lasse var ute i huset tillsammans med min sambo och min far. Han skulle återkomma med en offert. Tiden gick och hörde inget ifrån honom. Under vecka två försökte vi nå Lasse både via mejl och sms men fick inget svar. Till slut hörde min far av sig till Lasse och efter det fick vi äntligen tag i honom. Hans ursäkt för sin frånvaro var tydligen att han hade varit sängliggandes. Han lovade att återkomma med en offert dagen efter. Det kom aldrig någon offer och efter det har vi inte hört ifrån honom. Om man nu blir sjuk så kan man åtminstone be en av sina kollegor att höra av sig till sina blivande kunder. Vår renovering har nu blivit uppskjuten eftersom vi var tvungna att börja leta efter ett nytt byggföretag.
    2021-12-31 Insamlad av företaget
    Annerdal renoverade större delen av våran lägenhet till perfektion. Jag rekommenderar verkligen detta företag och skulle jag göra fler renoveringar i framtiden, så är det Lasse jag ringer igen.

Vi tog in Annerdal för en större renovering.
    Det var två badrum som skulle göras om, samt rivning av vägg, golvläggning och målning i flera andra rum.
    Under resans gång utökades detta även till att riva och bygga kök.

Överlag är vi supernöjda med allt. Målningsarbetet utfördes till perfektion. Köket sitter där med millimeterprecision.
    Kakelarbetet var bland det bästa jag sett, och även om jag hade viss problem med kommunikationen med hantverkarna, så försökte den ändå förklara när jag frågade och ställde även motfrågor vid.
    Det jag var mest nöjd över är hantverkaren som skötte kaklingen, vi hade lite lurigt kakel och i början så trodde han inte att det skulle gå att få det precis som vi ville. Men istället för att bara säga "det går inte", så la han ner extra tiden och kom sedan och hämtade mig någon timme senare, skinande glad över att han lyckats precis som vi ville ha det. Verkligen en yrkesstolthet som imponerade på mig.

Det drog ut på tiden, men kommunikationen med Lasse funkade bra, och slutresultatet var ändå värt att vänta på. Utan tvekan full pott...!
    2021-12-30 Spontant omdöme
    Vi anlitade Annedal Bygg för att totalrenovera ett gammalt badrum i original från 60-talet. Detta var vår första större renovering och Lasse besvarade alla våra frågeställningar som dök upp under renoveringen. Projektet var beräknat till 4,5 vecka men tog lite längre tid än så av lite olika anledningar. Bland annat stopp i avloppet orsakat av VVS underleverantör som tog ett par dagar att åtgärda.

Vi är nöjda med slutresultatet och rekommenderar Annedal Bygg.
    2021-12-30 Spontant omdöme
    Hade killarna hemma hos oss för snickerier med mera.

Superduktiga, väldigt kunniga i sitt yrke. Lyhörda inför våra önskemål och framförallt snabba och effektiva!

Bra bemötande från arbetsledare och tydliga direktiv.

Vi är supernöjda med allt. Och resultatet blev toppen!

Inför nästa projekt så kommer vi absolut att höra av oss till dem igen!

Rekommenderar starkt att anlita Annedal bygg & badrum!

5 av 5 möjliga!
  • Jens T
    2021-12-30 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Annedal Bygg för att helrenovera vårt badrum. Resultatet blev bra och prisnivån kändes rimlig.

Såsom ofta är fallet inom byggbranschen idag har Annedal anställda från olika länder. Alla var dock kunniga och utförde sitt arbete på korrekt sätt. Det var en intressant detalj att det fanns ett tydligt samband mellan kunskaperna i svenska och behovet av kommunikation. För att t.ex. riva behövs inte så mycket kommunikation. Inom el och VVS är behovet desto större. Det kändes bra att kunna ge väldigt detaljerade instruktioner och att sedan också se att allting blev precis som vi tänkt oss.

Eftersom arbetet utfördes under pandemin var vi hemma under hela byggprocessen. Det var emellanåt lite bullrigt men annars bra. Det gick att följa bygget i detalj och se hur varje moment utfördes. Det gav en extra kvalitetsdimension att förstå hur de olika momenten hänger ihop och logiken bakom ordningen i vilken de utförs.

Vi ska renovera lite till framöver och tänkte anlita Annedal Bygg att göra det jobbet också.
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, väl utfört arbete under utsatt tid ch till en helt rimlig kostnad. Nåt mindre fel/missförstånd under arbetet som åtgärdades skyndsamt efter påpekande från oss. Rekommenderas!
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Har haft Annedal som underentreprenör flertalet gånger samt jobbat som UE åt dom. Väldigt kunniga inom alla områden som rör badrum. Sammansvetsat arbetsteam som lämnar arbetsplatsen snyggt, prydligt och väl utfört. Tydlig och öppen kommunikation från lasse uppskattas mycket både från oss och kunder
    2021-12-29 Verifierad kund
    Hej,
    jag behövde göra en total renovering av mitt badrum.
    Jag fick en tips från en vän att vända mig till Lasse, på Annedal Bygg och Badrum.
    Han svarade direkt och kom hem för att göra ett prisförslag och för att förklara hur arbetet skulle kunna utföras.
    Han svarade också till mina frågor angående olika komponenter som jag ville köpa och gav bra förslag för att lösa några problem. Samtidigt var Lasse öppen för vår önskningar för, till exempel, belysning.
    Efter att vi skrev under vårt avtal, gjordes arbetet exakt enligt planen. Alla individer som jobbade hemma hos mig var trevliga och försökte minska störandet.
    Nu att allt är gjort kan jag bara konstatera att resultatet blev mycket bra. Vi är väldigt nöjda och glada för vårt nytt badrum. Vi vill varmt rekommendera Annedal Bygg och Badrum.
    2021-12-28 Spontant omdöme
    Renovering av en tvättstuga med en liten bastu och dusch.
    Det skulle ta 3-3,5 v men säkert gå snabbare enligt arbetsledaren på Annedal Bygg & Badrum för det var inte ett så stort jobb.
    Litet rivningsarbete i tvättstugan, betonggolv i tvättstuga och bastu, klinkers skulle läggas ovanpå.
    Väggar i tvättstuga av betong skulle putsas och målas.
    Flytspackel blandades på framsidan av huset, finns elkontakt där men väggkontakten i köket användes, den hängde ut från väggen när jag kom hem.
    Sa till, det skulle åtgärdas, de hade bara puttat in den, sa till att fästet för kontakten är söndersliten, det räcker inte att bara putta in den.
    Elektrikern kom och satte dit den, ett samtal till för nu var det ett hål och en spricka i väggen bredvid kontakten, det åtgärdades.

Vägg utanför bastun, hål och sprickor efter elektriker och rörmokare.
    Sa till arbetsledaren på Annedal Bygg & Badrum att en liten bit bort på väggen finns det en spricka på sedan tidigare, spackla ingenting där, den ska specialbehandlas av en målare efter att renoveringen är klar.
    Tejpade ett A4 papper framför och skrev Rör ej!
    Trots det flyttade de på lappen och spacklade där.
    Det tog tid för det var sällan några hantverkare här.
    Information från arbetsledaren på Annedal Bygg & Badrum att allt var klart.
    Kontaktade ett riktigt bra besiktningsbolag som vi blivit rekommenderade, de informerade Annedal Bygg & Badrum om att besiktning skulle göras.
    Någon dag senare ringde det på dörren, det var helg, arbetsledaren från Annedal Bygg & Badrum ville komma in och kolla på renoveringen. Vi sa nej du har sagt att det är klart, vi tar allt vid besiktningen.

Besiktning, arbetsledaren från Annedal Bygg & Badrum var aggressiv, hånande och dumförklarade oss. Takfärgen gick ner på väggen ca 10 cm, det var för att det inte fanns smalare tejp. Bänkskiva av ek, flera fläckar för att de inte täckt den när de fogade kakelplattorna ovanför så det hade runnit ned på skivan, kommentaren då var att är man så dum att man köper en obehandlad ekskiva får man skylla sig själv. Jag sa att den ska vi olja in när allt är klart och visade honom flaskan vid diskhon. Om vi skulle orsaka fläckar är en sak men det är inte ok att ni gör det för att ni är oaktsamma.
    Sa till arbetsledaren på Annedal Bygg & Badrum att jag fattar inte hur ni kan ha så höga betyg på reco, jasså gör du inte svarade byggledaren från Annedal Bygg & Badrum hånfullt och aggressivt.
    Renoveringen blev underkänd, takfärgen på väggen, fläckarna på bänkskivan, de hade missat att sätta dit en list ovanför kaklet vid bänkskivan, lutning på golv från bastun inte ok, slangar från tvättmaskin var inte ok ditsatta, inspektionslucka i golvet för vatten saknades, det saknades fog på flera ställen på golvet, täckta vattenrör då ska det finnas vattenvarnare om läckage uppstår.
    1 v att åtgärda, besiktning godkänd.
    Gick på en riktig blufförsäljare tyvärr, Annedal Bygg & Badrum höll inte måttet.
    Vite på 10 000 kr, men det var absolut inte värt det!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Anlitat dem för renovering av badrum och slipning av golv. Proffsigt utfört arbete och bra bemötande. Lyhörda och lätta att samarbete med!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Bra o trevligt bemötande i samband med helrenovering av vårt badrum.
    Bra prisvärd offert och inga överraskningar dvs tillägg när arbetet slutförts.
    Lasse hade alltid tid att svara på frågor och besiktigade arbetsplatsen löpande med ett jättefint slutresultat.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Annedals bygg hjälpte oss med en helrenovering av vårt badrum. Vi är så nöjda med resultatet och har kunnat lita på Lasse och gänget genom hela processen.
  • SILVIA F
    2021-12-05 Spontant omdöme
    Renovering av två, badrum, ett litet byggt 1969 och ett större som renoverades för 9 år sedan.
    Badrummen ligger bredvid varandra och för att rördragningen skulle bli korrekt mellan badrummen fick båda renoveras.
    Fem bolag var här och lämnade bra offerter, byggledaren från Annedal Bygg och Badrum AB kom med bra förslag och hade bra omdömen så vi anlitade dom.
    Renoveringen skulle ta 3-3,5 v. Renoveringen tog 5,5 v, då har jag tagit bort en vecka för byggandet av väggen mellan badrummen, de var även här och arbetade två helger.
    Bad om en arbetsplan, fick ingen. Kakel och klinker köptes från Kakelspecialisten, Annedal fick 3D ritningar, info om märke på kakel, klinker, färger.
    Pandemi, jobbade hemifrån, att det bullrade när de rev är inte konstigt, jag använde hörselskydd och stängde dörren.
    Rivning påbörjas, de knackar på dörren, hantverkaren pekar mot elkontakten, Fungerar inte elen? Är kontakten trasig? Förstod till slut, de behövde en förlängningssladd till maskinen.
    De bilar bort kakel från väggarna, två väggar buktar ut, trodde väggarna i trappan och sovrummet skulle rasa.
    Byggledaren säger att de ska fixa det på en gång, sedan säger han att det ska göras direkt när renoveringen är klar.
    Klinker skulle läggas, knackning på dörren, hantverkaren håller upp två plattor och säger att de inte är samma. Svarar att det ska vara två olika färger på golvet. Hämtar kopiorna på 3D ritningarna där det står vilket klinker och kakel det ska vara i det lilla badrummet. Läser på kartongerna han tagit upp klinkers ifrån, han har tagit fel kartong.
    Jag flyttar bort kartongerna som inte ska användas till det lilla badrummet.
    Knack på dörren, hantverkaren håller upp två kakelplattor och säger att de inte är släta. De ska inte vara släta, framsidan ska vara ”ojämn”. Ringer byggledaren och säger att jag inte förstår vad hantverkaren säger. De är trevliga, men det är bäst att de ringer dig först så kan du ringa mig sedan.
    Att det blir skräpigt är inte konstigt, men innan de går för dagen kan de sopa efter sig Ger dom en sopborste de kan använda, de gör det ibland.
    När rördragningarna skulle göras mellan badrummen blev väggen mellan badrummen ”lös” den var inte av betong, de byggde upp en ny, det tog max en vecka med ytskikt och torkning.
    Har takkupoler i det större badrummet med fönster i taket, när de gör i ordning taket måste de minska måttet där fönstrena sitter, vad innebär det? Får svaret, ni får åka till en glasmästare och skaffa rätt storlek.
    Aldrig någon information när de kommer eller vad som ska göras. Sällan hantverkare här en hel dag.
    En dag kommer det fem personer, det visar sig att badrumsmöblerna ska monteras, flera personer som frågar om saker samtidigt, en viftar med armarna och säger fixtur, fixtur, jag springer upp och nerför trappan och visar och pekar var sakerna finns och i vilket badrum det ska monteras.
    Det knackar på dörren, badkaret står i rummet jag sitter, de lyfter in det i stora badrummet, rörmokaren har mätt höjden på det flera gånger innan rördragningen, har även sagt till flera gånger att tänk på att det är högre än standard. Rörmokaren har mätt fel, de får såga av en del av badkaret.
    Besiktning, i det större badrummet skulle vi ha en spegel på väggen, visade var den skulle sitta, de hade satt den 50 cm högre upp än jag sagt. Byggledaren sa till mig att inte säga någonting till besiktningsmannen, vi kan sänka den (de kunde bara sänka den 20 cm visade det sig senare) han visade också att kantlisterna där takfönstren skulle sitta skulle sättas dit efter att vi varit till glasmästaren.
    Besiktningen blev godkänd.
    Vi sa till byggledaren att vi hade tätat och satt dit fönstren i taket så han kunde sätta dit listerna, då säger han att listerna inte ingick helt plötsligt.
    Efter två månaders tjat sattes de dit.
    Väggarna som skulle åtgärdas direkt efter renoveringen var klar, fick tjata, puts lades på, de täckte inte, det rann och stänkte på våningen nedanför.
    Ingen information när slipning skulle göras så vi kunde täcka för möblerna, var borta en dag, kom hem och gick in i sovrummet, de hade slipat men inte täckt för, hela sovrummet var totalt neddammat, även i garderoberna,
    De hade sönder en elkontakt, ingen åtgärd.
    Tejp på lister i ca 6,5 vecka, vid borttagning åkte färg och faner på golvlister och trapp bort.
    Enligt byggledaren var det dåligt målat och skadat sedan tidigare, det åtgärdades delvis
    En toalett de använde, smutsade ned den totalt varje dag, äckligt.
    Förskottsbetalning 3 gånger trots att det står "ingen förskottsbetalning" på offerten.
    2021-11-22 Spontant omdöme
    Lasse och hans team har precis helrenoverat vårt badrum och det blev toppenbra. Allt har gått enligt plan och de problem som dykt upp har lösts utan problem. Förseningar som skett har berott på oss själva. Priset har blivit som utlovat. Så toppen allt från rivning, rörjobb, eljobb, kakling, målning, mm till sista fogen. Tack gänget. Göran och Helen.
  • ANTON H
    2021-09-13 Spontant omdöme
    Bra utförd badrumsrenovering och stambyte!

Vi lät Annedal renovera vårt badrum och att byta ut den stående stammen. Varje steg i badrummet granskades och dokumenterades. Lasse och hans team var tillmötesgående, svarade snabbt på frågor, och såg till att gjordes helt korrekt så att vi kunde känna oss trygga.

Rörkillarna var snabba och gjorde vårt stambyte på mindre än en dag.

Pluspoäng till kakelsättaren som gjorde ett bra och noggrant jobb åt oss, och som kom med förslag för att få slutresultatet så bra som möjligt.

Anlitar ni Lasse så kan ni känna er trygga om att ni anlitat ett seriöst företag som håller vad dom lovar och är måna om sina kunder.
    2021-09-12 Spontant omdöme
    Vi anlitade Annedal för att renovera hela vårt badrum. Hade besök, fick offert och bokade in att genomföra mitt i sommaren vilket de sa inte var något problem. Initialt skulle det ta 4 veckor. Sedan lade vi till att byta en stam från badrummet ner genom vardagsrum och källare. Då fick vi veta att det skulle ta 4-5 veckor. Det slutade med att badrummet var klart efter 8 veckor. Delvis berodde denna försening på att vi under rivningen av badrummet upptäckte en gammal vattenskada som vi ville undersöka och åtgärda. Enligt Annedal såg det inte så farligt ut, utan handlade om att byta ut några brädor i väggen (yttervägg). Eftersom att Annedal inte riktigt hade tid att lägga extra på detta (vilket var ok!), så anlitade vi en egen hantverkare som bytte ut brädor invändigt och utvändigt. Detta tog ca 5-6 arbetsdagar extra. Men detta kan inte varit hela orsaken till att det tog 8 veckor. Flera gånger fick vi datum på när det skulle vara klart, men sedan sköts det upp. Vi fick visserligen avdrag (vite) för 3 veckor.

Vi blev tillslut nöjda med slutresultatet av badrummet. Vi tycker också att priset var bra. Men processen var vi inte nöjda med. Utöver förseningen var det många gånger som det inte larmades på (trots att vi visat och förklarat hur larmet fungerade). Detta gjorde att vi inte visste när dem var på plats och jobbade och blev störande när vi var borta på semester. I början av arbetet när rivningen i badrummet skedde så blev det små hål/skador i väggarna i sovrummen intill badrummet. Här var de tvungna att spackla och måla för att fixa och detta gjordes inte förrän sista veckorna. Även att stänga igen och måla och spackla efter stambytet gjordes först på slutet. Vi var då oroliga för att detta jobb skulle det göra det dammigt och plockade därmed bort möbler i dessa rum under mer än en månads tid. Vid stambytet i källaren så missade dem att sätta plast för ett rum så att det blev dammigt och smutsigt efter att ha öppnat väggen. Ytterligare ett problem var att vi inte var hemma när det skulle fogas. Vi bad dem att visa oss exempel på nga färger så att vi kunde ta ett beslut på distans. Vi hörde sedan inte från dem förrän på eftermiddagen och då var det redan fogat i fel färg. Därför behövde dem ta bort den fogen och vänta tills vi kom hem för att välja ny färg.

Vi upplever också att vi fick ta många beslut kring placering och mått själva, vilket kändes svårt. Vi fick delvis hjälp från Konradssons Kakel som vi beställde en del material ifrån. Detta skulle vi nog frågat mer om innan, exakt vad som ingår i form av råd och hjälp med placering av inredning och val av t.ex. badkarsmodell.

Vi valde att göra renoveringen mitt i sommaren eftersom att vi inte skulle ha ngt badrum och då inte kunna vara hemma, men i efterhand hade det varit bra att vara hemma mer vara delaktiga och kontrollera vad som hände. Vi fick ringa en hel telefonsamtal/skicka sms för att vara säkra på att saker blev rätt. Det var många fler personer involverade än vi trodde från början.

Vi läste flera bra recensioner om Annedal innan vi valde dem samt ringde 2 referenser. Vi blev därmed både besvikna och förvånade för att de inte levde upp till våra förväntningar.
    2021-06-07 Spontant omdöme
    Mycket nöjda. Vi hade bara ett pyttelitet arbete - en hall där vi behövde ersätta en gammal linoleummatta med klinkers - men de var ändå mycket hjälpsamma, och la ner tid på att inspektera, planera, offerera och utföra arbetet, som om det hade handlat om en betydligt större renovering. De anpassade sig till våra behov och krav och arbetade snabbt.
    2021-01-13 Spontant omdöme
    Renoverade vårt badrum. Bra slutresultat och löste våra extra önskemål. 1 poängs avdrag då det blev en veckas försening och kanske kunde varit lite bättre på planeringen (framförallt när vi ville träffas på plats för att ha genomgångar). Men i det stora hela kan jag rekommendera dem.
    2020-12-10 Spontant omdöme
    Vi gjorde en lättare renovering i både tvättstugan och badrummet för några månader sedan. Fick en offert direkt (som sedan fakturan överensstämde med) och de påbörjade arbetet redan några dagar senare. Proffsiga och trevliga, löser el-frågor tillsammans med företag de verkar ha en mycket bra och stabil relation med. Rekommenderar Annedal Bygg och Badrum till alla. Vi kommer definitivt anlita dem när det är dags för nästa projekt.
  • SAFOURA O
    2020-08-17 Spontant omdöme
    Renovation went well and they did their best at work.
    2020-07-20 Spontant omdöme
    Fick en snabb och begriplig offert angående diverse arbete i ett kök. Arbetet påbörjades och avslutades som bestämt. Bra utfört arbete! Det var lätt att få tag på Lasse på telefon om man hade frågor. Mycket trevligt bemötande. Jag kan absolut rekommendera Lasse för andra.
  • Tommie H
    2020-05-13 Insamlad av företaget
    Anlitade Annedal Bygg för helrenovering av vårt badrum. Skickade ut offertförfrågan till ett antal företag. Annedal responderade snabbt med en tydlig och konkurrensmässig offert. Arbetet startade på utsatt tid och utfördes mitt under coronapandemin, vilket av förklarliga skäl innebar en viss försening. Killarna var kunniga och lätta att ha att göra med. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan absolut tänka oss att anlita dom för andra projekt.
    2020-05-05 Insamlad av företaget
    Annedal Bygg och Badrum lade klinker till vår entré och balkong. Resultatet överträffade vida förväntningarna och det kändes som att det fanns ett bara samarbete mellan dem och Konradssons kakel. Allting avslutades i tid och vi är så nöjda att vi även bestämt oss för att anlita dem för målning av rum.
    2020-04-27 Insamlad av företaget
    Annedal Bygg och Badrum renoverade vårt badrum.
    Mycket nöjda med resultatet! Snabb service, flexibla, trevliga och väldigt lösningsfokuserade.

Nu har vi köpt ny lägenhet och har anlitat Annedal igen, för en ny badrumsrenovering.

Kan verkligen rekommendera Annedal Bygg och Badrum
    2020-04-21 Insamlad av företaget
    100% nöjd.
    Snabb service, flexibla, trevliga och väldigt lösningsfokuserade.

Jag önskade ett mer avancerad kaklingsmönster och hade höga krav på resultatet och de var tydliga med att det tar längre tid men trodde på min idé. "Vi kommer göra det precis som du vill ha det" och det lyckades gjorde de. Jag var hemma under kaklingen och plattsättaren jobbade väldigt bra, metodiskt, noggrant och visste precis vad han gjorde.
    2020-04-16 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Annedal Bygg & Badrum för att riva ut och bygga nytt badrum och är väldigt nöjda med resultatet!

Arbetet gick snabbt men utan att brista i kvalitet och var igång inom två veckor från offertförfrågan.
    De är lyhörda och flexibla och vi upplever att kommunikationen var god före, under och även efter arbetet var klart.

Vid framtida renoveringar kommer vi sannolikt kontakta Annedal Bygg & Badrum igen!
    2020-04-15 Insamlad av företaget
    Bra jobb till bra pris. Inget att klaga på.
    2020-04-15 Insamlad av företaget
    Jättebra!
    Vi hade haft problem med ett annat byggföretag när vi skulle bygga upp ett nytt kök. Det första företaget klarade inte ut uppgiften och gjorde en rad fel i bygget, men efter att vi kontaktat Annedels Bygg så fick vi ordning på köket inom loppet av ett par dagar från första samtal.
    Stort tack igen!
    2020-04-14 Insamlad av företaget
    Annedal Bygg och Badrum AB gjorde om vårt golv i vår stora tvättstuga. De fixade med spackling, byte brunn, tätskikt och även lade stora plattor 60X60.

De har varit otroligt snabba på att svara på offerter och även kort tid till start. Den utlovade leveransen skedde också enligt tidplan.

Våra förväntningar på jobbet är mer än godkänt, vilket suveränt jobb de gjort, i tid, till rätt peng och att offerten höll vad den lovade. Det som är bra också är att de har kunskap på alla discipliner.

Kan varmt rekommendera dem till alla jobb, man blir glad när det funkar så smärtfritt.
    2020-04-14 Insamlad av företaget
    Trevliga, kom i tid och gjorde ett bra jobb. Kommer anlita igen!
    2020-04-14 Insamlad av företaget
    Smidigt, snyggt och prisvärt! Uppskattar också väldigt mycket hur responsiva Annedal Bygg var på frågor och tillgänglighet! Rekommenderar varmt att samarbeta med dom!
    2020-04-14 Insamlad av företaget
    Kontaktade Annedal Bygg och Badrum AB för hjälp med renovering av badrum. Badrummet är ca 10m2 och innebar hel ombyggnad inklusive ändring av planlösning, el, vatten och golvvärme. Vi hade bjudit in en handfull leverantörer att lämna offert och Annedal Bygg gav redan där ett bra intryck i sitt offertsvar gällande kvalitet och innehåll av offert samt rimligt pris för arbetet. Arbetet förlöpte väldigt bra med bra löpande kommunikation och uppdatering och då frågeställningar uppkom så löstes de professionellt. Arbetet blev klart enligt plan och enligt specifikation utan anmärkning. Jag kommer anlita Annedal Bygg och Badrum AB igen vid framtida behov.
    2019-11-28 Insamlad av företaget
    Beställde 2 nya badrum. Professionellt och trevligt bemötande. Arbetet skedde enligt tidplan och inom budget. Vi är väldigt nöjda både med bemötande och resultat!
  • Anneli F
    2019-10-14 Insamlad av företaget
    På under tre veckor totalrenoverades vårt badrum på bästa sätt. Superfint arbete och trevliga killar som var lätta att ha att göra med. När det ät dags för nästa badrum vet jag vem jag ska ringa! Rekommenderas varmt!
    2019-10-13 Insamlad av företaget
    Annedal Bygg o Badrum Renoverade vårt badrum. Oerhört service minded, inga dolda kostnader. Jättefint arbete och lyhörda, rekommenderas varmt!
  • Oskar O
    2019-10-12 Insamlad av företaget
    Trevliga, duktiga och bra att ha och göra med. Det jag kände va viktigt under ombyggnationen prioriterade de. Mycket nöjd.
    2019-10-11 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med arbetet och kontakten! Professionella, trevliga och ett jättefint arbete. Uppskattar att de tog sig tid att göra ett mindre jobb, trots hög belastning. Kan tänka mig anlita igen om vi någonsin behöver göra något nytt!
    2019-10-10 Insamlad av företaget
    Annedal Bygg gjorde om hela vårt badrum. De gjorde ett jättebra jobb och höll utlovad tidplan exakt!
    2019-10-10 Insamlad av företaget
    Arbetet de gjorde var gick fort och bra men de hörde inte av sig på tider de lovat utan vi fick påminna. Arbetet var däremot proffsigt.
  • Urs H
    Badrumsrenoveringar.
    Bra och pålitlig.
    Det finns ingenting att klaga över.
    2019-10-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra o proffsigt utfört arbete...noggrana info under hela arbete gång...

Kommer alltid att anlita Annedals bygg vid behov..
    2019-10-09 Insamlad av företaget
    Annerdals bygg har gjort ett bra jobb att
    Renovera vårt badrum inom lovad tid på ett proffsigt sätt Vi skall anlita dom igen
    2019-10-09 Insamlad av företaget
    Behövde hjälp med installation och flytt av Spegelskåp och tvättställ/kommod i badrum. Höll precis vad de lovade och till det pris som bestämdes och jobbet blev gjort på ett mkt bra sätt. Mkt trevliga och tillmötesgående.