Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, 168 70 Bromma — Visa karta

Letar du efter ett företag som kan renovera eller bygga nytt? Då har du hittat rätt! Annedal Bygg och Badrum erbjuder ett brett spektrum av tjänster för renovering och nybyggen. Vi ordnar allt med bygg, el, rör och kakling. Med över 10 års yrkeserfarenhet ser vi till att kunderna får kvalitet, trygghet och bästa möjliga pris. Sätts fastpris tillkommer inga andra överraskande belopp!
Vi är verksamma inom Stockholm, Uppsala, Enköping och Västerås samt närområden.
Varmt välkomna att lämna er renovering i trygga händer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 24 kunder tycker om Annedal Bygg

• M T
    M T skrev om Annedal Bygg
    Vi renoverade både vårt badrum och kök med Annedal Bygg. Vi var väldigt nöjda då dem var tillmötesgående och enkla att ha att göra med. Slutresultatet blev riktigt bra och de höll utlovade tidplanen väl. /Johan & Gosia
  • Marilou D
    Marilou D skrev om Annedal Bygg
    Vi anlitade Annedal Bygg och renoverade vårt badrum nyligen. Resultatet blev föredömligt!
    Ryktet om att hantverkare skräpar ner upphörde med 100%, de här killarna visar stor respekt för att arbetet utförs i någons hem. Bemötande såväl som utförande är exemplariskt.

Därför har vi bett Annedal Bygg komma tillbaka, för att utföra ett annat arbete hemma hos oss. Det pågår nu i skrivande stund! Vår samlade bedömning får utfall betyg 4 av 5!
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om Annedal Bygg
    Jag skulle renovera min 1:a på 30 kvadrat. Köket och rummet. Jag fick tips av en vän om Annedal bygg och badrum. Jag träffade Lasse och kände direkt att detta är ett seriöst, kunnigt och bra företag. Jag hade inga kunskaper om renovering, ingen aning om färg, kakel mm utan Lasse fick stå ut med alla mina frågor och han svarade på dem alla. Det kändes tryggt att anlita dem. Under renoveringen var det ordning även om det spacklades och målades. De städade efter sig så mycket det gick och efter ett tidigare stambyte där ett annat företag inte gjorde det så var detta en viktig aspekt för mig. De gjorde ett helt fantastiskt jobb! Snyggt målat och kaklat plus allt annat de gjorde. Jag kände tillit under hela processen och varje förslag de gav så kände jag att det inte var för att tjäna pengar utan för att det verkligen skulle bli snyggt och med det att jag blir nöjd. Jag rekommenderar verkligen Annedal bygg och badrum! Om jag ska renovera igen så vet jag vilka jag kontaktar.
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Annedal Bygg
    Jag anlitade Annedal bygg och badrum för renovering av mitt badrum. Jag fick ett riktigt bra intryck redan efter första mötet med Lasse och allting flöt på enligt plan. Tidsplanen var tre veckor men grabbarna blev klara redan två dagar tidigare!
    Jag rekommenderar verkligen Lasse och gänget för renovering!
    Att höra av sig till Lasse under arbetets gång var inga som helst problem.
  • Anette D
    Anette D skrev om Annedal Bygg
    Vi kan rekommendera Annedals bygg, vid renovering. Positiv och bra dialog med kundens behov i fokus. Lyhörd och flexibla, från start till mål. Lite minus byggtiden drog ut på tiden, men resultatet är mycket bra.
  • Therese B
    Therese B skrev om Annedal Bygg
    Vi har Annerdal Bygg för renovering av ett badrum. Jätte nöjd med resultatet och kommunikationen mellan oss och företaget fungerade utmärkt under arbetet.
    Alltid snyggt städat efter varje arbetsdag. Kan varmt rekommendera Annerdal Bygg. // Therese
    2017-03-06 Niclas L svarar Therese B
    Hej Therese tack för det fina omdömet..

Mvh Niclas
  • Roland H
    Roland H skrev om Annedal Bygg
    Annedal Bygg renoverade ett badrum på ca 4 kvadratmeter. Vi fick ett väldigt bra intryck av företaget där de förklarade arbetet steg för steg. Framförallt plattsättningen var av högsta kvalitet. Under dessa veckor var det ett par missförstånd i kommunikationen mellan oss och företaget där bla. en naturstenvägg blev felplacerad. Företaget korrigerade "misstaget" på allra bästa sätt och placerade naturstenen där vi ville ha den. Här visade företaget sitt sanna jag och vi blev väldigt nöjda med arbetet. Annedal Bygg levde I högsta grad upp till det vi hade förväntat oss, både pris och kvalitetsmässigt.
    2017-03-06 Niclas L svarar Roland H
    Roligt att ni blev nöjda med badrummet!!!

//Lasse
  • Liam
    Liam skrev om Annedal Bygg
    Vi hade ett litet projekt i vårt badrum som vi behövde hjälp med. Vi valde just Annedal Bygg pga deras redan från början utmärkta betyg här på Reco. Jag fick en offert på vad kostnaderna skulle hamna på och efter all information från deras sida så avtalade vi en tid då renoveringen skulle starta. Niclas och hans kollega var mycket punktliga och professionella, både när det kom till att lösa problem, men också kunskapen de hade inom badrumsrenovering. Jag är supernöjd och kommer använda Annedal under alla våra framtida projekt. Tusen tack!
    Sara K gillar detta
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Annedal Bygg
    Proffsigt bemötande och utfört arbete från början till slut. Anlitade Annedal för totalrenovering av två badrum och jag är otroligt nöjd med slutresultatet. Servicen har varit toppklass, tidplanen hölls på dagen, alla inblandade har varit mycket trevliga och lättsamma att samarbeta med. Kan verkligen rekommendera Annedal och skulle inte tveka på att anlita dem i framtiden.
    2017-01-24 Niclas L svarar Johanna R
    Kul att du blev nöjd

Mvh Lasse o Niclas
  • Peter K
    Peter K skrev om Annedal Bygg
    Har använt mig att deras tjänster vid mer än ett tillfälle och har alltid blivit mer än nöjd, väldigt trevligt gäng med professionellt arbete.
    2017-01-20 Niclas L svarar Peter K
    Roligt att du blev nöjd..

Lasse o Niclas
  • Mats H
    Mats H skrev om Annedal Bygg
    Bra bemötande ifrån början till slut.
    Lätt att gå igenom om vad som ska göras.

Enkelt att mötas upp under arbetets gång för att dubbelkolla att allt flyter på enligt plan samt vilka moment som är kvar att utföras.

Enkelt att lägga till eller ändra eventuella planer.
  • Petra S
    Petra S skrev om Annedal Bygg
    Mycket bra! De höll överenskommen tid och snyggt gjort!
  • Svein M
    Svein M skrev om Annedal Bygg
    Lätta att ha att göra med. Höll tiden. Bra snyggt jobb..
  • Kim H
    Kim H skrev om Annedal Bygg
    Strålande service och väl utfört arbete.
    Skulle varmt rekommendera dessa till andra.
  • Malin E
    Malin E skrev om Annedal Bygg
    Ärlig servicekänsla och en tydlig yrkesskicklighet gjorde att jag kände mig trygg som kund.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Annedal Bygg
    Snäll, ärliga, sliter som djur, ambitiösa, lätta att få tag i tycker i ha frågor är för dumma varken före/under eller efter arbetet slutfört👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Annedal Bygg
    Smidiga och duktiga. Genomförde en totalrenovering av min lägenhet.
  • Marie S
    Marie S skrev om Annedal Bygg
    Proffsigt utfört arbete. Mycket trevligt bemötande!
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Annedal Bygg
    jag anlitade Annedal bygg & badrum till att renovera 2st badrum. jag fick snabbt en offert med det jag önskade och dom kunde starta väldigt fort.
    Under bygget så höll dom de tider som dom sagt och dom var väldigt trevliga och hjälpsamma, och dom städade upp efter sig varje dag!
    Ett proffsigt bemötande helt enkelt.
    Dom levererade enligt utsatt tid och gjorde det med bravur! vi blev grymt nöjda med badrummen och kommer klart att välja dom igen vid nästa renovering.
    rekommenderar dom starkt!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Annedal Bygg
    Annedal Bygg & Badrum gjorde ett utmärkt arbete med att renovera vårat badrum. Ett proffsigt bemötande från första besök genom hela processen, gav ett väl utfört arbete som var klart i utlovad tid och till den överenskomna kostnaden. Rekomenderas!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Annedal Bygg
    Bra bemötande och proffsigt utfört arbete vid vår badrumsrenovering!
    Vi rekommenderar Annedals Bygg & Badrum
  • Inger B
    Inger B skrev om Annedal Bygg
    Jag fick ett fantastiskt fint badrum.Allt gammalt revs och
    jag var ute på Konradssons kakel och beställde allt till badrummer.
    De hade kontakt med Konradsson och hämtade allt där.
    Mycket treviga killar som fixade allt som jag ville ha det och höll
    tiden de lovat.Jag är verkligen nöjd
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Annedal Bygg
    Jag har använt Annedal Bygg & Badrum till badrumsrenovering, komplettering av kök, snickeriarbeten samt stenläggning av uppfarten.
    Jag upplever att Annedal Bygg & Badrum är oerhört professionella.
    De höll tidsplanen och budgeten vi kom överens om samt att jag fick råd och tips på materialval och layout för renoveringen.
    Jag jämförde Annedal Bygg & Badrums offert med andra bolag, de var inte de billigaste, men inte heller de dyraste. Men det var deras professionella bemötande som fick mig att välja dem, jag kände mig trygg med dem och att de verkligen förstod vad jag ville, vilket är väldigt viktigt för mig. Samt det faktumet att jag endast behövde kommunicera med en person (byggledaren) som ansvarade för hela renoveringen och jag inte behövde anlita olika bolag för de olika kategorierna som min renovering berörde. De utförde totalentreprenaden på ett väldigt smidigt sätt, jag som kund behövde inte oroa mig alls.
    Med facit i hand kan jag bara verifiera att mitt val av hantverkare verkligen var rätt.
    Resultatet blev jättebra!!!!
    Jag kan varmt rekommendera Annedal Bygg & Badrum.
    Jag kommer definitivt att kontakta dem igen nästa gång jag behöver hantverkare.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Annedal Bygg
    Har anlitat Annedal Bygg & badrum för totalrenovering av badrum och en del annat snickerijobb, mycket duktiga och som höll den utlovade tidsplanen, fanns alltid tillgänglig vid frågor, svarade direkt när man ringde. Städade alltid undan för varje dag och höll även rent från byggmaterial på gatan. Jag har bara bra vitsord för Annedal. Grabbarna på Annedal står för service som man inte är van vid.

Annedalsvägen 73, 168 70 Bromma