Rekommenderat företag 2016 - Annedal Bygg

Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, 168 70 Bromma — Visa karta

Letar du efter ett företag som kan renovera eller bygga nytt? Då har du hittat rätt! Annedal Bygg och Badrum erbjuder ett brett spektrum av tjänster för renovering och nybyggen. Vi ordnar allt med bygg, el, rör och kakling. Med över 10 års yrkeserfarenhet ser vi till att kunderna får kvalitet, trygghet och bästa möjliga pris. Sätts fastpris tillkommer inga andra överraskande belopp!
Vi är verksamma inom Stockholm, Uppsala, Enköping och Västerås samt närområden.
Varmt välkomna att lämna er renovering i trygga händer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Annedal Bygg

• Mats H
    Mats H skrev om Annedal Bygg
    Bra bemötande ifrån början till slut.
    Lätt att gå igenom om vad som ska göras.

Enkelt att mötas upp under arbetets gång för att dubbelkolla att allt flyter på enligt plan samt vilka moment som är kvar att utföras.

Enkelt att lägga till eller ändra eventuella planer.
  • Petra S
    Petra S skrev om Annedal Bygg
    Mycket bra! De höll överenskommen tid och snyggt gjort!
  • Svein M
    Svein M skrev om Annedal Bygg
    Lätta att ha att göra med. Höll tiden. Bra snyggt jobb..
  • Kim H
    Kim H skrev om Annedal Bygg
    Strålande service och väl utfört arbete.
    Skulle varmt rekommendera dessa till andra.
  • Malin E
    Malin E skrev om Annedal Bygg
    Ärlig servicekänsla och en tydlig yrkesskicklighet gjorde att jag kände mig trygg som kund.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Annedal Bygg
    Snäll, ärliga, sliter som djur, ambitiösa, lätta att få tag i tycker i ha frågor är för dumma varken före/under eller efter arbetet slutfört👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Annedal Bygg
    Smidiga och duktiga. Genomförde en totalrenovering av min lägenhet.
  • Marie S
    Marie S skrev om Annedal Bygg
    Proffsigt utfört arbete. Mycket trevligt bemötande!
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Annedal Bygg
    jag anlitade Annedal bygg & badrum till att renovera 2st badrum. jag fick snabbt en offert med det jag önskade och dom kunde starta väldigt fort.
    Under bygget så höll dom de tider som dom sagt och dom var väldigt trevliga och hjälpsamma, och dom städade upp efter sig varje dag!
    Ett proffsigt bemötande helt enkelt.
    Dom levererade enligt utsatt tid och gjorde det med bravur! vi blev grymt nöjda med badrummen och kommer klart att välja dom igen vid nästa renovering.
    rekommenderar dom starkt!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Annedal Bygg
    Annedal Bygg & Badrum gjorde ett utmärkt arbete med att renovera vårat badrum. Ett proffsigt bemötande från första besök genom hela processen, gav ett väl utfört arbete som var klart i utlovad tid och till den överenskomna kostnaden. Rekomenderas!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Annedal Bygg
    Bra bemötande och proffsigt utfört arbete vid vår badrumsrenovering!
    Vi rekommenderar Annedals Bygg & Badrum
  • Inger B
    Inger B skrev om Annedal Bygg
    Jag fick ett fantastiskt fint badrum.Allt gammalt revs och
    jag var ute på Konradssons kakel och beställde allt till badrummer.
    De hade kontakt med Konradsson och hämtade allt där.
    Mycket treviga killar som fixade allt som jag ville ha det och höll
    tiden de lovat.Jag är verkligen nöjd
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Annedal Bygg
    Jag har använt Annedal Bygg & Badrum till badrumsrenovering, komplettering av kök, snickeriarbeten samt stenläggning av uppfarten.
    Jag upplever att Annedal Bygg & Badrum är oerhört professionella.
    De höll tidsplanen och budgeten vi kom överens om samt att jag fick råd och tips på materialval och layout för renoveringen.
    Jag jämförde Annedal Bygg & Badrums offert med andra bolag, de var inte de billigaste, men inte heller de dyraste. Men det var deras professionella bemötande som fick mig att välja dem, jag kände mig trygg med dem och att de verkligen förstod vad jag ville, vilket är väldigt viktigt för mig. Samt det faktumet att jag endast behövde kommunicera med en person (byggledaren) som ansvarade för hela renoveringen och jag inte behövde anlita olika bolag för de olika kategorierna som min renovering berörde. De utförde totalentreprenaden på ett väldigt smidigt sätt, jag som kund behövde inte oroa mig alls.
    Med facit i hand kan jag bara verifiera att mitt val av hantverkare verkligen var rätt.
    Resultatet blev jättebra!!!!
    Jag kan varmt rekommendera Annedal Bygg & Badrum.
    Jag kommer definitivt att kontakta dem igen nästa gång jag behöver hantverkare.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Annedal Bygg
    Har anlitat Annedal Bygg & badrum för totalrenovering av badrum och en del annat snickerijobb, mycket duktiga och som höll den utlovade tidsplanen, fanns alltid tillgänglig vid frågor, svarade direkt när man ringde. Städade alltid undan för varje dag och höll även rent från byggmaterial på gatan. Jag har bara bra vitsord för Annedal. Grabbarna på Annedal står för service som man inte är van vid.

Annedalsvägen 73, 168 70 Bromma