Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Antalis pappersbutik och showroom

Antalis pappersbutik och showroom

Birger Jarlsgatan 23, 111 45 Stockholm — Visa karta

Butik och showroom för antalis kvaliteter. Papper, kartong och kuvert.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Antalis pappersbutik och showroom

• Eva N
    Eva N skrev om Antalis pappersbutik och showroom
    Snorkig och oprofessionell personal.

Jag förvånas ständigt över att jag kan få så olika bemötande när jag kommer in i Antalisbutiken. Ibland är de väldigt tillmötesgående och vi kan diskutera de pappersval jag ska göra för en kunds räkning. Andra gånger får jag knappt någon hjälp alls, trots att jag är den enda kunden i butiken. Då är det ovilliga att ta fram pappersprover, ger sarkastiska svar och säger snabbt att jag nog borde leta någon annan stans.

Enda förklaringen jag kan komma på till det här ojämna bemötandet är att jag ibland kommer dit "kontorsklädd", andra gånger på en ledig dag klädd i jeans, keps och sneakers. Personalen verkar helt enkelt inte bry sig om att vara trevliga mot någon som inte "ser ut som om den ska göra en stor beställning". Riktigt uselt Antalis! Jag är ju där för samma stora kunders räkning, oavsett hur jag är klädd.

Birger Jarlsgatan 23, 111 45 Stockholm