Viaplay AB
1.1 i betyg av av
11 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag11 omdömen om Viaplay AB
-
skrev om Viaplay AB
Oärliga. Jag har varit en trogen betalande kund. En dag helt plötsligt så började allt och lagga serier, filmer och även Tv. Jag försökte göra allt och lite till för att appen skulle fungera. Jag har hört av många att deras app inte fungerar som det ska. De vill inte lyssna på detta. Jag sa att jag ville ha en kompensation då jag hade krångel rätt länge och gjort allt det de bad om förutom en sak då jag inte har en dator. Så konstigt att deras app fungerar ena dagen men inte den andra dagen och sedan fungerar den inte på flera veckor. Just nu så har jag inte råd med att abonnera hos dem och då helt plötsligt så dröjer svar över två till tre veckor. Så det är bara betalande kunder som räknas. Jag kommer nog tyvärr att göra abonnemang hos dem men det beror på ytterst få Tv serier jag vill se. Men om jag hade andra val så skulle jag definitivt INTE vara kund för vi blir behandlad illa hos detta bolag. Hoppas de som gjort detta bolag blev fattiga som jag och även fick min funktionsnedsättning då skulle jag bara säga rätt åt er som behandlar människor på detta sättet. För allt får inte plats här, men mig har de inte varit snälla mot. Jag fick ingen kompensation sa de efter flera veckor väntan på svar.
-
-
skrev om Viaplay AB
Sänder bara repris 48h på vintersport!
Hela poängen med att ha en onlinekanal är att att kunna se på events när man har tid!! -
skrev om Viaplay AB
Efter många år som kund och utlovad att behålla priset på mitt abonnemang blev jag likt många andra meddelad via mejl att mitt abonnemang hade sagts upp. Tyvärr har Viaplay stora brister då de brutit både sitt löfte om bibehållet pris och därtill haft ett dåligt kundbemötande. Aldrig mer Viaplay.
-
skrev om Viaplay AB
Skitföretag.
Bryter ingångna avtal. Bryr sig inte om sina kunder.
Har varit nöjd kund i 10 år, men sen sa DE upp avtalet och tror man ska komma tillbaka och betala en prisökning på 126%.
Nej, aldrig mer Viaplay/Nentgroup om de inte ändrar sig och respekterar ingångna avtal. -
skrev om Viaplay AB
En av de ABSOLUT sämsta streamingtjänsterna jag varit med om. Aldrig mer!
Ingen servicekänsla. Inget vidare utbud längre, bara massa trams som de skryter med. Vem skjutsingen vill se DART t ex!? Hur de behandlar lojala & trogna kunder får mig att må illa!
Min rekommendation? Leta en annan tjänst... -
skrev om Viaplay AB
Har varit kund i över 10 år med bara gott att säga. Tills nu. Mitt abonnemang Viaplay Total blev uppsagt och är nu tvingad att teckna ett identiskt avtal men för 125% mer. Fullkomligt katastrofal kundhantering!
-
skrev om Viaplay AB
Tecknade ett abonnemang för 10+ år sedan och till ett helt ok pris mot löfte att så länge jag inte pausar mitt abonnemang få behålla det till en månadskostnad av 199kr.
Ett bra pris då i förhållande till vad jag fick men vartefter åren gått så har det blivit betydligt sämre men för 199kr så har jag ändå tyckt att det varit prisvärt.
Nu säger dom upp mitt abonnemang och vill att jag skall betala 125% mer i månaden detta trots att utbudet blivit ännu sämre.
Champions League har bytts ut emot Dart en riktigt vettig uppgradering i mina ögon….
Viaplay och NEnt som bolaget bakom heter har ett stort antal anmälningar emot sig hos Konsumentverket och jag skulle aldrig rekommendera någon att teckna upp sig för deras tjänster, urusel kundservice och ännu sämre på att vårda de kunder dom har -
skrev om Viaplay AB
Varning! Jag gick in för att testa Viaplay "gratis", men ändrade mig och avslutade kontot. Men då hade de redan mitt kortnummer och har nu dragit 449 kr från mitt konto, trots att jag inte tittat en sekund på deras utbud. Det går inte att avsluta kontot! Riktiga bedragare!
-
skrev om Viaplay AB
Deras process när man avslutar abonnemang är missledande så jag var tvungen att betala en månad till än som jag ville.
-
skrev om Viaplay AB
Betalar premiumkonto men måste ÄNDÅ betala för att se HARRY POTTER!!! Vad har man "premiumabonnemang" till om man måste betala för at se vissa filmer? Netflix är bäst av en anledning, försök hänga med i utvecklingen istället.....
-
skrev om Viaplay AB
Tyvärr är jag tvungen att fortsätta använda Viaplay på grund av sporterna man älskar... Tanken är god en applikation genom hemsida ger bra flexibilitet. Prisbilden har gått upp men mycket har inte hänt. Alla som försökt köra Viaplay på PS3 vet att det inte är kompatibelt med live-sport och fortsatt på så lång tid har inget hänt?