Aprobo AB

Aprobo AB

4.4

About company

Aprobo AB skapades 1992 och är idag marknadsledande inom akustiklösningar för golv- och bjälklagskonstruktioner. Vi erbjuder även högkvalitativa golvmaterial anpassade för miljö- och funktionskrav såsom massiva trägolv och textila golv . Vårt Decibel Concept bygger på över 30 års erfarenhet kring hur man löser akustikproblem...

25 omdömen om Aprobo AB

Stefan W

Aprobo har kvalitativa produkter

Svar från Aprobo AB

Hej Stefan! Stort tack för ditt fina omdöme, vi arbetar alltid med att våra produkter ska hålla högsta kvalitet. Önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Jimmy V
Wrote about Aprobo AB

trevligt bemötande, snabb leverans.

Svar från Aprobo AB

Hej Jimmy! Stort tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Linus K
Wrote about Aprobo AB

Alltid kunden i fokus hos Aprobo

Svar från Aprobo AB

Hej Linus! Stort tack för ditt fina omdöme, det är just detta som vi vill att ni kunder ska känna! Önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Stefan Å
Wrote about Aprobo AB

Trevligt o snabbt svar. Otydligt modell för volymrabatter

Svar från Aprobo AB

Hej Stefan! Tack för ditt fina omdöme! Våra priser varierar beroende på volym, vet inte riktigt vad som är otydligt men vi har i vilket fall valt att inte publicera vår prislista offentligt då priserna justeras relativt ofta. Därför blir det kanske lite krångligt att kunden behöver kontakta oss för att få pris, men samtidigt kan vi garantera att ni kunder får rätt pris. Önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Suleyman M
Wrote about Aprobo AB

Kunniga samt Puntkliga leverantör.

Svar från Aprobo AB

Hej Suleyman! Stort tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Lars S
Wrote about Aprobo AB

Alltid lika bra 🥰 håller vad de lovar och håller leveranstid 👍

Svar från Aprobo AB

Hej Lars! Stort tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Krister O
Wrote about Aprobo AB

Bra ! DB mattor. Jag tycker det är konstigt att man måste besvara en enkät för att man har handlat på ett mycket bra företag .

Svar från Aprobo AB

Hej Krister! Stort tack för ditt omdöme, det värmer att höra att du är nöjd med våra produkter. Vi väljer nu att samla in omdömen ifrån våra kunder för att utveckla våra produkter och tjänster, man kan alltid bli bättre! Önskar dig en fortsatt trevlig dag och en trevlig helg! Mvh Pontus, Aprobo AB

Magnus N
Wrote about Aprobo AB

Mycket professionellt bemötande kombinerat med en varm och mänsklig ton i samtalet. Det är alltid en ynnest att få träffa människor på en så hög innovativ nivå. Anders Brandell

Svar från Aprobo AB

Hej! Stort stort tack ska du ha för de fina orden. Det värmer alltid att höra när våra kunder är nöjda! Önskar dig en fortsatt trevlig dag och en trevlig helg!😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Dennis J
Wrote about Aprobo AB

Kunnig, snabb och smidig service

Svar från Aprobo AB

Hej Dennis! Stort tack ska du ha för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och trevlig helg!😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Stefan M
Wrote about Aprobo AB

Bra kontakt Kan förbättra leverans rutiner så kund ej själv behöver jaga leverans

Svar från Aprobo AB

Hej Stefan! Stort tack för ditt fina omdöme och feedback, vi tar till oss detta och arbetar för att vidareutveckla vår service. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och helg! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Anders A
Wrote about Aprobo AB

Jag jobbar som ÅF och våra byggare kan köpa deras material för samma peng som oss. Jag jobbar bara med de leverantörer som kan ge oss en marginal att leva på.

Svar från Aprobo AB

Hej Anders! Jag är tyvärr inte insatt personligen i hur vårt avtal ser ut men du är varmt välkommen att kontakta oss för vidare dialog kring just detta så hoppas jag på att vi kan finna en lösning som gynnar båda parter. Ring oss på 010-183 31 80 eller maila info@aprobo.com. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och helg! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Tomas G
Wrote about Aprobo AB

Ett önskemål skulle vara att rullarna blev mindre "dvs lättare"

Svar från Aprobo AB

Hej Tomas! Tack för ditt omdöme och feedback, vi tar till oss detta för vidare produktutveckling. Detta är dock lite svårt utan att även påverka de akustiska resultaten, vilket är grundtanken och något som vi syftar att vara bäst på. Däremot har vi tagit fram en lösning för att göra installationen enklare för er kunder och det är vår så kallade dB-vagn som du kan läsa mer om på vår hemsida ( https://aprobo.com/product/db-vagn/ ). Hojta till ifall du har några frågor! Önskar dig en fortsatt trevlig dag och helg! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Patrik R
Wrote about Aprobo AB

Säljare och order personal är mycket trevlig och hjälpsamma.

Svar från Aprobo AB

Hej Patrik! Stort tack för ditt fina omdöme, vi gör alltid vårt bästa för att leverera dem bästa produkterna kombinerat med bra service. Önskar dig en fortsatt fin dag och trevlig helg! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Gert-Ove B

Har ingen upplevelse av Aprobo AB. Jag har beställt material

Svar från Aprobo AB

Hej Gert-Ove! Vi hoppas att du är nöjd med din beställning av material och hoppas på att kunna öka vårt omdöme till nästa gång. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss ifall du har några frågor kring din beställning eller om det finns något annat som vi kan göra för dig? Ring oss då på 010-183 31 80 eller maila på info@aprobo.com. Ha en fortsatt fin dag och en trevlig helg!😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Zeke L

Allt fungerade enligt förväntan

Svar från Aprobo AB

Hej Zeke! Stort tack för ditt fina omdöme, önskar dig en fortsatt fin dag och trevlig helg! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Joar J
Wrote about Aprobo AB

Inga konstigheter, produkten motsvarar förväntan och leveransdatum har stämt

Svar från Aprobo AB

Hej Joar! Stort tack för ditt fina omdöme, önskar dig en fortsatt fin dag och trevlig helg! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Robin M
Wrote about Aprobo AB

Proffsigt bemött, snabb service, stor teknisk suport/kunskap gällande produkter och metodval. Köp av Aprobo Decibel3 stegljudsmatta till 10.000kvm betonggolv på HDF-bjälklag. Mvh Robin Mårtensson, NCC Sverige AB

Svar från Aprobo AB

Hej Robin! Stort tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att höra att du är nöjd. Ha en fortsatt fin dag och trevlig helg! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Lars Håkan R
Wrote about Aprobo AB

Riktigt trevliga och bra att ha och göra med. De hjälpte till med fraktstrul och snabb leverering så här handlar jag gärna igen!

Svar från Aprobo AB

Hej Lars! Stort tack för ditt fina omdöme, välkommen åter! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Arne L
Wrote about Aprobo AB

Bra och trevligt bemötande, snabba svar vid frågor . Kunniga på sitt område . Personligt utan att var påträngande.

Svar från Aprobo AB

Hej Arne! Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer alltid att höra när kunden är nöjd. Önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo

Mikael W
Wrote about Aprobo AB

Varit återförsäljare av deras produkter ändå sen de var ett mindre och kämpande företag. Det har alltid varit (och är) ett fantastiskt bra samarbete. Bäst på vad de gör och dessutom väldigt trevliga människor!

Svar från Aprobo AB

Hej Mikael! Ett stort tack ska du ha för ditt fina omdöme, det värmer att höra att du är så nöjd med vårt samarbete och lika nöjda är vi! Vi önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Stefan S
Wrote about Aprobo AB

proffs rakt igenom bra återkoppling och alltid ett trevligt bemötande snygg hemsida och bra dokumentation

Svar från Aprobo AB

Hej Stefan! Stort tack för ditt fina omdöme, alltid roligt att höra att våra kunder är nöjda, extra roligt att du även är nöjd med vår hemsida och dokumentation. Vi gör allt vi kan för att ständigt utveckla vår service och våra tjänster. Vi önskar dig en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Lars S
Wrote about Aprobo AB

Håller vad de lovar och hög kvalité .

Svar från Aprobo AB

Hej Lars! Stort tack för ditt fina omdöme, alltid roligt att höra att våra kunder är nöjda. Ha en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Hans H
Wrote about Aprobo AB

Fick bra information och snabb leverans

Svar från Aprobo AB

Hej Hans! Stort tack för ditt fina omdöme, alltid roligt att höra att våra kunder är nöjda. Ha en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Michael H
Wrote about Aprobo AB

Fick rådgivning i projektet. Köpte ljudmattor. Allt var proffsigt och tider hölls.

Svar från Aprobo AB

Hej Michael! Stort tack för ditt fina omdöme, alltid roligt att höra att våra kunder är nöjda. Ha en fortsatt fin dag! 😄 Mvh Pontus, Aprobo AB

Peter M
Wrote about Aprobo AB

Håller leverans tider enligt offerter. Bra bemötande

Svar från Aprobo AB

Hej Peter! Vi jobbar alltid för att våra kunder ska känna sig nöjda och därför glädjer detta oss att läsa. Tusen tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!😄 Mvh Pontus, Aprobo AB